پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

نویسنده: ساره هدایتی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/4 ساعت 11:00:00 بازدید: 271 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه در ایران تایپیست بر اساس استانداردهایی که تعریف شده است برآورد می گردد. این مجموعه در راستای منصفانه نمودن هزینه ترجمه تخصصی هر صفحه، به جای تکیه بر تعداد صفحات به تعداد کلمات در محاسبه هزینه توجه نموده است. بدین ترتیب قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه رقابتی می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه آنلاین قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه به صورت منصفانه، مورد درخواست همه افرادی است که نیاز به ترجمه تخصصی دارند. آنان می خواهند در عین اینکه قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه پایین می باشد، ترجمه کیفیت بالایی نیز داشته باشد و در زمانی که مشتری می خواهد تحویل داده شود. بنابراین با توجه به چنین خواسته هایی نیاز است مجموعه ای مانند ایران تایپیست در استانداردهایی خود معیارهایی را لحاظ نماید که این خواسته ها را برآورده کند. در همین راستا مجموعه ایران تایپیست در گام اول برای اینکه  قیمت ترجمه تخصصی کم شود به صورت آنلاین و دور کار با مترجمین و مشتریان خود همکاری می نماید. البته این دورکاری سبب شده تعداد مترجمین افزایش یابد و کار ترجمه  نیز سریع انجام شود.

اما در ادامه باید گفت ایران تایپیست جهت رعایت انصاف و کاهش قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه، زمینه متن را نیز در استانداردهای تعریف شده، مورد توجه قرار می دهد. زیرا باید قبول کرد متون مهندسی نسبت به متون بعضی از رشته ها از اصطلاحات تخصصی بیشتری بهره می برند. به طوریکه مترجمین در کنار دانش بالایی که باید داشته باشند دقت زیادی را نیز باید مبذول نمایند. لذا ترجمه دشوارتر شده و در مدت زمان طولانی تری کار انجام می شود. بنابراین در چنین شرایطی کاملا طبیعی است قیمت ترجمه تخصصی افزایش یابد.

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

زمان نیز عامل تاثیرگذاری در قیمت ترجمه تخصصی می باشد. نمی توان انتظار داشت متونی که به زبان چینی نوشته شده اند هزینه ای مانند متون انگلیسی داشته باشند. زیرا زبان انگلیسی ملموس تر است و دستور زبان راحت تری نسبت به زبان چینی دارد. البته این تنها مثال است.

 در گام بعدی باید گفت در مجموعه ایران تایپیست متون به بیش از 31  زبان زنده ترجمه می شوند. لذا  به همین دلیل براساس زبان مبدا و مقصد نیز قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه متفاوت است. بعضی از زبان ها هزینه ترجمه بالاتری دارند. البته اگر هر دو زبان مبدا و مقصد به غیر از فارسی باشد؛ قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه بالاتر می رود.

آیا قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه برای زمینه های مختلف متفاوت است؟

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه برای زمینه های مختلف در ایران تایپیست متفاوت است. زیرا هر چه رشته ای تخصصی تر می شود ترجمه متون تخصصی آن رشته دشوارتر بوده و زمان بیشتری را برای ترجمه نیاز دارد. اگرچه در ایران تایپیست مترجمین متخصص می باشند و دانش کافی را در این زمینه دارند و اطلاعات خود را با مطالعه مداوم بالا میبرند. البته باید قبول کرد در بعضی از زمینه ها افراد مترجم متخصص کم است و کار ایشان در ترجمه مقالات کاملا تخصصی دشوار می باشد. اما در بعضی از زمینه ها مترجم با دانش اندک نیز می تواند ترجمه نماید.

لذا وقتی قواعد علمی و فنی ذکر می شود و مترجم باید دقت و دانش بالایی جهت ترجمه داشته باشد قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه طبیعی است که بالاتر رود. همچنین مجموعه ایران تایپیست در بعضی از اوقات که کار فوری باید تحویل گردد مجبور است هزینه را بیشتر از حالت عادی محاسبه نماید.

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

تخفیف قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

لازم به ذکر است بعضی از مجموعه ها بدون توجه به زمینه محتوا، قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه را محاسبه می کنند که سبب شده است قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه برای متون های مختلف یکسان باشد. در نتیجه قیمت ترجمه محتواهای مختلف چه آنهایی که دشوارتر می باشند و چه آنهایی که به نسبت راحت تر هستند منصفانه نباشد. به صورتی که مترجمینی که وجه کمتری بابت ترجمه تخصصی دشوار می گیرند انگیزه خود را از دست میدهند و مشتریانی که هزینه بالاتری برای ترجمه ساده تر پرداخت می کنند رضایت نخواهند داشت. بنابراین مجموعه ایران تایپیست با دخیل کردن زمینه ترجمه در هزینه، قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه را برای هر دو گروه مترجمین و مشتریان منصفانه نموده است.

البته باید به این نکته توجه نمود که گاهی بعضی از مجموعه ها با نرم افزار کار ترجمه را انجام می دهند و به همین دلیل قیمت ها ثابت هستند. اما کیفیت ترجمه به علت اشتباهات نرم افزار همواره مشتریان را ناراضی می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه بر چه اساس چه فونتی و چه سایز فونتی محاسبه میشود؟

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه در مجموعه ایران تایپیست به نوع فونت و اندازه آن بستگی ندارد و بر اساس تعداد کلمات محاسبه می گردد. لذا وقتی متنی برای ترجمه تخصصی به این مجموعه ارجاع می شود استانداردهایی که تدوین شده لحاظ می گردد و فاکتور صادر میشود. در این استانداردها تعداد کلمه، موضوع متن و زبان ورودی و خروجی در نظر گرفته می شود. البته هزینه ای بابت عکس ها دریافت نمیشود. اما اگر مشتری درخواست ترجمه فوری دهد قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه متفاوت شده و افزایش می یابد.

 ایران تایپیست جهت منصفانه نمودن قسمت ترجمه تخصصی هر صفحه فونت را لحاظ نمی کند. زیرا ممکن است فونت و اندازه ترحمه به گونه ای باشد که در یک صفحه تعداد کلمات محدودی جای گیرد. اما در ترجمه ای با فونت ریزتر تعداد کلمات بیش از حد باشد. در نتیجه در سفارش اول مشتری متضرر خواهد شد و در ترجمه دوم مترجمی که باید ترجمه نماید. بنابراین مجموعه ایران تایپیست با حذف اثر فونت در قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه، کمک کرده است از یک سو مشتری هزینه منصفانه ای بپردازد و از سوی دیگر مترجم منصفانه دستمزد دریافت کند.

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

بررسی قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

لازم به ذکر است عدم محدودیت فرمت ورودی و خروجی نیز سبب شده است فونت حذف شود. زیرا در بسیاری از اوقات مشتریان درخواست ترجمه پادکست و فیلم میدهند و یا می خواهند محتوای ترجمه شده در قالب چنین فرمت هایی تحویل داده شود. بنابراین کاملا طبیعی میباشد فونت نقشی را در برآورد قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه نداشته باشد.

باید باید بیان کرد ترجمه های تخصصی انجام شده در ایران تایپیست تایپ میشوند و در قالب ورد تحویل مشتری میشوند و این تایپ به صورت رایگان می باشد.

در هر صورت قیمتهای ایران تایپیست رقابتی و کاملا منصفانه می باشند و کیفیت همواره بالا و تضمینی است. لذا مشتریان با هر هدفی می توانند ثبت سفارش داده و مطمئن باشند قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه منصفانه است.

آیا وجود اشکال و جداول در قیمت ترجمه تخصصی صفحه ای تاثیرگذار است؟

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه در ایران تایپیست شامل ترجمه اشکال نمی گردد. زیرا تعداد کلمات مهم می باشد. اما قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه شامل ترجمه جدولی که محتویات آن ترجمه می شوند، می گردد. البته باید متذکر شد بابت نمودار و فضاهای خالی و همچنین تایپ نیز هزینه ای دریافت نمیشود. ولی اگر نیاز به پرینت باشد و مشتری درخواست کند هزینه پرینت در قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه لحاظ می شود.

در همین راستا باید پذیرفت ایران تایپیست با تدوین استانداردهای منصفانه خود کمک کرده است هزینه ترجمه تخصصی برای مشتریان به میزان قابل توجهی کاهش یابد. به صورتی که مشتریان با ثبت سفارش محتواهای حجیم می بینند قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. زیرا در این مجموعه هزینه ترجمه هر کلمه با افزایش حجم کم میشود. همچنین زمینه متن نیز در کاهش قیمت ترجمه تخصصی تاثیر می گذارد. به صورتی که بعضی از رشته ها هزینه کمتری برای ترجمه دارند. زیرا اصطلاحات تخصصی کمتری دارند.

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه کتاب

 حتی زبان ورودی و خروجی نیز هزینه را تغییر میدهد؛ ترجمه از زبان خارجی به فارسی هزینه کمتری نسبت به زمانی دارد که زبان خروجی غیرفارسی می باشد. حتی هزینه ترجمه بر اساس زبان ها نیز متفاوت است. در حقیقت با چنین معیارهایی ایران تایپیست می خواهد هم قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه برای مشتری مناسب باشد و هم مترجمین متخصص خود جهت ارائه کار با کیفیت ترغیب شوند تا بتوان به مشتری گارانتی 7 روزه برای ترجمه ها داد.

در ایران تایپیست تمامی کارها گارانتی دارند. به صورتی که در مدت 7 روز بعد از تحویل ترجمه اگر مشتری از ترجمه راضی نبود کار فورا ویرایش می شود و حتی اگر باز نتیجه مطلوب نبود، امکان تغییر مترجم وجود دارد.

باید قبول کرد شاید به ظاهر ترجمه توسط نرم افزار سبب شود قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه پایین به نظر بیاید. اما چون ترجمه لغت به لغت است ترجمه پر از اشتباه میشود و کیفیت به صورت محسوس کاهش می یابد.

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه در سفارش فوری و عادی چه فرقی دارد؟

 قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه به گونه ای محاسبه می گردد که بتواند قیمت ها را منصفانه و مناسب کند. به همین دلیل در این مجموعه زمان تحویل ترجمه در قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه موثر است. به طوری که هزینه ترجمه عادی با فوری متفاوت است. در ایران تایپیست جهت محاسبه هزینه ترجمه تخصصی عادی معیارهایی همانند تعداد کلمات, زبان ورودی و خروجی، فرمت ورودی خروجی، موضوع و زمینه محتوا لحاظ میشود و کار سعی می گردد در همان زمان که مشتری می خواهد تحویل داده شود.

اما وقتی مشتری کاری فوری و یا یک روزه می خواهد، قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه فوری تقریبا دو برابر حالت عادی می شود. زیرا باید مترجمین متخصص کار را به صورت فشرده انجام دهند و کار همچنان با کیفیت و تضمین شده نیز باشد. بنابراین افزایش قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه کاملا طبیعی می باشد.

باید تذکر شد ایران تایپیست جهت انجام کار ترجمه تخصصی فوری باکیفیت و ارزان، از مترجمین متخصص دورکار دعوت به همکاری نموده است. مترجمینی که طی آزمون های سختگیرانه انتخاب شده اند و متعهد هستند در عین اینکه به اصل محتوا وفادار می باشند، کار با کیفیت و سریع نیز انجام دهند. مترجمین ایران تایپیست قادر می باشند ترجمه تخصصی فوری را یک روزه تحویل دهند.

شاید با نرم افزار نیز ترجمه یک روزه انجام شود. اما ریسک سفارش ترجمه فوری با نرم افزار بالا است، لذا هم پرریسک است و هم گران تمام می شود. چه کسی می تواند به ترجمه پراشتباه نرم افزار اعتماد کند؟ باید کار را به ویراستار ارجاع دهد و شاید نیاز به ترجمه مجدد باشد. لذا با توجه به کیفیت ترجمه های ایران تایپیست، قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه با مترجم منصفانه می باشد و همچنین سعی شده رقابتی نیز باشد.

قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

کاهش قیمت ترجمه تخصصی هر صفحه

مترجمین مجموعه همگی متخصص بوده و به صورت تخصصی در رشته خود کار ترجمه انجام می دهند و سایت مجموعه نیز پشتیبانی 24 ساعته جهت پاسخگویی و ثبت سفارش را دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه فایل صوتی یا تصویریاعزام مترجم به محل

سوالات متداول

قیمت ترجمه فوری حدودا دو برابر هزینه ترجمه عادی می باشد. اما کیفیت در حالت فوری و عادی تفاوتی نمی کند و تضمین می‌شود.

بله با توجه به اینکه چینی از انگلیسی نامانوس تر و دشوارتر می باشد. هزینه ترجمه زبان چینی به طبع بالاتر از انگلیسی می باشد.

خیر، در ایران تایپیست بابت صدور فاکتور هزینه ای دریافت نمی گردد و به صورت آنلاین و  رایگان صادر می گردد.

خیر در این مجموعه، هزینه ترجمه تخصصی براساس استانداردهای ثابتی است و مراجعه حضوری تاثیری در قیمت‌ها دارد.


نویسنده: ساره هدایتی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/4 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 271 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه تخصصی هر صفحه نرخ ترجمه تخصصی هر صفحه قیمت واحد ترجمه تخصصی هر صفحه ترجمه تخصصی هر صفحه قیمت قیمت ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :