جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین صفحه آرایی بروشور چیست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/8/8 ساعت 15:18:15 بازدید: 404 امتیاز 0 از 0 نظر

مسلما صفحه آرایی بروشورها نیز همانند هر نوع سفارش دیگر دارای قوانین خاصی می باشد. همان طور که در صفحه آرایی کتاب ها و پایان نامه ها می بایست اصول و قوانین مربوط به آن ها را به خوبی پیاده سازی کرد تا بتوان نتیجه بهتری را عاید خود گردانید؛ در صفحه آرایی بروشورها نیز می بایست نکات و قوانینی را به درستی رعایت کرد تا بدین ترتیب بتوان بروشورهایی را طراحی کرد که با استفاده از آن ها می توان مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود جذب کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از جمله قوانین مربوط به صفحه آرایی بروشورها انتخاب بهترین فونت مربوط به هر یک از زبان های مختلف و نیز استفاده از یک قلم مناسب درست متناسب با ابعاد و اندازه های موجود در بروشورها استفاده کرد که در بروشور مورد نظر بسیار ویژه خود را جلوه می دهد. از طرفی بهتر است از تصاویر با کیفیت و رنگی استفاده کرد و تا حد امکان از کمترین فضای ممکن در بروشورها بتوان بهترین بهره وری را داشته و به گونه ای بروشورها را طراحی کرد که با همان نگاه اول هر کسی به راحتی جذب بروشور طراحی شده شود.

تمامی قوانین و قواعد مربوط به صفحه آرایی بروشورها مربوط به زیباسازی آن ها می شود. به این صورت که هر چقدر بتوان از خلاقیت بیشتری در طراحی صفحه آرایی ها استفاده کرد؛ می توانید خیلی سریعتر به هدف مورد نظر در طراحی بروشورها دست یابید. مسئولان ایران تایپیست با توجه به یدک کشیدن تجربه بالا و تخصص و تسلط خود در زمینه طراحی و صفحه آرایی بروشورها به خوبی قوانین و قواعد مربوطه را در سفارش های شما پیاده سازی می کنند تا هیچ گونه نگرانی و دلهره ای شما در این خصوص نداشته باشید. بنابراین شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه به صورت حضوری و غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا قوانین مربوط به صفحه آرایی بروشورها با تمامی جزئیات آن در بروشورهای مورد نظر شما پیاده سازی گردند.

قوانین صفحه آرایی بروشور چیست؟

رعایت کردن اصول و قوانین لازم برای صفحه آرایی بروشور

آشنایی با مهمترین قوانین صفحه آرایی بروشور

اگر بخواهید بهترین نتیجه را از صفحه آرایی بروشور بگیرید؛ بهتر است حتما به قوانین مربوط به صفحه آرایی آشنا باشید. بدین ترتیب می توانید بروشورهای درخور توجه و جالبی را طراحی نمایید که در چشم هر بیننده ای جلوه گر خواهد بود. از جمله مهمترین این قوانین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از فونت و قلم مناسب برای بروشورها
  • استفاده از تصاویر رنگی و با کیفیت
  • توجه به سایز قلم مربوط به متن و تیترهای مهم
  • استفاده کمتر از متن و بهره مندی بیشتر از محتوا
  • درج عناوین جذاب و دلفریب
  • استفاده از نام شرکت و لوگوی مربوطه
  • اوج خلاقیت و کارایی یک طراح حرفه ای
  • اعمال سلیقه های متنوع و موثر در بهتر دیده شدن بروشور
  • توجه به نیاز مشتری
  • تسلط در زمینه طراحی
  • و...

هر یک از این موارد سبب زیباسازی بروشورها می گردند. پس بهتر است صفحه آرایی بروشور را جدی گرفت تا مشتری بیشتری را جذب کرد.

قوانین صفحه آرایی بروشور چیست؟

قوانین صفحه آرایی بروشور

صفحه آرایی بروشور در صورتی که طبق این قوانین و قواعد استاندارد انجام شود؛ بازخورد بسیار خوبی خواهد داشت. چرا که هر یک از این عوامل در کنار همدیگر می توانند رضایت مشتری را در پی داشته باشند. به واقع هر یک از شما در هر کسب و کار و جایگاهی که هستید؛ می توانید با رعایت نکات صفحه آرایی، چشم هر فردی را به بروشورهای خود خیره نمایید. همین عامل به نوبه خود سبب می گردد تا شما بتوانید با استفاده از صفحه آرایی بروشور با کیفیت، سریعتر به هدف خود دست یابید. همان طور که کسب و کارهای حرفه ای امروزه سعی می کنند تا بیشترین هزینه را برای بحث تبلیغات انجام دهند. چرا که به خوبی به این مسئله واقف هستند که یک بروشور با کیفیت، تا چه میزان می تواند برای آن ها مفید واقع گردد.

توجه به قیمت صفحه آرایی در کنار کیفیت آن

تمامی قوانین و نکاتی که در خصوص صفحه آرایی بروشور ذکر گردید؛ مربوط به ارتقای سطح کیفی آن ها بود. اما در کنار توجه ویژه ای که به کیفیت بروشورها می شود؛ نباید از قیمت آن ها هم غافل ماند. شما می توانید از هزینه های مقرون به صرفه هم به هدف خود دست یابید. موسسه ایران تایپیست با کوله باری از تجربه در طول این سال ها نیاز شما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برطرف می کند. بنابراین بهتر است به جای پرداخت هزینه های زیاد و سرسام آور برای تبلیغات، درخواست صفحه آرایی بروشور خود را در ایران تایپیست به ثبت برسانید. چرا که هم طراحان این موسسه، نسبت به قوانین صفحه آرایی به طور کامل آشنا هستند و هم قیمت های ارائه شده آن ها مناسب تر است.

قوانین صفحه آرایی بروشور چیست؟

 قیمت صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییطراحی کاتالوگصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

بله؛ به جهت بهره مندی بیشتر در بروشورها بهتر است قوانین ریز و درشت صفحه آرایی در آن ها اعمال گردد.

چون رعایت کردن هر یک از آن ها سبب وزین و زیباتر شدن بروشورها می گردد و همین مسئله باعث جذب بیشتر مخاطبین به آن ها می گردد.

بله؛ اگر به نمونه کارهای ایران تایپیست در این راستا توجه داشته باشید؛ به خوبی پی به پیاده سازی انواع قوانین مربوطه برد. 

هر چند که نمی توان به طور کامل اذعان داشت که رعایت تک تک قوانین مربوطه در این راستا الزام آور نیست؛ اما رعایت بیشتر آن ها سبب زیباتر جلوه دادن بروشورهای طراحی شده می گردد. 


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/8/8 ساعت 15:18:15 تعداد بازدید: 404 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قوانین صفحه آرایی بروشور اصول صفحه آرایی بروشور قواعد صفحه آرایی بروشور تکنیک صفحه آرایی بروشور روشهای صفحه آرایی بروشور

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :