یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین بازنویسی برای تولید محتوای با کیفیت

نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 18:00:00 بازدید: 702 امتیاز 0 از 0 نظر

تولید محتوای بازنویسی با کیفیت راه پر پیچ‌و‌خمی دارد و تنها راه گذر از آن پیروی از قوانین بازنویسی است. چنانچه که بدون توجه به قوانین بازنویسی و به قول خودمان الله بختکی وارد عمل شوید پروسه بازنویسی قطعا با شکست مواجه می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اولین مرحله برای پیروی از قوانین بازنویسی شناخت آنهاست. یعنی در مرحله اول می‌بایستی قوانین بازنویسی را یاد بگیرید و سپس آن را به صورت عملی روی محتوا پیاده کنید. در مبحث بازنویسی نه عمل بدون دانش و نه دانش بدون عمل هیچ به کار نیاید! اما قوانین بازنویسی برای تولید محتوا با‌ کیفیت چیست؟ چه قوانینی بر حوزه بازنویسی حاکم است؟ اولین قانونی که در حوزه بازنویسی در این باب مطرح می‌شود عدم کپی بودن متن است. یعنی متن بازنویسی شده نباید به متن اصلی شباهت داشته باشد. مادامی که این اصل را رعایت کنید تقریبا نصف راه را طی کرده‌اید. قانون بعدی به نوع نگارش بازنویسی برمیگردد. شخص بازنویسنده باید اصل رعایت چهارچوب نوشته را رعایت کند. البته رعایت این مورد نیز می‌بایستی در خلال رعایت کپی نبودن متن باشد. اصل بعدی که نسبت به موارد دیگر اهمیت کمتری دارد رعایت علایم نگارشی متن است. زمانی که متن بازنویسی شده از لحاظ نگارشی دقیق نوشته باشد به مخاطب حس خوبی القا می‌کند و از سوتفاهم‌ها جلوگیری می‌شود. برای مثال همه ما از اهمیت ویرگول و جایگاه آن در جمله با خبریم. یک محتوا بازنویسی شده با ‌کیفیت باید تمامی این اصل را دارا باشد. اما چه کسی بهتر از ایران تایپیست می‌تواند در رعایت اصول و قوانین بازنویسی خبره و ماهر باشد؟! ایران تایپیست از سری مراکز کاربلد است و در زمینه بازنویسی با رعایت اصول و قوانین آن مهارت کافی دارد. تنها کافیست یک مرحله پیشرفت کنید و در ثبت سفارش بازنویسی‌تان پیشقدم شوید. ایران تایپیست در تمامی مراحل بازنویسی محتوا مورد نظرتان در کنار شما خواهد بود.

قوانین بازنویسی برای تولید محتوای با کیفیت

قوانین بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییسرچ در گوگل

سوالات متداول

بدون وجود قوانین بازنویسی و رعایت آنها در خلال کار محتوا با کیفیت نیز وجود نخواهد نداشت. تنها در صورتی محتوا با کیفیت تولید می‌شود که قوانین بازنویسی نیز رعایت شده باشند.

رعایت قوانین بازنویسی است که محتوا بازنویسی شده را به محتوا با کیفیت تبدیل می‌کند. رعایت قوانین بازنویسی مهم ترین اصل بازنویسی انواع مقالات و متون ادبی است.

هزینه بازنویسی مقالات با کیفیت در ایران تایپیست با در نظر داشتن قوانین بازنویسی به نوع سفارش مشتری بستگی دارد. تمامی هزینه های مربوط به بازنویسی پس از بررسی سفارش برآورد می شود.

مدت زمانی که برای بازنویسی انواع مقالات تخصصی و علمی با رعایت قوانین بازنویسی در نظر گرفته می شود به نوع مقاله و روند کار بستگی دارد. این فاکتور یک داده متغیر است.


نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 702 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قوانین بازنویسی برای تولید محتوا بازنویسی و پارافرایز اصول و قوانین بازنویسی تولید محتوا با بازنویسی روشهای بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :