یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متون تخصصی به زبان انگلیسی

نویسنده: سیما خورشیدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:53:45 بازدید: 379 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت گذاری برای انجام ترجمه های گوناگون و مختلف زبان انگلیسی قوانین خاص خودش را دارد. شما می توانید برای بررسی بیشتر قیمتی که ما به شما ارائه می‌کنیم را با سایت های مشابه با توجه به زمان تحویل پروژه، کیفیت کار و البته ضریب های افزایشی در کنار هزینه تایپ یا چاپ و غیره که در قالب پلن های ترجمه ارائه می شود مقایسه کنید و متوجه شوید که هزینه ترجمه زبان انگلیسی در ایران تایپیست تا چه حد کم می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کلیه فاکتور هایی که برای محاسبه هزینه ترجمه زبان انگلیسی در نظر گرفته می شوند نرمال و استاندارد هستند. اولین اولویت که در این مطلب هم روی آن بسیار تاکید و توجه می شود، انگلیسی بودن یکی از طرفین زبان است. اینکه زبان مبدا یا مقصد را به عنوان یکی از بخش های اصلی ترجمه انتخاب کنید. کاملا بدیهی است که هزینه ترجمه زبان انگلیسی در حالت اول یعنی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی ارزان تر از هزینه ترجمه از فارسی به انگلیسی باشد. یک حالت پایه وجود دارد و آن نیاز بیشتر به ترجمه های انگلیسی به فارسی و برعکس است. درخواست ترجمه اصولا برای انجام پایان نامه، ارسال مقالات و متون تخصصی به دانشگاه های خارجی که محوریت و زبان مورد پذیرش شان انگلیسی است یا سایت‌ها و منابع و مراجع معتبر یا ژورنال‌هایی که به دلیل بین المللی بودن زبان انگلیسی، تنها مقالات علمی و پژوهشی نوشته شده به این زبان را پذیرش و تایید می کنند، انجام می پذیرد. پس طبیعی است که درخواست ترجمه و پرداخت هزینه ترجمه زبان انگلیسی بیشترین گزینه را به خود اختصاص دهد. این گستردگی و درخواست زیاد باعث شده‌است تا ما به فکر تخفیف بیشتر و کاهش هزینه ترجمه در کنار ارتقا کیفیت آن باشیم. پس در ایران تایپیست بحث کیفیت مطرح است و نه کمیت.

هزینه ترجمه متون تخصصی به زبان انگلیسی

ترجمه زبان انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه متنترجمه تخصصینکات ترجمه کتابترجمه ی رشته ها

سوالات متداول

با افزایش حجم مقاله یا متن مورد نیاز برای ترجمه تان، هزینه کاهش میابد.

بله، موضوعات مختلف ضریب متفاوتی در تعیین هزینه دارند.

بله موضوعات تخصصی هزینه بالاتری دارند.

بله، در تحویل فوری هزینه ها دو برابر میشوند.


نویسنده: سیما خورشیدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:53:45 تعداد بازدید: 379 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه متون تخصصی به زبان انگلیسی هزینه ترجمه تخصصی نرخ ترجمه تخصصی به انگلیسی قیمت ترجمه تخصصی متن به انگلیسی تعرفه ترجمه زبان انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :