یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت

نویسنده: افشین نادری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 09:52:52 بازدید: 435 امتیاز 0 از 0 نظر

چگونه ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت گذاری می شود؟ امروزه این سوال را در مجموعه های گوناگون شنیده می شود. به همین منظور می خواهیم در این مقاله شما را با نحوه قیمت گذاری ترجمه فارسی به انگلیسی و همچنین سایتی که برای ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت کمتری را دریافت می کند، آشنا کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت چگونه محاسبه میشود؟

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت یکی از مهمترین معیار ها برای مشتریان است. به طوری که می توان این فاکتور را به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مشتریان معرفی کرد. هدف مجموعه ایران تایپیست رضایت مشتریان است. بنابراین تمامی افراد این مجموعه تلاش می کنند تا مشتریان بدون داشتن هیچگونه دغدغه ای سفارش دهند. مجموعه ایران تایپیست علاوه بر داشتن نویسندگان و مترجمان حرفه ای، حسابداران با تجربه ای نیز دارد؛ که این حسابداران با محاسبه دقیق برای ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت بسیار مناسبی را مشخص کرده اند. قیمتی که برای ترجمه فارسی به انگلیسی در مجموعه ایران تایپیست ارائه شده است نسبت به کیفیت ترجمه متن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد. اگر بخواهیم رو راست باشیم مجموعه ایران تایپیست گاها از سود خود به نفع مشتریان گذشت می کند. زیرا همانطور که گفته شد اولویت این مجموعه رضایت مشتریان است. در سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت به عوامل مختلفی مانند: تعداد کلمات موجود در یک صفحه (به صورت استاندارد 250 کلمه در یک صفحه)، عمومی یا تخصصی بودن متن ها و ... بستگی دارد. به طور مثال اگر شما 1 صفحه حاوی 250 کلمه  متن فارسی داشته باشید و بخواهید این صفحه را به انگلیسی عمومی ترجمه کنید، قیمت این سفارش در سال 99 تقریبا 6250 تومان می شود.

به عبارت دیگر قیمت هر کلمه برای ترجمه فارسی به انگلیسی عمومی 25 تومان می باشد. هر چقدر که تعداد کلمات و صفحات شما بیشتر باشد، ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت کمتری خواهد داشت. به طور مثال اگر شما بین 10 تا 24 صفحه ترجمه فارسی به انگلیسی داشته باشید، مجموعه ایران تایپیست به شما 3 درصد تخفیف خواهد داد. یعنی به جای هر کلمه 25 تومان در سال 99، شما برای هر کلمه تنها 24/2 تومان پرداخت خواهید کرد. ایران تایپیست معمولا به مشتریان خود بسته به نوع سفارش و تعداد صفحات سفارش بین 3 تا 13 درصد تخفیف می دهد.

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت

ترجمه فارسی به انگلیسی

کدام سایت برای ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت مناسب تری را ارائه میدهد؟

در چه سایتی ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت پایین تری دارد؟ امروزه سایت های گوناگونی در زمینه ترجمه فعالیت می کنند و همین امر سبب شده است تا قیمت به یکی از معیار های مهم برای رقابت تبدیل شود. اما تعیین قیمت در این رقابت باید به گونه ای مشخص شود که به کیفیت ترجمه متن ها و همچنین سود مجموعه ها آسیب نرساند. متاسفانه برخی از موسسه های ترجمه با افزایش قیمت سفارش ها سعی دارند به مشتریان این تفکر را القا کنند که قیمت بالاتر نشان دهنده کیفیت بالا است. اما این تفکر کاملا اشتباه می باشد زیرا قیمت معیار خوبی برای تعیین کیفیت ترجمه نمی باشد. مجموعه ایران تایپیست با استخدام مترجمان با تجربه از سراسر کشور توانسته است که سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی را با قیمتی مناسب و با کیفیت به مشتریان خود ارائه کند. این مجموعه بدون اینکه کیفیت متن ها را کاهش دهد، قیمت بسیار مناسبی را نسبت به دیگر موسسات ارائه می کند شاید از خود بپرسید که چگونه این قیمت گذاری امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال می توان اینگونه گفت که مدیریت مجموعه ایران تایپیست برای اصالت خود که همان رضایت مشتریان است، حاضر است که از سود بیشتر خود گذشت کند اما مشتریان خود را راضی نگه دارد. بنابراین راز موفقیت این مجموعه رضایت مشتریان در ازای سود کمتر می باشد. این مجموعه همچنین با استخدام مترجمان تحصیل کرده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مختلف زبان از دانشگاه های معتبر، کیفیت متن های انگلیسی خود را کاملا تضمین می کنند و برای اطمینان از کیفیت سفارش های این مجموعه شما می توانید یک متن کوتاه را سفارش دهید. بنابراین راز دوم این مجموعه نیز دقت در استخدام مترجمان است. در حقیقت ایران تایپیست با توجه به این دو نکته مهم توانسته است که رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد و مجموعه خود را به یک مجموعه موفق تبدیل کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت مناسب در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا در سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت برای متون تخصصی متفاوت است؟

یکی از نگرانی های افراد در هنگام ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت برای متون تخصصی می باشد. قیمت متن های تخصصی به دلیل سختی بیشتر متن از نظر کلمات تخصصی هر رشته و همچنین جمله های تخصصی نسبت به متن های عمومی بیشتر می باشد. در سال 99 به طور معمول قیمت متن های تخصصی به ازای هر کلمه 47 تومان می باشد. متن های تخصصی معمولا در حدود یک صفحه نمی باشند و به صورت مقاله می باشند به همین دلیل هر چقدر تعداد صفحات این مقالات بیشتر باشد، ایران تایپیست برای مشتریان تخفیف های بیشتری را در نظر خواهد گرفت. تخفیف های ایران تایپیست برای ترجمه مقالات و متن های تخصصی که عمدتا مشتریان آنها دانشجویان و اساتید هستند، حدود 3 تا 13 درصد می باشد. به طور مثال اگر شما بخواهید یک کتاب 500 صفحه ای را به انگلیسی تخصصی تبدیل کنید؛ در سال 99 به ازای هر کلمه تنها 40/8 تومان پرداخت خواهید کرد. یکی از مهمترین مزیت های مجموعه ایران تایپیست تحویل سریع سفارش ها می باشد. بنابراین شما فرصتی را برای شرکت در کنگره ها و مجامع علمی از دست نخواهید داد.

ترجمه متون تخصصی کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد. بنابراین قبل از سفارش این گونه متن ها حتما درباره موسسه ترجمه تحقیق کنید. ایران تایپیست با استخدام مترجمان مختلف در رشته های گوناگون و مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکتری از سراسر کشور قادر است تا تمامی متن های تخصصی را با کیفیت بالا تهیه کند. در سایت ایران استخدام متن های تخصصی به دو دسته ی تخصصی و تخصصی ویژه تقسیم بندی می شود که قیمت تهیه متن های تخصصی ویژه کمی بالاتر از متن های تخصصی می باشد. به طور مثال هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی برای متن های تخصصی ویژه به ازای هر کلمه حدود 65 تومان می شود.

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت

ترجمه در سایت ایران تایپیست

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی بر چه اساسی قیمت گذاری میشود؟

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت برای فایل های صوتی با فایل های ورد و pdf کاملا متفاوت می باشد. در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت برای فایل های صوتی به عوامل گوناگونی مانند: کیفیت صدا (خوانا بودن فایل صوتی)، تایم فایل، زبان فایل صوتی و ... بستگی دارد. برای ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت فایل های صوتی در ایران تایپیست به گونه ای قیمت گذاری می شود که مشتریان و مترجمان هر دو کاملا راضی باشند زیرا برخی از فایل های صوتی به سختی شنیده می شوند و همین کار مترجمان را بسیار سخت می کند. بنابراین اگر به درستی قیمت گذاری روی ترجمه فایل انجام نشود، حق مترجمان پایمال می شود. به همین منظور کارشناسان ایران تایپیست با دقت در بررسی فایل های صوتی برای ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت دقیق سفارش را مشخص می کنند. اگر مشتریان قصد داشته باشند فایل سفارش را در مدت زمان کوتاه تری تحویل بگیرند کارشناسان مجبور هستند، در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت را افزایش دهند زیرا سختی کار مترجمان در این گونه سفارش ها بیشتر است.

به طور کلی ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت مشخصی برای فایل های صوتی ندارد و قیمت این سفارش ها بر اساس عواملی که گفته شد؛ توسط کارشناسان مجموعه ایران تایپیست مشخص می شود. در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت عمدتا بر اساس دقیقه محاسبه می شود. در سال 99 اگر فایل صوتی استاندارد باشد معمولا برای ترجمه، پیاده سازی زبان اصلی و تایپ به ازای هر دقیقه 6 هزار تومان محاسبه خواهد شد؛ اما اگر تنها پیاده سازی تایپ و ترجمه فایل صوتی مد نظر باشد به ازای هر دقیقه 4 هزار تومان محاسبه خواهد شد. ایران تایپیست همچنین با داشتن مترجمان و تایپیست های با تجربه به دانشجویان و دانش آموزان کمک می کند تا جزوه های درسی خود را در سریع ترین زمان ممکن به نوشتار تبدیل کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت

ترجمه فایل صوتی

در سفارش فوری ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت چقدر افزایش میابد؟

در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش های فوری کمی متفاوت می باشد. به عبارت دیگر در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش های فوری 2 برابر سفارش های عادی می باشد. زیرا این با کاهش مدت زمان تحویل قیمت سفارش نیز افزایش میابد. در سفارش های فوری سختی کار مترجمان بسیار بیشتر از فایل های معمولی می باشد زیرا آنها باید به ترجمه و تایپ کاملا مسلط باشند تا بتوانند به سرعت سفارش مورد نظر را تهیه کنند. انجام سفارش های تخصصی را در کوتاه ترین زمان ممکن در موسسات مختلف ترجمه نمی توان به راحتی پیدا کرد که همین مزیت مجموعه ایران تایپیست باعث شده است که در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش های فوری 2 برابر سفارش های معمولی باشد.

ایران تایپیست با استخدام مترجمان مجرب و مسلط به زبان های گوناگون به ویژه انگلیسی توانسته است که سفارش های با کیفیتی را در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه کند. البته منظور از جمله «ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش های فوری 2 برابر سفارش های عادی می باشد» این نیست که دقیقا قیمت سفارش فوری 2 برابر سفارش عادی است؛ بلکه منظور جمله این است که در ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت سفارش فوری به دلیل افزایش سختی در حدود 2 برابر بیشتر از سفارش های عادی می باشد. ایران تایپیست با استراتژی استخدام زیاد مترجمان و تایپیست های با تجربه توانسته است که سفارش های خود را به سرعت تحویل دهد و همین امر سبب شده است تا دانشجویان و دانش آموزان برای انجام امور تحقیقاتی و تهیه جزوه های درسی خود از موسسه ی ایران تایپیست کمک بگیرند. این مقاله قصد داشت تا شما را با سایتی که در خدمات خود مانند: ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهد و همچنین عوامل موثر در قیمت گذاری ترجمه ها، آشنا کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت

ترجمه تخصصی و فوری در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیترجمه - قرارداد با سازمان دولتیترجمه قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

بله، متن های طولانی برای ترجمه در ایران تایپیست شامل تخفیف خواهد بود. تخفیف های این مجموعه معمولا بین 3 تا 13 درصد براساس متن مشتریان تعیین خواهد شد.

زیرا مدیریت ایران تایپیست برای تحقق اولویت مجموعه که رضایت مشتریان است، از سود بیشتر خود گذشت می کند و سفارش های مشتریان خود را با قیمت مناسب تری انجام می دهد.

بله، ایران تایپیست با داشتن 22000 مترجم با تجربه و فعال قادر است تا مقالات را به سرعت ترجمه کند و شما را به تمامی کنگره ها و مجامع علمی برساند. قیمت متن های سریع کمی بیشتر از متن های معمولی می باشد.

معمولا ترجمه فایل های صوتی استاندارد به صورت دقیقه ای محاسبه خواهند شد.


نویسنده: افشین نادری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 09:52:52 تعداد بازدید: 435 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت ترجمه متن فارسی به انگلیسی برآورد آنلاین قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :