چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه غیر رسمی

نویسنده: مرتضی صمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/4 ساعت 22:00:00 بازدید: 858 امتیاز 0 از 0 نظر

بحث ها بر سر موضوع هزینه ترجمه غیر رسمی بسیار زیاد است. این نوع ترجمه در واقع به ترجمه هایی که نیاز به دریافت تایید از قوه قضاییه ندارند و لازم نیست توسط سفارت خانه ها تایید شود یا مورد پذیرش مرجعی قرار بگیرند، مورد استفاده قرار می گیرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه غیر رسمی برای چه نوع سفارشاتی است؟

برخی از سفارشات وجود دارند که نیازی به ترجمه ی رسمی ندارند. هزینه ترجمه رسمی اصولا بیشتر از هر نوع ترجمه ی دیگر نیاز به دقت، کیفیت و پرداخت هزینه دارد. به همین دلیل دو نوع ترجمه وجود دارد. یک نوع ترجمه رسمی که برای مدارک و متونی انجام می شود که نیاز به ارائه به مراجع رسمی دارند و گروه دوم ترجمه که غیر رسمی هستند و بیشتر برای مقالات یا متونی انجام می شوند که لازم نیست آنها را به مراجع و سازمان های خاص ارائه دهیم، مانند دانشگاه ها و ژورنال های عمومی بین المللی.

هزینه ترجمه غیر رسمی به مراتب کمتر از هزینه ترجمه رسمی در نظر گرفته می شود. اصولا به دلیل اینکه زیر مجموعه های ترجمه غیر رسمی بیشتر هستند، جهت توجه به نیاز مشتریان و در نظر گرفتن فاکتور هایی که به افزایش هزینه منجر می شوند، نرخ ترجمه غیر رسمی کمتر خواهد بود. ترجمه غیر رسمی عادی اصولا توسط مترجمان ایران تایپیست با کیفیت بالا و در سطح عالی انجام می شود. برعکس بسیاری از موارد مشابه ما در ایران تایپیست چند دستگی برای کیفیت سفارشات در نظر نگرفته ایم تا شما مشتری گرامی به این واسطه بتوانید بدون نیاز به انتخاب کیفیت ترجمه مطمئن باشید که کلیه ترجمه های شما در یک سطح کیفی انجام می شود. در واقع هیچ یک از ترجمه هایی که توسط مترجمان در ایران تایپیست انجام می شوند، به صورت لغت به لغت ترجمه نشده و مفهومی و کاملا روان و منسجم به زبان مقصد برگردانده می شوند. همچنین ویژگی های حرفه ای مترجم نیز در انتخاب نوع کیفیت ترجمه و محاسبه هزینه ترجمه غیر رسمی بی تاثیر است. در واقع ما در ایران تایپیست هزینه ترجمه های مختلف را فارغ از این معیار ها در نظر گرفته و همواره از مترجمان حرفه ای و متخصص در رشته ی تحصیلی خود، دعوت به همکاری نموده ایم.

هزینه ترجمه غیر رسمی

هزینه ترجمه متن

چگونه میتوانم از هزینه ترجمه غیر رسمی خود با خبر شوم؟

برخی دانشگاه ها و موسسات یا شرکت های تجاری هستند که به ترجمه رسمی اهمیت می دهند و از این رو بسیاری از افراد اقدام به ثبت سفارش ترجمه رسمی می دهند. اصولا درخواست ترجمه رسمی با اطلاع از قوانین و شرایط پذیرش ترجمه مراجع مربوطه تعیین می شود و شما نباید صرفا به دلیل اینکه مرجع مربوطه، دانشگاه یا یک شرکت تجاری است فرضیه را بر این اساس قرار دهید که نیازی به ترجمه رسمی ندارید  و هزینه ترجمه غیر رسمی را پرداخت نمایید. با انجام این کار به طور سهوا و غیر قابل جبرانی، ملزم به پرداخت هزینه ترجمه غیر رسمی ای خواهید شد که هرگز برای شما کاربردی نخواهد داشت. از این رو، پس از کسب اطلاعات لازم و دقیق از مرجع مربوطه، نوع ترجمه رسمی یا غیر رسمی را انتخاب نمایید. شما میتوانید برای ترجمه انواع مقالات و متون و مدارک به ما در ایران تایپیست برای ترجمه غیر رسمی اعتماد نمایید. چرا که ایران تایپیست یکی از بهترین و کامل ترین مراجع برای انجام ترجمه و پرداخت مقرون به صرفه هزینه ترجمه غیر رسمی است.

ما در بخش هزینه و زمان تحویل، و بخش ترجمه به تفکیک هزینه ترجمه غیر رسمی را درج کرده ایم. در هر بخش، بسته به زبان مبدا و مقصد هزینه و نرخ ترجمه قرار داده شده است. بسته به تعداد کلمات داخل هر صفحه و حجم متن یا مقاله یا مدارک مورد نظر، هزینه کلی برآورد می شود. البته نمی توان از تاثیر سایر موارد مانند زمان انجام کار و تحویل پروژه به علاوه ی رشته یا حوزه ی انتخابی مورد نظر برای انجام کار که در هزینه ترجمه غیر رسمی موثر هستند، غافل ماند. با این حال ما همواره در تلاش هستیم تا چه هزینه ترجمه رسمی و چه هزینه ترجمه غیر رسمی را برای شما مشتریان گرامی کاهش دهیم.

هزینه ترجمه غیر رسمی

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کمترین هزینه ترجمه غیر رسمی سفارشات

ما واقف هستیم که بسیاری از افراد، به دنبال پرداخت هزینه ی ترجمه ی کمتر از حالت عادی هستند تا به این شکل بتوانند مبلغ کمتری پرداخت کرده و اصطلاحا هزینه ها را کاهش دهند. امروزه، با افزایش هزینه های متنوع نظیر ترجمه، دیگر نمی توان قیمت را عامل تاثیر گذار یا تعیین کننده ای برای ترجمه به حساب آورد. بنابراین، می بایست با کاهش هزینه ها به دنبال کیفیت کلیدی تاثیر گذار بود. اما چگونه؟

کاملا روشن است که شما می توانید با ثبت سفارش ترجمه غیر رسمی در ایران تایپیست از خدمات ترجمه با کیفیت و کم نظیر ما به علاوه پرداخت هزینه کم و محدود بهره مند شوید. کاهش هزینه ها در ایران تایپیست به معنای پایین بودن کیفیت نیست و چه بسا به معنی حذف عوامل زائد موثر بر هزینه است که لزومی به احتساب آنها نیست؛ چرا که کیفیت ترجمه را تحت تاثیر قرار نمی دهند و تنها هزینه های مضاعف را تحمیل می کنند. ما با حضور بیشتر از هزاران مترجم فعال در زمینه های مختلف تلاش کرده ایم تا هزینه های مربوط به ترجمه غیر رسمی را بسیار کاهش دهیم. مترجمان متعدد ما قابلیت ترجمه در زمینه های مختلف را داشته و بسته به تخصص خود توانایی ترجمه به زبان های مختلف یا از زبان های مختلف را خواهند داشت.

بنابراین اگر نیازمند ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه غیر رسمی برای زبان های دیگر غیر از زبان های رایج دنیا یا زبان انگلیسی که بیشترین درخواست ترجمه را دارا می باشد، هستید می توانید در سایت ما ثبت سفارش کرده و مبلغ کمتری را پرداخت نمایید. به واسطه ثبت سفارش آنلاین نیازی به رفت و آمد و محتمل هزینه های بیشتر شدن را نیز نخواهید داشت. تنها کافیست اطلاعات ابتدایی خود را در سایت ما ثبت نموده و پروژه جدید را ثبت نمایید.

هزینه ترجمه غیر رسمی

ترجمه غیر رسمی

محاسبه هزینه ترجمه غیر رسمی آنلاین

سوال و پرسش بسیاری از مشتریان در ایران تایپیست این است که آیا برای محاسبه و پرداخت هزینه ترجمه باید حتما به صورت حضوری مراجعه کرد یا محاسبه هزینه ترجمه غیر رسمی به صورت آنلاین هم امکان پذیر است؟ این کار چطور انجام می شود؟ و آیا باید بعد از اطلاع از هزینه ترجمه آن را سریعا پرداخت کرد یا خیر، می توان در زمان دیگری اقدام به پرداخت نمود؟

در ایران تایپیست خدمات به صورت منعطف انجام می شود که به معناست که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان ارائه خدمات وجود دارد. شما می توانید به صورت حضوری مدارک یا مقالات خود را به ما ارائه کرده و برای ترجمه آن زمان تعیین کنید و سپس هزینه ترجمه غیر رسمی را پرداخت نمایید که به جز روش پرداخت آنلاین با رمز دوم امکان کارت به کارت و واریز وجه وجود دارد. در روش آنلاین نیز شما می توانید متن یا مدرک مربوطه را ارسال کرده و سپس بر اساس تعداد کلمات و سایر موارد مانند زبان مبدا و مقصد انتخابی به همراه زمینه مورد نظر هزینه ترجمه غیر رسمی را پرداخت کرده و منتظر بمانید تا در موعد مقرر ترجمه مربوطه به شما ارائه شود. روند پرداخت در ایران تایپیست برای مشتریان به صورت یک بار پیش پرداخت یک مرتبه دیگر پرداخت کامل انجام می شود که بدین صورت شما ملزم نخواهید بود تا کل هزینه ترجمه را به صورت یکجا پرداخت نمایید.

برای پرداخت آنلاین هزینه ترجمه غیر رسمی آنلاین نیز روال به همان شکل پرداخت به صورت واریز وجه، کارت به کارت یا پرداخت از طریق درگاه پرداخت کلیه بانک های عضو شتاب است. در صورتی که در لحظه ی صدور فاکتور پرداخت هزینه ترجمه غیر رسمی آنلاین، فرصت و امکان پرداخت نداشته باشید جای نگرانی وجود ندارد. شما می توانید هر زمان که امکان داشت پرداخت هزینه ترجمه غیر رسمی آنلاین را انجام دهید.

هزینه ترجمه غیر رسمی

هزینه ترجمه غیر رسمی

هزینه ترجمه غیر رسمی به صورت شفاهی

برخی از ترجمه ها به صورت متن نیستند و قطعا به یک مترجم مسلط نیاز است تا به صورت شفاهی آنها را ترجمه نماید. ترجمه شفاهی به مراتب دشوارتر بوده چون در لحظه انجام شده و اجازه بررسی مجدد یا چند روزه جهت بررسی کیفیت و روان بودن ترجمه وجود ندارد. همچنین در ترجمه شفاهی و پرداخت هزینه ترجمه غیر رسمی نیز مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه شود. بسیاری از ترجمه های غیر رسمی که شفاهی هستند برای کنفرانس ها، جلسات کاری و تجاری یا اخبار و .. انتخاب میشوند نرخ محاسبه هزینه ترجمه غیر رسمی  با ترجمه غیر رسمی متون بر اساس کلمات نیست بلکه براساس روز محاسبه می شود. به عنوان مثال در صورتی که یک روز یا یک هفته یا .. به مترجم شفاهی نیاز داشته باشید که به طور غیر رسمی برای شما ترجمه با کیفیت انجام دهد باید هزینه ترجمه غیر رسمی  به صورت نهایی بر اساس تعداد روزها حساب شود.

به طبع هزینه درخواست مترجم شفاهی برای یک روز کمتر از مترجم برای تعداد روز های بیشتر خواهد بود. شما در ایران تایپیست امکان ثبت پروژه و پرداخت هزینه ترجمه غیر رسمی  برای کلیه ی زبان های مختلف نظیر روسی، آلمانی، انگلیسی، ژاپنی و کره ای و بیشتر از 20 زبان دیگر را خواهید داشت. لازم به ذکر است که هزینه ترجمه غیر رسمی برای کلیه زبان ها به صورت شفاهی نیز با قیمت مناسب و مزایای کلیدی انجام خواهد گرفت. به این واسطه، مشتریان ما این امکان را خواهند داشت تا ترجمه های مختلف را در ایران تایپیست بدون نگرانی از بابت هزینه برون سپاری نمایند. در صورتی که باز هم در این مورد سوال خاص یا نیاز به مشاوره داشته باشید، می توانید با ما در ایران تایپیست تماس حاصل کنید. ما با بیشتر از هزاران مترجم در کنار شما هستیم.

هزینه ترجمه غیر رسمی

هزینه ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه روسیهزینه ترجمه صوتی، تصویریهزینه اعزام مترجم به محلدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

نرخ این دو نوع ترجمه با هم متفاوت است به این دلیل که ترجمه غیر رسمی نیاز به دریافت تاییدیه از مراجع قانونی ندارد.

انواع مدارک نظیر شرکتی و دفتری، تحصیلی، مقالات علمی، پژوهشی، عمومی  و ...

خیر، چرا که کلیه مترجمان در ایران تایپیست عالی هستند.

شما می توانید با شماره های درج شده جهت دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل کنید.


نویسنده: مرتضی صمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/4 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 858 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه غیر رسمی تعرفه ترجمه غیر رسمی قیمت ترجمه غیر رسمی دستمزد ترجمه غیر رسمی حق الزحمه ترجمه غیر رسمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :