جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی

نویسنده: نیما رفیعی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:55:07 بازدید: 727 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی چقدر است؟ ما در ایران تایپیست برای ترجمه کتاب انگلیسی بیشتر از هزاران مترجم را از سراسر ایران انتخاب کرده‌ایم تا رویای ترجمه کتاب (های) تان برای شما به واقعیت تبدیل شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دشواری های جستجو برای یافتن مترجم خوب تا پیدا کردن نرخ هزینه ترجمه کتاب انگلیسی منصفانه به حدی بالاست که بسیاری از افراد را برای ترجمه در مسیر پر پیچ و خمی قرار می دهد. اما در این مسیر از ابتدا تا انتها، در کنار شما می مانیم.

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی

ترجمه

هزینه ترجمه کتاب به انگلیسی

نرخ هزینه ترجمه کتاب انگلیسی جای بحث بسیار دارد. از نرخ ترجمه مخصوص مترجمان تا هزینه ای که برای کیفیت ترجمه در نظر گرفته می‌ شود. از هزینه های جانبی مثل تایپ و ویرایش مجدد گرفته تا هزینه های پنهانی که در برخی موارد بدون اطلاع مشتری از وی به اسم ترجمه دریافت می‌شود. همه این مسائل به ظاهر روی گران شدن نرخ هزینه ترجمه کتاب انگلیسی تاثیر می‌گذارند. این در حالی است که شفاف سازی برای ریز هزینه ترجمه کتاب انگلیسی به مشتریان ذهنیت بهتری می‌دهد تا در شروع کار برون سپاری ترجمه ی کتاب خود، با دید باز تری تصمیم گیری کنند. ما در ایران تایپیست در صورت وجود ابهام، کلیه توضیحات و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه می‌دهیم. چون طبعا از صفر تا صد مسیر ثبت و ارائه پروژه کلیه سوالات احتمالی شما در سایت و توسط مشاوران و کارشناسان ایران تایپیست پاسخ داده خواهد شد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

نرخ هزینه ترجمه کتاب انگلیسی بسته به شرایط کتاب تعیین می‌شود، با اینکه هزینه کلی ترجمه کتاب ها طبق معیار ها و ملاک های خاصی محاسبه می‌شود. یکی از این ملاک ها حجم کتاب است، سپس موضوع و حوزه ی تخصصی کتاب، برای مورد بعدی می‌توان به مدت زمانی که کتاب می‌تواند ترجمه شود اشاره کرد که این موضوع برای پروژه های ترجمه سنگین کتاب با زمان نصف حالت عادی، نرخ هزینه ترجمه کتاب انگلیسی را افزایش خواهد داد. برای ترجمه کتاب ها به زبان انگلیسی نیز به دلیل عمومیت داشتن و درخواست بیشتر برای ترجمه به این زبان یا ترجمه از این زبان به فارسی، هزینه ها را کاهش داده ایم تا کلیه مشتریان بتوانند پروژه ترجمه خود را در ایران تایپیست ثبت کنند. شما برای ثبت پروژه ترجمه و پرداخت هزینه ترجمه کتاب انگلیسی می توانید از طریق صفحه اصلی اقدام کنید.

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی

ترجمه کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه کتاب های رفرنس از انگلیسی به فارسی

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی رفرنس یا همان کتاب‌‌های مرجع بخشی بزرگی از سوالات درمورد هزینه ترجمه کتاب‌‌ها را تشکیل می‌دهد که این کتب مرجع اصلی تدریس و آموزش در گروه تخصصی، دسته یا گرایش خاصی هستند؛ مثل پزشکی یا حقوق. به همین جهت می‌توان برای همه ی رشته‌‌های قابل تصور و غیر قابل تصور کتاب مرجع در نظر گرفت و اکثر دانشجویان و دانش پژوهان در رشته های متفاوت و در مقاطع مختلف تحصیلی و یا برای انجام کار علمی و تحقیقاتی به آن نیاز پیدا میکنند. برای انتقال دانش موجود در محتوای همین کتاب ها، امر ترجمه نمود واضح تر و مهمی پیدا می‌کند. از طرفی ترجمه ی دقیق  و کیفی آنها نیز حائز اهمیت است به این دلیل که قرار است اطلاعات کامل و فاقد ابهامی به مخاطب مراجعِ آنها منتقل شود.

از طرفی دیگر ریسک نرخ هزینه ترجمه کتاب انگلیسی برای این دست کتاب ها برای نویسندگان یا کسانی که به ترجمه شان به هر دلیل پژوهشی یا علمی و یا غیره نیاز دارند، به خوبی همواره وجود دارد. به همین جهت ما تلاش کرده ایم تا با نرخ هزینه ترجمه کتاب انگلیسی در پایین ترین حالت به همراه کیفیت سطح بالا به درخواست کنندگان ترجمه کتاب های رفرنس کمک کنیم تا ترجمه و چاپ کتاب های مذکور را با شرایطی به مراتب بهتر و مزایای به مراتب قابل توجه تر دریافت کنند. در مورد ترجمه و نشر این نوع کتاب ها نیز، شرکت ایران تایپیست در کنار شماست. لازم به ذکر است که ترجمه این نوع کتاب ها همانطور که از ماهیت شان مشخص است کمتر به سلیقه شخصی (مثل ترجمه رمان) بستگی دارد و باید طبق معیار های اصولی ترجمه شوند. ما به شما این امکان را می‌دهیم تا به جز ترجمه، برای چاپ این مدل کتاب ها هم با همکاری ما اقدام کنید و در بازه زمانی کوتاهی، آن را به مرحله ارائه با فرمت و قالب استاندارد برسانید.

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی

کتاب انگلیسی

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی چه مواردی را شامل میشود؟

ترجمه کتاب در ایران تایپیست یک بسته پیشنهادی دارد. به این صورت که شما می‌توانید در سایت ثبت نام کنید و سپس هزینه ترجمه کتاب انگلیسی را پرداخت کنید. قبل از پرداخت هزینه ترجمه کتاب انگلیسی، برای شما یک فاکتور در کمتر از 5 دقیقه صادر می‌شود که هزینه ای را در بر نخواهد داشت. سپس می‌توانید نمونه ترجمه رایگان از سه مترجم مختلف دریافت کنید که بخش کوتاهی از ابتدای کتاب مورد نظر را تشکیل می‌دهد. از بین این سه ترجمه، بهترین ترجمه از نظر شخص خودتان انتخاب شده و کار آغاز خواهد شد. اگر امکان انتخاب برای شما میسر نبود می‌توانید با کارشناسان ایران تایپیست موضوع را مطرح کنید تا به شما مشاوره و راهنمایی‌‌های لازم را به شما ارائه کنند. لازم به ذکر است که قبل از شروع کار و برای پرداخت هزینه ترجمه کتاب انگلیسی، اگر پرداخت یکجا میسر نبود، می‌توانید با مطرح کردن موضوع با کارشناسان ایران تایپیست آن را قسط بندی کنید و به این صورت که 60% هزینه در ابتدا و 40% مابقی را در انتهای سفارش پرداخت کنید.

روند محاسبه هزینه ترجمه کتاب انگلیسی در ایران تایپیست به این صورت است و همانطور که ذکر شد فاکتور‌هایی مثل تعداد کلمات، حجم، مدت زمان انجام ترجمه، تعدد پروژه‌‌ها (از یک کتاب تا چند کتاب) ، زبان مورد نظر مبدا و مقصد که عموما انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی است و ضریب افزایشی بر اساس حوزه تخصصی ترجمه کتاب مورد نظر را شامل می‌شود. در صورتی که حجم کتاب مورد نظر زیاد باشد، برای پرداخت هزینه ترجمه کتاب انگلیسی مشمول تخفیف حجمی خواهید شد. همه این مزایا در ایران تایپیست به شما در پرداخت هزینه ترجمه کتاب انگلیسی و پیگیری راحت تر روند ترجمه دامن می‌زند. این مسئله حتی از سوی دیگر مشتریانی که تجربه همکاری با ما را داشته اند نیز، بیان شده است.

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی

ترجمه کتاب

هزینه ترجمه کتاب به انگلیسی برای کودکان

دنیای ترجمه‌ی کتاب‌‌ها فقط منوط به بزرگسالان نیست و ترجمه کتاب به انگلیسی برای کودکان نیز در ایران تایپیست انجام می‌شود. روند ترجمه و هزینه ترجمه کتاب انگلیسی برای کودکان و نوجوانان چندان پیچیده نیست و به اندازه ترجمه یک کتاب در قالب رمان، یا یک کتاب مرجع یا یک کتاب با محتوای علمی، زمانبر نمی‌باشد. چون در آن از کلمات ساده و آسان برای یادگیری استفاده می‌شود. موضوع کتاب مورد نظر کودکان هر چه که باشد (چه آموزشی، چه علمی، چه داستان و ..) آن را در ایران تایپیست با هزینه پایین برای شما به بهترین شکل و با کیفیت بالا ترجمه می‌کنیم. هزینه ترجمه کتاب انگلیسی برای کودکان اگرچه آسان و دارای فاکتور‌‌های مشخصی است اما معیار محاسبه همان است که برای ترجمه کتاب‌‌های بزرگسالان در نظر گرفته می‌شود. یعنی همان معیار‌‌های مربوط به تعداد کلمات، نیاز به ترجمه متون موجود در تصاویر کتاب (یا نمودار‌‌ها و شکل‌‌ها)، حجم کتاب مورد نظر، تعداد کلمات داخل هر صفحه، مدت زمان ترجمه کتاب.

همانطور که از ابتدای این مطلب اشاره کردیم، محاسبه هزینه ترجمه کتاب انگلیسی و در کل ترجمه متون و محتواهای متنی، اساس و اصول پایه یکسان است و آنچه که به تفاوت هزینه‌‌ها دامن می‌زند، تفاوت در حجم و متغیر‌‌هایی است که برای یک سفارش وجود دارند. به همین جهت، نمی‌توان یک هزینه کلی را برای یک مدل کتاب یا یک مدل مقاله تعیین کرد؛ مثلا اینکه کتاب‌‌های ژانر کودکان یک نرخ داشته باشند و کتاب‌‌های ژانر بزرگسالان با یک‌سری فاکتور‌‌های مشخص تعیین هزینه شوند. این مسئله برای پرداخت هزینه ترجمه کتاب انگلیسی توسط مشتری، رضایت وی را به دنبال دارد و کاملا منصفانه خواهد بود. با توجه به اینکه ملاک کیفیت و در نظر گرفتن ویژگی‌‌های مخصوص هر ترجمه برای ما در اولویت است و این موضوع مهم، در طی سالها تجربه به دست آمده است.

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی

ترجمه کتاب لغت

هزینه ترجمه کتاب لغت آموزشی انگلیسی به فارسی

یکی از جمله کتاب‌‌های مرجع اما با درجه مراجعه ی کمتر، کتاب‌‌های لغت هستند که برای بسیاری از افراد براساس تخصصی بودن یا عمومی بودن اهمیت ترجمه ی کیفی دارند. برخی کتاب های لغت با محوریت ترجمه انگلیسی به انگلیسی، در عین حال که مرجع مناسبی به عنوان یک فرهنگ لغت هستند، اما گاهی به دلیل عدم وجود ترجمه فارسی در آنها نمی‌توانند توسط قشر عظیمی از افراد مورد استفاده قرار بگیرند و درست هنگامی که به آنها یک ترجمه فارسی هم افزوده می شود، برای کاربرد مناسب خواهند بود. البته برای این مسئله یک حالت برعکس هم صدق می کند و آن هم ترجمه کتاب های فرهنگ لغت از فارسی به انگلیسی می باشد. در ترجمه هر یک از این مدل کتاب ها با توجه به اینکه با بطن کلمات و اصطلاحات کوتاه سروکار داریم، پس بحث کیفیت در ترجمه ی آنها حرف نخست را می زند.

هزینه ترجمه کتاب انگلیسی لغت و کتاب‌های مرجع لغتِ تصویری نیز بر اساس حجم و تعداد کلمات در هر صفحه محاسبه می شوند چون این روش بهینه ترین گزینه در مقایسه با هزینه ترجمه کتاب انگلیسی لغت به صورت صفحه ای یا بر اساس معیار های از پیش تعیین شده مثل ترجمه عالی، خوب یا متوسط است. همواره ترجمه قوی برای هزینه ترجمه کتاب انگلیسی مورد نظر است. به این دلیل که یک کتاب لغت مشابه یک مقاله کوچک یا یک کتاب عمومی دانشجویی نیست که کیفیت ترجمه در آن بسته به نظر مشتری باشد و باید حتما در آن استاندارد هایی وجود داشته باشد و در فرم و قالب خاصی به انتشار برسد. اگر نیاز به ثبت و پرداخت هزینه ترجمه کتاب انگلیسی دارید می توانید  چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین آن را ثبت کنید و منتظر صدور فاکتور و سپس پرداخت هزینه ترجمه کتاب انگلیسی بمانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه کتابهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیدریافت نمونه ترجمه رایگانچاپ و نشر کتاب

سوالات متداول

هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در ایران تایپیست امکان پذیر است.

محاسبه هزینه بر اساس یک سری فاکتور از پیش تعیین شده همانند نوع موضوع آنهاست.

خیر، به هیچ عنوان. ایران تایپیست تمامی سفارشات خود را با بهترین کیفیت ارئه میدهد.

زیرا نرخ ترجمه کلمات در زبان انگلیسی برای یک موضوع خاص یکسانند و تفاوتی باهم ندارند.


نویسنده: نیما رفیعی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:55:07 تعداد بازدید: 727 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه کتاب انگلیسی برآورد هزینه ترجمه کتاب انگلیسی نرخ ترجمه کتاب انگلیسی تعرفه ترجمه کتاب انگلیسی هزینه ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :