شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین بازنویسی در پایان نامه جهت ارائه در ایرانداک

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 22:00:00 بازدید: 762 امتیاز 0 از 0 نظر

قوانین بازنویسی برای تمام حوزه‌هایی که با انواع نوشته‌ها سروکار دارند اهمیت دارد. سایت رسمی ایرانداک (IranDoc) که منبع و مرجع انواع نوشته‌های علمی و تخصصی است نیز این قاعده پیروی می‌کند. شخصی که مقاله‌ای به ایرانداک ارائه می‌کند می‌بایستی حواسش به تمام ابعاد و قوانین بازنویسی باشد و از تمامی آنها مو به مو پیروی کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زمانی که مقاله بدون بررسی به ایرانداک ارائه شود قطعا مشکلاتی نیز در پی خواهد داشت. اما در ارائه پایان‌نامه به ایرانداک از کدام قوانین مربوط به بازنویسی باید پیروی کنیم؟ کدام قوانین اهمیت بیشتری دارند؟ در ارائه مقاله پایان‌نامه به مجموعه ایرانداک می‌بایستی از تمامی قوانین مربوط به حوزه بازنویسی پیروی کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید از تایید شدن مقاله پایان‌نامه‌تان توسط ایرانداک اطمینان حاصل کنید. اما قانونی که در این مبحث بیش از بقیه اهمیت بیشتری دارد بروز عدم کپی در متن است. زمانی که در متن کپی وجود داشته باشد یا متن عینا شبیه متن دیگری باشد (شبیه به متن منبع باشد) بالطبع تایید مقاله به مشکل برمی‌خورد. وجود سرقت ادبی در مقالات پایان‌نامه توسط ایرانداک نادیده گرفته نمی‌شود. برای جلوگیری از این مسئله تنها باید به اصول بازنویسی آشنا باشید و امر بازنویسی را با دقت تمام پیش ببرید. استفاده از جملات و کلمات متفاوت تر از منبع یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که از بروز سرقت ادبی جلوگیری می‌کند. از دیگر راهکارهایی که بار بزرگی از دوش‌تان برمیدارد مراجعه به ایران تایپیست است. ایران تایپیست به تمام قوانین و اصول نگارش پایان‌نامه آشنایی دارد و مقالاتی را می‌نگارد که 100 درصد توسط ایرانداک تایید می‌شوند. نقطه قوت ایران تایپیست در نگارش مقالات با کیفیت تیم مجرب ایران تایپیست است. بدون وجود تیم‌هایی کاری و متعهد ایران تایپیست نیز وجود نخواهد داشت. خدا را شاکریم با توجه به توان خود باری از دوش حوزه علم و ادب می‌کاهیم.

قوانین بازنویسی در پایان نامه جهت ارائه در ایرانداک

قوانین بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییرفرنس نویسی

سوالات متداول

سایت ایرانداک از سری مجموعه‌هایی است که به بررسی و نشر انواع مقالات علمی و تخصصی می‌پردازد. زمانی که متن نگارش شده شبیه به متن دیگری باشد ایرانداک اجازه نشر را تایید نمی‌کند. این امر به دلیل حفظ اصول اخلاقی است.

هزینه بازنویسی انواع مقالات تخصصی، علمی و ادبی برای سایت ایرانداک به موضوع مقاله و چندین فاکتور دیگر بستگی دارد. برای بررسی هزینه مقاله با ایران تایپیست در تماس باشید.

مدت زمان بازنویسی مقاله زمانی برآورد می‌شود که مشتری مشخصات سفارش را در اختیار تیم ایران تایپیست قرار دهد.

پایان نامه مقاله‌ای است که عدم تشابه آن به هر مقاله دیگر امتیاز مثبتی برای شخص دانشجو در پی دارد. رعایت قوانین بازنویسی و عدم تشابه پایان نامه به مقاله ای دیگر سبب تایید آن توسط ایرانداک می‌شود


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 762 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قوانین بازنویسی پایاننامه قوانین بازنویسی پایان نامه اصول بازنویسی پایان نامه قوانین بازنویسی پایان نامه ارشد ایرانداک وقوانین بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :