چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه قرارداد

نویسنده: شکیلا رحمانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:15:48 بازدید: 1292 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه قرارداد در هلدینگ ایران تایپیست همانند سایر سفارشات ترجمه ای با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تعیین می گردد که صدور پیش فاکتور کاملا رایگان است و به دو طریق فوری و یا از طریق پنل کاربری قابل مشاهده است. ضمنا دستمزد مترجمین از کل هزینه ترجمه قرارداد و سایر سفارشات، 50% است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه قرارداد آیا به صورت رایگان اعلام میشود؟

هزینه ترجمه قرارداد همانند سایر سفارشات ترجمه ای در مؤسسه ایران تایپیست به شکل رایگان اعلام می گردد و از هر روشی که قصد محاسبه هزینه را داشته باشید، اعلام هزینه کل سفارش رایگان است. شما به دو صورت می توانید از خدمات اعلام هزینه کل سفارش به شکل رایگان استفاده کنید. در روش اول ابتدا باید در سایت عضویت پیدا کنید که عضویت در ایران تایپیست کمتر از 1 دقیقه زمان می برد. سپس از طریق پنل کاربری خود می توانید در بخش ثبت سفارش ترجمه، با مشخص کردن پارامترهای گوناگون سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما در بخش واحد ترجمه، در کمتر از 10 دقیقه هزینه نهایی را محاسبه کرده و به شکل پیش فاکتور رایگان برای شما ارسال کنند که از طریق ایمیل و حساب کاربری قابل مشاهده است. روش بعدی برای دریافت رایگان فاکتور هزینه ترجمه قرارداد از طریق محاسبه گر آنلاین ترجمه در صفحات وب سایت است که در سمت راست کادری به نام محاسبه فوری آنلاین هزینه ترجمه وجود دارد. به کمک این سیستم آنلاین، با مشخص کردن تعداد کلمات، زمینه تخصصی و زبان مبدأ و مقصد، می توانید پیش فاکتور رایگان هزینه کل را برحسب نوع سفارش و زمان تحویل دریافت کنید.

هزینه ترجمه قرارداد
هزینه ترجمه قرارداد به شکل آنلاین و فوری و از طریق پنل کاربری به شکل رایگان قابل مشاهده است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

پرداخت هزینه ترجمه قرارداد به صورت اقساط

هزینه ترجمه قرارداد در ایران تایپیست به صورت رایگان اعلام می شود و پرداخت آن هم به صورت اقساطی است. پرداخت مبلغ ترجمه قراردادها و کلیه سفارشات ترجمه در هلدینگ ایران تایپیست به صورت یکباره و کامل نیست و شما مرحله به مرحله پرداخت می کنید تا به شکل اقساط همه بتوانند از خدمات ترجمه با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب استفاده کنند. در سفارشاتی که حجم زیادی ندارند مثل قراردادها، کل مبلغ سفارش در دو مرحله پرداخت می شود. مرحله اول موقع دریافت فاکتور و برای شروع کار ترجمه است که 60% کل مبلغ را پرداخت خواهید کرد. مابقی مبلغ سفارش را نیز پس از اتمام ترجمه و هنگام تحویل فایل پرداخت خواهید کرد. در مواردی که سفارشات حجیم هستند تعداد اقساط می تواند از طریق هماهنگی بخش امور مالی بیشتر نیز باشد که سفارشات ترجمه قرارداد حجیم نیستند و لذا پرداخت هزینه ترجمه قرارداد نیز دو مرحله ای است. البته توجه داشته باشید که کلیه تعرفه ها در ایران تایپیست پایینتر از سایر مؤسسات ترجمه ای است و این مورد را می توانید از طریق جدول لیست تعرفه ترجمه موجود در سایت مقایسه کنید.

چگونه از میزان هزینه ترجمه قرارداد مطلع میشوم؟

هزینه ترجمه قرارداد در هلدینگ ایران تایپیست به دو شکل کلی و راحت امکان محاسبه دارند که در هر دو مورد نیز دریافت و مشاهده پیش فاکتور رایگان است. در حالت اول از طریق بخش محاسبه گر آنلاین که در تمامی صفحات وب سایت در سمت راست با کادری تحت عنوان «محاسبه فوری ترجمه» مشخص شده است. به کمک این بخش تنها کافیست تعداد کلمات، زبان مبدأ و مقصد و زمینه تخصصی را مشخص کنید و سپس بر روی محاسبه کلیک کنید. در پنجره ای که جدید باز خواهد شد می توانید مبلغ کل سفارش را برحسب نوع سفارش (عادی، تخصصی و تخصصی ویژه) و زمان تحویل مشاهده کنید. در روش دوم نیز می توانید از طریق ثبت نام در سایت و ثبت سفارش اقدام کنید که همکاران واحد ترجمه در کمتر از 10 دقیقه پیش فاکتور رایگان را برای شما ارسال خواهند کرد. نحوه اطلاع پیدا کردن شما نیز از طریق شماره موبایلی است که ثبت کرده اید و همچنین از طریق آدرس ایمیلی خواهد بود که در طی فرایند ثبت نام مشخص نموده اید.

هزینه ترجمه قرارداد
هزینه ترجمه قرارداد در ایران تایپیست با بهترین تعرفه ها و بالاترین کیفیت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه قرارداد به روز میباشد؟

هزینه ترجمه قرارداد در سایت ایران تایپیست براساس نرخ مصوب سازمان و صنف رسمی مترجمین ایران و کاملا بروز می باشد که با توجه به بازه هزینه ای که توسط این سازمان مشخص شده، هلدینگ ایران تایپیست کمترین میزان هزینه را در نظر گرفته تا همه بتوانند از خدمات ترجمه استفاده کنند در حالی که بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن و حتی پرداخت اقساطی فراهم شده است. کلیه هزینه هایی که بابت انجام سفارشات مثل پرداخت هزینه ترجمه قرارداد مشاهده می کنید کاملا بروز و آپدیت شده و مطابق با نرخ آخرین تغییرات هستند و تغییرات قیمت نیز معمولا سالانه است و در طول سال بندرت تغییر می کند که تحت هر شرایطی تعرفه ها از طریق جدول هایی که در سایت گذاشته اند قابل مشاهده و مقایسه با سایر مؤسسات ترجمه ای کشور است. لذا برخی مشتریان از ما سؤال می کنند که سیستم محاسبه آنلاین قیمت های بروز دارد یا خیر؟ بله تمامی قیمت ها بروز هستند و تفاوتی ندارد که از طریق سیستم محاسبه فوری ترجمه در سایت مشاهده کرده باشید یا از طریق پیش فاکتور رایگانی که در پنل برای شما ارسال می شود.

چند درصد از هزینه پرداختی ترجمه قرارداد به مترجم داده میشود؟

هزینه ترجمه قرارداد پس از پرداخت توسط کاربر به شکل 50-50 است یعنی در کلیه سفارشات به هر میزان که هزینه کل سفارش تعیین شده باشد، 50% آن به مترجم تعلق می گیرد. البته جهت اطمینان از رضایت مشتریان نسبت به ترجمه صورت گرفته تا حدود 14 روز یا  2 هفته مهلت تست و بازبینی قرار داده شده تا در صورتی که مشتریان اشکالی به ترجمه صورت گرفته نداشتند، با مترجم تسویه شود. اما در صورتی که ترجمه مشکل داشته باشد پس از تأیید ایراد گرفته شده و طی ادیت رایگان، ابتدا مشکل رفع خواهد شد و سپس با مترجم تسویه حساب می گردد. لذا تفاوتی نمی کند که ترجمه از چه نوعی باشد، مثلا هزینه ترجمه قرارداد به صورت 50% حق مترجم و 50% حق هلدینگ ایران تایپیست تسویه خواهد شد. البته مترجمین عزیز در نظر داشته باشند که حتی در شرایطی اگر مشتری یا کاربر مدنظر هزینه مابقی را نیز تسویه نکند، حق مترجم محفوظ بوده و مؤسسه ایران تایپیست شخصا آن را پرداخت می کند.
هزینه ترجمه قرارداد در هلدینگ ایران تایپیست با تعرفه های بسیار مناسب محاسبه می گردد و 60% آن در ابتدای کار و 40% آن پس از دریافت فایل ترجمه، تسویه می گردد. شما می توانید هزینه کلی سفارش را به شکل پیش فاکتور رایگان از طریق پنل کاربری مشاهده کنید.

هزینه ترجمه قرارداد
حق مترجم از هزینه ترجمه قرارداد، 50% است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه قرارداد با شرکت خصوصیترجمه - قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

اعلام هزینه برای کلیه سفارشات در ایران تایپیست چه از طریق پنل کاربری و چه از طریق سیستم محاسبه فوری ترجمه رایگان می باشد.

  • پرداخت سفارشات غیر حجیم در ایران تایپیست به صورت 60% در ابتدای کار و 40% پس از اتمام ترجمه می باشد. در سفارشات حجیم نیز با هماهنگی می توان به شکل قسطی پرداخت نمود.

  • پس از ثبت سفارش از طریق پنل کاربری، در طی 10 دقیقه به شکل پیش فاکتور رایگان ارسال می گردد که از طریق ایمیل ثبت شده و شماره تماس داده شده در طی فرایند ثبت نام اطلاع رسانی می شود.

  • در کلیه سفارشات سهم مترجم از هزینه کل پرداخت شده، 50% است.


نویسنده: شکیلا رحمانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:15:48 تعداد بازدید: 1292 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه حقوقی تعرفه ترجمه متن قراردادی ترجمه قرارداد ارزان قیمت مترجم قرارداد ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :