پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چرا ساخت پاورپوینت جذاب برای جلسات سخنرانی اهمیت دارد؟

نویسنده: دانیال فرهادی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 14:00:00 بازدید: 299 امتیاز 0 از 0 نظر

همواره جلسات سخنرانی و ارائه برای یک سخنران از آن جهت ویژه و مهم است که ضمن انتقال مفاهیم و بیان گزارش‌ها در حضور افراد دیگر، مورد قضاوت و ارزیابی آنان قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب در اختیار داشتن ابزاری کارآمد که بتواند در این فرایند کمک حال او باشد، بسیار حائز اهمیت است. ساخت پاورپوینت جذاب می‌تواند به یک سخنران کمک کند تا بتواند به راحتی توجه و تمرکز حضار را به خود جلب کرده و حتی از یک محتوای ساده، یک پرزنتیشن خاص و بی‌رقیب بسازد. شاید تا به حال با این جمله مواجه شده اید که تهیه و ساخت پاورپوینت جذاب باید مطابق پرسونا مخاطب شما باشد. آیا میدانید که معنای آن چیست؟ به بیانی دیگر، شما باید سعی کنید که پاورپوینت مدنظرتان را مطابق، سن، سلیقه و افکار مخاطبتان طراحی کرده و این پاورپوینت، در خور شخصیت حضار و منطبق با اصول گردهمایی باشد. بدین ترتیب هر کنفرانس و ارائه ای با توجه به مخاطبانش، پاورپوینت مختص به خود را می‌طلبد تا بتواند موفق عمل کند.

ایران تایپیست برای حل این مسئله و رفع نیازهای شما، کارشناسانی را استخدام کرده است که کاملا با این مسائل آشنا بوده و به دلیل تجارب شخصی و کاری خود می‌توانند در فرایند ساخت پاورپوینت جذاب بهترین راهنمای شما باشند. این افراد فارغ التحصیل رشته های مختلفی بوده و به همین دلیل می‌توانند در ارجاع های تخصصی مناسب‌ترین انتخابتان شناخته شوند.هلدینگ بزرگ ایران تایپیست همواره بر آن است که بتواند در موقعیت‌های مختلف و در سخنرانی های متفاوت با ارائه حرفه ای ترین خدمات، باعث درخشش شما باشد و خاص‌ترین‌ها را برای شما تهیه کند.تفاوتی ندارد که برای چه موضوعی و با چه زبانی نیاز به ساخت پاورپوینت جذاب دارید، این مرکز با پشتیبانی از 32 زبان زنده ی دنیا و با ارجاع های تخصصی نیاز شما را برآورده خواهد ساخت. در صورت وجود سوال می‌توانید در 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان ما تماس بگیرید و به صورت رایگان راهنمایی و مشاوره شوید.

چرا ساخت پاورپوینت جذاب برای جلسات سخنرانی اهمیت دارد؟

سفارش تهیه پاورپوینت برای سخنرانی و کنفرانس ها

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینتترجمه تخصصیبازنویسی

سوالات متداول

هر سفارشی بسته به نوع درخواست شما، هزینه های متفاوتی را دارد ولی برای اطلاع دقیق از آن‌ها می‌توانید ثبت سفارش کرده تا زیر 5 دقیقه برایتان فاکتور هزینه صادر شود.

 بله، در صورتی که فایل ورد را در اختیار داشته باشید، هزینه های محاسبه شده برای شما کمتر خواهد بود.

شما می‌توانید برای ارسال فایل از طریق پنل کاربری اقدام نمایید یا از طریق تلگرام و واتساپ برای ما ارسال کنید.

بله، در صورتی که شما سفارشتان را به صورت فوری ثبت کنید، مشمول پرداخت هزینه ای دو برابری نسبت به حالت عادی خواهید شد.


نویسنده: دانیال فرهادی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 299 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت پاورپوینت جذاب سخنرانی ساخت پاورپوینت جذاب کنفرانس تهیه پاورپوینت جذاب پاورپوینت جذاب ارائه ساخت پاورپوینت جذاب آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :