شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چاپ کتاب با تایپ فایل دستنویس

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1400/10/13 ساعت 20:00:00 بازدید: 993 امتیاز 0 از 0 نظر

چاپ کتاب با تایپ دستنویس فایل یکی از خدماتی است که در شرکت ایران تایپیست انجام می شود. چاپ کتاب کار کوچکی نیست و با تایپ فایل های دست نویس می توانید به تدریج کتاب را برای چاپ آماده کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ دستنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کتاب گاهی اوقات با فایل های PDF چاپ می شود ولی این نوع فایل ها را در ابتدا دست نوشته ای بودند که نویسنده آن را از منابع مختلف تهیه می کرد. فایل دستنویسی را که به موسسه ارسال می کنید لازم است که خوانا باشد تا تایپیست ها بتوانند به راحتی آن را تایپ کنند. به تدریج که فایل ها آماده می شود، کتاب برای چاپ آماده می شود. تایپیست های شرکت ایران تایپیست، ضمن تایپ، به صفحه آرایی هم دقت می کنند تا زیبایی آن هم رعایت شده باشد. برای چاپ کتاب لازم است که کلیه اطلاعات لازم را از قبل آماده کرده باشید. گاهی اوقات نویسنده این اطلاعات را در تایپ دستنویس فایل های دستنویس آماده می کند. برگه های دستنویس لازم است که به تدریج گردآوری شده و کنار هم قرار گرفته و شماره بندی شوند.

زمانی که کلیه برگه های دستنویس آماده شد حالا می توانید از آن ها با گوشی عکسبرداری کرده و به شرکت ایران تایپیست ارسال کنید. کتاب براساس شرایط دلخواه شما چاپ می شود. اگرچه فایل های تایپ دستنویس ممکن است که در اندازه های یکسانی نباشند ولی در نهایت در زمان تایپ با فونت یکسانی تایپ و چاپ خواهند شد. چاپ کتاب براساس شرایطی که ناشر و شما مشخص می کنید انجام می شود. شما لازم است که کلیه فایل های دستنویس را به شرکت ایران تایپیست، ارسال کنید. بهتر است که فایل ها، شماره بندی شده باشند تا تایپ آن ها به ترتیب انجام شود. رعایت ترتیب در فایل های دستنویس امری ضروری بوده و این فایل ها، تایپ شده و برای چاپ آماده می شود.

چاپ کتاب با تایپ فایل دستنویس

چاپ کتاب با تایپ دستنویس فایل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ دستنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویسلیست هزینه تایپتایپ کتابتایپ در اکسل

سوالات متداول

شماره بندی فایل ها لازم و ضروری است. برگه های فایل های دستنویس را پشت سر هم قرار دهید تا تایپ آن ها به راحتی انجام شود.

متناسب با تعداد برگه های فایل های دستنویس خواهد بود. هر چقدر که تعداد برگه های فایل دستنویس بیشتر باشد به همان اندازه هم چاپ به طول خواهد کشید.

در این مورد می توانید با انتشارات هماهنگی لازم را انجام دهید. در این بخش فایل های دستنویس را دریافت کرده و تایپ می کنیم تا برای چاپ آماده شود.  

شما می توانید با کوپن های تخفیفی، از تخفیف های مشخص شده برای دانشجویان بهره مند شوید. در صورتی که دوست دارید تا کتاب خود را منتشر کنید، می توانید با انتشاراتی ارشدان هماهنگی های لازم را به انجام برسانید.


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1400/10/13 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 993 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ دستنویس کتاب تایپ متن دستنویس کتاب تایپ دست نوشته های کتاب تایپ دستنویس آنلاین تایپ دستنویس اینترنتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :