سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه قیمت گذاری ترجمه فیلم

نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:44:44 بازدید: 405 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه فیلم و نحوه قیمت گذاری ترجمه فیلم مشمول قواعدی است و ما نمی توانیم بدون دریافت و بررسی فایل فیلم، مبلغ دقیق یا تقریبی را به شما ارائه دهیم. برخی از فیلم ها دارای حجم کلمات کمی هستند و در عرض مدت کوتاهی می توان ترجمه ی آن را انجام داد اما تعدادی از فیلم ها تخصصی تر و پر حجم می باشند که گاهی برای ترجمه نیاز به چندین روز زمان است. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما به صورت آنلاین از هزینه ترجمه فیلم خود با خبر شوید. چگونگی نحوه قیمت گذاری ترجمه فیلم به شرح ذیل است:

  • شمارش کلمات: اولین موضوعی که در نحوه قیمت گذاری ترجمه فیلم مورد توجه موسسات قرار می گیرد؛ تعداد کلمات بیان شده در یک دقیقه از فیلم است. از آن جایی که نرم افزار های خاصی برای شمارش تعداد کلمات فیلم وجود دارد می توان تعداد کلمات را به طور تقریبی محاسبه نمود؛ اما در ادامه کار و قبل از صدور فاکتور شمارش به صورت کاملا دقیق و توسط متخصص این امر نیز صورت می پذیرد.
  • قیمت گذاری: متخصص زبان مربوطه با استفاده از استاندارد های تدوین شده در شرکت ایران تایپیست، کار صدور فاکتور را انجام می دهد. استاندارد ها و قوانین تدوین شده برای محاسبه هزینه ترجمه فیلم شامل تعداد متخصصان رشته و زبان مربوطه، سختی کار، نوع فایل ارائه شده کاربر و... می باشد.
  • امکان محاسبه قیمت ترجمه فیلم توسط مشتری: در وب سایت ایران تایپیست، گزینه ای برای محاسبه قیمت ترجمه فیلم موجود است که فیلد های آن توسط مشتری یا کاربر پر شده و وی می تواند به صورت آنلاین، قیمت نهایی و البته تقریبی را مشاهده کند. نگران تقریبی بودن هزینه اعلام شده نباشید زیرا ما با تکیه بر تجربه و تخصص خودمان، میزان کیفیت و کمیت فیلم های ارسالی مشتریان را رصد کرده و درصد خطای اعلامی به عنوان هزینه ترجمه فیلم، خیلی کم است.

نحوه قیمت گذاری ترجمه فیلم

محاسبه هزینه ترجمه فیلم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه صوتی، تصویریترجمه فایل صوتی یا تصویریدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه سریع

سوالات متداول

این مبلغ کاملا بسته به فیلم مورد نظر شما دارد و شما میتوانید با تماس با کارشناسان و مشاورین ما از قیمت ترجمه فیلم خود باخبر شوید.

شما می توانید در شرکت ایران تایپیست از بهترین قیمت ها بهره مند شوید.

 در صورتی که فیلم کیفیت صدای پایینی داشته باشد یا لهجه های سختی در آن به کار رفته باشد دستمزد ترجمه بیشتر خواهد شد. همچنین زبان مبدأ و مقصد نیز از عوامل تأثیرگذار مهم دیگری هستند که باید به آن توجه شود. ضمنا دقت کنید حداقل زمان یک سفارش یا مجموع چند سفارش شما باید 7 دقیقه باشد.

بله شما میتوانید از طریق وبسایت ایران تایپیست به صورت رایگان هزینه ترجمه فیلم خود را محاسبه کنید.


نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:44:44 تعداد بازدید: 405 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت گذاری ترجمه فیلم محاسبه هزینه ترجمه فیلم محاسبه آنلاین هزینه ترجمه فیلم قیمت ترجمه فیلم نرخ ترجمه فیلم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :