پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو پوشاک

نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/10/6 ساعت 09:00:00 بازدید: 135 امتیاز 0 از 0 نظر

صنعت پوشاک هم مانند سایر صنایع نیاز به طراحی لوگو پوشاک دارد. این لوگو می تواند بسته به فعالیت متفاوت باشد. به عنوان مثال برندهای پوشاک ممکن است در قالب تولیدی یا فروشگاه دسته بندی شوند. اگر قرار باشد طراحی لوگو پوشاک بر مبنای تولیدی باشد سناریو و طراحی آن متفاوت از طراحی لوگو فروشگاه خواهد بود. توجه داشته باشید که در هر صورت ایران تایپیست بهترین و خاص ترین طرح ها را ارائه خواهد داد.

طراحی لوگو پوشاک

طراحی لوگو پوشاک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ایده‌های طراحی لوگو برای برندهای پوشاک

به طور کلی ایده های مختلفی برای طراحی لوگو پوشاک وجود دارد. ایده هایی که باید به وسیله ی شما و همچنین طراح انتخاب شده و پیاده سازی شوند. در کل انتخاب این طرح ها که به واسطه ایده های نوین خلق می شوند سخت و دشوار است. اما برای اینکه حساسیت خاصی بر روی این موضوع نداشته باشید بهتر است قبل از هر چیز سبک مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. چون همانطور که مستحضر هستید طرح ها دارای سبک های مختلفی بوده که در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. به همین منظور اول از همه باید سبک لوگو و سپس نمونه الگو و فونت را در ذهن خود به تایید برسانید. ایران تایپیست از این نمونه ها صرفا جهت آشنایی با سلیقه مشتری استفاده می کند. اما وجود و انتخاب این طرح ها به طراح کمک می کند که دید بهتری نسبت به سلیقه و درخواست شما داشته باشد.

در واقع طراحی لوگو پوشاک به صورت کاملا اختصاصی به وسیله ی تیم ایران تایپیست تهیه و منتشر می شود. بنابراین پیشنهاد می گردد قبل از هر چیز نمونه طراحی لوگو پوشاک را ذخیره کرده و طراح را از سلیقه ی خود مطلع سازید. در نهایت این طراحان ایران تایپیست هستند که با نبوغ و تجربه ی خود یک اثر ماندگار و کاملا منحصر به فرد را به وجود می آورند.

طراحی لوگو پوشاک

ایده‌های طراحی لوگو برای برندهای پوشاک

برای اینکه ایده های خلاقانه در ذهن طراح شروع به شکوفایی کرده و به مرحله پیاده سازی برسند، اول از همه باید مخاطبان هدفمند شناسایی شوند. یعنی هر چقدر ریز جزییات بیشتری در رابطه با مخاطبان و مشتریان هدفمند در اختیار طراح دهید. طرح زیباتری را در پایان پروژه از ایران تایپیست دریافت می کنید. نتیجه ای که با ایده های خلاقانه و کاملا منحصر به فرد ایجاد شده و تحویل داده می شوند. بنابراین تاکید می کنیم که ایده های خلاقانه و نوین متکی بر اطلاعات تکمیلی شما خواهد بود. یعنی طراحان و کارشناسان ایران تایپیست اول از همه از شما اطلاعات دریافت کرده، سپس با توجه به اطلاعات دریافتی بهترین حالت از طراحی لوگو پوشاک را پیاده سازی می کنند. به طوری که طرح ارائه شده با هیچ یک از مجموعه ها، فروشگاه ها و یا تولیدی ها مطابقت نداشته باشد.

 این دقیقا همان اصالت و مالکیت معنوی لوگو بوده که به وسیله ی طراحان ایران تایپیست رعایت می گردد. اصالتی که تنها با پیاده سازی ایده های خلاقانه محقق می شوند. ادعایی که در سایر نمونه کار قابل مشاهده بوده و تمام اصول طراحی در لوگو رعایت شده است. بنابراین درک کامل مخاطبان هدفمند درکنار قابل فهم بودن هر یک از جزییات لوگو اهمیت فراوانی دارد. جزییاتی که در نگاه اول ساده است، اما متشکل از اتودهای پیچیده به همراه عناصر گرافیکی جذاب است.

چه عناصر گرافیکی معمول در لوگوهای برندهای پوشاک استفاده می‌شوند؟

در طراحی لوگو پوشاک باید دقت زیادی داشت، چرا که مشتریان به طور مستقیم از راه لوگو با شرکت یا فروشگاه ارتباط می‌ گیرند. در واقع لوگو نمایانگر شخصیت و هویت بصری مجموعه ی شما می باشد. البته نباید بیش از اندازه درگیر چنین جزییاتی شوید. آنچه که مهم است ایران تایپیست به اصول طراحی و تمام این جزییات مشرف است. عناصر معمول گرافیکی در طراحی لوگو پوشاک شناخت بازار هدف طراحی لوگو مطابق با استانداردها است. مثلا ممکن است بازار هدف شما جوانان و نوجوانان کم سن و سال باشند. اول از همه این طرح باید از این دیدگاه بررسی شود که به درستی برای مخاطب هدفمند طراحی می شود. از طرفی وجود یک الگو یا نماد منحصر به فرد برای فهم هر چه بهتر برند یک نیاز مبرم محسوب می شود. نیازی که طراحان حرفه ای ایران تایپیست آن را به خوبی شناسایی و پیاده سازی می کنند. طرحی که هویت برند را مشخص کرده و در عین حال کاملا ماندگار می شوند.

طراحی لوگو پوشاک

برندهای پوشاک  

از طرفی چون پوشاک فراتر از یک نشان یا نماد است باید تمام جوانب در نظر گرفته شود. به عنوان مثال طراحان ایران تایپیست برای اینکه لوگو لباس و لوگو برند علاوه بر تمایز با هم مرتبط باشند، ایده پردازی می کند. ایده پردازی که منجر به تبدیل یک اتود به یک لوگو قوی برای برندسازی خواهد بود. این موضوع برای ایران تایپیست مانند یک تفریح کوچک در میان دنیایی از ایده هاست. ایده هایی که به وسیله ی تجربه و خلاقیت طراح به دست می آید. توجه داشته باشید که تمام این لوگو ها به گونه ای طراحی می شود که سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری برای برندسازی خواهد شد. چون وقتی طراحی لوگو و هویت برند اصولی پیش رود، مابقی کارها هم به صورت روتین پیش خواهد رفت. بنابراین ایران تایپیست با عناصر مختلفی مانند تایپوگرافی، نماد، اشکال و ایده های نوین می تواند به طراحی لوگو رنگ و بوی دیگری دهد. لوگویی که قرار است برند شما را در بین ایران و جهان نشان دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا باید نام برند به صورت کامل در لوگو آمده یا از نمادها و نشانه‌ها استفاده کرد؟

اینکه طراحی لوگو پوشاک به چه شکل باشد بسته به موضوع و سلیقه ی طراح دارد. البته توافق اولیه بین مشتری و ایران تایپیست خود یک دلیل محکم برای استفاده از نام برند در لوگو است. فرقی نمی کند که این نماد و نشانه ها چه چیزی باشد. اگر تصمیم به نمایش این نماد و نشانه ها باشد ایران تایپیست این کار را به خوبی انجام می دهد.

به طور خلاصه برای اینکه نماد، نشانه یا نام برند در لوگو مشخص شود اول از همه باید زمینه ی کاری مورد بررسی قرار گیرد. در واقع این زمینه کاری و نوع فعالیت است که بر روی طراحی لوگو پوشاک تاثیر می گذارد.

چرا که تولیدی پوشاک با یک فروشگاه ساده کاملا متفاوت دیده می شود. یک تولیدی می تواند در سطح کلان شهر و حتی برون مرزی فعالیت داشته باشد. بنابراین در طراحی لوگو باید دید گسترده تر شده و برای آینده برنامه ریزی انجام داد. همچنین وجود یا عدم وجود هر یک از این نشانه یا نمادها بسته به سبک و نوع فعالیت خواهد بود. هر چقدر پروژه بزرگ تر باشد مطمئنا حساسیت ها بر روی طراحی لوگو پوشاک بیشتر می شود.

طراحی لوگو پوشاک

طراحی  لوگو پوشاک

طراحی حرفه‌ای لوگو برای شرکت‌های لباس

شرکت های لباس و تولیدی ها به خوبی می دانند که به طراحی لوگو پوشاک نیاز دارند. خصوصا اگر به دنبال ساخت یک برند خاص و منحصر به فرد باشند. چرا که این لوگو بر روی لباس های طراحی شده نشسته و در ذهن مشتری القا می شود که این لباس کیفیت عالی دارد. ایران تایپیست به خوبی با این سبک از کارها آشنایی دارد. سبکی که در آن آینده نگری و دوراندیشی نهفته بوده و هویت جدیدی در دست ساخت قرار می گیرد. با توجه به فعالیت های برون مرزی و بین المللی ایران تایپیست همه چیز کاملا روشن است. روشن است که با ثبت درخواست چنین پروژه هایی چه خروجی را تحویل خواهید گرفت.

خروجی که در نهایت به رضایت مشتری ختم می شود. همچنین طراحی لوگو پوشاک یکی از بهترین تجربه های همکاری بین مجموعه ی شما و ایران تایپیست می شود. چرا که در دراز مدت تاثیر طراحان این مجموعه را مشاهده خواهید کرد و برای شما ملموس خواهد بود. چون بعد از طراحی لوگو پوشاک و استفاده از آن بر روی محصولات متوجه رشد و کیفیت درخواست ها می شوید.

کسانی که با ایران تایپیست همکاری کردند توانستند که برند خود را روز به روز گسترش دهند. دقیقا در همین موقع است که متوجه می شویم لوگو تاثیر واقعی خود را گذاشته و ایران تایپیست خروجی خوبی تحویل داده است. بنابراین کیفیت خدمات و کالا در وهله ی اول مهم بوده و بعد از آن است که لوگو تاثیر خود را می گذارد. لازم به ذکر است که طراحان ایران تایپیست بر روی اجرای پروژه موفق و ماندگار بسیار حساس است. یعنی طوری بر روی پروژه ی شما وقت گذاشته می شود که گویی برای این مجموعه برندسازی صورت می گیرد.

طراحی لوگو پوشاک

لوگو برندهای پوشاک

بنابراین اگر به دنبال مجموعه ی حرفه ای برای طراحی لوگو پوشاک هستید، ایران تایپیست یک انتخاب مطمئن و هوشمندانه خواهد بود. چرا که طراحان این مجموعه نمونه کارهای مشابهی را به وفور تولید کرده اند. نمونه کارهایی که امروز هر یک از آن ها یک برند موفق و ماندگار شده و توانسته اند تا حدودی بازار را قبضه کنند.

خدمات طراحی لوگو سفارشی برای برندهای پوشاک

بسیاری از شرکت‌های خدمات طراحی لوگو ممکن است که خدمات مشابه و قابل حدسی ارائه دهند. اما مجموعه ایران تایپیست از همان اول بر روی انواع سفارشات حساس بوده و کاملا خدمات را به صورت VIP انجام می دهند. در واقع خدمات طراحی لوگو پوشاک به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی انجام شده و خروجی را می توانید به صورت بین المللی به کار بگیرید. یعنی با لوگویی که به وسیله ی ایران تایپیست طراحی می شود می توانید وارد رقابت به صورت بین المللی شوید.

 این نکته بسیار مهم است که شما لوگوی کاملا اختصاصی به دست می آورید. یعنی لوگویی که کپی برداری نشده و مالکیت معنوی آن به طور کامل در اختیار مشتری است. همچنین به علت پیچیدگی اتودها و طرح های گرافیکی، یک اثر ماندگار و کاملا سفارشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

طراحی لوگو پوشاک

خدمات طراحی لوگو سفارشی برای برندهای پوشاک

بگذارید خیلی شفاف و روشن با شما صحبت کنیم. زمانی که ایران تایپیست طراحی لوگو پوشاک را بر عهده گیرد، مطمئنا در پایان پروژه یک طرح بی نقص و تمام عیار تحویل مشتری می‌دهد. ما این موضوع را با توجه به مشتریان قبلی گفته و تنها گفته های آن ها را بازگو می کنیم. در نظر داشته باشید که طراحان ایران تایپیست یکی از برجسته ترین و با تجربه ترین طراحان لوگو می باشند. ایران تایپیست برای تولید و پیاده سازی یک اثر ماندگار بارها یک طرح را بر روی کاغذ آورده و مورد بررسی قرار می دهد. در واقع بعد از مراجعه به این مجموعه  بهترین طراحی لوگو پوشاک را دریافت می کنید.  

بنابراین تمام درخواست های ثبت شده در ایران تایپیست به صورت کاملا سفارشی و اختصاصی طراحی می شوند. این یعنی فرقی نمی کند که سفارش شما مربوط به حوزه پوشاک باشد یا خیر، تمام لوگوها به صورت اختصاصی  به اتمام می رسند. از طرفی تمام سفارش های طراحی لوگو در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی می شوند.

در واقع طراحی لوگو پوشاک تنها نمونه کوچکی از ایران تایپیست است که به شکل کاملا حرفه ای انجام می شود. صحت این گفته ها را می توانید از نمونه کارهای مربوط به طراحی لوگوی پوشاک مشاهده کنید. لوگویی که با دقت و ظرافت هرچه تمام تر ایجاد شده و هر کدام از طرح ها با یکدیگر متفاوت هستند. دلیل این تمایز این است که ایران تایپیست هر یک از لوگوهای مربوط به حوزه پوشاک را به صورت کاملا مجزا طراحی کرده است. طراحی که به وسیله ی ایده های خلاقانه و تجربه ی طراحان به دست می آید.

جمع بندی

طراحی لوگو پوشاک یکی از درخواست های مکرر مشتریان به منظور دریافت یک اثر ماندگار و بی نقص است. ایران تایپیست یکی از خدمات دهندگان طراحی لوگو با در اختیار داشتن متخصصین و طراحان مجرب بهترین گزینه برای طراحی  لوگو است. به هر حال شما یک بار برای همیشه یک لوگو با قابلیت بروزرسانی دریافت خواهید کرد. قابلیتی که تمام شرکت ها، کارخانه ها، تولیدی ها و فروشگاه های برند دارا هستند. مثلا لوگو گوچی یا سایر برندهایی که امروزه اسم در کردند. مطمئنا اگر آینده ی خود را چنین تجسم کنید به تمام خواسته های خود خواهید رسید.

 اولین خشت شما این است که یک لوگوی حرفه ای و ماندگار داشته باشید که ایران تایپیست می تواند این مسیر را برای شما هموار سازد. مسیری که منجر به برندسازی و پیشرفت شما خواهد شد. پیشرفتی که فقط و فقط با طراحی اختصاصی و منحصر به فرد به دست خواهید آورد. استفاده از لوگوهای آماده شما را به سمت جلو هول نمی دهد. این تمایز است که شما را متفاوت جلوه می دهد.

طراحی لوگو پوشاک

طراحی لوگو پوشاک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی کاتالوگ خدمات طراحی کارت ویزیت هزینه طراحی گرافیکی طراحی لوگو

سوالات متداول

طراحی لوگو پوشاک اولین قدم شما برای رسیدن به یک دنیای جدید در صنعت پوشاک است. اگر قرار باشد که در آینده برندتان شناخته شود اول از همه باید لوگو اختصاصی داشته باشید.

مطمئنا با لوگوهای آماده و از پیش ساخته شده نمی توانید یک برند موفق شوید. طراحی لوگو پوشاک باعث می شود که لباس های شما را با لوگو بشناسند. ایران تایپیست به همین دلیل لوگو را اختصاصی طراحی می کند.

بعد از اینکه طراحی لوگو پوشاک به وسیله ی ایران تایپیست طراحی می شود. آینده در این لوگو پیش بینی  شده است. شما به راحتی می توانید لوگوی خود را با حفظ اصالت بروزرسانی کنید.

از آنجایی که طراحی لوگو پوشاک به شکل کاملا اختصاصی به وسیله ی ایران تایپیست طراحی می شود. بنابراین به راحتی می توانید مالکیت معنوی لوگو را برعهده گرفته و آن را به صورت بین المللی ثبت کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/10/6 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 135 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگوی پوشاک طراحی لوگو برند پوشاک طراحی لوگو لباس طراحی لوگو مزون طراحی لوگو کارگاه پوشاک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :