چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی پاورپوینت آنلاین در سراسر کشور

نویسنده: ندا احمدی فر تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:16:34 بازدید: 387 امتیاز 5 از 1 نظر

در همه‌ی شهرها مراکز و کافی‌نت‌هایی وجود دارند که طراحی پاورپوینت را برای شما انجام می‌دهند. اما همه‌ی آن‌ها قابل اعتماد نیستند و شما برای پیدا کردن بهترین مرکز باید ساعت‌ها و یا حتی روزها زمان بگذارید و با جستجو و تماس‌های مداوم به دنبال مناسب‌ترین مرکز بگردید که هم کاری با کیفیت به شما تحویل دهند و هم هزینه معقول و منطقی را درخواست کنند و از همه مهم‌تر آن‌که این اطمینان خاطر را به شما بدهند که اصل امانتداری را برای متون و داده‌های شما رعایت می‌کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اغلب، پیدا کردن این مراکز، آن هم در این ایام سخت کرونایی که بیرون رفتن از خانه و در بین جمعیت رفت و آمد کردن عاملی خطرناک برای سلامتی محسوب می‌شود، ناممکن و طاقت فرسا است. در این میان مراکزی هم وجود دارند به که صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می‌کنند، اما هرگز نمی‌توان در بستر اینترنت به همه‌ی مراکز اطمینان لازم را داشت.

اما ایران تایپیست با داشتن مجوزهای لازم و تجربه کافی در سالیان متمادی و همچنین با داشتن شعبه و نمایندگی‌های مختلف در سراسر کشور، یکی از بهترین مراکز طراحی و ساخت آنلاین پاورپوینت در کشور محسوب می‌شود که برای رفاه حال مشتریانش، امکان دریافت مشاوره تلفنی رایگان را قبل از تایید نهایی سفارش فراهم کرده است و با صدور فاکتور رایگان، مسیر را برای انتخاب و تصمیم‌گیری جهت نهایی سازی سفارش برای شما فراهم آورده است. مهم نیست که از کجای ایران هستید، ایران تایپیست علاوه بر ارائه حضوری خدمات، تمامی سفارشات شما را به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز پذیرش می‌کند. البته باید ذکر کنیم که ایران تایپیست قابلیت ساخت اسلاید و طراحی پاورپوینت به هر زبان که بخواهید را دارد. در این مرکز علاوه بر استفاده از نرم افزار آفیس، از نرم افزار پرزی هم برای ساخت پاورپوینت استفاده می‌شود که یک ابزار پیشرفته برای طراحی پرزنتیشن معرفی شده است.

طراحی پاورپوینت آنلاین در سراسر کشور

طراحی پاورپوینت آنلاین و غیر حضوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینت تقویت رزومه خدمات دانشجویی خدمات دانشجویی

سوالات متداول

خیر. ایران تایپیست همه‌ی خدماتش را علاوه بر ارائه حضوری به صورت آنلاین و و غیر‌حضوری نیز در دسترس همگان قرار داده است تا بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

خیر در هر صورت هزینه سفارش شما یکسان خواهد بود و مطابق با یک تعرفه محاسبه می‌شود.

خیر، در ابتدا 60% مبلغ را باید به عنوان پیش پرداخت و جهت شروع کار بپردازید و در هنگام تحویل سفارش، 40% باقیمانده باید پرداخت شود.

خیر، در ایران تایپیست صدور فاکتور برای تمامی سفارشات رایگان است و در عرض کمتر از 5 دقیقه اعلام خواهد شد.


نویسنده: ندا احمدی فر تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:16:34 تعداد بازدید: 387 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: طراحی پاورپوینت آنلاین طراحی پاورپوینت اینترنتی بهترین مرکز طراحی پاورپوینت تهیه پاورپوینت غیرحضوری ساخت پاورپوینت فوری

دیدگاه کاربران

کیوان افراش | 1400-8-15 ساعت 09:39:03 امتیاز :

اینقدر پاورپوینتتون تخصصی بود که هرکی دید تعریف کرد. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :