جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی چهره

نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/8 ساعت 09:00:00 بازدید: 1470 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی گرافیکی چهره شاخه‌ای از گرافیک کاربردی است که به طراحی و خلق آثار گرافیکی چهره با کمک ابزارهایی مثل قلم نوری یا ماوس اطلاق می‌شود. تنها لازمه‌ی این طراحی داشتن دانش نقاشی به صورت فیزیکی، بر روی کاغذ و بوم  می‌باشد.

 شناخته‌ترین نرم افزار برای این طراحی نرم‌افزار فتوشاپ است که اکثر طراحان گرافیکی چهره از آن برای طراحی چهره بهره می ‌برند. در حال حاضر نرم‌افزارهای متعددی برای طراحی زیباتر و واقعی‌تر ساخته شده است که قابلیت‌های متعددی نظیر پالت رنگ مجازی با امکان مخلوط کردن رنگ‌ها به صورت دستی، محیطی ساده و شبیه ساز ابزار‌های نقاشی مثل پاستل، مداد رنگی، آبرنگ و غیره در اختیار کاربران گذاشته است.

 پیشرفت چشمگیر نرم‌افزارهای متعدد طراحی باعث شده افراد بسیاری به سفارش تابلو طراحی گرافیکی چهره علاقه مند شوند. حتماً شما هم با دریافت این تابلوها حس خوشحالی و لبخند را تجربه کرده‌اید. همچنین شما هم می‌توانید با این کادو خاص و متفاوت این حس فوق‌العاده را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.

اگر تمایل به سفارش طراحی گرافیکی چهره دارید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل داده خواهد شد.

طراحی گرافیکی چهره

طراحی گرافیکی چهره


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی چهره از روی عکس

طراحی گرافیکی چهره از روی عکس با استفاده از ابزارهای مختلفی همچون تبلت‌های گرافیکی و غیره انجام می‌شود. کاربران با کمک برنامه‌هایی همچون فتوشاپ و غیره می‌توانند یک طراحی زیبا را به تصویر بکشند.

این کاربران می‌توانند طراحی گرافیکی چهره را بر اساس کلاس کاری و سبک دلخواه خود یاد بگیرند. نقاش، طراحی سنتی و رایج را با استفاده از رنگ و کاغذ و قدرت دست می‌کشید. اگر در هنگام طراحی اشتباه رخ می‌داد، نقاش مجبور بود بوم طراحی را عوض کند و طراحی خود را از صفر شروع کند. این مسئله باعث بالا رفتن هزینه‌ها و به صرفه نبودن طراحی سنتی می‌شد.

 اما امروزه دیگر برای طراحی گرافیکی چهره به موارد گفته شده نیازی نیست. این طراحی با کمک ابزارهای دیجیتال کشیده می‌شود که شرایط پاک کردن بخش اشتباه شده طراحی و اصلاح مجدد آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از راه‌های خلق طراحی گرافیکی چهره استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی است.

این نرم افزارها دارای ابزارهای کاربردی هستند که کاربران با استفاده از آن‌ها می ‌توانند طراحی‌های زیبایی در زمینه طراحی گرافیکی چهره خلق کنند. اغلب افرادی که علاقمند به هنر و عکاسی و گرافیک هستند به طراحی چهره نیز روی می آورند. اما اکثرا تصور می‌کنند که استعدادی در طراحی چهره ندارند. بنابراین آن‌ها موفق به طراحی چهره نمی‌شوند و طراح چهره بودن برای آن‌ها یک آرزوست. اما می‌توان گفت که این تصور کاملاً اشتباه است.

طراحی گرافیکی چهره

طراحی گرافیکی چهره

طراحی گرافیکی چهره تکنیکی است که کاربران با یادگیری فنون مختلف طراحی می‌ توانند به هدف خود برسند. اگر تمایل به یادگیری طراحی گرافیکی چهره دارید، مواردی همچون علاقه، پشتکار و انگیزه، ناامید نشدن، مطالعه کردن، خوب دیدن، تمرین کردن زیاد، شناخت درست را فراموش نکنید.

 با این حال طراحی گرافیکی چهره با طراحی چهره بر روی کاغذ متفاوت است. اما به دلیل نبود نگرانی اتلاف کاغذ، طراحان می‌توانند طراحی و نقاشی خود را با استفاده از تکنیک‌های متعدد زیباتر کنند. به عنوان یک تمرین اساسی در زمینه طراحی چهره می‌توان به یادگیری در مورد شباهت‌ها اشاره کرد.

طراحی گرافیکی چهره نیز از این قاعده مستثنا نیست. ابزارهای طراحی گرافیکی چهره فضایی مشابه با فضای طراحی سنتی البته پیشرفته‌تر و بدون محدودیت در اختیار هنرمندان و کاربران قرار می‌دهند. آن‌ها با شبیه سازی چهره می‌توانند به راحتی آثار زیبا و شگفت‌انگیز خود را خلق کنند.

 عملکرد ابزارهای طراحی گرافیکی چهره مانند قلم نوری یا تبلت مانند یک برنامه شبیه‌ساز کامپیوتر اساسی است. به طور مثال با عملکرد قلم نوری به راحتی می‌توان اتود و سایه یک مدل را اجرا کرد و اشکالات را برطرف کرد. این نرم‌افزارها با فراهم کردن رفع اشکالات در بین طراحان طرفداران بسیاری دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

وکتور طراحی گرافیکی چهره

وکتور آرت یک سبک از طراحی گرافیکی است که با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند pen به وجود می‌آید. وکتور چهره یکی از انواع رایج‌ترین وکتور آرت می‌باشد. امروزه افراد زیادی به وکتور چهره به دلایل زیادی علاقه مند شده‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به طراحی هر چیز دیگه‌ای با بهترین سبک و روش با یادگیری وکتور چهره اشاره کرد.

طراحی وکتور نسبت به طراحی گرافیکی چهره جذابیت بیشتری دارد. دلیل این مسئله نزدیک بودن وکتور طراحی گرافیکی چهره به شخصیت‌های کارتونی می‌باشد. شما می‌توانید طرح وکتور چهره را از یک تابلو کوچک به یک تابلو بزرگ‌تر بدون ایجاد تغییر و آفتی در کیفیت کار تغییر دهید.

در طراحی وکتور چهره، نیازی به قلم‌نوری نیست و به راحتی با موس قابل اجرا است. طراحی وکتور چهره با کمک برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و ایلوستریتور و غیره قابل اجرا است. اما همانطور که می‌دانید طراحی با نرم‌افزار ایلوستریتور هم جذاب و هم راحت است. شما می‌توانید با آشنایی با تکنیک‌های تبدیل عکس به طراحی گرافیکی چهره و کارتون وکتور چهره را اجرا کنید.

طراحی گرافیکی چهره

وکتور طراحی گرافیکی چهره

در طراحی گرافیکی وکتور چهره با جزئیات کم یا زیاد به اجرای  تمام اشکال و تصاویر به صورت وکتور یا برداری اطلاق می‌شود. در این حوزه فقط به طراحی چهره کارتونی، واقع گرایانه، فانتزی یا تخیلی یا هر نوع دیگری در انواع مختلف و سبک‌های متنوع پرداخته می‌شود.

برای طراحی وکتور چهره بایستی بدین شیوه اقدام کرد. در ابتدا به ترسیم و رنگ آمیزی وکتور طراحی گرافیکی چهره به صورت لایه لایه و مینیمال و البته به صورت برداری می‌پردازیم. وکتور طراحی گرافیکی چهره تصویری در قالب مجموعه ای از مشخصات هندسی مانند: نقاط، خطوط، منحنی ها، دایره ها و چند ضلعی ها است. این طرح متشکل از خطوط و منحنی‌هایی به نام بردار است. اطلاعات راجع به رنگ و سایز به صورت ریاضی در هر یک از بردارها تعریف شده است.

طراحی گرافیکی پرتره چهره

شاید شما هم این طراحی گرافیکی پرتره چهره را از نزدیکان و دوستان خود به عنوان هدیه دریافت کرده باشید. در حال حاضر وب سایت‌های متعددی وجود دارند که به ارائه خدمات طراحی گرافیکی پرتره چهره می‌پردازند. هر یک از این مجموعه‌ها با گزینش بهترین نقاش‌ها انتخاب‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

طراح پرتره در طراحی گرافیکی پرتره چهره به ثبت حالات فردی و چهره‌ی فرد می‌پردازد. در زمان قدیم هم این هنر رایج بوده است و معمولاً شاهان و اربابان می‌توانستند از این هنر استفاده کنند. طراحان پرتره طراحی پرتره چهره را با تکنیک‌های متفاوتی انجام می‌دهند. طراحی پرتره چهره تصویری دقیق از یک فرد با تمرکز بر روی صورت و حالات چهره سوژه نمایش می‌دهد. بنابراین تصویر پرتره‌ها محدود به یک تصویر از سر و صورت سوژه ها نیست، بلکه این طرح‌ها نمایشی از تصاویر تمام بدن سوژه می‌باشد.

طراحی گرافیکی چهره

طراحی گرافیکی پرتره چهره

در حال حاضر شاهد نمود طراحی پرتره چهره در اشکال مختلف هنری مانند: طراحی، نقاشی، عکاسی و مجسمه سازی هستیم. طراحان پرتره چهره هدف خود را از طراحی پرتره چهره نمایش شخصیت یا حال و هوای یک سوژه به وسیله یک تصویر معرفی می‌کنند. بنابراین طراحان پرتره چهره در طرح‌های خود علاوه بر تصویر کشیدن جزئیات چهره به بیان حالات، احساسات، شرایط عاطفی شخص  می‌پردازند.

شاخصه های یک اثر طراحی گرافیکی پرتره چهره به شرح زیر است:

  • شبیه‌سازی
  • هویت یک شخص را برای نسل‌های آینده ثبت می‌کند.
  • خلق این اثر هنری به عنوان یادبودی از شخصی که در حال حاضر یا غایب است و یا از دنیا رفته، می‌باشد.
  • این طراحی چهره‌ای با خصوصیات منحصر به فرد را نمایش می‌دهد. به طور مثال با تاکید بر امروزی بودن فرد یا دیگر خصوصیات او، این خصوصیت در چهره به صورت منحصر به فرد نمایش داده خواهد شد.
  • ممکن است طراح پرتره چهره در جهت ثبت موضوع تمایل داشته باشد که هویت و اصالت خاص انسانی را جاندار نشان دهد.
  • طراح پرتره چهره بایستی چهره فرد را به صورت کاملا معاصر و با به کارگیری روش های بروز شده هنر کلاسیک و پرداختن‌ به شخصیت و روانشناسی و یا خصوصیات فردی شخص طراحی می‌کند.
  • طراح پرتره چهره بایستی مهارتهای خود در زمینه طراحی پرتره چهره را در راستای ارتقا کار خود بررسی و تقویت کند.

سفارش تابلو طراحی گرافیکی چهره

طراحی گرافیکی چهره یکی از روش‌های طراحی چهره در رایانه است. در این نوع طراحی به خلق اثر چهره به صورت دیجیتالی پرداخته می‌شود. در این  تکنیک روش ‌های طراحی‌های قدیمی مانند: رنگ روغنی، اکرلیک، جوهری و غیره گنجانده شده‌اند.

 بنابراین می‌توان گفت که بستر خوبی برای ایجاد یک اثر ایجاد شده است. این طرح‌ها به وسیله ماشین آلات چاپ که وابسته به نرم‌افزارهای کامپیوتری همچون پارچه بوم، کاغذ یا پلی استر است، چاپ می‌شوند. در این برنامه‌های گرافیکی ساخته شده برای طراحی گرافیکی چهره از یک بوم مجازی و جعبه ابزار نقاشی مجازی، رنگ‌ها و ابزارهای دیگر استفاده می‌شود.

جعبه ابزار این نرم‌افزارها شامل مواردی است که در دنیای مجازی یافت می‌شوند. آثار طراحی گرافیکی چهره خلق شده به این روش نسبت به آثار ساخته شده قدیمی نگاه و حس کاملاً متفاوتی را به بیننده القا می‌کند.

 اگر شما هم تمایل به سفارش تابلو طراحی گرافیکی چهره دارید، می‌توانید به راحتی این سفارش را با مراجعه به مجموعه‌های طراحی ثبت کنید. امروزه تمامی خدمات این مجموعه‌ها به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود که کار ثبت سفارش را راحت‌تر کرده است. این نرم‌افزارها برای تولید گرافیک‌های برداری و غیر برداری ساخته شده‌اند.

برنامه‌های دیگری مختص طراحی نیز وجود دارند. یکی از این موارد به کورل پینتر می‌توان اشاره کرد. این برنامه با در اختیار قرار دادن یک استودیو نقاشی به هنرمند کمک می‌کنند تمام خلاقیت هنری خود را برای خلق اثر هنری به کار گیرد. در چندین سال پیش این برنامه توسط کمپانی کورل برای طراحی به بازار عرضه شده است. در ساخت این نرم‌افزارها به دلیل دارا بودن ماهیت ویژه هنر، در ساخت آنها همه ی معیارهای علمی و آکادمیک هنر نقاشی لحاظ شده‌است. با سفارش تابلو طراحی گرافیکی چهره می‌توانید این هنر زیبا را در منزل خود نیز داشته باشید. قطعاً وجود چنین تابلوی زیبایی برازنده منزل زیبای شما خواهد بود.

طراحی گرافیکی چهره

سفارش تابلو طراحی گرافیکی چهره

طراحی گرافیکی چهره رنگی

طراحی گرافیکی چهره رنگی شامل فرآیندی است که با استفاده از ابزارهای گرافیکی و قلم ‌موهای گرافیکی در نرم ‌افزار کامپیوتری یک تصویر خلق می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که ابزارها و قلم‌موهای گرافیکی جایگزین آبرنگ، قلم‌مو، مداد و ماژیک مورد استفاده در طراحی سنتی شده‌اند.

طراحی گرافیکی چهره رنگی در مقابل نقاشی روی کاغذ و بوم دارای مزایایی است که از آن جمله می‌توان به نقاشی بدون پرداخت هزینه زیاد و فراهم شدن شرایط آزمون و خطای زیاد اشاره کرد. بهتر است بدانید که طراحی گرافیکی چهره با نقاشی‌های کامپیوتری موجود بسیار تفاوت دارد. دلیل این مسئله این است که نقاشی‌های کامپیوتری متشکل از یک سری عدد و کد هستند؛ اما طراح چهره در طراحی گرافیکی چهره به هنرنمایی پرداخته است.

 طراح گرافیک  با استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی این تابلوها را به تصویر می‌کشد. در واقع طراحی چهره یا طراحی فیگور به هنر طراحی و ترسیم فیگور انسان به صورت زنده و با یک مدل در حالت نشسته یا ایستاده گفته می‌شود.

طراح چهره در فرایند طراحی گرافیکی چهره می‌تواند مواردی همچون ماهیت ماهیچه ها، بافت و وضعیت بدن انسان را به تصویر بکشد. با این تمرین طراح می‌تواند به راحتی به تصویر کشیدن شکل و نحوه حرکت انسان را یاد بگیرد. برخی هنرمندان طرح‌ها را به روش سنتی مانند نقاشی چهره با ماژیک به تصویر می‌کشند. این کاربران می توانند کار خود را با نرم‌افزارهایی مانند ایلوستریتور نیز انجام دهند که به آن طراحی گرافیکی چهره رنگی گفته می شود. به عنوان یکی از پرطرفدارترین تکنیک‌های طراحی چهره می‌توان به طراحی چهره با ایلوستریتور اشاره کرد.

طراحی گرافیکی چهره

طراحی گرافیکی چهره رنگی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی کاراکترطراحی سربرگطراحی لوگو

سوالات متداول

شرکت ایران تایپیست خدمات طراحی گرافیکی چهره را با بهره مندی از بهترین طراحان گرافیک چهره ارائه می‌دهد. این هنرمندان آثار گرافیکی چهره را با کمک ابزارهایی مثل قلم نوری یا ماوس طراحی می‌کنند.

شرکت ایران تایپیست به طراحی وکتور که در حقیقت طراحی گرافیکی چهره مشابه شخصیت‌های کارتونی است، با بهترین کیفیت و در سایز دلخواه می‌پردازد.

شرکت ایران تایپیست خدمات طراحی گرافیکی پرتره چهره ارائه می‌دهد. طرح ارائه شده تصویری دقیق از یک فرد است که بر روی صورت و حالات چهره سوژه تمرکز دارد.

شرکت ایران تایپیست خدمات طراحی گرافیکی چهره را به کمک نرم‌افزارهایی مانند ایلوستریتور با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.


نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/8 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1470 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیک چهره طراحی گرافیکی صورت طراحی گرافیکی پرتره نقاشی چهره سیاه قلم چهره

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :