جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به فارسی متون تخصصی رشته های دانشگاهی

نویسنده: افشین نادری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/25 ساعت 10:57:04 بازدید: 965 امتیاز 0 از 0 نظر

متغیر بعدی که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی براساس رشته و حوزه تخصصی متن یا مقاله یا کتاب است. برای ترجمه و محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی براساس رشته ای که موقع ثبت سفارش آن را اعلام میکنید، یکسری اصول و قواعد خاص رعایت می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

همانطور که برای ترجمه عمومی خبری از جملات، اصطلاحات، فرمول‌ها و قوانین از قبل تعیین شده/ مورد پذیرش واقع بین متخصصان آن رشته وجود ندارد تا مترجم با تسلط بر  آنها نیاز به ترجمه شان داشته باشد، در برخی از رشته‌ها نیز پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه شود. همین مساله باعث به وجود آمدن ضریب افزایشی برای ترجمه متون تخصصی رشته‌های دانشگاهی ِمختلف شده است. برخی رشته‌ها مانند حقوق، پزشکی، نفت، گاز و پتروشیمی، دارای ضریب افزایشی بیشتری هستند (1.2)، و باقی رشته‌ها مانند فقه و علوم انسانی، ادبیات و زبان شناسی، اسناد تجاری، فلسفه، ضریب پایین تری دارند (1.1).

برای مابقی رشته‌هایی که در اینجا از آنها اسمی بُرده نشد، ضریب افزایشی وجود ندارد و محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی آنها بدون در نظر گرفتن این ضرایب می باشد. در صورتی که به ترجمه تخصصیِ ویژه برای هریک از این رشته ها نیاز داشته باشید به طبع هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی و کل سفارش ترجمه بیشتر خواهد بود. البته ما تدابیری اندیشیده ایم (که همانطور که توضیح داده شد) هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی با زیاد شدن تعداد صفحات، شامل تخفیف شده و با حفظ کیفیت، هزینه ی ترجمه کاهش یابد. در مرکز ایران تایپیست ترجمه متون کلیه رشته های دانشگاهی ساپورت و حمایت می شوند و شما می توانید بدون نگرانی ترجمه خاص ترین تا عمومی ترین رشته های حال حاضر دانشگاهی را به ما بسپارید تا با قیمت مناسب آن‌را برای شما به انجام برسانیم.

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به فارسی متون تخصصی رشته های دانشگاهی

ترجمه زبان انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیخدمات مقاله چاپ کتابترجمه تخصصی

سوالات متداول

بله به خاطر سختی ترجمه ها هزینه متفاوت است.

بله ایران تایپیست برای رفاه حال مشتریانش امکان پرداخت قسطی را فراهم کرده است.

بله رشته های مختلف ضرایب متفاوتی در تعیین هزینه ها دارند.

هر صفحه شامل 250 کلمه است.


نویسنده: افشین نادری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/25 ساعت 10:57:04 تعداد بازدید: 965 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه متن تخصصی انگلیسی هزینه ترجمه مقالات تخصصی انگلیسی قیمت ترجمه مقاله تخصصی انگلیسی ترجمه ارزان قیمت هر صفحه انگلیسی نرخ ترجمه متن تخصصی انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :