جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مراحل تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب چیست؟

نویسنده: دنیا ذاکری تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/2 ساعت 12:00:00 بازدید: 298 امتیاز 0 از 0 نظر

برای تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب مراحل مشخصی را باید طی کرده و به اصول مهمی توجه داشته باشید؛ همانطور که می‌دانید برای استخراج یک کتاب خوب و کاربردی از پایان نامه‌ی خود، رعایت اصول تعیین شده مهم‌ترین امر است. برای تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب در اولین قدم لازم است محتوای پایان نامه‌ی مورد نظر را به طوری ویرایش کرد که بتوان آن را به عنوان کتاب منتشر کرد؛ در واقع زبان پایان نامه با زبان کتاب کاملا متفاوت می‌باشد. یک پایان نامه از بخش‌هایی مختلف تشکیل شده که لازم است مطالب هر یک از این بخش‌ها را ویرایش کرده و تغییرات لازم برای ذکر این مطالب در یک کتاب را در آن‌ها به وجود آورد. لازم نیست که تمامی قسمت‌های پایان نامه در کتاب قرار گیرند. در حقیقت برای تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب تنها به محتوای اصلی پایان نامه نیاز بوده و می‌توان از قسمتی همچون چکیده پایان نامه صرف نظر کرد. علاوه بر آن شیوه ذکر مطالب در کتاب و پایان نامه متفاوت است؛ لذا باید تغییرات لازم را در لحن پایان نامه‌ی خود ایجاد کرده و محتوای پایان نامه را از چارچوب تخصصی خود خارج کرده و تا حد امکان مطالب را به شکلی ساده‌تر بیان کنید. پس از ویرایش محتوای پایان نامه بهتر است از یک فرد متخصص نظر بپرسید و تا در صورت نیاز به تغییر و ویرایش دوباره‌ی مطالب، اقدامات لازم به شکل تخصصی انجام شود.

در مرحله‌ی بعدی برای تبدیل پایان نامه به کتاب ارشد لازم است محتوای کتاب را به شکلی ساماندهی کنید که افراد در مطالعه کتاب مشکلی نداشته باشند و اشتیاق لازم را برای مطالعه داشته باشند که این کار با صفحه آرایی کتاب و طراحی جلدی با کیفیت و زیبا برای آن انجام می‌شود. لازم است از جلدی با کیفیت و مختص خود کتاب استفاده کنید و از بکارگیری جلد پایان نامه برای کتاب خودداری کنید. در مرحله‌ی بعدی تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب، دریافت کد شابک می‌باشد؛ این کد که به طور معمول 10 الی 13 رقم می‌باشد که در واقع این کد مانند شناسنامه‌ی کتاب بوده و برای دریافت آن باید به وبسایت isbn.ir مراجعه کنید. دریافت مجوزهای لازم برای چاپ کتاب (مجوز وزارت ارشاد و فیپا) یکی از مراحل مهم استخراج کتاب از پایان نامه ارشد است. در آخر نیز لازم است برای چاپ نهایی کتاب اقدام کرده و با یک مرکز معتبر انتشار کتاب جهت انجام این کار هماهنگ کنید. در وبسایت ایران تایپیست تمامی اقدامات لازم برای تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب توسط یک تیم متخصص انجام شده و از این رو مراحل استخراج کتاب از پایان نامه ارشد به شکلی دقیق طی شده و اقدامات لازم با کیفیتی بالا و به شکل کاملا اصولی انجام می‌شود.

مراحل تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب چیست؟

مراحل تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تبدیل پایان نامه به کتابخدمات دانشجوییرفرنس نویسیتبدیل پایان نامه به کتاب

سوالات متداول

برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید با مراحل انجام این کار آشنا باشید.

برای تبدیل پایان نامه به کتاب به بهترین شکل باید کارها را مرحله به مرحله جلو ببرید.

ویرایش مطالب پایان نامه، طراحی جلد کتاب و صفحه آرایی آن، دریافت کد شابک و مجوزهای لازم برای چاپ کتاب و در نهایت صحافی و انتشار کتاب.

بله. خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب در ایران تایپیست به شکل کاملا اصولی و طی مراحل تعیین شده انجام می‌شود.


نویسنده: دنیا ذاکری تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/2 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 298 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مراحل تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب روند تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب فوری سفارش تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب سایت تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :