یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کدام سایت برای ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت مناسب تری را ارائه میدهد؟

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:34:52 بازدید: 386 امتیاز 0 از 0 نظر

در چه سایتی ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت پایین تری دارد؟ امروزه سایت های گوناگونی در زمینه ترجمه فعالیت می کنند و همین امر سبب شده است تا قیمت به یکی از معیار های مهم برای رقابت تبدیل شود. اما تعیین قیمت در این رقابت باید به گونه ای مشخص شود که به کیفیت ترجمه متن ها و همچنین سود مجموعه ها آسیب نرساند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

متاسفانه برخی از موسسه های ترجمه با افزایش قیمت سفارش ها سعی دارند به مشتریان این تفکر را القا کنند که قیمت بالاتر نشان دهنده کیفیت بالا است. اما این تفکر کاملا اشتباه می باشد زیرا قیمت معیار خوبی برای تعیین کیفیت ترجمه نمی باشد. مجموعه ایران تایپیست با استخدام مترجمان با تجربه از سراسر کشور توانسته است که سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی را با قیمتی مناسب و با کیفیت به مشتریان خود ارائه کند. این مجموعه بدون اینکه کیفیت متن ها را کاهش دهد، قیمت بسیار مناسبی را نسبت به دیگر موسسات ارائه می کند شاید از خود بپرسید که چگونه این قیمت گذاری امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال می توان اینگونه گفت که مدیریت مجموعه ایران تایپیست برای اصالت خود که همان رضایت مشتریان است، حاضر است که از سود بیشتر خود گذشت کند اما مشتریان خود را راضی نگه دارد. بنابراین راز موفقیت این مجموعه رضایت مشتریان در ازای سود کمتر می باشد. این مجموعه همچنین با استخدام مترجمان تحصیل کرده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مختلف زبان از دانشگاه های معتبر، کیفیت متن های انگلیسی خود را کاملا تضمین می کنند و برای اطمینان از کیفیت سفارش های این مجموعه شما می توانید یک متن کوتاه را سفارش دهید. بنابراین راز دوم این مجموعه نیز دقت در استخدام مترجمان است. در حقیقت ایران تایپیست با توجه به این دو نکته مهم توانسته است که رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد و مجموعه خود را به یک مجموعه موفق تبدیل کند.

کدام سایت برای ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت مناسب تری را ارائه میدهد؟

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت مناسب در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیخدمات مقاله ترجمه کتابترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

خیر، متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو با افزایش قیمت ترجمه سعی دارند کیفیت متن ها خود را بالاتر نشان دهند. مهمترین نکته ای که وجود دارد این است که قیمت معیار خوبی برای کیفیت سفارش ها نیست.

زیرا مدیریت ایران تایپیست برای تحقق اولویت مجموعه که رضایت مشتریان است، از سود بیشتر خود گذشت می کند و سفارش های مشتریان خود را با قیمت مناسب تری انجام می دهد.

قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی در سایت ایران تایپیست در سال 99 به ازای هر کلمه برای متون عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه به ترتیب برابر 25، 47 و 65 تومان است.

مجموعه ایران تایپیست با داشتن بیش از 22000 مترجم با تجربه از سراسر ایران کیفیت سفارش های خود را تضمین می کند.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:34:52 تعداد بازدید: 386 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین سایت ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت پایین ترجمه فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان تعرفه پایین ترجمه فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان قیمت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :