چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه بهترین پاورپوینت را طراحی کنم؟

نویسنده: نیما رفیعی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:18:47 بازدید: 752 امتیاز 5 از 1 نظر

طراحی پاورپوینت نیاز به مهارت و دانش کافی برای استفاده از نرم افزارهای مربوطه دارد و در عین حال نیازمند داشتن ذهنی خلاق برای انتخاب بهترین قالب‌ها، عکس‌ها، جلوه‌ها و افکت‌ها در اسلاید است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اکثر افرادی که می‌خواهند سخنرانی و یا پرزنتیشن به همراه فایل پاورپوینتی داشته باشند، همواره این سوال را با خود مطرح می‌کنند که چگونه می‌توانند بهترین اسلاید و فایل را طراحی کنند تا بتوانند نظر مخاطب را جلب کرده و خستگی‌های بصری را از وی دور کنند و مفاهیم مورد نظر را به بهترین شکل ممکن انتقال دهند؟ در این میان نیز یکی از ویژگی‌هایی که باید در طراحی پاورپوینت مد نظر قرار داد، رعایت اصل سادگی و استفاده نکردن بیش از حد از متن و عکس است که باعث خستگی مخاطب نشود و اصطلاحا او را دلزده نکند. اما چگونه؟ در بین این افراد، دانشجویان، دانش آموزان، معلمین  و اساتید بیشترین قشری هستند که در طول تحصیل و یا تدریس‌شان، با ساخت و طراحی پاورپوینت درگیرند، آن هم در ایام کرونا که تمامی آموزش‌ها به صورت مجازی شده است و انتخاب تم و قالب مناسب و یا جایگذاری درست عکس‌ها و فرمول‌ها و طراحی اسلاید وقت زیادی را از آن‌ها می‌گیرد.

برای حل این مشکل کافیست که ریش و قیچی را به دست کارشناسان ما در مرکز ایران تایپیست بسپارید. ایران تایپیست بر این موضوع واقف است که ساخت یک پاورپوینت خوب، بیشترین تاثیر را در جلب نظر مخاطب دارد و به همین دلیل، با انتخاب متناسب قالب با موضوع، شلوغ نکردن اسلایدها، استفاده معقول از متون و عکس، انتخاب افکت‌های جذاب، دقت به کنتراست های رنگی مطابق اصول روانشناختی و رنگ‌شناسی، استفاده از فایل‌های چند رسانه‌ای و سایر موارد تخصصی، بهترین پاورپوینت را برای شما به ارمغان می‌آورد. کافیست با مشاورین ما به صورت آنلاین یا تلفنی تماس بگیرید، درخواست نمونه کار کنید تا به عینه شاهد کیفیت و دقت نظر طراحان حرفه‌ای ما باشید. لازم به ذکر است که در مرکز ایران تایپیست ساخت پاورپوینت های مختلف ارجاع‌های اختصاصی دارد؛ بدین معنی که هر موضوع به افراد تحصیل کرده همان موضوع سپرده خواهد شد تا علاوه بر آشنایی با مفاهیم مورد نظر، خروجی کار بالاترین کیفیت را داشته باشد.

چگونه بهترین پاورپوینت را طراحی کنم؟

طراحی بهترین پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینت تایپخدمات دانشجویی خدمات مقاله

سوالات متداول

انتخاب متناسب قالب با موضوع، شلوغ نکردن اسلایدها، استفاده معقول از متون و عکس، انتخاب افکت‌های جذاب، دقت به کنتراست های رنگی مطابق اصول روانشناختی و رنگ‌شناسی، استفاده از فایل‌های چند رسانه ای و... از مهم‌ترین اصول هستند.

بدون شک ایران تایپیست از جمله مراکزی است که بهترین پاورپوینت‌ها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به صورت آنلاین و حضوری طراحی می‌کند.

بله،‌ برای گزارشات مالی شرکت‌ها نیز پاورپوینت طراحی می‌شود. از این نظر محدودیتی وجود ندارد و تمامی عناوین تحت پوشش هستند.

کافیست با کارشناسان ما و با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا به صورت رایگان راهنمایی و مشاوره شوید و با اطلاعات کافی ثبت سفارش کنید.


نویسنده: نیما رفیعی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:18:47 تعداد بازدید: 752 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بهترین پاورپوینت پاورپوینت تخصصی پاورپوینت آنلاین پاورپوینت آموزشی پاورپوینت حرفه ای

دیدگاه کاربران

پویا سلطان محمدی | 1400-8-15 ساعت 09:25:12 امتیاز :

ممنون از اینکه با مهارت و سلیقتون یه پاورپوینت درجه یک تحویل دادین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :