جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/4 ساعت 12:00:00 بازدید: 677 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه در ایران تایپیست بر طبق معیارهای مجموعه متفاوت می باشد. در این معیارها قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه براساس زبان ورودی و خروجی و همچنین زمینه و موضوع متن تفاوت خواهد داشت. البته این قیمت ها منصفانه و رقابتی هستند و برای دانشجویان شامل تخفیف ویژه نیز می باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه چقدر است؟

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه در ایران تایپیست به راحتی از طریق سایت و فاکتور محاسبه می شود. البته باید توجه نمود تخمین فاکتور دقیق تر از سایت است. مشتریان در سایت مجموعه ایران تایپیست ثبت نام نموده و بعد از ثبت سفارش به صورت رایگان و آنلاین، فاکتور خود را دریافت می کنند. این فاکتور در کمتر از 5 دقیقه صادر می گردد و دقیق است.

البته لازم به ذکر است کیفیت و سطح کار جزو آپشن هایی نیست که بر قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه تاثیرگذار هستند. معیارهایی که این قیمت را کم و زیاد می کنند موارد دیگری می باشند. به صورتی که در ابتدا این تعداد کلمات هستند که در قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه موثر می باشند. به نحوی که بابت ترجمه عکس و فضاهای خالی هزینه ای دریافت نمی شود. البته در ادامه باید گفت در محتواهای حجیم، هزینه ترجمه هر کلمه کاهش می یابد.

در گام دوم موضوع و زمینه ترجمه است که بر روی قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه تاثیر می گذارد. زیرا اصطلاحات و لغات رشته های مختلف دشواری های متفاوتی دارند. در بعضی از رشته ها اصطلاحات تخصصی تر و نامانوس تر می باشند. بنابراین کاملا طبیعی است که قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه فرق کند.

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه آنلاین

 گام سوم در براورد قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه، توجه به زبان ورودی و خروجی ترجمه است. نمی توان برای ترجمه کلمات زبان چینی همان وجه را درنظر گرفت که برای ترجمه انگلیسی درنظر گرفته می شود. چینی زبانی دشوار با قواعدی سخت است، کلمات نامانوس هستند و رعایت قواعد آن دشوارتر از زبان انگلیسی می باشد. بنابراین قیمت ترجمه متفاوت خواهد بود. البته کاملا طبیعی نیز می باشد. حتی باید به این نکته توجه نمود اگر یکی از طرفهای ترجمه، فارسی باشد با زمانی که هر دو زبان ورودی و خروجی، خارجی می باشند، هزینه متفاوتی دارند. لذا قیمت ترجمه وقتی زبان ورودی و خروجی خارجی هست، بیشتر است.

تفاوت قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه برای سفارش فوری و عادی

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه در ایران تایپیست منصفانه بوده ولی کیفیت بالا و تضمین شده می باشد. اما وقتی زمان تحویل به حداقل کاهش یافته و فوری می شود. هزینه افزایش می یابد، اگرچه باز هم برای مشتریان با توجه به زمان و کیفیت و سایر استانداردها، هزینه ترجمه مناسب است. در مجموعه ایران تایپیست مترجمین متخصص متعددی کار ترجمه را انجام می دهند. افرادی که با آزمون های سختگیرانه انتخاب میگردند و قادر هستند ترجمه ای با کیفیت و سریع انجام دهند. همچنین با توجه به اینکه دور کار می باشند و به صورت آنلاین فعالیت می کنند، متعدد نیز هستند. بدین ترتیب از یک سو در ترجمه عادی کار سریع و باکیفیت تحویل داده می شود و از سوی دیگر وقتی کسی سفارش ترجمه فوری می دهد ترجمه به صورت فوری و حتی یک روزه آماده میشود.

 البته همانطور که انتظار می رود قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه در حالت فوری با عادی فرق خواهد داشت. اگرچه در هر صورت قیمت ها رقابتی هستند. اما در حالت فوری هزینه تقریبا دو برابر حالت عادی محاسبه می گردد. افراد در موارد خاصی نیاز دارند کار فوری تحویل بگیرند. مقالاتی که باید برای سمیناری ترجمه شوند. رزومه ای که فورا باید ترجمه شود و یا چکیده پایان نامه ای که یک روزه باید ترجمه گردد. لذا در تمامی موارد افراد با مراجعه به سایت ایران تایپیست سفارش ترجمه فوری می دهند. به همین دلیل در فاکتور، قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه متفاوت خواهد بود.

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

وقتی کار عادی است به زبان، فرمت ورودی و خروجی، تعداد کلمات و موضوع محتوا توجه می شود، ولی وقتی ترجمه فوری نیاز است، زمان نیز در قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه تاثیرگذار می باشد. البته کیفیت بالا است. لازم به ذکر است مجموعه ایران تایپیست به علت دور کار بودن مترجمین خود، مترجمین متخصص گرایش های مختلف و زبان های مختلف را دارد. به همین دلیل می تواند ترجمه را فوری و باکیفیت تحویل دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

کدام سایت مناسب ترین قیمت ترجمه تخصصی برای هر کلمه را ارائه میدهد؟

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه در ایران تایپیست براساس مواردی مانند فرمت و زبان ورودی و خروجی متفاوت است. همچنین زمینه و رشته محتوا نیز قیمت را تغییر می دهد تا قیمت کاملا منصفانه باشد. اگرچه بعضی از سایت ها ترجمه ارزان و حتی رایگان تبلیغ می کنند.

اما مجموعه ایران تایپیست با ارجاع تخصصی کار، حاضر نیست کیفیت را قربانی قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه کند. زیرا معتقد است وقتی یک مقاله و یا یک جمله علمی ترجمه می شود، ارزش آن را دارد ترجمه درستی داشته باشد. زیرا هر جمله آن می تواند جرقه ای برای یک نوآوری باشد و یا مورد استناد تحقیقات دیگری قرار گیرد.

 لذا نیاز است در یک مجموعه، ترجمه به صورت تخصصی ارجاع شود و این  در حالی است که مجموعه های بسیاری چنین شرایطی را ندارند و ترجمه را به صورت تخصصی و فوری نمی توانند انجام دهند. باید پذیرفت جهت ارائه خدمات کامل در زمینه ترجمه، هم باید مترجمین زبان های مختلف حضور داشته باشند و هم زبان های زنده دنیا پوشش داده شوند و هم اینکه مترجم دانش و تجربه لازم را دارا باشد. در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت ترجمه درستی انجام شود. لذا قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه هرچه قدر هم پایین باشد به علت اشتباهاتی که خواهد داشت قابل استناد نیست.

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

فاکتور قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

 در همین راستا مجموعه ایران تایپیست با آنلاین کردن فعالیت خود هم می تواند کار ترجمه را بر اساس تخصص ارجاع دهد و هم می تواند در زمینه های مختلف ترجمه ارائه دهد و هم اینکه محتوا را از هر زبانی که باشد به خوبی ترجمه می نمایند. مجموعه ایران تایپیست همچنین با تدوین استانداردهایی توانسته در کنار ارائه خدمات کامل ترجمه تخصصی، قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه را به صورت معناداری کاهش دهد. اکنون در ایران تایپیست می توان ترجمه به 31 زبان زنده دنیا سفارش داد و کاری با هزینه ای پایین اما سریع تحویل گرفت.

آیا قیمت ترجمه هر کلمه تخصصی و عمومی با هم فرق دارند؟

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه در هزینه کلی ترجمه موثر می باشد. زیرا از یکسو تعداد کلمات ملاک می باشد و از سوی دیگر اصطلاحات تخصصی هزینه بالاتری خواهند داشت. زیرا دانش و توجه زیاد مترجم را نیاز دارند.  به طوری که اگر کلمات همگی عمومی باشند، سرعت ترجمه افزایش می یابد. بنابراین کاملا طبیعی است هزینه کمتر شود. همچنین مترجمین عمومی نیز می توانند ترجمه نمایند.

 وقتی اصطلاحات مهندسی و فنی و پزشکی هستند، مترجمین عمومی به علت دانش کم در ترجمه دچار اشتباه می شوند و همچنین  سرعت ترجمه کاهش می یابد. البته روانی و سلیس بودن ترجمه نیز گاهی تحت تاثیر قرار می گیرد. به همین دلیل برای ترجمه تخصصی نیاز به مترجم متخصص است.

به همین دلیل مجموعه ایران تایپیست متون تخصصی را تنها به مترجمین متخصص ارجاع می دهد و سعی می کند قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه را به گونه ای محاسبه کند که از یکسو برای مشتری مقرون به صرفه باشد و از سوی دیگر مترجم را جهت ادامه همکاری و ارائه کار تضمین کیفیت شده ترغیب نماید. لذا در زمان برآورد قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه، به غیر از تخصص و تعداد کلمات، به حجم محتوا نیز توجه می گردد تا محتواهای پرحجم هزینه کلی کمتری داشته باشند. بدین ترتیب هم برای مشتری مقرون به صرفه می باشد و هم به علت حجیم بودن، درآمد بیشتری را برای مترجم رقم می زند.

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

تخفیف  قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

از سوی دیگر مجموعه به دانشجویان تخفیف خاصی می دهد. بدین ترتیب دانشجویان به راحتی می توانند ثبت سفارش ترجمه جزوه، کتاب، مقاله و پایان نامه دهند و  قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه برای ایشان کمتر باشد. درحالیکه سطح کار همچنان بالا می ماند. همچنین مجموعه ایران تایپیست با اقساطی کردن پرداخت هزینه ترجمه کمک نموده افراد بتوانند هر حجمی از محتوا را برای ترجمه تخصصی تضمین شده ثبت سفارش نمایند و مطمئن باشد پرداخت اقساطی قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه تاثیری در کیفیت ندارد.

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه در زبانهای مختلف

 قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه در مجموعه ایران تایپیست تحت تاثیر زبانی که سفارش داده می شود و زبان ورودی می باشد. در این مجموعه، متون از 31  زبان زنده دنیا به زبان های مختلف ترجمه می گردند. به همین دلیل باتوجه به زبان مبدا و مقصد؛ هزینه ترجمه تخصصی متفاوت می باشد.

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه بعضی از زبان ها که دستور زبان و گرامر پیچیده تر و دشوارتری دارند، بیشتر از بقیه می باشد. اگرچه قیمت ها در کل رقابتی می باشند.  با این وجود اگر یکی از دو زبان مبدا و مقصد، فارسی باشد، هزینه کاهش می یابد. البته کیفیت کار در هر حالتی بالا است و کلیه متون در هر فرمتی که باشند و برای هر قشری که ترجمه گردند، تضمین کیفیت می شوند. مترجمین ایران تایپیست هم تخصصی کار ترجمه را انجام می دهند و هم به زبان ورودی و خروجی ارجاع شده تسلط کامل دارند. آنان توانایی خود را در ترجمه محتوا به زبان مورد ادعا طی آزمون های سه گانه به خوبی نشان می دهند و همواره متعهد می باشند در صورت هرگونه نارضایتی، کار را بلافاصله ویرایش نمایند. در همین راستا حتی نمونه کار مترجمین در سایت قابل دانلود می باشد.                         

می توان نمونه ترجمه مترجمین مختلف را رایگان دانلود نمود و با دیدن سبک کار، بر اساس کد مترجم، کار را ارجاع داد. لذا قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه با توجه به چنین سطحی کاملا برای افراد منصفانه می باشد و گواه این ادعا سفارشات روز افزون مجموعه ایران تایپیست است. مشتریان مجموعه متعدد می باشند و هر مشتری راضی مشتری بیشتری را به ایران تایپیست معرفی می کند.

قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه

اکنون کتب مختلفی جهت ترجمه از فارسی به زبان های خارجی و یا بالعکس ارجاع می گردند و کار در سطح بالا و در اسرع وقت تحویل داده می شود. البته قیمت ترجمه تخصصی هر کلمه محتواهای پرحجم به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه کتابترجمه مقاله

سوالات متداول

بله، با توجه به اینکه  ترجمه کلمات تخصصی نیاز به دانش بالا و دقت زیاد مترجم دارند. قیمت در رشته های مختلف فرق می کند.

در ایران تایپیست قیمت هر کلمه بر اساس موضوع و زمینه محتوا و زبان ورودی و خروجی محاسبه می گردد. البته هزینه رقابتی می باشد.

بله، برای محاسبه سریع و آنلاین از سایت می توان استفاده نمود. اما فاکتور قیمت ترجمه را دقیق تر نشان می دهد.

خیر در مجموعه ایران تایپیست مترجمین متخصص ترجمه می کنند. لذا کیفیت تمام کارها بالا می باشد و تضمین کیفیت میگردند.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/4 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 677 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه تخصصی کلمه هزینه ترجمه تخصصی هر کلمه نرخ ترجمه تخصصی هر کلمه سفارش ترجمه تخصصی هر کلمه هزینه ترجمه تخصصی کلمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :