چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی

نویسنده: سیما خورشیدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/25 ساعت 10:51:03 بازدید: 746 امتیاز 0 از 0 نظر

وقتی از هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به فارسی یا برعکس، صحبت می شود، همواره متغیر های مشخصی در ذهن مشتریان، با جای خالی مواجه می شوند. اینکه در هر صفحه براساس چه معیاری و چه تعداد کلماتی، هزینه محاسبه شده و سپس از کل صفحات، یک قیمت کامل برآورد می شود؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای اینکه جای ِخالیِ این دست سوالات را برای شما پُر کنیم، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی

ترجمه

هزینه ترجمه یک صفحه انگلیسی بر مبنای چند کلمه محاسبه میشود؟

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی بر اساس معیار های استاندارد محاسبه می شود. یکی از این معیار های استاندارد تعداد کلمات استاندارد موجود در هر صفحه است. طبعا وقتی تعداد کلمات داخل یک صفحه بیشتر از حد عادی و رایج باشد، باید تک تک کلمات موجود در هر صفحه را شمرده و برای محاسبه هزینه نهایی ترجمه اقدام کرد. در حالت استاندارد و نرمال در هر صفحه 250 کلمه قرار می گیرد که بسته به حجم متن یا مقاله یا کتاب باید هزینه نهایی را به دست آورد. اگر در تک تک صفحات 250 کلمه مذکور موجود باشد، در نهایت براساس همین معیار از یک تا n صفحه بعدی نیز مورد محاسبه هزینه ترجمه (به همراه دیگر معیار های موثر در ترجمه، که در ادامه از آنها سخن خواهیم گفت) قرار می‌گیرند. به عنوان مثال اگر مقاله مورد نظر تان ده یا نُه صفحه داشته باشد، و داخل هر صفحه 250 کلمه، می توان کل ِ تعداد کلمات آن مقاله را 2250 کلمه دانست و براساس همین تعداد کلمات، هزینه ای که باید بپردازید به شما در فاکتور ارائه می شود.

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی طبق نرخ سال 1399 در این حالت برای ترجمه عمومی، 4 هزار تومان، برای ترجمه تخصصی 5 هزار تومان و برای ترجمه تخصصی ویژه 6125 هزار تومان است. در این حالت با توجه به اینکه یک مقاله ده صفحه ای حجم خاصی برای برخورداری از تخفیف ِحجمی جهت محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی ندارد، پس هزینه ی اعلامی به شما بدون تخفیف محاسبه خواهد شد. این در حالی است که در صورتی که تعداد صفحات متن یا مقاله یا کتاب شما بیشتر از ده عدد باشد، مشمول تخفیف حجمی براساس تعداد صفحات، خواهید شد. این تخفیف‌ها از 3 درصد تا نهایتا 13 درصد، برای یک سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی بسیار حجیم را شامل می شوند.

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی

ترجمه انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صدور فاکتور هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی چقدر طول میکشد؟

در مرحله اول برای محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی باید یک فاکتور شامل ریز هزینه ها و در نهایت هزینه کلی برای مشتری ارائه شود. مشتریان براساس این فاکتور می توانند از آنچه که ملزم به پرداخت آن هستند، تخفیف ها و مزایایی که در ایران تایپیست از آن برخوردار شده اند مطلع شوند. یکی از مهمترین اصول در ایران تایپیست برای محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی و محاسبه هزینه نهایی کل یک سفارش ترجمه، مسئله شفافیت در پرداخت است. با توجه به اینکه انجام سریع و به موقع مراحل پیشرفت یک پروژه ترجمه برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت است ما بعد از ثبت درخواست ترجمه از سوی شما مشتری گرامی اقدام به تحویل صدور فاکتور هزینه در اسرع وقت می نماییم. نهایتا فاصله بین ثبت درخواست پروژه از سوی مشتری با وارد کردن اطلاعات مخصوص مقاله و تحویل فاکتور هزینه حاوی ریز هزینه ها، 5 دقیقه یا کمتر به طول می انجامد.

شما می توانید پس از دریافت فاکتور مذکور، اطلاعات درج شده در آن را به دقت بررسی کنید و در صورتی که در مورد هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی یا هزینه کل سفارش سوالی داشتید، آن را با کارشناسان ما مطرح نمایید. امکان پاسخگویی به سوالات شما در هر زمان توسط کارشناسان ایران تایپیست وجود دارد. فاکتور مذکور برای ایمیل شما ارسال شده و از طریق پیامک نیز صدور آن به اطلاع تان خواهد رسید. در صورتی که قبلا بخش هزینه و زمان تحویل را در سایت ایران تایپیست برای بررسی هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی و معیار تعداد کلمات استاندارد در هر صفحه جهت ترجمه بررسی کرده باشید، به خوبی از فاکتور هایی که قیمت ترجمه را کم کرده یا افزایش می ‌دهند، آگاه خواهید بود. کافی است در سایت ایران تایپیست ثبت نام کرده و اولین سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی

ترجمه یک صفحه انگلیسی

در هزینه ترجمه یک صفحه انگلیسی به فارسی چه عواملی موثر است؟

در ابتدا این مبحث اشاره کردیم که عوامل مختلفی به جز هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی، در محاسبه نهایی هزینه ترجمه ای که باید بپردازید تا کار ترجمه توسط مترجم انتخابی انجام شود، موثر است. این عوامل به کیفیت و بهبود ترجمه شما کمک می کنند و عملا برای همین منظور در ایران تایپیست مورد توجه واقع شده اند. به این دلیل که عمده تمرکز ما برای روی بهبود کیفیت ترجمه‌ها است و نه افزایش قیمت و راکد ماندن سطح کیفی ترجمه‌ها. در ایران تایپیست کلیه ترجمه ها در سطح عالی هستند و این در حالی است که با یک مقایسه سرانگشتی از همکاری با سایر گروه های مشابه ترجمه می‌توانید به گروهی از ترجمه های عالی تا متوسط رو به پایین برسید که به نام پلن های ترجمه شناخته می شوند. کیفیت بالای ترجمه در هر سطحی، اولویت ماست، با این حال، تعداد زیاد مترجمان باعث شده است تا مبلغ و هزینه کل ترجمه یا هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی پایین باشد.

عوامل دیگری که روی هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی تاثیر می گذارند و مشتریان را به یک جمع بندی کلی از هزینه ترجمه می رسانند، عواملی مثل زمان ترجمه (تحویل فوری، نیمه فوری، عادی)، ترجمه تخصصی و ضریب افزایشی بر اساس رشته یا حوزه مربوطه، حجم ترجمه و سفارش مورد نظر هستند. این عوامل عادی و روتین در محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی هستند. لازم به ذکر است که مالیات بر ارزش افزوده در محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی تاثیری نداشته و هزینه ویرایش یا بررسی مجدد و تایپ به صورت جداگانه به شما مشتری گرامی اعلام نخواهد شد چرا که این هزینه ها به صورت کلی و در کنار محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی در نظر گرفته شده اند. فوری شدن زمان تحویل پروژه ترجمه، روی دو برابر شدن هزینه نهایی موثر است.

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی

هزینه ترجمه

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به فارسی متون تخصصی رشته های دانشگاهی

متغیر بعدی که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی براساس رشته و حوزه تخصصی متن یا مقاله یا کتاب است. برای ترجمه و محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی براساس رشته ای که موقع ثبت سفارش آن را اعلام میکنید، یکسری اصول و قواعد خاص رعایت می شود. همانطور که برای ترجمه عمومی خبری از جملات، اصطلاحات، فرمول‌ها و قوانین از قبل تعیین شده/ مورد پذیرش واقع بین متخصصان آن رشته وجود ندارد تا مترجم با تسلط بر  آنها نیاز به ترجمه شان داشته باشد، در برخی از رشته‌ها نیز پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه شود. همین مساله باعث به وجود آمدن ضریب افزایشی برای ترجمه متون تخصصی رشته‌های دانشگاهی ِمختلف شده است. برخی رشته‌ها مانند حقوق، پزشکی، نفت، گاز و پتروشیمی، دارای ضریب افزایشی بیشتری هستند (1.2)، و باقی رشته‌ها مانند فقه و علوم انسانی، ادبیات و زبان شناسی، اسناد تجاری، فلسفه، ضریب پایین تری دارند (1.1).

برای مابقی رشته‌هایی که در اینجا از آنها اسمی بُرده نشد، ضریب افزایشی وجود ندارد و محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی آنها بدون در نظر گرفتن این ضرایب می باشد. در صورتی که به ترجمه تخصصیِ ویژه برای هریک از این رشته ها نیاز داشته باشید به طبع هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی و کل سفارش ترجمه بیشتر خواهد بود. البته ما تدابیری اندیشیده ایم (که همانطور که توضیح داده شد) هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی با زیاد شدن تعداد صفحات، شامل تخفیف شده و با حفظ کیفیت، هزینه ی ترجمه کاهش یابد. در ایران تایپیست ترجمه متون کلیه رشته های دانشگاهی ساپورت و حمایت می شوند و شما می توانید بدون نگرانی ترجمه خاص ترین تا عمومی ترین رشته های حال حاضر دانشگاهی را به ما بسپارید تا با قیمت مناسب آن‌را برای شما به انجام برسانیم.

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی

ترجمه زبان انگلیسی

هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به زبانهای دیگر

یکی از درخواست‌های بیشمار ترجمه زبان انگلیسی به زبان فارسی است اما این تنها گزینه نیست. بسیاری از مشتریان سفارش درخواست ترجمه به زبان ‌های دیگر را نیز ثبت می کنند که هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به سایر زبان‌ها نیز از باید ها، نباید‌ها و قواعد خاصی پیروی می کند. همانطور که در حالت عادی هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به تعداد کلمات و مبلغ هر کلمه در هر صفحه بستگی دارد، هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به زبانی دیگر نیز معیار‌هایی به همین میزان ثابت و نرمال اما با اعداد و ارقام متفاوت، را تشکیل می دهد. به عنوان مثال هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی مطابق نرخ سال 1399 براساس هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی با در نظر گرفتن ترجمه عمومی 6250 تومان، برای ترجمه تخصصی 11750 تومان و برای ترجمه تخصصی ویژه 16250 تومان برای یک تا نُه صفحه در نظر گرفته می شود و این اعداد با افزایش تعداد حجم مقاله، افزایش خواهند داشت اما مشمول تخفیف حجمی خواهند شد.

همین تفاوت قیمت برای محاسبه هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به سایر زبان ها من جمله، فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی، روسی، عربی، ترکی، چینی و غیره وجود دارد. با دشوار تر شدن ترجمه برای هر زبان خاص، هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به آن زبان بیشتر می شود. به عنوان مثال هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به زبان فارسی به مراتب ارزان تر از ترجمه آن به چینی یا آلمانی است. این مسئله به دلیل کاربردی بودن و عمومیت داشتن ترجمه ها یا نیاز بیشتر مشتریان به ترجمه به زبان های دیگر، است. چرا که هزینه ترجمه هر صفحه انگلیسی به فارسی درخواست بیشتری نسبت به سایر زبان ها دارد. اما به هر روی، ما در تلاشیم تا همواره قیمت مناسب را برای ترجمه های شما ارائه نماییم. برای ثبت اولین سفارش خود از صفحه اصلی سایت می توانید اقدام کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه وب سایتترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه کتاب

سوالات متداول

تنها تفاوت در موضوع و محوریت متن مورد نظر برای ترجمه است که ترجمه‌ی آن را دشوار یا آسان می کند.

هزینه تایپ در سفارشات ترجمه ای رایگان است.

 بله به خاطر سختی ترجمه  هزینه ها متفاوت هستند.

دشواری و زمانبر بودن ترجمه به زبانهای کمتر رایج از دلایل اصلی افزایش هزینه است.


نویسنده: سیما خورشیدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/25 ساعت 10:51:03 تعداد بازدید: 746 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه متون انگلیسی نرخ ترجمه هر صفحه انگلیسی تعرفه ترجمه یک صفحه انگلیسی هزینه ترجمه انگلیسی قیمت ترجمه متن انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :