یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه بازنویسی متن

نویسنده: مرتضی صمدی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/4/8 ساعت 09:00:00 بازدید: 1551 امتیاز 0 از 0 نظر

با آموزش و فراگیری نحوه بازنویسی متن می‌توانید به بازنویسی انواع متون علمی، تخصصی، انگلیسی و ... بپردازید. در مبحث نحوه بازنویسی متن به نکات و تکنیک‌هایی پرداخته می‌شود که به بازنویسی هر چه بهتر متن کمک می‌کنند. مقاله ذیل یکی از مطالبی است که شما را بیشتر با مبحث نحوه بازنویسی متن آشنا می‌کند. روشهای بازنویسی متن برای محتواهای متنی مختلف متفاوت است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه بازنویسی متن برای پایان نامه های دارای درصد مشابهت بالا

امروزه اغلب مقالات پایان نامه به کمک بازنویسی نگارش می‌شود. اما نحوه بازنویسی متن برای مقالات پایان نامه با سایر بازنویسی‌ها متفاوت است. زمانی که مقالات کاربردهای مختلف داشته باشند نحوه بازنویسی متن برای هر کدام آنها نیز متفاوت خواهد بود. کاربرد بازنویسی پایان نامه، ارائه آن به دانشگاه و اتمام تحصیلات تکمیلی است. چنانچه پایان نامهای به دانشگاه ارائه نداده باشید قادر به کسب مدرک از سوی دانشگاه نخواهید بود. اما در زمینه بازنویسی نگارش پایان نامه نکات مهمی وجود دارد. چرا که تنها نگارش مقاله با موضوعی خاص برای ارائه پایان نامه کافی نیست. چرا که آن مقاله باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. یکی از فاکتورهای مهم برای بازنویسی پایان نامه عدم تشابه آن با پایان نامه های دیگر است. به عبارتی دیگر، پایان نامه ای که به دانشگاه ارائه می‌دهید باید نتیجه زحمات خودتان باشد نه یک متن کپی شده از زحمات دیگران!

به کمک نحوه بازنویسی متن در پایان نامه می‌توان به نگارش پایان نامه های یونیک پرداخت. و پایان نامه یونیک، پایان نامه ای است که به مقالات دیگر شبیه نباشد. چنانچه به نکات و اصول در نحوه‌ی بازنویسی متن آشنا باشید، می‌توانید از پس بازنویسی پایان نامه نیز بربیایید.

نحوه بازنویسی متن

نحوه بازنویسی متن

در نحوه بازنویسی متن برای پایان نامه های دارای درصد مشابهت بالا باید بیشترین تلاش‌تان را برای بازنویسی باکیفیت مقاله به کار ببرید. متونی که به عنوان منبع انتخاب کرده‌اید را با دقت مطالعه کنید و روش‌های بازنویسی را روی آن اعمال کنید. چنانچه قصد دارید پایان نامه تان بسیار باکیفیت باشد، باید متنی را که بازنویسی کرده‌اید را دوباره را بازنویسی کنید. بازنویسی از روی بازنویسی یکی از تکنیک‌های طلایی در شیوه ی بازنویسی متن در پایان نامه است.

در ایران تایپیست خدماتی مانند نگارش و بازنویسی پایان نامه ارائه می‌شود. مقاله‌هایی که در ایران تایپیست تحت عنوان پایان نامه نگارش می‌شوند کیفیت بالایی دارند.

منظور نحوه بازنویسی متن مطابق اصول سئو چیست؟

بازنویسی متن شامل بازنویسی محتوا سئو شده نیز می‌شود. نحوه بازنویسی متن برای محتوای سئو شده منحصر به فرد است. یعنی در بازنویسی متون سئو شده از روش‌هایی استفاده می‌شود که مختص چنین بازنویسی‌هایی است. پیش از بررسی نحوه بازنویسی متن سئو شده، بهتر است در مورد کاربرد محتوای سئو شده توضیح دهیم.

با استفاده از نحوه بازنویسی متن می‌توان محتوای باکیفیت تهیه کرد. تولید محتوا باکیفیت در نگارش محتوا سئو شده بسیار مهم است. چرا که کاربرد چنین متونی کمک به افزایش نمره سایت در گوگل است. زمانی که محتوا سئو شده بتواند نمره خوبی بگیرد، سایت در صفحه اول جستجو قرار میگیرد. برای مثال مقاله‌ای را که هم اکنون در حال خواندن آن هستید در نظر بگیرید. در این متن یک عبارت وجود دارد که بارها و بارها در خلال متن تکرار شده است. آیا می‌توانید آن را تشخیص دهید؟ عبارت کلیدی در این متن " نحوه بازنویسی متن" است. به عبارتی شما به کمک این عبارت کلیدی توانسته‌اید به این محتوا متنی دسترسی پیدا کنید. به یاد بیاورید که در ابتدا چه عبارتی را در گوگل سرچ کرده‌اید که به این مقاله رسیده‌اید.

نحوه بازنویسی متن

نحوه بازنویسی متن

هدف از توضیح کاربرد عبارت کلیدی‌ این است که در نحوه بازنویسی متن سئو شده باید عبارت کلیدی را در لا به لای متن تکرار کرد. مهمترین موردی که در نحوه‌ی بازنویسی متن سئو شده به آن پرداخته میشود مبحث استفاده از کلمات کلیدی است. البته استفاده از کلمات کلیدی در خلال متن باید منطقی باشد. یعنی جمله‌ای که در آن از عبارت کلیدی استفاده می‌کنید باید معنی دار باشد.

یکی از حوزه‌هایی که ایران تایپیست در آن بسیار فعال است حوزه بازنویسی متون سئو شده است. در این مرکز تمامی محتواهای سئو شده مبتنی بر نحوه بازنویسی متن نگارش می‌شود. برای اطلاع از نحوه سفارش محتوا سئو شده با ایران تایپیست تماس بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه بازنویسی متن برای نگارش مقالات علمی پژوهشی

با آموزش نحوه بازنویسی متن برای مقالات علمی-پژوهشی می‌توان در زمینه نگارش چنین مقالاتی بسیار تخصصی عمل کرد. البته بسیار مهم است که در زمینه نگارش مقالات علمی و پژوهشی متفکّرانه عمل کنید. چرا که امروزه جامعه علمی از انواع مقالات علمی اشباع شده است. به نحوی می‌توان چنین برداشت کرد که جامعه علمی تشنه مقالات دست اول است. تنها راهی که شما را به نگارش مقاله دلخواهتان نزدیک می‌کند بازنویسی است.

البته فراگیری نحوه بازنویسی متن تنها شرط لازم در بازنویسی مقاله‌های علمی-پژوهشی نیست. یادگیری نحوه‌ی بازنویسی متن تنها یکی از ابعاد نگارش مقالات علمی است. از دیگر مواردی که در بازنویسی مقالات علمی وجود دارد داشتن اطلاعات کافی در زمینه موضوع مقاله است. برای مثال اگر شما اطلاعاتی در زمینه تفکر اسلامی ایرانی ندارید نمی‌توانید در نگارش مقاله‌ای با چنین موضوعی عملکرد خوبی داشته باشید. از این رو پیش از اقدام به یادگیری نحوه‌ی بازنویسی متن، بهتر است روی کسب دانش در مورد موضوع مقاله تمرکز کنید. چنانچه روی موضوع مقاله اشراف داشته باشید، استفاده از نحوه بازنویسی متن نیز برایتان راحت خواهد بود. چرا که جملات به راحتی در ذهنتان شکل میگیرند و روی کاغذ می‌آیند.

نحوه بازنویسی متن

نحوه بازنویسی متن

برای آنکه مقاله‌تان پربار باشد بهتر است از منابع مختلف کمک بگیرید. به کمک نحوه بازنویسی متن می‌توانید مطالب متنوعی را از دل آنها بیرون بکشید. نحوه‌ی بازنویسی متن علمی به کمک منابع مختلف به این صورت است که منابع را می‌خوانید و در صدد بازنویسی آنها برمی‌آیید. برای مثال همان موضوع تفکر اسلامی ایرانی را در نظر بگیرید. برای نگارش مقاله‌ای با این موضوع کافیست منابع مختلفی در این زمینه تهیه کنید و به کمک آنها به بازنویسی مقاله علمی مشغول شوید.

مجموعه ایران تایپیست در زمینه بازنویسی متون علمی مبتنی بر نحوه بازنویسی متن بسیار فعال است. جهت سفارش بازنویسی متون علمی به قسمت مربوطه در سایت مراجعه کنید.

نحوه بازنویسی متن انگلیسی به فارسی در ایران تایپیست

با توجه به نحوه بازنویسی متن و فراگیری آن می‌توان به بازنویسی متن انگلیسی به فارسی پرداخت. بازنویسی متن انگلیسی به فارسی از روش‌هایی است که سبب نگارش مطالب یونیک می‌شود. برای مثال فرض کنید که در صدد نگارش مقاله علمی هستید. چنانچه بتوانید مقاله‌ای انگلیسی مطابق با موضوع مقاله‌تان پیدا کنید می‌توانید با بازنویسی آن به نگارش مقاله علمی بدون کپی بپردازید. البته توجه داشته باشید که در نگارش چنین مقالاتی تنها فراگیری نحوه‌ی بازنویسی متن شرط لازم نیست. باید به زبان متن مبدا آشنایی داشته باشید.

در متون انگلیسی اصطلاحاتی وجود دارند که بازنویسی آنها نیازمند دانش انگلیسی است. به کمک دانش انگلیسی و نحوه بازنویسی متن می‌توان از پس بازنویسی انواع متون تخصصی برآمد. کسب دانش انگلیسی زمانی قوت پیدا می‌کند که در صدد بازنویسی متون تخصص هستید. برای مثال، اگر مقاله انگلیسی در مورد چگونگی کارکرد قلب در ارتفاعات باشد، باید به اصطلاحات انگلیسی در علم زیست شناسی آشنا باشید. اگر قدری به عمق ماجرا فکر کنید خواهید دانست که در چنین مواقعی مشکل از 2 عدد به 3 عدد تغییر پیدا می‌کند: فراگیری نحوه‌ی بازنویسی متن، کسب دانش انگلیسی، کسب دانش زیست شناسی.

نحوه بازنویسی متن

نحوه بازنویسی متن

چگونگی تلفیق متن ترجمه شده با نحوه بازنویسی متن بسیار مهم است. چرا که ممکن است متن انگلیسی را ترجمه کنید اما در مورد چگونگی بازنویسی صحیح آن اطلاعاتی نداشته باشید. نحوه بازنویسی متن قالب مشخصی دارد که باید متن ترجمه شده را درون آن قالب جای دهید.

برای همکاری با ایران تایپیست در زمینه بازنویسی متون انگلیسی به فارسی مبتنی بر نحوه بازنویسی متن، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. ایران تایپیست خدمات ویژه‌ای در زمینه بازنویسی انواع متون از جمله بازنویسی متون انگلیسی به فارسی ارائه می‌دهد. در تماس با ایران تایپیست می‌توانید اطلاعاتی چند در مورد نحوه‌ی بازنویسی متن در ایران تایپیست و لیست هزینه‌ها دریافت کنید.

نحوه ثبت سفارش بازنویسی متن در ایران تایپیست چگونه است؟

بازنویسی و نگارش انواع محتوای متنی باید بر اساس نحوه بازنویسی متن باشد. یعنی متن نگارش شده باید از اصول و نکات نحوه بازنویسی متن پیروی کند. چرا که عدم توجه به نحوه‌ی بازنویسی متن و عدم پیروی از آن منجر به سرقت ادبی می‌شود. سرقت ادبی نیز زمانی اتفاق می‌افتد که در متن کپی وجود داشته باشد. برای آنکه به محتواهای متنی یونیک و بدون کپی دسترسی پیدا کنید با ایران تایپیست در تماس باشید. در ایران تایپیست امکان ثبت سفارش بازنویسی انواع محتواهای متنی وجود دارد.

برای سفارش انواع محتوای متنی مبتنی بر نحوه بازنویسی متن، به نوار بالایی سایت توجه کنید. در این قسمت مسیری وجود دارد که شما را مستقیما به سمت ثبت سفارش راهنمایی میکند. پس از ثبت نام و ورود پنل کاربری تان می‌توانید در صدد ثبت سفارش دلخواه‌تان برآیید.

نحوه بازنویسی متن

نحوه بازنویسی متن

از دیگر راه‌های ارتباطی با مجموعه ایران تایپیست به جهت ثبت سفارش محتوا متنی تماس تلفنی است. به کمک شماره‌های درج شده در سایت می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد نحوه‌ی بازنویسی متن و چگونگی ثبت سفارش دریافت کنید.

آیا از زمینه فعالیت ایران تایپیست در مبحث بازنویسی انواع محتواهای متنی اطلاعی دارید؟

زمینه فعالیت این مجموعه در مبحث بازنویسی انواع متون بسیار متنوع است. در ادامه به مواردی اشاره می‌شود که ایران تایپیست در زمینه بازنویسی و نگارش آنها تبحر بسیاری دارد. زمینه فعالیت مجموعه ایران تایپیست در مبحث بازنویسی محتوای متنی عبارت است از:

  • بازنویسی کتاب
  • بازنویسی مجله
  • بازنویسی مقاله علمی
  • بازنویسی مقاله پژوهشی
  • بازنویسی مقاله با موضوعات عمومی
  • بازنویسی مقاله با ارجاع تخصصی
  • بازنویسی جزوه
  • بازنویسی سایت
  • بازنویسی محتوای سایت طبق اصول سئو
  • بازنویسی شعر
  • بازنویسی پایان نامه
  • بازنویسی نامه

امکان ثبت سفارش بازنویسی انواع محتوای متنی در مباحث فوق امکان پذیر است. کافیست با مجموعه ایران تایپیست تماس بگیرید و توضیحاتی در مورد محتوا درخواستی تان در اختیار کارشناسان قرار دهید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییسرچ در گوگل

سوالات متداول

 بله ایران تایپیست برای هر نوع از محتوای متنی، نحوه بازنویسی متن متناسب با خودش را برمیگزیند.

در نحوه بازنویسی متن انگلیسی به فارسی باید هم به ترجمه و هم به نکات بازنویسی توجه داشته باشید. عدم ترجمه صحیح متن، امر بازنویسی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مهمترین اصلی که در آموزش نحوه‌ی بازنویسی متن علمی-پژوهشی به آن پرداخته می‌شود توجه به اصول بازنویسی است. با توجه به اصول بازنویسی می‌توانیم هر متنی را در قالب مورد نظرمان نگارش کنیم.

در آموزش نحوه‌ی بازنویسی متن نکات بسیاری را فرا میگیرید که تمامی آنها در نگارش مقالات باکیفیت دخیل‌اند. ایران تایپیست نیز در نگارش مقالات سئو از اصول و نکات بازنویسی متن پیروی می‌کند.


نویسنده: مرتضی صمدی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/4/8 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1551 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول بازنویسی متن روش بازنویسی متن متد بازنویسی متن ترفند بازنویسی متن بازنویسی متن آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :