جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی پاکت نامه

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/3/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 824 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی گرافیکی پاکت نامه برای انواع کسب و کار را می توانید با توجه به سلیقه و تم انتخابی از ایران تایپیست درخواست نمایید. علاوه بر این موارد انواع طرح های گرافیکی را نیز می توانید مشاهده و بررسی کنید. در ادامه به انواع آن خواهیم پرداخت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نکات طراحی گرافیکی پاکت نامه

اولین نکته در طراحی گرافیکی پاکت نامه حفظ استایل اصلی پاکت و طراحی کاملا خلاقانه این پاکت ها است. نوع چاپ پاکت نامه و سبک طراحی گرافیکی این نامه ها نیز از جمله نکاتی است که در تولید آن ها باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از نکات مهم در طراحی گرافیکی پاکت های مخصوص نامه، الگو گرفتن از طرح های برتر است. برخی طرح ها همیشه به عنوان الگوهای برتر شناخته شده اند. در این صورت میتوان آن ها را به عنوان بهترین الگو جهت کپی برداری در نظر گرفت.

یکی از نکات در طراحی گرافیکی پاکت نامه استفاده مناسب از رنگ ها است. به صورت کلی طراحی هر طرحی بدون استفاده بهینه از رنگ های برتر، مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد. ترکیب رنگ های سفید و صورتی برای طراحی یک پاکت نامه ایده آل بسیار عالی است. رنگ صورتی نیز نقش بسیار مهمی در تولید بهترین طرح های گرافیکی دارد.

استفاده از رنگ های سبز و زرد در طراحی خارق العاده این پاکت های نامه بسیار مفید است. نارنجی به عنوان رنگ مکمل آبی نیز اثرگذاری بسیار عالی در این طراحی خواهد داشت. رنگ بنفش نیز از سایر رنگ های سلطنتی و بسیار عالی برای طراحی یک پاکت اداری است. برای ساخت یک پاکت نامه اداری می توانید از رنگ های خنثی کنار رنگ های صورتی و بنفش استفاده کنید. کارت های سفید و سیاه در کنار پاکت های نامه رنگی جذابیت زیادی دارند. برای داشتن پرستیژ بالاتر می توانید از این ترکیب رنگی بهره ببرید.

یک سری نکات طراحی گرافیکی پاکت نامه به صورت کلی باید در این بخش به دقت بررسی شود.

طراحی گرافیکی پاکت نامه

طراحی گرافیکی پاکت نامه

سبز به عنوان یک رنگ برتر نمادی برتر از یک رنگ عالی برای ساخت پاکت نامه های جذاب است. رنگ بنفش هم به عنوان یک رنگ سرد و مکمل جذابیت بیشتری برای طرح های گرافیکی ایجاد می کند. ثبات یک طرح با بهره وری از این رنگ ها بسیار بیشتر خواهد بود. محیط زیست قابلیت بسیار بالایی در تبدیل رنگ های ظریف به رنگ های برتر دارد. بر اساس همین نکته به خوبی می توان رنگ های سبز تیره و روشن را در تولید بهترین پاکت های نامه مورد استفاده قرار داد.

طراحی گرافیکی پاکت نامه با معانی ظریف و ناخودآگاه امروزه به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

لازم است به نکات تکمیلی زیر برای طراحی پاکت های نامه بیشتر دقت کنید.

طراحی گرافیکی لایه باز پاکت نامه

طراحی گرافیکی پاکت نامه لایه باز دارای فرمت مشخص و قابلیت ویرایش بسیار عالی است. طراحی کیسه ای لایه باز دارای کیفیت چاپی بالا و رزرولوشن 300 می باشد. مود رنگی آن معمولا CYMK بوده و برای نامه نگاری های اداری گزینه بسیار مناسبی می باشد. ادارات و شرکت ها بهترین انتخاب برای استفاده از این طرح های لایه باز هستند. سفارش های برتر شما برای پاکت نامه های اداری از این طریق برای شما ارسال می گردد.  

طراحی گرافیکی پاکت نامه

طراحی گرافیکی پاکت نامه

ابعاد آن متناسب با کاغذ A4 طراحی شده و باید دو تا از طول تا خورده باشند. برای فرستادن نامه های اداری و نامه های رسمی معمولا از این پاکت نامه های اداری با طرح های لایه باز استفاده می کنند.

طراحی گرافیکی پاکت نامه برای امور اداری نیاز به رعایت آپشن ها و ویژگی های بسیار مهمی دارد. این طرح ها معمولا دارای کیفیت چاپی بسیار بالایی بوده و دارای قالب بندی های بسیار متفاوتی هستند. این پاکت ها با قالب های لب گرد و صاف و درب های بزرگ و کوچک شناخته می شوند. پاکت هایی با قالب های a4 و a5 با سربرگ های مشخصی ایجاد شده اند.

طراحی گرافیکی پاکت نامه برای ساخت نامه های جدید و ارسال نامه های نسبتا رسمی انجام شده و با بسته بندی کاملی به بازار عرضه می شوند. کاغذ تحریرهای 80، 100، 120 گرم با جنس کتان و گلاسه بهترین نوع کاغذ برای ساخت طرح های لایه باز گرافیکی است. کاغذ نوع گلاسه معمولا دارای وزنی در حدود 135 گرم می باشد. کاغذ سنگ و پلاستیک از انواع قابل چاپ و بسیار کاربردی می باشد. به راحتی می توان این مدل از کاغذها را جایگزین نمونه های تولیدی دیگر کرد.

طراحی گرافیکی لایه باز پاکت نامه به منظور ایجاد یک پاکت نامه بسیار کاربردی لازم است. طرح های لایه باز از نظر اعتبار دارای مزایای زیر نیز هستند:

طراحی کاتالوگ و سربرگ به همراه فاکتور و لیست قیمت از مهم ترین مزایای ویژه طرح های گرافیکی لایه باز پاکت نامه هستند. بروشورها و قرارداد های تجاری همواره از مهم ترین بخش های ساخت طرح های گرافیکی بوده و محافظت کردن از این نوع نامه ها به پاکت های مخصوصی نیاز دارد.

فونت و رنگ متناسب نیز باید در طرح های گرافیکی لایه باز شما مورد استفاده قرار گیرند. لوگو و رنگ سازمانی نیز باید بر اساس طرح های منتخب به دقت انتخاب گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی پاکت نامه دیجیتالی

طراحی گرافیکی پاکت نامه به صورت دیجیتالی با ابعاد مختلف یک امر بسیار رایج است. برای جلب اعتماد مشتریان لازم است از پاکت نامه ها و بسته های پستی و قرارداد های شیک و جذابی استفاده شود. بخشی از برندسازی استفاده از اکسسوری ها و اجزای شیک اداری است.

طراحی گرافیکی پاکت نامه دیجیتالی می تواند بخشی از این نیاز ادارات را برطرف سازد. در همین راستا همواره بهترین طرح های داخلی اداری توسط سایت ایران تایپیست طراحی می گردد. نوع دیجیتالی نیاز به سایز بندی نداشته و به راحتی قابلیت جا به جایی دارد. جهت ارسال نامه های اداری الکترونیکی در ادارات و موسسات از این طرح گرافیکی استفاده می شود.  

طراحی گرافیکی پاکت نامه به همین منظور یکی از رایج ترین سفارشات ایران تایپیست است.

نامه های دیجیتالی به منظور بهره وری بهتر به صورت گسترده تری تهیه می شوند. نامه های ساده و مرتبط با کسب و کار شما دقیقا به همین منظور طراحی و آماده سازی می شوند.

طراحی گرافیکی پاکت نامه

طراحی گرافیکی پاکت نامه

طراحی گرافیکی پاکت نامه برای شرکت ها

شرکت های مختلف اداری و تجاری به منظور برندسازی نیاز به طراحی گرافیکی پاکت نامه به صورت مجزا دارند. انواع پاکت نامه با ابعاد و سایزهای متفاوت امروزه تولید می گردد. این پاکت ها بر روی طول یا عرض چاپ می شوند. هر کدام یک از سبک های خاص برای چاپ این پاکت های نامه استفاده شده و دارای مزیت های خاص خود می باشند. ادارات مختلف در این زمینه راهنمایی های بسیار زیادی به شما ارائه می دهند.

خط تا و برش باید دقیقا در طرح های اصلی مشخص شده باشد. در این صورت محصول اصلی دارای نمادهای ساده و مرتبط با کار اداری ایجاد می شود. طراحی پاکت نامه های اصیل و بسیار با هویت از دیگر بخش های طراحی گرافیکی حرفه ای پاکت نامه است. انواع ست اداری از بهترین و مهم ترین طرح های گرافیکی موجود می باشند. ایجاد طرح های خلاقانه از مهم ترین بخش های تولید و طراحی پاکت های نامه اداری مخصوص شرکت ها است.

ایجاد یک طرح بسیار عالی برای شرکت ها یکی از بهترین راه حل ها برای ساخت پاکت نامه های اداری امروزی است. طراحی اصولی کاملا منطبق با قالب های جدید از بهترین و مهم ترین بخش های تولید یک طرح است. طراحی های کاملا مدرن و ساده با گیرایی فوق العاده بالا به همراه رنگ بندی های تفکیکی با اصول جدید از دیگر نکات مهم در ساخت طرح های اداری است. دقت بسیار زیاد در خط تا و ساخت پاکت های حرفه ای از دیگر نکات و روش های مهم ساخت پاکت نامه های اداری است. اتصال مستقیم به حساب های کاربری یک فرایند کاملا ساده است.

با این فرایند شما می توانید به طرح های گرافیکی شرکت ها به صورت گسترده دسترسی داشته باشید. شرکت های مربوطه با داشتن اطلاعات دقیق پاکت نامه های مهم و مورد نیاز برای هر موسسه در هر بخش می تواند کارایی لازم را داشته باشد. بسته بندی هایی به نام پاکت برای قرار گیری نامه های مهم و اداری گزینه هایی بسیار مناسب هستند.

طراحی گرافیکی پاکت نامه

طراحی گرافیکی پاکت نامه

طراحی گرافیکی پشت پاکت نامه با هزینه مناسب

پشت پاکت نامه از دیگر بخش های مهم است که برای یک طراحی حرفه ای است. اگر طراحی این بخش به صورت اصولی انجام نشود مشکلات بسیار زیادی برای شما ایجاد خواهد شد. اصالت و هویت سازمان و شرکت با طراحی صحیح پشت پاکت نامه بیش از گذشته خود را نشان خواهد داد.

 طراحی گرافیکی پاکت نامه با درب های ضلع عمودی مناسب ترین گزینه برای انتشار گسترده و ارسال نامه های مهم است. طراحی گرافیکی پشت پاکت نامه به صورت امروزی کاملا متفاوت است. برای ساخت این طرح ها از قالب های متفاوتی استفاده می شود. سایز طرح پشت پاکت نامه در نهایت بر اساس سایز اصلی نامه و پاکت مشخص می شود. برای این بخش از پاکت نامه سایزبندی های کوچک تری معمولا در نظر گرفته می شود.

در پشت پاکت نامه معمولا اطلاعات مهمی درج می شود. برند شرکت و ادارات در این بخش معمولا درج خواهد شد. به همین دلیل طراحی گرافیکی پاکت نامه در قسمت پشتی آن از قسمت جلویی اهمیت بیشتری دارد. همین اهمیت بالا موجب می شود که شرایط طراحی این بخش از پاکت نامه ها بسیار متفاوت باشد. طرح کلی پاکت نامه از طرح پشتی آن ممکن است بسیار متمایز باشد. این تمایز دلیل خوبی برای استانداردسازی بخش جلویی و پشتی پاکت نامه نیست. جذابیت بخش پشتی درست به اندازه بخش جلویی مهم است. لذا باید به سایز بندی و  طراحی گرافیکی پاکت نامه در بخش جلویی و پشتی به خوبی دقت کنید.

طرح های شلوغ در این بخش جذابیت فوق العاده بالایی دارد. استفاده از یک لوگو یا طرح اصلی با طرح شلوغ می تواند ایده خوبی برای این بخش باشد.

طراحی گرافیکی پاکت نامه

طراحی گرافیکی پاکت نامه

طراحی گرافیکی پشت پاکت نامه با هزینه مناسب دقیقا موردی است که بیشتر صاحبان کسب و کار به دنبال آن هستند. اطلاعات درج شده بر روی پاکت نامه ها با طرح های جدید نمود ظاهری بیشتری دارند.

هزینه طراحی گرافیکی پاکت نامه های اداری زمانی که در نمایشگاه ها عرضه شوند در کمترین حد خود قرار دارند. در این حالت می توان سربرگ ها و لوگو و سایر ملزومات اداری را نیز کنار طرح های خاص گرافیکی سفارش داد. میزان هزینه های لازم برای ایجاد یک طرح متفاوت پاکت نامه به این صورت بسیار کاهش خواهد یافت. شما می توانید با سفارش همزمان چندین آپشن در کنار طرح گرافیکی از مزایای مهم و تخفیفات خاص سایت ایران تایپیست بهره مند شوید.

ترفندهای خاصی برای طراحی قسمت پشتی پاکت نامه لازم است بکار گرفته شود. این ترفندها را می توانید در بخش های مختلفی بکار گرفته و طرح هایی بسیار متفاوت را ایجاد کنید.

می توانید به صورت اصولی از بروز ترین طرح های این سایت استفاده کنید. بازاریابی صحیح می تواند دید متناسب و بسیار خوبی برای خلق یک طرح گرافیکی خوب به شما بدهد. یک طرح اصلی را باید به عنوان مهم ترین طرح انتخاب کرده و برای تکثیر آن اقدام کنید. طرح های هندسی با طرح های دیجیتال می توانند مناسب ترین گزینه برای ساخت یک طرح حرفه ای گرافیکی باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی کاراکترطراحی کاتالوگطراحی پوستر

سوالات متداول

طراحی گرافیکی پاکت نامه بر اساس ابعاد اصلی قیمت گذاری شده و به صورت بسیار موثری در فضای بازار عرضه خواهد شد. قیمت اصلی توسط کارشناسان سایت ایران تایپیست مشخص می شود.

طرح های لایه باز یک نمونه رایج از این طرح های گرافیکی هستند. رنگ بندی قالب و پس زمینه نیز از نمونه های بسیار رایج طراحی حرفه ای است. خرید و سفارش طرح های پاکت نامه اداری بر اساس طرح های جدید از دیگر مراحل ساخت و طراحی پاکت نامه است.

طراحی گرافیکی پاکت نامه به دلیل داشتن سطح سازگاری بالا و زیبایی فوق العاده پاکت شناخته شده است. کیفیت چاپ طرح های گرافیکی می تواند با کمک طرح ها و قالب های سفارشی بیشتر خود را نشان دهد.

قالب های آماده و استاندارد برای ساخت پاکت نامه دقیق بسیار کاربردی است. بیشتر از قالب های سفارشی و دارای سطح هارمونی بالا استفاده می گردد.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/3/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 824 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی پاکت نامه طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی آنلاین قیمت طراحی پاکت نامه هزینه طراحی پاکت نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :