جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی حرفه ای

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/6 ساعت 09:00:00 بازدید: 576 امتیاز 0 از 0 نظر

 طراحی گرافیکی حرفه ای تنها به دلیل اهمیت زیاد همواره مورد توجه قرار گرفته است. طی بررسی کلی تاریخچه این نوع طراحی می توان به سابقه استفاده طولانی مدت از این سبک رسید. طراحی گرافیکی برخلاف اهمیت یک روش بسیار جذاب برای تبلیغات است. دوره های آموزشی زیادی برای آموزش این سبک طراحی وجود دارد. البته لازم به ذکر است که آموزش طراحی ساده نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد. بهترین راه برای داشتن یک طرح متفاوت بهره گیری از دسترنج سایت های مختلف طراحی است. برخی تصور می کنند که ایجاد یک طرح گرافیکی بسیار ساده است. در حالی که یکی از پر زحمت ترین کار های حوزه دیجیتالی را می توان طراحی گرافیکی دانست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات طراحی گرافیکی حرفه ای

با بهره گیری از بهترین نرم افزارهای ویژه طراحی گرافیکی می توان بهترین خدمات طراحی را به مشتریان ارائه نمود. نرم افزار های فتوشاپ و ایندیزاین و ایلاستریتور و برخی نرم افزار های رایج برای ساخت یک طرح فوق العاده استفاده می شوند.

خدمات طراحی گرافیکی حرفه ای را می توان به سادگی طبقه بندی نمود. طراحی موشن گرافی و ساخت پوسترها و لوگو و سربرگ به همراه کاتالوگ توسط این سایت طراحی حرفه ای صورت می گیرد.

طراح با کمک مجموعه ای از ابزار ها بهترین طرح ها را ایجاد می کند. طرح هایی که توسط طراح آماده سازی می شود به منظور انتقال پیام از طرف فرستنده به مخاطب کاربرد دارد. خدماتی که توسط طراح در سایت انجام می شود شامل: طراحی وب، طراحی هویت، نام تجاری، طراحی لوگو برای شرکت ها و ادارات،  طراحی فلش و سایر ویرایش ها خواهد شد.

 طراحی گرافیک را می توانیم یک دنیای بی پایان و تمام نشدنی در نظر بگیریم. در این دنیا با توجه به خلاقیت بسیار بالای طراح می توان طرح های بسیار متفاوتی ایجاد کرد.

خدمات حرفه ای و تخصصی در قالب یک جدول در ایران تایپیست درج شده است. جهت آشنایی بیشتر با این خدمات می توانید به سایت مراجعه نمایید. خدمات مورد اشاره در تمامی جهات و با بررسی جنبه های مختلف سایت و برند شما ارائه می شوند. بخشی از رسالت سایت ما برند سازی حرفه ای است.

 البته بهتر است قبل از ثبت سفارش در ایران تایپیست با یک مشاور برند حرفه ای مشورت کنید. در زمینه برند سازی، کارشناسان مشاوره ی لازم را به شما خواهند داد. با دریافت مشاوره های لازم شما می توانید یک سفارش حرفه ای و کاملا مناسب را ثبت کنید. پرداخت هزینه ی مشاوره و برند سازی حرفه ای از هزینه های احتمالی آینده کم می کند. به نوعی شما سرمایه گذاری بلند مدتی را ایجاد خواهید کرد.

طراحی گرافیکی حرفه ای

طراحی گرافیکی حرفه ای

طراحی موشن گرافیکی حرفه ای

در طراحی موشن گرافی از هنر های بصری استفاده بسیار زیادی می شود. این هنر در ادیت عکس و تصویر برداری هم کاربردی است. در روش تایپوگرافی از این طراحی بهره مند می شوند. موشن گرافی یک روش بسیار جذاب برای ایجاد طرح های گرافیکی خاص است و ابزار های خاصی برای ساده سازی طرح ها در این روش طراحی استفاده می شود. به منظور ایجاد طرح‌های موشن گرافیکی حرفه‌ای باید از ابزار های به روز و کاملاً حرفه‌ای استفاده شود.

در این حالت طرح های گرافیکی حرفه ای ایجاد می شوند. تبلیغات در قالب موشن گرافی قابلیت دسترسی بسیار ساده و زیبایی دارند. برای طراحی یک تبلیغ حرفه‌ای و خاص لازم است از روش های مثل موشن گرافی بیشتر استفاده شود.

در مورد طراحی موشن گرافی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 موشن گرافی یک نوع گرافیک چاپی است و می توان آن را یک گرافیک دیجیتال هم در نظر گرفت. نکته مهم دیگر در مورد موشن گرافی این است که این خدمت به صورت تخصصی و در قالب کارتون و انیمیشن بیشتر ارائه می شود.

 برای ساخت انیمیشن ها و طرح های گرافیکی خاص در بازاریابی و تبلیغات از این طرح استفاده می شود. مهمترین ابزار در موشن گرافی فتوشاپ است که به صورت حرفه ای باید به کار گرفته شود. البته ابزار های دیگر هم برای ساخت یک موشن گرافی حرفه ای لازم است مورد استفاده قرار گیرد.

 برای ایجاد یک طرح گرافیکی خاص می توان از عنصر متفاوتی مثل سنگ و کاغذ استفاده کرد؛ صفحه کامپیوتر می تواند همان عنصر باشد. اگر بتوان طرح موشن گرافی را با ابزار مختص آن روی اندروید ایجاد کرد، می توان تبلیغاتی بسیار خاص را ارائه نمود. تایپوگرافی بخشی از هنر مخصوص طراحی است.

از طراحی گرافیکی حرفه ای  برای ایجاد عکس های خاص هنری بهره گرفته می شود. طراحی موشن گرافی به اشکال مختلفی مثل ویدیورئال، ویدیو موشن، استاپ موشن، موشن گرافیک ایجاد می شود. هر یک از این طرح ها با فضا سازی متفاوتی آماده سازی می شوند.

طراحی گرافیکی حرفه ای

 طراحی گرافیکی حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دسترسی به طراحی گرافیکی حرفه ای در تهران

برای دسترسی به طراحی گرافیکی حرفه ای در تهران لازم است تمام ویژگی های لازم یک طراح حرفه ای را بدانید. در این صورت می توان یک طراح بسیار قابل و حرفه‌ای را برای ایجاد یک طرح عالی به کار گرفت. مهمترین ویژگی یک طراح حرفه ‌ای این است که ایده و داستان جذابی را پشت طرح خود قرار دهد. اگر طرح اصلی او یک ایده جذاب داشته باشد، مخاطبان بیشتری را جذب خواهد کرد.

 برای داستان پردازی بهتر و ایجاد یک طرح متفاوت می توان از نرم افزار بسیار خاصی مثل xd  و نرم افزار های دیگری مثل فتوشاپ بهره برد.

در صورتی که شما به این طراح دسترسی ندارید، می توانید از سایت ایران تایپیست برای داشتن بهترین طرح ها کمک بگیرید. تمامی پرسنل این سایت از گرافیست های کاربلد و بسیار حرفه‌ای هستند. دوره مهارت آموزی برای تمام کارآفرینان و تمام گرافیست های این سایت برگزار شده و به صورت تخصصی خدمات لازم را به شما ارائه می دهند.

 طراحی حرفه ای گرافیکی در ایران تایپیست همراه با خدمات تخصصی بسیار خاصی ارائه می گردد. برای مثال می ‌توان به خدماتی مثل: موشن گرافی، طراحی بنر، طراحی لوگو، سربرگ و کاتالوگ اشاره کرد. همه این خدمات در قالب یک طرح حرفه‌ای به مخاطبین ارائه خواهد شد.

 تمامی مواردی که تا به اینجا ذکر شده بر اساس آرکا تایپ و برند سازی مخصوص هر موسسه و اداره ایجاد خواهد شد. برند سازی مسئله بسیار مهمی در تبلیغات است که در تمامی طرح های گرافیکی باید رعایت شود و این نوع در اکثر خدمات حرفه‌ ای طراحی گرافیکی در ایران تایپیست رعایت می شود.

استان تهران به دلیل گستردگی بسیار زیاد، نیازمند خدمات تبلیغات حرفه ای بسیار بالا است. در  این حالت لازم است خدمات طراحی گرافیکی به صورت جداگانه و حرفه ای ارائه شود. البته خدمات طراحی گرافیکی حرفه ای برای تمامی بخش های کشور به صورت یکسان ارائه می‌شود.  اما طراحی و بازاریابی در بخش استان تهران به صورت تخصصی و گسترده تر ارائه می شود.

طراحی گرافیکی حرفه ای

طراحی گرافیکی حرفه ای

طراحی گرافیکی حرفه ای لوگو و سربرگ

اولین طرح های گرافیکی در حدود ۱۵ هزار سال پیش از میلاد مسیح در درون غارها ایجاد شد. به این طرح ها دقیقاً طرح های گرافیکی نمی گفتند. در واقع می ‌توان آن را به نوعی ایده طرح های امروزی در نظر گرفت. بعد از یک سفر نسبتاً طولانی به طرح های خاص امروزی با عنوان لوگو و سربرگ می رسید.

لوگو به طور اختصاصی برای برند سازی ادارات و شرکت ها به کار گرفته می‌ شود. طراحی گرافیکی سربرگ نیز برای نامه های اداری کاربرد دارد. طراحی گرافیکی برای لوگو و سربرگ نیاز به ابزارها و نرم افزارهای مخصوص دارد.

 هر نرم افزار و ابزار به صورت جداگانه برای طراحی لوگو و سربرگ استفاده می شود و  می‌ توان گفت که نرم‌ افزار یکسانی برای این طراحی گرافیکی حرفه ای استفاده نخواهد شد. در ادامه داستان تولید طرح گرافیکی لوگو و سربرگ را به صورت متفاوت بیان می کنیم. لوگو به نوعی تداعی کننده برند اصلی یک شرکت یا یک کارخانه و یا یک اداره است.

 پروانه کسب و کار ها و ادارات مختلف برای برند سازی حرفه ‌ای و برای داشتن موفقیت بیشتر نیازمند یک لوگوی اختصاصی هستند. سربرگ بیشتر برای ادارات دولتی یا ادارات خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. طرح ها، خطوط نقاط رنگ ها و تمامی المان ها و ابزارها و نماد های به کار رفته در لوگو کاملا متفاوت با سربرگ هستند. لوگو و سربرگ ایجاد شده توسط کارشناس قبل از تحویل، مجدد بررسی می شود. هر نوع تعویض لازم برای لوگو و سربرگ های سفارشی نیز در سایت انجام می شود. البته هزینه جداگانه ای برای ایجاد تغییرات دریافت می شود.

طراحی گرافیکی حرفه ای

طراحی گرافیکی حرفه ای

طراحی گرافیکی حرفه ای کاتالوگ و پوستر

طراحی کاتالوگ، پوستر و کارت ویزیت همراه انواع ست اداری و انواع بروشور از بقیه خدمات سایت ایران تایپیست است. کاتالوگ و پوستر با کمک تصویر سازی عالی و طراحی حرفه ‌ای طراحان، بازسازی می شود. می توان کارت ویزیت های بسیار حرفه ای، پوستر و بروشور و کاتالوگ های بسیار عالی برای ایجاد یک تبلیغ حرفه‌ای ایجاد نمود.  

تبلیغات بیش از هر چیز به طرح هایی مثل موشن گرافی نیاز دارد. اما استفاده از پوستر و کاتالوگ برای تبلیغات غیر ویدیوی بسیار مناسب است و طراحی گرافیکی حرفه ای باید برای تبلیغات استفاده شود.

نماد ها و طرح اصلی کار و سایر ویژگی ها باید در طراحی گرافیکی حرفه ای رعایت شود. بیلبورد ها، روزنامه ها، کتاب ها و تبلیغات چاپ همگی از مواردی هستند که نیازمند کاتالوگ و پوستر مناسب می باشند. نرم ‌افزار های حرفه ‌ای هم به پوستر و کاتالوگ های دیجیتال حرفه ای نیاز دارند.

 برای طراحی گرافیکی حرفه ای  لازم است از طراحی خاص و کاربردی استفاده شود. برای بسته بندی محصولات و برخی از علائم و رسانه های تصویری از این نوع روش تبلیغاتی استفاده می شود. اگر از طرح های گرافیکی غیر مناسبی برای این نوع تبلیغ استفاده شود، چشم ها خسته شده و جذابیت این نوع تبلیغ از بین خواهد رفت.

رنگ بندی جذاب از مهمترین بخش های مربوط به طراحی گرافیک حرفه ای است در طراحی یک پوستر و کاتالوگ لازم است از رنگ بندی مناسب و از دکور بندی تخصصی استفاده شود؛ در غیر این صورت امکان ایجاد یک طرح حرفه ای وجود نخواهد داشت.

طراحی گرافیکی حرفه ای

طراحی گرافیکی حرفه ای کاتالوگ و پوستر

یک طراحی گرافیک حرفه ای باید علم بسیار زیاد از دنیای تجارت و دنیای بصری داشته باشد. در غیر این صورت توانایی ساخت یک طرح مناسب جهت تبلیغ و بازاریابی را نخواهد داشت. مهمترین نوع تبلیغ در بخش تبلیغات پوستر و کاتالوگ و مواردی از این قبیل است. علت این موضوع وجود یک ایده ی ساده پشت طرح گرافیکی کاتالوگ و پوستر است.

مخاطب اصلی کاتالوگ و پوستر به صورت کاملا مستقیم پیام را از طریق طرح دریافت می کند. در نتیجه ایجاد کاتالوگ و پوستر به صورت حرفه‌ ای و با متد های اصلی طراحی بسیار لازم است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی لوگوموشنطراحی سربرگطراحی گرافیکی

سوالات متداول

گرافیک به معنای تلفیق تکنولوژی و هنر می باشد. با ایجاد ارتباط بین ایده ها و هنر و تکنولوژی می توان یک نوع تبلیغات خاص را ایجاد کرد. در واقع پشت هر تبلیغ یک ایده نهفته است.

ابزاری به نام کاغذ مخصوص توسط یک سیاستمدار چینی به نام سایلون برای طراحی ساده اختراع شد. اختراع این کاغذ در حدود ۱۵۰ سال قبل از میلاد مسیح بوده است.

 اگر قرار باشد قدم های لازم برای یادگیری طراحی گرافیکی را ذکر کنیم می توان به دسته بندی زیر اشاره کرد. قدم اول لازم است اصول و مبانی طراحی گرافیکی را یاد بگیرید. در قدم دوم معروف ترین نرم افزار های لازم برای طراحی را خواهید آموخت. قدم سوم و مهم یادگیری تخصصی و عملی طراحی گرافیک است. پس از یادگیری طراحی ساده به سراغ طراحی ویدیوی می‌رویم و افتر افکت و پریمیر در این قسمت مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر قرار باشد به نرم افزار طراحی گرافیکی به صورت کاملا حرفه ای اشاره کنیم می توانیم نرم افزار فتوشاپ را نام ببریم. البته  ایلوستریتور از مهمترین و رایج ترین نرم افزارهای گرافیکی وکتوری در ایران و جهان هستند. این ابزار یک نرم افزار بین المللی است.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/6 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 576 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی تخصصی طراحی گرافیکی خفن طراحی گرافیکی جالب طراحی گرافیکی پیشرفته بهترین طراحی گرافیکی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :