پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه قیمت گذاری برای ساخت پاورپوینت فوری چگونه است؟

نویسنده: هدی خباز تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 857 امتیاز 0 از 0 نظر

نحوه قیمت گذاری برای ساخت پاورپوینت فوری به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نظر داشته باشید که هزینه ساخت پاورپوینت در حالت عادی کمتر از حالت فوری است  و تعرفه ثبت سفارش به صورت فوری تقریباً دو برابر حالت عادی لحاظ می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به طور کلی هزینه ساخت پاورپوینت فوری به نوع پاورپوینت، مبدا فایل، حجم مطالب و زمان درخواستی شما وابسته است. یک اسلاید استاندارد در ایران تایپیست شامل ۱۵۰ کلمه است و هزینه ساخت یک اسلاید ساده؛ با متن ساده در سال ۱۴۰۰ برابر 3۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که اگر شما بخواهید از آپشن و خدمات بیشتری در اسلایدهای خود استفاده کنید طبعاً به هزینه ساخت اسلاید شما اضافه خواهد شد. برای آنکه با هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود آشنا شوید بهتر است با کارشناسان ما تماس گرفته و منتظر صدور فاکتور باشید. برای آن که یک ذهنیت کلی در ارتباط با هزینه های تهیه پاورپوینت در ایران تایپیست داشته باشید، شما را با ذکر چند مثال راهنمایی خواهیم کرد. اگر فایل مبدا شما برای تهیه پاورپوینت، مقاله باشد، هزینه پایه تهیه پاورپوینت در حالت عادی و برای ۳۰ اسلاید برای دانشجویان کارشناسی در حدود ۳۰ هزار تومان برای دانشجویان کارشناسی ارشد در حدود ۴۵ هزار تومان و برای دانشجویان دکترا در حدود ۶0 هزار تومان برآورد خواهد شد. این در حالی است که اگر فایل مبدا برای تهیه پاورپوینت سی اسلایدی، پایان نامه باشد هزینه اعلام شده در حالت عادی برای دانشجویان کارشناسی در حدود ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود و برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به ترتیب ۲۲۰ و ۳۲۰ هزار تومان برآورد خواهد شد. تمامی هزینه های اعلامی برای ساخت پاورپوینت در حالت عادی گزارش شده است و سفارشات فوری دارای ضریب هزینه هستند. در نظر داشته باشید که مهم نیست فایل مبدا شما چه باشد، هر فایلی را که ارسال کنید ما امکان ساخت پاورپوینت فوری را برای شما فراهم می کنیم.  بدین معنا که اگر فایل مورد شما پایان نامه، مقاله، کتاب، فایل صوتی، فایل تصویری، صفحات سایت یا فایل ویدیویی باشد امکان تهیه بهترین و جذابترین پاورپوینت با هر سطح و شیوه ای برای شما در ایران تایپیست میسر است.

نحوه قیمت گذاری برای ساخت پاورپوینت فوری چگونه است؟

نحوه قیمت گذاری برای ساخت پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینتخدمات دانشجوییصفحه آراییتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

نوع پاورپوینت، فایل مبدا، حجم مطالب و زمان درخواست از مهم ترین عوامل موثر در هزینه پاورپوینت فوری می باشد.

بله هزینه تهیه پاورپوینت از پایان نامه مقاطع تحصیلات تکمیلی بیشتر از کارشناسی می باشد و هزینه ساخت پاورپوینت از روی پایان نامه دکتری نیز بیشتر از هزینه ساخت پاورپوینت از روی پایان نامه کارشناسی ارشد است.

بله. قطعاً هر چه تعداد اسلاید بیشتر یا کمتر باشد می تواند در هزینه شما تعدیل ایجاد کند.

بله، در ایران تایپیست هزینه ساخت پاورپوینت فوری از پایان نامه نسبت به مقاله بیشتر است.


نویسنده: هدی خباز تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 857 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه پاورپوینت فوری تخمین هزینه ساخت پاورپوینت فوری برآورد قیمت پاورپوینت فوری ساخت پاورپوینت فوری ارزان ساخت پاورپوینت فوری دانشجویی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :