یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو و سربرگ

نویسنده: مهدی فاضلی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 82 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه لوگوها و طراحی آنها، بخش مهمی از هویت سازمان ها محسوب می شوند. اکثریت سازمان ها برای بهتر و بیشتر شناخته شدن، نیاز به یک لوگو با کیفیت دارند. نیاز اصلی و مهم هر کسب کاری برای پیشرفت و موفقیت، یافتن جایگاه مناسب در ذهن مخاطبان است.

سربرگ ها نمایانگر هویت دیداری یک سازمان یا فرد هستند و باید الگوی متناسبی از طراحی و بکارگیری از فاکتورها و عناصر گرافیکی را دنبال کنند. سربرگ ها قسمت مهمی از انواع رزومه و اسناد رسمی، نامه و مستند هستند و اثر زیادی در ایجاد تصویر حرفه ای از یک سازمان یا فرد دارند. حال ما در این مطلب می خواهیم به موضوع طراحی لوگو و سربرگ بپردازیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت و مزیت طراحی لوگو و سربرگ و موسسه های طراحی مرتبط مطالبی ارائه کنیم. موسسه ایران تایپیست، قادر است طراحی لوگو و سربرگ را به بهترین و حرفه ای ترین شکل انجام دهد. طراحان و گرافیست های این موسسه، همگی دارای کارنامه کاری درخشان در زمینه طراحی انواع لوگوها هستند. شما صاحبان کسب و کارها، می توانید با خاطری آسوده طراحی لوگو و سربرگ کسب کارتان را به ما بسپارید. ما در ادامه، به بررسی و ارائه مطالب بیشتر در ارتباط با طراحی لوگو و سربرگ خواهیم پرداخت.

طراحی لوگو و سربرگ

طراحی لوگو و سربرگ

چرا نیاز به طراحی لوگو و سربرگ دارم؟

هر کسب و کار و برندی برای اعتبار بخشیدن به کار خود نیاز به طراحی لوگو و سربرگ دارد. لوگو و سربرگ به عنوان دو فاکتور مهم در هویت دیداری هر ارگان یا فرد، نقش حیاتی در خلق تصویر تاثیرگذار و قوی اجرا می کنند. لوگو و سربرگ هردو، نشان دهنده هویت و شخصیت سازمانی است. لوگو نمادی منحصر به فرد و خاص است که معرفی و شناساندن هر برند و کسب وکاری را تسهیل می گرداند و سربرگ هم به عنوان اصلی ترین عناصر نوشت افزار اداری است.

لوگو، نماد یا آرم تجاری هر شرکت و سازمان می باشد که با اهداف تبلیغاتی و معرفی شدن به افراد استفاده می شود. لوگوها معمولا از نام و شعار سازمان ها و یا تصاویر مرتبط با آن ساخته می شوند. این نماد تجاری باید از ظاهری متناسب و باکیفیت ساخته شده باشد.

همه مشخصه های اصلی هر سازمان یا شرکت مانند اسم و آدرس و لوگو و شماره نامه و تاریخ و ... در سربرگ مشاهده می شوند. سربرگ ها علاوه بر نامه نگاری ها برای فاکتورها، قراردادهای شرکتی و اداری و یادداشت های اداری هم استفاده می گردند؛ چون همان طور که بیان شد سربرگ به نوعی شخصیت و شناسنامه هر سازمانی است.

استفاده از لوگوها در چاپ سربرگ ها، به شناساندن هر ارگان به مخاطبان و مشتریان یاری می دهند و باعث جلب اعتماد بیشتر برای ارگان ها می شوند. نهایتا، طراحی لوگو و سربرگ باید با دقت و به طور حرفه ای و با توجه به نیازها و ضروریات هر ارگانی انجام گیرد؛ همچنین استفاده از لوگوها در چاپ سربرگ ها نیز می توانند به عنوان یک آرم تجاری، قابل شناسایی و بازاریابی باشند.

ما در ادامه این مطلب نیز موسسه ای حرفه ای و مناسب برای طراحی لوگو و سربرگ به شما معرفی خواهیم کرد.

طراحی لوگو و سربرگ

 طراحی لوگو و سربرگ

چگونه می توانم یک لوگو و سربرگ حرفه ای برای برند خود ایجاد کنم؟

طراحی لوگو و سربرگ از کارهای گرافیکی حساس و مهمی است که باید در طراحی آنها نکات زیادی در نظر گرفته شوند. یک طراح باید به ریز و درشت این نکات آگاه بوده و مهارت کافی را داشته باشد. علاوه بر همه این نکات، موضوع دیگری که باید به آن توجه شود، نوع سازمان یا اداره ای است که طراحی برای آن انجام می شود. بنابراین باید برای این منظور از طراحان و موسسات باسابقه و حرفه ای کمک گرفت.

بخش کوچکی از مواردی که باید در طراحی لوگو و سربرگ در نظر گرفته شوند شامل اندازه، رنگ، فونت، ابزارهای مناسب و کاربردی و ... هستند. همین طور به طور اختصاصی در طراحی سربرگ ها هم باید شاخصه های گرافیکی، رنگ بندی مدنظر اداره، مشخصاتی و اطلاعاتی که باید در سربرگ ذکر شوند و این دست از موارد رعایت گردند.

همه این مواردی که بیان شدند، اهمیت مهارت در ساخت و طراحی لوگو و سربرگ را نشان می دهند. همین طور با وجود اینکه امروزه بیش تر کسب و کارها و کارهای اداری به صورت آنلاین انجام می پذیرند، اما هنوز هم چاپ سربرگ متقاضیان و طرفداران خاص خود را دارد. برای سازمان ها و ادارات رسمی، چاپ و طراحی لوگو و سربرگ از شاخصه های اصلی کاریشان محسوب می شوند.

امروزه مراکز و موسسات طراحی متعددی در سطح کشور وجود دارند. چاپ و طراحی لوگو و سربرگ باکیفیت به آن دلیل که در معرفی سازمان ها و ادارات بسیار موثر هستند، باید نسبت به انتخاب موسسه ای طراحی را به آن می سپارید، حساسیت زیادی به خرج دهید؛ این گونه کیفیت کاری که می خواهید، تضمین می شود. موسسه ایران تایپیست، با سابقه و تاریخچه درخشان و داشتن طراحان متخصص و مجرب پذیرای سفارشات طراحی لوگو و سربرگ شما است و کیفیت کارتان را تضمین می کند.

طراحی لوگو و سربرگ

اصول طراحی لوگو و سربرگ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه می توانم یک سربرگ و لوگو قیمت مناسب برای کسب و کار خود ایجاد کنم؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که می تواند در طراحی لوگو و سربرگ دارای اهمیت باشد، اطلاع از قیمت ها و تعرفه طراحی است. قیمت طراحی لوگو به بسیاری از موارد مانند نوع طراحی، مفهوم طرح، استفاده از لوگوتایپ، نوشته و تصویر، جلوه های بصری و... بستگی دارد. قیمت گذاری برای طراحی سربرگ نیز به فاکتورهایی مانند نوع طراحی سربرگ، تعداد اطلاعات ذکرشده در سربرگ، سایز طراحی آن وابسته است. بنابراین قیمت طراحی لوگو و سربرگ می تواند با توجه به عوامل گوناگونی نظیر محدوده و پیچیدگی طرح، مهارت و پیشینه طراح، سطح نیاز و هدف های شما و زمان مورد نیاز برای طراحی متفاوت باشد.

همچنین طراحی لوگو و سربرگ به مهارت و شناخت کار با نرم افزارهای طراحی پیشرفته نیازمند است. کیفیت، در طراحی لوگو و سربرگ اهمیت دارد؛ زیرا باید به گونه ای باشد که در چاپ آنها کیفیت طراحی شده تغییر نکند و خوانا و واضح باشد. بنابراین برای سفارش طراحی لوگو و سربرگ باید اطمینان حاصل کنید که طراحی ای که تحویل می گیرید، تمام این ویژگی ها را داشته و در کنار آن قیمت و تعرفه مناسبی هم داشته باشد.

موسسه ایران تایپیست، گروهی از تیم طراحی حرفه ای و باسابقه کشور را گرد هم آورده است. این طراحان، تجربه و مهارت بسیاری در طراحی و کار با نرم افزارهای پیشرفته روز دنیا دارند. پس خیالتان از کیفیت  طراحی لوگو و سربرگ که تحویل می گیرید، راحت باشد. همین طور هم موسسه ایران تایپیست، معقول ترین و به صرفه ترین قیمت ها و تعرفه ها را برای شما صاحبان کسب و کارها درنظر گرفته است تا تجربه ای بی نظیر را برای همراهی با این موسسه تجربه کنید. انتخاب موسسه ایران تایپیست یک طراحی باکیفیت و قیمت مناسب را برایتان تضمین می کند.

طراحی لوگو و سربرگ

طراحی لوگو

سفارش فوری طراحی لوگو و سربرگ

شرکت ها، سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی برای انجام نامه نگاری ها از برگه هایی با نام و آرم رسمی خود استفاده می کنند. استفاده از این روش ها علاوه بر آنکه موجب ارزش و اعتبار بیشتر سازمان می شود، می تواند راهی مطمئن برای جلوگیری از سوءاستفاده ها و مسیری درست و قانونی در ارتباطات اداری و رسمی باشد.

شما برای سفارش طراحی لوگو و سربرگ، الزاما نیاز به مراجعه حضوری به شعبات موسسه ایران تایپیست ندارید. شما صاحبان و مدیران سازمان ها می توانید با مراجعه به سایت ایران تایپیست به صورت آنلاین طراحی لوگو و سربرگ را سفارش دهید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که باید قبل از سفارش مفهوم، هدف لوگو، رنگ، نوشته و شعار و هر جزئیاتی که مدنظر دارید را مشخص کنید.

سفارشات طراحی لوگو و سربرگ در سایت ایران تایپیست به صورت آنلاین، این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید علاوه بر مشاهده نمونه کارها، از طراحان مشاوره بگیرید و با آنها گفتگو کنید و با خاطری آسوده سفارشتان را ثبت کنید.

بنابراین به مدیران و صاحبان شرکت ها و سازمان ها توصیه می کنیم اگر تاکنون به طراحی لوگو و سربرگ اختصاصی خود اقدام نکرده اند، در اولین فرصت و فوری سفارش خود را انجام داده تا هویت کسب و کار و تعاملات کاریتان را تقویت کرده و به آن ارزش و اعتبار ببخشید.

طراحی لوگو و سربرگ

طراحی سربرگ

طراحی لوگو و سربرگ برای مراکز خصوصی

لوگو، مهم ترین و اصلی ترین فاکتور شناسایی و معرفی هر برندی است. لوگو خود یک تبلیغ کارآمد برای هر خدماتی محسوب می شود. پس لوگو برای همه کسب و کارها و برند ها از دولتی گرفته تا خصوصی یک نیاز مهم است. سربرگ هم یکی از اقلام چاپی می باشد که در تمامی مراکز دولتی و هم خصوصی برای ارتباطات و مراودات اداری کاربرد دارد. سربرگ قابلیت آن را دارد که یک مرکز خصوصی بهتر و بیشتر به رسمیت شناخته شود و جایگاه مطلوبی در اجتماع پیدا کند.

چند مورد از مراکز خصوصی ای که باید برای کارشان طراحی لوگو و سربرگ را انجام دهند عبارتند از: صنف پزشکان، صنف دفاتر اسناد رسمی، مشاغل تجهیزات پزشکی و... .

بنابراین ما به تمامی مراکز خصوصی پیشنهاد می کنیم برای اعتبار بخشیدن و افزایش شخصیت کاریشان، هرچه سریع تر طراحی لوگو و سربرگ را سفارش دهند. موسسه ایران تایپیست با طراحان و گروه حرفه ای خود، باکیفیت ترین لوگوها و سربرگ ها را با بهترین تعرفه و قیمت و در مناسب ترین و کمترین زمان ممکن برای کسب و کارتان حاضر می نمایند. طراحان این موسسه همه جزئیات و اهداف زمینه کاری شما را بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند. این کار فقط از طراحان حرفه ای و باسابقه ای چون طراحان موسسه ایران تایپیست بر می آید.

همین طور باید بر این موضوع واقف بود که طراحی لوگو و سربرگ برای مراکز خصوصی از نکات و جزئیات بیشتری برخوردار است. اهداف و رشته کاری هر مرکز خصوصی با مراکز خصوصی هم صنف و هم رده هم با دیگری متفاوت می باشد؛ پس برای آنکه لوگو و سربرگی متمایز از سایر کسب و کارها طراحی گردد باید تمامی این نکات و جزئیات بررسی و در نظر گرفته شوند. علاوه بر آنکه طراحی، خود به تنهایی نیازمند توانایی و مهارت است.

طراحی لوگو و سربرگ

لوگو و سربرگ

جمع بندی

ما در این مقاله بر آن شدیم تا در خصوص اهمیت و مزایای طراحی لوگو و سربرگ اطلاعاتی را برایتان ارائه کنیم تا بتوانید انتخاب ها و اقدامات بهتری در خصوص پیشرفت و اعتبار کار خود انجام دهید. همین طور تیم قوی ایران تایپیست را به شما معرفی نمودیم. اعضای تیم ایران تایپیست با تلاش های شبانه روزی، طراحی های حرفه ای و جذابی را برای مشتریانش آماده می کنند.

برای طراحی لوگو و سربرگ باید یک سری اصول و قواعد را در نظر گرفت. این اصول و قواعد موجب می شوند تا نتیجه کار بسیار تاثیرگذار و چشمگیر باشد. برخی از این اصول و استانداردهای طراحی لوگو و سربرگ عبارتند از:

1: همخوانی و هماهنگی با برند و لوگو: سربرگ باید با هویت برند و لوگوی آن هماهنگی و تناسب داشته باشد و از فونت ها و رنگ های خوانا، متناسب با لوگو استفاده گردد.

2: خوانا و واضح بودن: اطلاعات و نوشته هایی که در سربرگ ذکر می شوند، باید خوانا بوده و از فونت های مناسب استفاده شود.

3: استفاده از رنگ های متناسب: رنگ هایی که در سربرگ استفاده می گردند باید با هویت دیداری و کلی سازمان ها و مراکز و نیز لوگو آنها هماهنگی داشته باشند.

4: استفاده از المان های گرافیکی: برای طراحی سربرگ متناسب با لوگو باید عناصر گرافیکی مانند خطوط، تصاویر و اشکال گرافیکی متناسب با لوگو استفاده گردند تا ظاهری چشمگیر و جذاب داشته باشد.

5: قرار دادن اطلاعات مهم در سربرگ: اطلاعاتی که در سربرگ ذکر می شوند باید در رابطه با برند و اساسی باشند که شامل نام، آدرس، شماره تماس، کدپستی، شعار و ... هستند.

6: حفظ تعادل: سربرگ ها باید تناسب و تعادل مناسبی از نظر فضای برگه، رنگ، فونت و سایر عناصر را در خود جای دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگوطراحی سربرگ طراحی لوگوموشن طراحی گرافیکی

سوالات متداول

این متن ها باید حاوی لوگو برند مورد نظر، تاریخ، شماره پیوست، نام سازمان و ارگان مورد نظر، زمینه فعالیت، راه های ارتباطی، شماره تماس، آدرس و... باشند.

این مزایا شامل افزایش اعتبار و امنیت قانونی مکاتبات اداری، تاثیرگذاری بالای سربرگ در جذابیت و جلب توجه مخاطبان، پیشگیری از سوءاستفاده و کپی برداری از برند شما و ... هستند.

داشتن یک لوگو و سربرگ باکیفیت با ویژگی های منحصر به فرد، لازمه هر کسب و کاری است. این ویژگی ها شامل ساده بودن، هدف دار بودن و پایدار بودن است.

شما می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه و طرح ها و نمونه کارها را مشاهده کنید و از کیفیت کار این مجموعه اطمینان حاصل فرمایید.


نویسنده: مهدی فاضلی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 82 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی آرم و سربرگ سفارش طراحی لوگو و سربرگ طراحی لوگو و سربرگ اداری طراحی لوگو و سربرگ تجاری طراحی لوگو و سربرگ شرکت طراحی لوگو و سربرگ کسب و کار

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :