یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

نویسنده: یلدا پارسا طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/24 ساعت 09:00:00 بازدید: 71 امتیاز 0 از 0 نظر

از جمله روش‌های مناسب برای بازاریابی و تبلیغات، طراحی بنر و بیلبورد است. این بنرها نوعی ابزار هستند که با کمک آن‌ها می‌توان نسبت به معرفی خدمات و محصولات اقدام کرد. شرکت‌ها و کسب‌وکارها هنگام استفاده از این ابزار تبلیغاتی به نکات گوناگونی توجه دارند که یکی از آن‌ها قیمت است. قیمت طراحی بنر و بیلبورد بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. اگر شما نیز قصد دارید برای معرفی خدمات خود از این بنرها بهره ببرید، در ابتدا باید درباره قیمت اطلاعات لازم را کسب کنید. در حال حاضر ایران تایپیست از جمله مجموعه‌های با سابقه‌ای به شمار می‌رود که مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای طراحی بنر و انواع بیلبوردها در نظر گرفته است.

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

بررسی عوامل مؤثر بر تعیین قیمت طراحی بنر و بیلبورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قیمت طراحی بنر و بیلبورد به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از راه‌هایی که با کمک آن می‌توان روی افکار بالقوه مخاطبان سرمایه‌گذاری کرد، طراحی بنر و بیلبورد است. کسب‌وکارها و برندها برای اینکه بتوانند سرمایه‌ خود را مدیریت کنند، نیاز است درباره قیمت‌ها اطلاعات لازم را به دست بیاورند. روی قیمت طراحی بیلبوردها و بنرها پارامترهای گوناگونی تأثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

پارامتر اول: سطح حرفه‌ای بودن طراحی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مؤثر روی قیمت طراحی بنر و بیلبورد سطح حرفه‌ای بودن آن است. اگر به دنبال دیزاین‌های حرفه‌ای هستید، قطعاً پیاده‌سازی آن‌ها از عهده هر طراحی بر نمی‌آید؛ به همین علت باید از افرادی بهره ببرید که سطح مهارت بالایی دارند و توانسته‌اند در کار طراحی به تجربه بسیاری دست پیدا کنند. این طراحان آشنایی کاملی با بخش‌های یک بنر دارند و با کمک نرم‌افزارهای گوناگون کار طراحی سفارش شما را شروع می‌کنند.

قطعاً طراحان حاذق و کاربلد دستمزد بیشتری نسبت به گرافیست‌های معمولی دارند. این افراد نهایت خلاقیت، مهارت و دانش خود را برای طراحی بنر و بیلبورد به کار می‌گیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را به صورت کامل جلب کنند. عناصر بصری باید با خلاقیت تمام در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانند در ذهن مخاطب ثبت شوند. قاعدتاً طراحی بنرهایی با تأثیرگذار بسیار فقط در حیطه تخصصی گرافیست‌های حرفه‌ای است؛ بنابراین با افزایش سطح حرفه‌ای بودن طراحی‌ها، قیمت‌ها نیز روند صعودی خواهند داشت.

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

سطح حرفه‌ای بودن کارها

پارامتر دوم: مدت زمان لازم برای تحویل پروژه طراحی بنر و بیلبورد

اگر بخواهیم به معرفی پارامتر بعدی بپردازیم، باید از مدت زمان تحویل پروژه یاد کنیم. با توجه به سختی کار و عجله مشتری مدت‌زمان ثبت سفارش می‌تواند متفاوت باشد. اگر زمان به صورت عادی محاسبه شود، در آن صورت افزایش قیمت وجود نخواهد داشت؛ اما برخی طراحان و مراکز وجود دارند که هنگام فوری بودن سفارش، مبلغ بیشتری را به عنوان هزینه طراحی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال طراحان یک کار ده روزه را باید در عرض پنج روز به اتمام برسانند. همین موضوع می‌تواند فشار بیشتری را به طراح تحمیل کند؛ ازاین‌رو دریافت هزینه مازاد کاملاً طبیعی است. البته لازم به ذکر است تعرفه‌های ایران تایپیست به گونه‌ای هستند که در صورت کاهش مدت‌زمان پروژه نیز هزینه اضافه بر سازمان از مشتری دریافت نخواهد شد؛ به همین علت شما می‌توانید با خیالی راحت نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید و از یک کار با کیفیت بهره ببرید.

پارامتر سوم: درج یا عدم درج لوگو در بیلبورد

پارامتر مؤثر دیگر بر قیمت طراحی بنر و بیلبورد درج یا عدم درج لوگو است. زمانی که در بنر لوگو درج شود، هزینه‌ها افزایش خواهند یافت؛ زیرا باید مدت‌زمانی نیز صرف طراحی لوگو شود. طراحی لوگو یک پروسه طولانی است؛ به همین علت درج لوگو سختی کار، مدت‌زمان تحویل پروژه و در نهایت هزینه را افزایش خواهد داد. البته لازم به ذکر است برخی مجموعه‌ها وجود دارند که خودشان لوگوی اختصاصی دارند. درج این لوگو کار سختی نیست و به اصطلاح یکی از عناصر آماده به شمار می‌رود. در کل هر چقدر یک لوگو تخصصی‌تر طراحی شود، به زمان و هزینه بیشتری نیاز خواهد داشت؛ ازاین‌رو قبل از ثبت سفارش این مسئله را به طور کامل برای طراح و مرکز ارائه‌دهنده خدمات روشن کنید.

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

درج کردن یا نکردن لوگو در بیلبورد

پارامتر چهارم: تعداد آیتم‌های به کار رفته در طراحی بنر و بیلبورد

وقتی صحبت از قیمت طراحی بنر و بیلبورد به میان می‌آید، باید درباره تعداد آیتم‌های به کار رفته نیز صحبت کنیم. هر بنر و بیلبورد طراحی مخصوص به خود را دارند؛ به همین علت شاهد به‌کارگیری المان‌های گوناگونی در آن‌ها خواهید بود. هر چقدر المان‌ها و آیتم‌ها بیشتر باشند، به زمان و زحمت بیشتری نیز برای طراحی نیاز است. همچنین به نوع عناصر نیز باید توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر در یک بیلبورد هم به متن تبلیغاتی و هم تصویر نیاز باشد، هزینه‌ها نیز دستخوش تغییر خواهند شد. همچنین اگر تصاویر یا چیدمان آن‌ها مشکلاتی داشته باشند، طراح می‌تواند نسبت به دیزاین و ویرایش آن‌ها اقدام کند. این موضوع نیز هزینه‌ها را تغییر خواهد داد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پارامتر پنجم: محل مناسب برای نصب بیلبورد

بعد از طراحی بیلبورد قطعاً به دنبال نصب آن هستید؛ به همین علت می‌توان از محل نصب نیز به عنوان پارامتری مؤثر روی قیمت طراحی بنر و بیلبورد یاد کرد. یعنی مشتریان و کسب‌وکارها در کنار هزینه طراحی، باید هزینه‌ای را به عنوان بازاریابی تبلیغاتی پرداخت کنند. عوامل مختلفی می‌توانند محل نصب بیلبورد را تعیین کنند. جنسیت، سن و سال، جامعه هدف و... از جمله این موارد هستند. قطعاً اگر بیلبورد در مکان‌های پر رفت و آمد و شلوغ نصب شود، به احتمال قوی هزینه بیشتری برای شما تراشیده خواهد شد. با این حال از تأثیر آن روی جذب مخاطب بیشتر نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

انتخاب مناسب‌ترین مکان برای نصب بیلبورد

پارامتر ششم: متریال مورد نیاز برای ساخت بیلبورد

بعد از طراحی بنر و بیلبورد نیاز است نسبت به چاپ آن‌ها اقدام کنید. البته این برای زمانی است که قصد نداشته باشید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی یا صفحه‌های نمایشگر به اشتراک بگذارید. برای چاپ و ساخت بیلبورد متریال گوناگونی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های مختلفی را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین این موضوع می‌تواند روی هزینه‌های نهایی نیز تأثیرگذار واقع شود. رایج‌ترین متریالی که برای تولید بیلبورد فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پلاستیک وینیل است.

پارامتر هفتم: تعداد دفعات ویرایش بعد از طراحی بنر و بیلبورد

قطعاً هر کاری ممکن است نیاز به ویرایش داشته باشد. برخی از این ویرایش‌ها به سمت طراح برگشت زده می‌شوند تا تغییرات اساسی روی آن‌ها لحاظ شوند. هر چقدر تغییرات بیشتر باشند، به همان اندازه نیز ویرایش زمان‌بر خواهد بود. در این شرایط باید هزینه بیشتری نیز به طراح پرداخت شود. البته یک نکته قابل توجه را باید بگوییم. در مجموعه ایران تایپیست تمامی فایل‌ها به صورت لایه باز در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. این یعنی خود آن‌ها تصرف کاملی به فایل دارند و می‌توانند تغییرات ریز و جزئی را روی آن‌ها اعمال کنند. این موضوع بسیار مهمی است که گاهی اوقات مشتری را از یک فرد ساکن به یک فرد خلاق و متحرک تبدیل می‌کند.

پارامتر هشتم: سابقه کار طراح

گرافیست‌های طراحی بنر و بیلبورد به دو دسته مبتدی و حرفه‌ای تقسیم می‌شوند که شما بر اساس هدف و بودجه‌ای که دارید می‌توانید گزینه دلخواه را انتخاب کنید. قطعاً اگر پروژه شما حساس است، نمی‌توانید کار را به دست یک فرد مبتدی بسپارید. این ریسک بسیار بزرگی است که هر شخصی حاضر به قبول آن نیست. هر چند طراحان مبتدی هزینه کمتری دریافت می‌کنند؛ اما نمی‌توانند به اندازه طراحان حرفه‌ای قابل اعتماد جلوه کنند. اگر می‌خواهید نتیجه نهایی کار شگفت‌انگیز باشد، پیشنهاد می‌دهیم با صرف هزینه بیشتر از حرفه‌ای‌ترین طراحان کمک بگیرید. در ایران تایپیست طراحانی وجود دارند که بسیار با مهارت هستند و می‌توانند بهترین بنرها و بیلبوردها را با قیمتی منحصربه‌فرد به دست شما برسانند.

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

تأثیرگذاری سابقه کار طراح روی قیمت طراحی بنر و بیلبورد

سایر پارامترها

پارامترهای متعدد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی قیمت طراحی بنر و بیلبورد تأثیرگذار واقع شوند که شناسایی آن‌ها به منظور برآورد هزینه‌ها بسیار ضروری است. یکی از این موارد نوع بیلبورد است. به عنوان مثال یکی از انواع بیلبوردها مدل سه‌بعدی یا کلاسیک است. این مدل در مقایسه با انواع متحرک و دیجیتال هزینه کمتری برای شما به همراه خواهد داشت.

کدام مرکز مناسبترین قیمتها را ارائه میدهد؟

برای اینکه بتوانید در هزینه‌‌ها صرفه‌جویی کنید، پیشنهاد می‌دهیم به دنبال مراکزی باشید که بهترین قیمت را برای طراحی بنر و بیلبورد در نظر گرفته‌اند. همان‌طور که مشاهده کردید عوامل مختلفی می‌توانند قیمت‌ها را دستخوش تغییر کنند. شما بعد از تعیین نوع طرح درخواستی می‌توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید و منتظر فروش محصولات خود باشید.

در حال حاضر ایران تایپیست از مراکزی به شمار می‌رود که بهترین قیمت‌ها را در زمینه طراحی بنر و بیلبورد ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بعد از ثبت سفارش منتظر خلاقانه‌ترین بنرها بمانید. تمامی طراحی‌ها در کنار قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه کیفیت بالایی دارند و می‌توانند نظر مخاطبان را به شکلی مؤثر جلب کنند. اگر یک هدف واحد دارید، به دنبال برندسازی هستید، می‌خواهید از تأثیرگذارترین بنرها بهره‌مند شوید و در نهایت آمار فروش را افزایش دهید، کافی است به طراحان ایران تایپیست اعتماد کنید.

پرداخت قسطی هزینه طراحی بنر و بیلبورد

بسیاری از افراد برای پرداخت هزینه‌های طراحی بنر و بیلبورد به دنبال روش‌های قسطی هستند؛ زیرا با این کار فشار کمتری را متحمل می‌شوند. در مجموعه ایران تایپیست شرایط به گونه‌ای سازمان‌دهی شده‌اند که هزینه‌ها در دو نوبت پرداخت شوند. یعنی هنگام ثبت سفارش نصف هزینه پرداخت می‌شود. بعد از آماده شدن طراحی می‌توانید باقی‌مانده هزینه‌ها را پرداخت کنید. با این روش تا موعد زمان تحویل پروژه می‌توانید هزینه‌‌های مورد نیاز را تهیه کرده و بدون مشکلی نسبت به پرداخت آن‌ها اقدام کنید.

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

پرداخت قسطی هزینه‌های مربوطه

چگونه می‌توان برای طراحی بنر و بیلبورد بهترین تعادل را بین هزینه و کیفیت یافت؟

در بین کسب‌وکارها و انواع برندها یک بازار رقابتی وجود دارد؛ به همین علت افراد به دنبال مؤثرترین روش‌های بازاریابی هستند تا از این طریق مخاطبان بیشتری را به سمت برند خود بکشانند. یکی از راه‌های بازاریابی استفاده از خدمات طراحی بنر و بیلبورد است. بیلبوردهای با کیفیت و خلاقانه به زمان بیشتری برای طراحی نیاز دارند؛ اما می‌توانید از نتیجه استثنایی آن‌ها خاطر جمع باشید. بسیاری از افراد گمان می‌کنند هر چقدر کیفیت یک بنر بیشتر باشد، به همان اندازه نیز هزینه‌ها افزایش پیدا خواهند کرد؛ اما همیشه به این صورت نیست.

امروزه روش‌هایی وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توان بین کیفیت و قیمت طراحی بنر و بیلبورد تعادل ایجاد کرد. استفاده از مراکز با تجربه یکی از آن‌ها است. ایران تایپیست از مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که با وجود تعیین هزینه‌های مناسب، همچنان کیفیت بالای کارهای خود را حفظ کرده است. شما می‌توانید برای رسیدن به تعادل بین هزینه و کیفیت از طراحان ایران تایپیست کمک بگیرید. خدمات این مجموعه منحصربه‌فرد هستند و می‌توانند به کمک شما بیایند تا بیشترین جذب مخاطب را انجام دهید. همین حالا با کارشناسان تماس بگیرید.

چقدر باید برای طراحی بنر و بیلبورد پرداخت کنیم؟

قطعاً نمی‌توان هزینه مشخص و دقیقی را به عنوان قیمت طراحی بنر و بیلبورد بیان کرد؛ زیرا سفارشات افراد با یکدیگر متفاوت هستند و هر شخصی با توجه به هدفی که دارد، درخواست‌های گوناگونی خواهد داشت. برای اینکه بدانید چقدر باید پرداخت کنید، نیاز است در ابتدا به سایت مربوطه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. با توجه به نوع طرح، مدت‌زمان، تعداد دفعات ویرایش و... هزینه‌ها تعیین خواهند شد. شما کافی است انتظارات خود را به طراح بگویید، هزینه‌ها را پرداخت کنید و در زمان مشخص منتظر دریافت سفارش بمانید. مطمئن باشید با اعتماد به طراحان ایران تایپیست می‌توانید مسیر برندسازی خود را با موفقیت طی کنید. همین حالا برای ثبت سفارش قدم بردارید.

قیمت طراحی بنر و بیلبورد

تعیین مقدار هزینه لازم برای طراحی بنر و بیلبورد

سخن آخر

هنگام طراحی بنر و بیلبورد باید به عوامل و پارامترهای گوناگونی توجه شود که یکی از آن‌ها قیمت است. عوامل و پارامترهای گوناگونی وجود دارند که می‌توانند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی قیمت طراحی بنر و بیلبورد تأثیرگذار واقع شوند. سطح حرفه‌ای بودن طراحی، مدت زمان ثبت پروژه، تعداد آیتم‌های به کار رفته، درج لوگو یا عدم آن و... از جمله این پارامترها هستند. شما می‌توانید برای سرمایه‌گذاری بهتر و اصولی‌تری بین کیفیت و هزینه طراحی تعادل ایجاد کنید. بدین منظور پیشنهاد می‌دهیم از مجموعه ایران تایپیست در راستای ثبت سفارش خود بهره ببرید. این مجموعه از بهترین طراحان در راستای کارهای گرافیستی استفاده می‌کند. اگر به دنبال بهترین بنرها و بیلبوردها هستید، همین حالا با کارشناسان ایران تایپیست در ارتباط باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی بنر طراحی پوستر هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

در حال حاضر ایران تایپیست از مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای طراحی بنر و بیلبورد در نظر گرفته است. شما می‌توانید با پرداخت مبلغ حداقلی، از سفارش‌های بسیار با کیفیت بهره‌مند شوید.

عوامل مختلفی می‌توانند قیمت طراحی بنر و بیلبورد را دستخوش تغییرات کنند. از جمله این عوامل می‌توانیم به حرفه‌ای بودن پروژه، تعداد عناصر مورد نیاز، مدت زمان لازم برای ثبت سفارش و... اشاره داشته باشیم.

بله؛ شما باید تنها به دنبال مراکزی باشید که مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهند. در حال حاضر ایران تایپیست با تعیین قیمت استثنایی می‌تواند در این زمینه همراه شما باشد.

قطعاً بله؛ برخی گرافیست‌ها تجربه کار بیشتری دارند و توانسته‌اند به مهارت‌های بالایی در طول سال‌ها فعالیت دست پیدا کنند؛ به همین علت سپردن کار به آن‌ها به معنای افزایش قیمت طراحی بنر و بیلبورد است.


نویسنده: یلدا پارسا طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/24 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 71 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ طراحی بنر و بیلبورد تعرفه طراحی بنر و بیلبورد هزینه طراحی بنر و بیلبورد دستمزد طراحی بنر و بیلبورد طراحی بنر و بیلبورد قسطی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :