یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چطور بنر خاص برای استوری بسازم؟

نویسنده: بیتا شمس طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/8 ساعت 09:00:00 بازدید: 63 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه با پیشی گرفتن علم و تکنولوژی، پلتفرم اینستاگرام نظر بسیاری از مخاطبین را در ایران و در جهان جلب نموده است. زمانی که شما به عنوان یکی از مخاطبین پلتفرم اینستاگرام طراحی بنر استوری جذاب یکی از بلاگرها را مشاهده می‌کنید، قطعاً به پیج بلاگر مطرح مراجعه خواهید نمود.  به همین منظور بلاگرها و افراد فعال در پیج‌های اینستاگرامی به این نکته توجه می‌کنند تا بهترین طراحی بنر استوری را نشر دهند.

چطور بنر خاص برای استوری بسازم؟

طراحی بنر استوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت طراحی بنر

زمانی که به اینستاگرام مراجعه می‌کنید قطعاً با پست‌های متنوعی مواجه خواهید شد. در اکسپلور اینستاگرام بسیاری از عکس‌ها و بسیاری از متن‌های موجود بر روی عکس­ها نظر شما را جلب می‌کنند.  طراحی بنر استوری و یا بنر پست‌های اینستاگرامی به راحتی می‌تواند شما را به سمت دیدن پست‌ها و یا ادامه استوری‌ها جلب کنند. تصور کنید مدیریت پیجی را بر عهده دارید و قصد دارید پیج شما هر روز نسبت به دیروز رشد بیشتری داشته باشد. برای آنکه بتوانید رشد پیج خود را نسبت به روزهای دیگر مشاهده کنید قطعاً باید استوری‌های متداولی را در اینستاگرام بارگذاری نمایید.

سوال پیش آمده آن است که چرا همه افراد هر روز برای بارگذاری استوری‌های متعدد اقدام می‌کنند. چرا تعداد کمی از رشد پیج خود لذت خواهند برد؟ برای پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که روش اصولی ارائه استوری و یا پست‌های متنوع موجود در اینستاگرام سبب می‌شوند تا بازخورد افراد و بینندگان بیشتر شوند. در نتیجه افرادی که به پیج شما سر می‌زنند افزایش خواهند یافت و به عبارت دیگر پیج شما رشد خواهد کرد.

قطعاً با توضیح مختصر داده شده به اهمیت طراحی بنر دست پیدا می‌کنید.  بنرها در ثانیه‌های اول مشاهده پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام نظر بسیاری از مخاطبین را جلب می­کنند. شما خودتان را برای آنکه بتوانید بهترین طراحی بنر استوری را داشته باشید باید جای بیننده بگذارید.  تصور کنید به اکسپلور اینستاگرام مراجعه کرده‌اید و یکی از پست‌های موجود در اکسپلورر نظر شما را جلب می‌کند.  به صفحه اصلی پست مشاهده شده مراجعه می‌کنید. پس از مشاهده بایو و همچنین استوری‌های موجود در اینستاگرام که کاربر آنها را بارگذاری نموده است به این نتیجه می‌رسید که پیج به درد شما نمی‌خورد.  در این حالت به سرعت پیج را ترک می‌کنید. همین موضوع از نظر اینستاگرام ضربه منفی به پیج شما خواهد زد. به همین دلیل بهتر است در ثانیه‌های ابتدایی با طراحی بنر استوری جذاب مخاطبین جذب شده از اکسپلورر به سمت پیج خود را به مخاطبین دائمی تبدیل کنید.

با توجه به اطلاعات عنوان شده طراحی بنر استوری به شیوه اصولی و اصلی می‌تواند اهمیت طراحی بنر یعنی جذب مخاطب بیشتر را برای شما به ارمغان آورد.

چطور بنر خاص برای استوری بسازم؟

طراحی بنر استوری اینستاگرام برای تبلیغات

طراحی بنر استوری برای تبلیغ پیج بلاگری

پس از آنکه درک کردید اهمیت طراحی بنر استوری چیست، خوب می‌دانید برای آنکه بتوانید پیج بلاگری خود را رشد دهید، باید به تبلیغ بپردازید. امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی، بلاگری به شغل همه گیر در بین خانم‌ها و آقایان ایرانی تبدیل شده است. الگوریتم اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده است که شما برای رشد پیج خود نیاز دارید تا از افراد قوی‌تر در این زمینه کمک بگیرید. به همین دلیل شما باید به تبلیغات گسترده در پیج‌های مختلف برای افزایش تعداد فالوور بپردازید. سوال مهم آن است که مخاطبین هدف موجود در پیجی که قصد تبلیغ در آن را دارید به چه نکاتی جذب می‌شوند؟ برای پاسخ به این سوال خودتان را باید به جای مخاطبین هدف قرار دهید. آنها در پیج‌های اینستاگرامی می‌چرخند و به دنبال جملات جذاب و عکس‌های متنوع و خاص هستند. در نتیجه شما باید برای طراحی بنر استوری برای تبلیغ پیج بلاگری خود در پیج‌های مختلف دیگر به نکات این چنینی توجه نمایید.

شما برای آنکه بتوانید بهترین طراحی بنر استوری برای تبلیغات پیج بلاگری خود را به پیج‌های مختلف دیگر بسپارید ابتدا باید به مخاطبین هدف موجود در پیج توجه نمایید.  رده سنی،  نیاز مخاطبین، جنسیت خانم یا آقا، محل سکونت هر فرد،  موارد مورد علاقه و … از مهمترین مواردی هستند که شما باید در زمان طراحی بنر استوری به آنها توجه نمایید. برای مثال اگر پیج شما در خصوص بلاگری غذاست، شما باید به دنبال مخاطبین هدف خود یعنی افرادی باشید که به غذا خوردن علاقه دارند. اگر بلاگر غذای سنتی هستید و غذاهایی مانند آبگوشت، کوبیده و …  را معرفی می‌کنید، باید به دنبال مخاطبین هدف خود در اینستاگرام باشید. قطعاً مخاطبین هدف این مجموعه با مخاطبین هدف پیج‌های غذاهای رژیمی متفاوت هستند. به همین منظور برای طراحی بنر استوری باید به عکس انتخاب شده خود، به کلماتی که برای محتوای گیرا بر روی بنر از آنها استفاده می‌کنید ، به مخاطبین هدف، به سوالی که در بنر می‌پرسید و موارد مختلف دیگر توجه کنید.

سعی کنید برای طراحی بنر استوری به منزله تبلیغ از سوالات چالش برانگیز استفاده کنید.  بهتر است ذهن مخاطب پس از دیدن استوری تبلیغاتی شما در یک پیج دیگر درگیر شود. به همین دلیل است که طراحی بنر استوری برای تبلیغ پیج بلاگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این نکته نیز توجه کنید که امروزه تعداد بلاگران بسیار زیاد هستند. همین موضوع سبب می‌شود تا شما با ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتر بتوانید بنرهای جذاب‌تری تولید نمایید.

چطور بنر خاص برای استوری بسازم؟

بهترین نرم افزارها برای ساخت بنر اینستاگرام کدامند؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرم‌افزارهای ساخت طراحی بنر استوری اینستاگرام

پیج اینستاگرامی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است به یک فرد خبره در زمینه طراحی بنر استوری نیاز دارد.  اگر شما هم قصد دارید به موفقیت دست پیدا کنید برای طراحی بنر استوری خودتان در ابتدا باید قدم بردارید. استخدام نمودن افراد برای طراحی بنر استوری در ابتدای فعالیت شما در اینستاگرام می‌تواند هزینه بسیار زیادی را برای شما در بر داشته باشد. به همین منظور شما باید خودتان در این زمینه توانایی لازم را کسب کنید و یا از طریق سایت‌هایی که هزینه‌های بسیار کمی را برای طراحی بنر دریافت می‌کنند، اقدام نمایید.

طراحی بنر استوری اینستاگرام امروزه به دو روش امکان‌پذیر است. در روش ابتدایی طراحی بنر استوری به صورت دستی و با گوشی موبایل انجام می‌پذیرد. نرم‌افزارهای ساخت طراحی بنر استوری اینستاگرام با گوشی موبایل متفاوت هستند.  هر کدام ویژگی‌های مختلفی را به کاربر ارائه می‌دهند و کاربر بر اساس سلیقه شخصی و نوع بنر طراحی شده خود می‌تواند از این نمونه از نرم‌افزارها استفاده کند. برای مثال می‌توانیم به این شات، پیکس آرت، کانوا، پوستر میکر و ... اشاره کنیم.

تنها با در نظر گرفتن این نمونه از برنامه‌ها شما می‌توانید به راحتی و به سادگی در خانه یک بنر بسیار زیبا برای استوری خود به عنوان یکی از بنرهای تبلیغاتی تهیه و تولید کنید.

طراحی بنر استوری نه تنها به روش دستی و به صورت ساده با گوشی موبایل امکان‌پذیر است بلکه افراد حرفه‌ای‌تر در پله‌های بالاتر برای آنکه بتوانند بنر استوری ویژه‌ای را طراحی کنند از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی استفاده می‌کنند. در این حالت ویژگی‌هایی در بنر تبلیغاتی شما وجود دارد که شما را نسبت به رقبا جلو می‌اندازد. شما با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ و پریمیر می‌توانید پست‌ها و استوری‌های متنوعی را تولید نمایید که رقیبان شما امکان تهیه و تولید آن را ندارند. امکان استفاده از فونت‌های مختلف، ایجاد بنری با محتوای عالی و با کیفیت بی‌نظیر  و همچنین تولید بنری با حجم بسیار پایین که برای بارگذاری ساده مناسب می‌باشد، از ویژگی‌های بنری است که توسط برنامه فتوشاپ تهیه و تولید می‌شود.

چطور بنر خاص برای استوری بسازم؟

ویژگی­های مدنظر برای طراحی بنر استوری اینستاگرام

شما نیز می‌توانید با ایجاد ایده پردازی‌ها و خلاقیت‌های بی‌نظیر برای طراحی بنر استوری به وسیله نرم‌افزارهای متنوع اقدام کنید.  برای این مورد باید بنرهای متعدد موجود در اینستاگرام را مشاهده کنید. سعی کنید میان برندتان، لوگوی تولید شده خودتان و همچنین محتوای ایجاد شده برای تبلیغات یک انسجام کلی ایجاد کنید. قطعاً با در نظر گرفتن چنین نکاتی و همچنین بارگذاری و دانلود کلیه نرم‌افزارهای موجود برای طراحی بنر استوری قطعاً می‌توانید بنرهای تبلیغاتی ویژه‌ای را تولید و تهیه نمایید. همچنین می­توانید پیج بلاگری خود را که در هر زمینه مانند آرایشی، بهداشتی، غذا و موارد مختلف دیگر رشد دهید.

ایده پردازی در طراحی بنرهای تبلیغاتی

یکی از مهمترین مواردی که باید در زمان طراحی بنر استوری به آن توجه کنید ایده پردازی هرچه بهتر نسبت به رقیبان در زمینه طراحی است.  اگر شما مانند پیج‌های دیگری که با آنها رقابت دارید بنرهای استوری خود را تولید کنید و به پیج‌های بلاگری متعدد تحویل دهید تا تبلیغ پیج شما را کنند، قطعاً هر فرد پس از مشاهده بنر تبلیغاتی شما به این نتیجه می‌رسد که چقدر بنر تبلیغاتی شما شبیه به پیج‌های دیگر است.  مخاطبین هدف موجود در پلتفرم اینستاگرام امروزه به دنبال موارد جدیدتر هستند.  اگر هر مخاطب هدف موضوعی جدید را از پیج شما آموزش ببیند و یا ذهن او را درگیر کند به راحتی می‌تواند وارد پیج شما شود. درنتیجه برای مشاهده پست‌ها استوری‌ها و موارد مختلف موجود دیگر در پیج شما اقدام می­کنند.  به همین منظور ایده پردازی و ایجاد خلاقیت در طراحی بنرهای تبلیغاتی به ویژه طراحی بنر استوری که برای تبلیغات از آن استفاده می‌کنید بسیار حائز اهمیت هستند.

بهتر است در زمان ایده پردازی به انتخاب یک عنوان یا یک تایتل ویژه فکر کنید.  اولین چیزی که در بنر شما ذهن افراد را درگیر می‌کند متن نگارش شده یا سوال درگیر کننده برای ایجاد کال تو اکشن است. سعی کنید برای ایجاد سوال و یا ایجاد یک تایتل از صراحت استفاده کنید و پیچیدگی بسیار زیادی در متون خود نداشته باشید.  اینستاگرام یک پلتفرم دوستان است. به همین منظور هرچه مخاطب احساس صمیمیت بیشتری با پیج شما داشته باشد بیشتر به پیج شما نزدیک خواهد شد.  پیج شما باید دارای دو مزیت بزرگ نسبت به پیج‌های دیگر باشد.  اولین مزیت آن است که در پیج شما اطلاعات مفیدی با روش‌های ایده پردازانه به مخاطب تحویل داده شوند.

چطور بنر خاص برای استوری بسازم؟

طراحی خلاقانه بنرهای تبلیغاتی

برای آنکه بتوانید به اهداف اصلی طراحی بنر استوری خود دست پیدا کنید و افراد و مخاطبین بسیار زیادی را به سمت پیج خود جذب کنید بهتر است از ایده‌های خلاقانه استفاده کنید.  ابتدایی‌ترین موضوعی که به شما کمک می‌کند تا برای ایده پردازی اقدام کنید آن است که بدانید مخاطبین هدف شما به دنبال چه مواردی هستند. هماهنگ سازی تولیدات موجود در پیج شما که به فروش می‌رسد با طراحی بنر انجام شده می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

برای مثال اگر در زمینه طراحی لباس فعالیت می‌کنید سعی کنید سوال یا تایتل انتخابی مرتبطی را استفاده نمایید. همچنین سعی کنید از ریزترین جزئیات موجود استفاده نمایید و با تغییر روش دید خود و با ایده پردازی‌های متنوع بنری جذاب تولید کنید. این موضوع می‌تواند بازدید بنرهای تبلیغاتی شما را در پیج‌های متنوع به بیشترین میزان خود برساند. همچنین می­تواند شما را در صفحات مجازی و پلتفرم‌های مختلفی مانند اینستاگرام مشهور و معروف کند. سعی کنید ابتدایی‌ترین فردی باشید که از روش‌های جدید برای تبلیغات استفاده می‌کنند.

بنر متحرک استوری اینستاگرام

یکی از خلاقیت‌هایی که در زمینه طراحی بنر استوری می‌توانید از آن استفاده کنید تولید بنر استوری اینستاگرام به صورت متحرک است. تصور کنید عکس‌ها به زمینه، پس متن‌ها به عکس، و یک موزیک بسیار مرتبط و مناسب در حین حرکت یکی پس از دیگری موارد عنوان شده در استوری اینستاگرام به عنوان تبلیغات اضافه می‌شوند. در چنین حالتی خلاقیت ایجاد شده می‌تواند بسیاری از مخاطبین را به سمت دیدن استوری‌های متنوع دیگر پیج شما جذب کند. این نمونه از بنرها به دلیل داشتن خلاقیت بی‌نظیر و متفاوت نسبت به بنرهای غیر متحرک گذشته نظر بسیاری از مخاطبین را جلب می کنند. از طرفی این نمونه از بنرها به دلیل جذب بیشتر مخاطبین تعامل بیشتری را در پیج اینستاگرامی شما ایجاد خواهند کرد. همانطور که می‌دانید تعامل ایجاد شده سبب مشاهده بیشتر پیج شما در صفحات مختلف اینستاگرامی می‌شود. برای آنکه بتوانید برای طراحی بنر استوری متحرک اقدام کنید باید آموزش‌های لازم را ببینید و از نرم‌افزارهای متنوعی استفاده نمایید.

چطور بنر خاص برای استوری بسازم؟

به محتوای بنر خود توجه کنید


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی بنر طراحی پوستر هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌های طراحی بنر استوری روش طراحی بنر متحرک است.

بهتر است برای طراحی بنر استوری ویژه و حرفه‌ای از نرم‌افزارهای عالی استفاده کنید و برای آنکه بتوانید از نرم‌افزارها استفاده کنید باید آموزش‌های لازم را نیز فرا بگیرید.

طراحی بنر استوری خلاقانه و جذاب می‌تواند سبب تعامل بیشتر شود و همچنین به رشد پیج شما کمک کند.

برای آنکه بتوانید طراحی بنر استوری خاصی را ارائه دهید باید از ایده پردازی‌های متعدد استفاده کنید و همچنین به مخاطبین هدف و نوع طراحی و ساخت بنر تان توجه نمایید.


نویسنده: بیتا شمس طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/8 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 63 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر استوری طراحی بنر استوری اینستاگرام سفارش طراحی بنر استوری اصول طراحی بنر استوری ساخت بنر استوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :