شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کدام سایت کمترین قیمت ترجمه عربی به فارسی فایل صوتی را ارائه میدهد؟

نویسنده: نیما رفیعی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 10:34:49 بازدید: 728 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه عربی به فارسی در ایران تایپیست به صورت تعداد کلمات محاسبه می شود. لذا شما می توانید با توجه به این که هر صفحه ۲۵۰ کلمه است، آن را محاسبه گردانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما باید بدانید که مطابق نرخ سال 99 شما برای هر ۲۵۰ کلمه ترجمه عربی به فارسی بایستی مبلغ ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان را پرداخت نمایید. در فایل های صوتی نیز این مبلغ متفاوت و به شرح زیر خواهد بود:

هزینه ترجمه عربی به فارسی فایل صوتی در ایران تایپیست به طور کاملاً شفاف و واضح محاسبه می شود. معمولاً محاسبه ترجمه فایل صوتی کمی دشوارتر است که ما به طور دقیق برای شما در رابطه با آن توضیحاتی را دادیم. با توجه به توضیحات ذکر شده مطابق نرخ سال 99 شما بایستی با احتساب کلی هزینه دو مرحله به ازای هر یک دقیقه فایل صوتی مبلغ ۱۰ هزار تومان را پرداخت کنید. البته برخی از افراد تنها پیاده ‌سازی زبان مبدا و تایپ آن را سفارش می دهند که مسلما به ازای هر صفحه ۴۰۰۰ تومان می باشد. توجه داشته باشید هزینه‌ هایی که برای شما ذکر کردیم، ممکن است با گذشت زمان و بسته به نوع فایل صوتی شما متغیر باشد. برخی از معیار های مختلف می توانند در هزینه ترجمه فایل صوتی شما دخیل باشند. برای مثال نوع زبانی که در فایل صوتی وجود دارد، مهم ترین عامل برای تغییر هزینه و قیمت است. مسلماً هزینه زبان هایی چون زبان روسی، فرانسه، ترکی، کردی، عربی، آلمانی و غیره هر کدام با یکدیگر تفاوت دارند و از آن جایی که ما در این مقاله در رابطه با هزینه ترجمه عربی به فارسی پرداخته ‌ایم، فایل عربی را نیز در نظر گرفته ایم. پس شما به ازای ترجمه هر یک دقیقه از فایل صوتی عربی و تبدیل آن به فایل نوشتاری فارسی مطابق سال 99 بایستی ۱۰ هزار تومان هزینه کنید. هزینه های ذکر شده در بالا برای فایل های تایپی صوتی و تصویری هستند. ما به طور کاملا واضح این هزینه‌ ها را برای شما شرح دادیم. حال می توانید برای این که بدانید کدام سایت کمترین قیمت ترجمه عربی به فارسی را ارائه می‌ دهد، این هزینه را با هزینه سایر سایت ها مقایسه کنید. با یک مقایسه کوتاه در می یابید که ایران ‌تایپیست همان سایتی است که کم ترین هزینه را دریافت می‌ کند. جالب است بدانید با این که ایران تایپیست هزینه بسیار کمی دریافت می‌کند اما کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر سایت ها دارد.

کدام سایت کمترین قیمت ترجمه عربی به فارسی فایل صوتی را ارائه میدهد؟

هزینه ترجمه عربی به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه فایل صوتی یا تصویریگویندگی یا روخوانیدوبلهترجمه سریع

سوالات متداول

مطابق نرخ 99 در این فایل ها به ازای هر یک دقیقه ده هزار تومان می باشد که این هزینه، با احتساب دو مرحله انجام شده است.

در این فایل ها مطابق نرخ سال 99 به ازای هر صفحه که ۲۵۰ کلمه می باشد شما باید مبلغ ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان را پرداخت کنید.

مسلماً با مقایسه ایران تایپیست و هزینه های ذکر شده آن در می یابید که کمترین هزینه ها را شرکت ایران تایپیست دریافت می نماید.

بله، در این مقاله هزینه کامل و دقیق آن ها ذکر شده است. البته باید بدانید این هزینه ها با گذر زمان متغیر خواهد بود.


نویسنده: نیما رفیعی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 10:34:49 تعداد بازدید: 728 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سایت ارزان ترجمه عربی به فارسی مرکز ترجمه عربی به فارسی ارزان قیمت نرخ ترجمه صوت عربی به فارسی سایت ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی ترجمه فایل صوتی عربی ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :