یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

معنای بازنویسی یک نظریه در طول پایان نامه چیست؟

نویسنده: امیررضا قاسمی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/25 ساعت 17:49:32 بازدید: 464 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از شایع ترین اشتباهاتی که در حوزه ی ارائه ی انواع پایان نامه رخ می دهد، اشتباه گرفتن مهارت بازنویسی با مهارت خلاصه نویسی است. اگر قدری با این مفاهیم آشنایی داشته باشید خواهید دانست که این دو مبحث زمین تا آسمان با یکدیگر متفاوت اند. اما وجه ارتباط پایان نامه با بازنویسی چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در پایان نامه نویسی اهمیت بازنویسی چیست؟ نحوه ی نگارش پایان نامه به کمک بازنویسی چیست؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است به نقطه ی آغازین و ابتدایی قضیه بنگریم. پایان نامه عبارت است از مقاله ای که حول یک مبحث خاص و تخصصی نگارش می شود. هر پایان نامه دارای یک ایده ی اصلی و یک نظریه ی کلی است. نظریه هایی که در پایان نامه ها ارائه می شوند بر اساس یافته های علمی هستند. از آنجایی که درج مشابه نظریه ها ممکن است به اتهام سرقت ادبی منجر شود، بهتر است راه حل مناسب تری را در پیش بگیرید که آن راه بازنویسی است.

معنای بازنویسی یک نظریه در طول پایان نامه چیست؟

بازنویسی پایان نامه

 در مبحث پایان نامه مهم ترین معیار های بازنویسی چیست؟ متنی که با توجه به نظریه ای خاص بازنویسی می شود می بایستی مفهوم کلی آن نظریه را به خوبی منتقل کند، سبب کج فهمی نشود و همچنان تمام جزئیات آن را در خود داشته باشد. اینجاست که مهارت بازنویسی از خلاصه نویسی پیشی می گیرد و تفاوت هایش را به رخ میکشد. بازنویسی نظریه در طول پایان نامه بدون توجه به ایده ی اصلی و جزئیات آن عملا نمره ی پایان نامه را پایین می آورد. مجموعه وسیع ایران تایپیست از بزرگترین مجموعه هایی است که برای دهه ها در حوزه ی ارائه ی انواع پایان نامه فعالیت داشته و پیشرفت رو به رشدی داشته است. هم اکنون به عرصه ی بازنویسی انواع پایان نامه قدم نهاده ایم تا قطره ای باشد در دریای علم بیکران!


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجویی خدمات مقالههزینه بازنویسی متن تایپ کتاب جهت تولید محتوای سایت

سوالات متداول

در نگارش پایان نامه به کمک بازنویسی و یا نظریه هایی که به موضوع آن مربوط می شود می بایستی با ترفند و تکنیک بازنویسی آشنایی جزئی داشته باشید.

معیار محاسبه ی هزینه ی بازنویسی در بازنویسی نظریه های پایان نامه بستگی به مقدار و موضوع پایان نامه دارد. محاسبه دقیق این هزینه پس از ارسال فایل درخواستی توسط کاربر، صورت خواهد گرفت.

برای آنکه بدانید فایل بازنویسی شده چه کیفیتی دارد می توانید فایل اصلی و فایل بازنویسی را مقایسه کنید. اگر امر بازنویسی را به ایران تایپیست سپرده باشید قطعا با کیفیت ترین بازنویسی ها را به دانشگاه ارائه خواهید داد.

پایان نامه متنی تخصصی است که موضوع تخصصی خاصی را دنبال می کند. برای آنکه بتوان یک پایان نامه جامع، به صورتی که تک تک کلمات آن برای خودتان باشد، تحویل داد باید از بازنویسی کمک گرفت.


نویسنده: امیررضا قاسمی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/25 ساعت 17:49:32 تعداد بازدید: 464 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: معیار بازنویسی چیست بازنویسی پایان نامه چیست بازنویسی تخصصی چیست بازنویسی غیرحضوری چیست بازنویسی متون علمی چیست

دیدگاه کاربران

مجتبی شکوری | 1400-8-15 ساعت 09:57:16 امتیاز :

ممنون از اینکه کاملا مسلط به تکنیکای بازنویسی هستین. خداقوت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :