جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کیفیت ترجمه تخصصی در رشت چگونه تضمین میشود؟

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/1/29 ساعت 12:25:32 بازدید: 826 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه تخصصی در رشت مانند سفارش ترجمه در هرکجای ایران، در ایران تایپیست همیشه تضمین می گردد که درست، دقیق و روان  تحویل داده شود و کمال امانت داری رعایت شود. در ایران تایپیست تمامی کارهای ترجمه در هر زمینه ای تضمین کیفیت می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در همین راستا برخلاف بسیاری از مجموعه ها، ایران تایپیست جهت دادن اطمینان به مشتریان خود که کار آنها به بهترین نحو ممکن ترجمه می شود از مترجمین متخصص بهره می برد. این مجموعه مترجمین خود را از سراسر کشور انتخاب می نماید. کسانی که همه به زبانهای خارجی تسلط کامل دارند، معانی لغات را به درستی می دانند و به آیین نگارش و دستور زبان نیز تسلط کافی دارند تا در گام اول اطمینان حاصل شود مترجم توانایی ترجمه عالی را دارد.

 در گام دوم ترجمه ها براساس تخصص ارجاع داده می شود؛ یعنی مترجم متخصص رشته ای است که کار ترجمه به او سپرده میشود، دورکار بودن مترجمین سبب شده که امکان همکاری با بهترین مترجمین کشور از هر نقطه ای امکان پذیر باشد؛ زیرا اگر حضور فیزیکی در دفتر اجباری بود چنین امکانی وجود نداشت و امکان تحویل کار ترجمه بسیار باکیفیت را  در اسرع وقت نداشتیم.

کیفیت ترجمه تخصصی در رشت چگونه تضمین میشود؟

سفارش ترجمه تخصصی در رشت

 همچنین تعداد مترجمین محدود می شد و یا امکان ترجمه تخصصی در رشت در تمامی رشته های تخصصی وجود نداشت و حتی دیگر نمی شد ترجمه به 31 زبان زنده دنیا انجام داد، لذا همکاری مترجمین متخصص باتجربه از سراسر کشور یکی از ستون های اصلی تضمین کیفیت ترجمه ها محسوب می شود.

 از سوی دیگر برای جلب رضایت مشتریان در ایران تایپیست اگر مشتری از کیفیت ترجمه راضی نباشد بلافاصله تغییرات مورد نظر اعمال شده و مجددا ارسال می گردد و اگر باز نظر مشتری جلب نشد امکان تغییر مترجم نیز وجود دارد. با توجه به حضور مترجمین متخصص باتجربه متعدد تغییر مترجم، رضایت مشتریان را کاملا جلب می نماید.

ارائه‌ی خدمات متنوع ترجمه تخصصی در رشت در مرکز ایران تایپیست

امور ترجمه تخصصی در رشت برای انواع محتواها توسط بهترین مترجمان مرکز ایران تایپیست با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین عواملی که کیفیت خدمات ایران تایپیست را ترجمه می‌کند، استخدام بهترین مترجمان توسط این مرکز است. ایران تایپیست همکاری با مترجمان حرفه‌ای و با سابقه را جهت انجام هرچه بهتر امور ترجمه در اولویت قرار می‌دهد. بنابراین کاربران رشتی که مایل به همکاری با مترجمان کاربلد و ممتاز کشور هستند، می‌توانند با مرکز ایران تایپیست ارتباط برقرار کنند. ایران تایپیست خدماتی متعدد را برای ترجمه‌ی تخصصی ارائه می‌دهد. کاربران علاوه بر بهره‌مندی از خدمات با کیفیت ترجمه، می‌توانند سفارش‌های جانبی نیز ثبت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انتخاب بهترین مترجمان برای ترجمه تخصصی در رشت، تضمین اصلی کیفیت خدمات این مرکز است. خدمات ترجمه تخصصی در مرکز ایران تایپیست، برای محتواهای تخصصی مرتبط با رشته‌های دانشگاهی و موضوعات متنوع دیگر ارائه می‌شوند. علاوه بر آن مترجمان این مجموعه ترجمه‌ی متون تخصصی را به زبان‌های مختلف و پرکاربردی همچون انگلیسی، عربی، فارسی، روسی و... انجام می‌دهند. خدمات ترجمه تخصصی ایران تایپیست، 31 زبان مختلف را پوشش می‌دهد. کاربرانی که پیش از هر چیزی مایل به کسب اطمینان از کیفیت خدمات این مرکز هستند، می‌توانند نمونه کارهای ترجمه‌ی تخصصی را بررسی کنند. هنگامی که برای ترجمه محتوای تخصصی درخواست دهید، فایل شما توسط تیم ترجمه‌ی این مرکز بررسی می‌شود و بهترین مترجم برای ترجمه‌ی محتوا انتخاب می‌شود. برای مثال ترجمه تخصصی متن رشته‌ی روانشناسی توسط مترجم متخصص فارغ التحصیل شده از همین رشته انجام می‌شود. در نتیجه می‌توانید مطمئن باشید که مترجم انتخابی علاوه بر تسلط کامل بر اصول ترجمه تخصصی، با مفاهیم و اصطلاحات تخصصی رشته‌ی روانشناسی آشنایی دارد.

به این ترتیب امور ترجمه تخصصی در رشت توسط مترجمان به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود. لذا می‌توانید با اطمینان کامل سفارش ترجمه‌ی تخصصی محتوای مورد نظر خود را در سایت ایران تایپیست ثبت کنید.

کیفیت ترجمه تخصصی در رشت چگونه تضمین میشود؟

ترجمه تخصصی در رشت

دریافت نمونه کار ترجمه متون تخصصی در رشت

همانطور که گفتیم یکی از روش‌های اصلی برای آگاهی از کیفیت خدمات ترجمه تخصصی در رشت، دریافت نمونه کارهای ترجمه تخصصی است. ایران تایپیست یکی از مراکز با سابقه و معتبر در کشور است و خدمات ترجمه محتواهای تخصصی را برای مدت زمانی طولانی ارائه می‌دهد. متقاضیان چه در رشت و چه در دیگر نقاط کشور، می‌توانند برای ترجمه‌ی محتوای تخصصی مورد نظر خود به 31 زبان مختلف در ایران تایپیست ثبت سفارش کنند. کاربران برای اطمینان از کیفیت خدمات ترجمه تخصصی هر محتوایی، می‌توانند فایل نمونه‌ی از پیش ترجمه شده را دریافت و بررسی کنید. برای بررسی نمونه کارهای ترجمه تخصصی این مرکز، نیازی نیست که هزینه‌ای پرداخت کنید. شما می‌توانید تمامی محتواهای تخصصی از پیش ترجمه شده را رایگان دریافت کنید.

مزیت مهم دیگر دریافت نمونه کارهای مرکز ایران تایپیست، امکان انتخاب یک مترجم خاص برای کار ترجمه تخصصی در رشت است. به عبارت دیگر کاربران با دریافت نمونه کارهای ترجمه‌ی تخصصی، می‌توانند از میزان تخصص مترجمان این مرکز در کار خود مطلع شوند. به این ترتیب امکان انتخاب مترجم مورد نظر خود را از بین تیم ترجمه‌ی مرکز ایران تایپیست پیدا خواهند کرد. هزینه‌ی بسیار بصرفه‌ی بهره‌مندی از خدمات ترجمه‌ی تخصصی در ایران تایپیست باعث شده تا کاربران نسبت به کیفیت این خدمات دچار تردید شوند. اما این هزینه‌ی مناسب، هیچ تاثیری در کیفیت خدمات تیم متخصص مرکز ایران تایپیست ندارد. به نحوی که با یکبار واگذاری پروژه‌ی ترجمه تخصصی به تیم ایران تایپیست، در پروژه‌های بعد نیز تجربه‌ی همکاری با این مرکز را از دست نخواهید داد.

کیفیت ترجمه تخصصی در رشت چگونه تضمین میشود؟

دریافت نمونه کار ترجمه متون تخصصی در رشت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

دریافت نمونه ترجمه رایگانمدت زمان و شرایط گارانتی خدماتترجمه کتابترجمه مقاله

سوالات متداول

بله در صورت عدم رضایت از کار، حتی با وجود ویرایش می توان مترجم را تغییر داد، البته معمولا با ویرایش نظر مشتری جلب می گردد.

بله در سایت ایران تایپیست امکان مشاهده نمونه رایگان ترجمه تخصصی در رشت همراه با نام مترجم وجود دارد.

بله در ترجمه تخصصی در رشت قسمتی از کتاب توسط سه مترجم به صورت رایگان ترجمه می شود تا انتخاب نمایید.

اگر حتی با تغییر مترجم از کیفیت راضی نبودید برای اینکه تضمین کیفیت کامل باشد، امکان عودت وجه نیز وجود دارد.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/1/29 ساعت 12:25:32 تعداد بازدید: 826 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بهترین ترجمه تخصصی در رشت ترجمه تخصصی مقاله isiدر رشت ترجمه تخصصی مقالات الزویر رشت ترجمه تخصصی چکیده پایان نامه در رشت ترجمه تخصصی سریع رشت

دیدگاه کاربران

آرزو تابش فروز | 1400-9-6 ساعت 09:34:54 امتیاز :

از اینکه همیشه نظارت ویژه رو ترجمه ها دارین خوشم اومد. خسته نباشین همگی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :