دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو شرکتی

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/9 ساعت 13:28:20 بازدید: 128 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه بسیاری از کسب و کارها برای توسعه دادن برند خودشان، اقدام به ساخت یا سفارش طراحی لوگو می کنند. طراحی لوگو، باعث حرفه ای تر دیده شدن یک برند شده و افراد بیشتری می توانند به این برند اعتماد کنند. همچنین لوگو، شناسنامه ی هر برندی است و همان طور که می دانید، داشتن شناسنامه برای تمام افراد، الزامی است. این امر، اهمیت داشتن لوگو برای کسب و کارها را به وضوح نشان می دهد. طراحی لوگو برای شرکت ها و سازمان ها نسبت به سایر انواع کسب و کارها، اهمیت بسیار ویژه و بیشتری دارد. دلیل این امر نیز، گستردگی خدمات این فضاها در سراسر کشور و حتی جهان می باشد. وقتی قرار است شرکت ها و سازمانی های بزرگ خدماتی را به صورت بین المللی به مردم یا سایر ارگان ها ارائه دهند، بهتر است لوگوی آن ها نیز در سطح جهانی شناخته شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی لوگو شرکتی، امروزه پیش از گذشته اهمیت یافته است. دلیل این امر نیز، افزایش روز افزون مؤسسات یا شرکت های مختلف و بیشتر شدن ارتباطات داخلی با خارجی می باشد. این امور، رقابت بین شرکت های مختلف را افزایش داده و هر شرکت، باید برای برتری یافتن از رقبای خود، لوگویی حرفه ای و منحصر به فرد دریافت نماید. نمی توان اهمیت طراحی لوگو شرکتی را نادیده گرفت و به آن توجه نکرد؛ چرا که مزایای داشتن لوگو برای سازمان ها و شرکت ها، خیلی زیاد می باشند. برای این که بتوانید لوگویی حرفه ای برای برندتان داشته باشید، باید طراحی لوگو شرکتی خودتان را به گروهی کاربلد بسپارید؛ مثل مؤسسه ی ایران تایپیست. ما در این مقاله، قصد داریم تا هر چه بیشتر خدمات این مؤسسه را در رابطه با طراحی لوگو شرکتی، مورد بررسی قرار دهیم. توصیه می کنیم شما نیز در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی لوگو شرکتی

خدمات آنلاین طراحی لوگو برای شرکت ها

خدمات آنلاین طراحی لوگو برای شرکت ها

بسیاری از شرکت ها با گسترش تکنولوژی، تمایل دارند مسائلی همچون طراحی لوگوی خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و تحویل بگیرند. یکی از مؤسساتی که خدمات طراحی لوگوی خود را به صورت آنلاین در اختیار عموم قرار می دهد، مؤسسه ی ایران تایپیست است. شما می توانید به سایت این مجموعه بروید و در قسمت ثبت سفارش آنلاین، سفارش طراحی لوگوی شرکتتان را ثبت، پیگیری و دریافت کنید. این امر، سبب حذف محدودیت های مکانی و زمانی شده و شما می توانید حتی در منزل، سفارش طراحی لوگوی خودتان را ثبت نمایید. انجام شدن پروژه های طراحی لوگوی شرکتی به شکل آنلاین، مقدار کلی هزینه ها را کاهش داده و صرفه جویی در زمان را نیز به همراه دارد. همه ی این مزایا، نشان دهنده ی پر سود بودن سفارش آنلاین طراحی لوگو برای شرکت ها می باشند.

 لازم به ذکر است که در کنار مؤسساتی همچون ایران تایپیست یا سایر مؤسسات، روش های دیگری نیز برای ساخت لوگو به صورت آنلاین وجود دارند. برای مثال، اگر شما علم و دانش کافی در مورد طراحی و ساخت لوگو داشته باشید، می توانید از نرم افزارهای طراحی لوگوی آنلاین و رایگان به راحتی استفاده کنید. همچنین سایت های زیادی نیز وجود دارند که شما می توانید با مراجعه کردن به آن ها، انواع لوگوهای شخصی یا کاری را طراحی و تولید نمایید. لازم به ذکر است که طراحی لوگو شرکتی آنلاین، به کسب و کارهایی توصیه می شود که نوپا هستند؛ چون ساختن لوگوی شرکتی به صورت آنلاین، صرفه ی اقتصادی بالایی دارد. ایران تایپیست، ضمانت ها و گارانتی هایی را نیز در قبال ثبت سفارش طراحی لوگو به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود، قرار می دهد.

طراحی لوگو شرکتی

نماد قدرت و تمایز در بازار، لوگوی شرکتی

نماد قدرت و تمایز در بازار، لوگوی شرکتی

لوگو به مثابه ی شناسنامه و هویت یک برند است. این امر، اهمیت اخذ لوگو توسط شرکت ها را به وضوح نشان می دهد. یکی دیگر از دلایل اهمیت داشتن طراحی لوگو برای شرکت ها، قدرت بخشیدن به یک کسب و کار است. معمولاً مردم به شرکت هایی که لوگو دارند با دید بهتری نگاه کرده و بیشتر به آن ها مراجعه می کنند. همچنین داشتن لوگو، سبب تمایز یافتن یک برند از سایر برندهای رقیب می شود. این امر نیز، اهمیت زیادی دارد؛ چون رقابت زیادی بین شرکت های هم هدف وجود دارد. برای این که بتوانید جایگاه برتر را در بین رقبای خودتان کسب کنید، بهتر است طراحی لوگوی شرکت خودتان را به هر جا یا هر کسی نسپارید. دلیل این امر نیز، حساس بودن پروسه ی طراحی لوگو شرکتی می باشد.

این پروسه از این جهت حساس بوده و نیازمند به کار بردن دقت فراوان است که قرار است با نماد تجاری شرکت های رقیب بزرگی به رقابت پرداخته و در سطح جهانی، جایگاه برتر را کسب نماید. طراحی لوگوی حرفه ای و با کیفیت مانند آن چه مؤسسه ی ایران تایپیست انجام می دهد، باعث می شود که لوگوی شما هر چه بیشتر و بهتر در اذهان عموم ماندگار شود. همچنین طراحی لوگوی شرکت ها به شیوه ای خلاقانه، قدرت تأثیر گذاری آن لوگو و در نهایت قدرت جذب مخاطبان را نیز، افزایش خواهد داد. بهتر است در طراحی یک لوگو، تمام جوانب مرتبط با حیطه ی کاری یا محصولات آن شرکت نیز در نظر گرفته شوند. همچنین باید بدانید که اهداف هر کسب و کار، جهت طراحی لوگو را مشخص می کنند. بهتر است طراحی لوگوی شرکتتان را به جایی بسپارید که تمام این جوانب را مد نظر قرار دهد؛ مانند مؤسسه ی ایران تایپیست.

طراحی لوگو شرکتی

چگونه بهترین لوگو را برای شرکت خود طراحی کنیم؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه بهترین لوگو را برای شرکت خود طراحی کنیم؟

برای این که بتوانید بهترین لوگوی شرکتی را برای خودتان اخذ نمایید، بهتر است کمی هم با اصول و نکات مرتبط با طراحی لوگو شرکتی آشنا شوید. دانستن این اصول، باعث می شود که شما راحت تر بتوانید طراحی لوگوی شرکت یا برند خودتان را به یک تیم کاربلد و متخصص بسپارید. این بدین معنا است که شما از طریق آشنایی با اصول و نکات ساخت لوگو، می توانید بهترین و با کیفیت ترین تیم را برای انجام طراحی لوگوی شرکتی خودتان انتخاب کنید.

این امر نیز، باعث می شود که شما در کمترین زمان، حرفه ای ترین و با کیفیت ترین لوگوی شرکتی را دریافت نمایید. رقابت بین مؤسساتی که کارهای طراحی گرافیکی ای مانند طراحی لوگو انجام می دهند، بسیار تنگاتنگ است. دلیل این امر نیز، این است که بسیاری از طراحان و گرافیست ها قبل از شروع به ساخت و طراحی لوگو، اقدام به فراگیری آموزش های مرتبط با طراحی گرافیکی یا طراحی لوگو می کنند.

 این امر، نشان دهنده ی گسترش میزان آگاهی گرافیست های امروزی نسبت به گذشته می باشد. بهتر است بدانید که با وجود آموزش دیدن این طراحان و گرافیست ها، باز هم شما باید برای طراحی لوگوی شرکتتان متناسب با مخاطبان و اهداف خود، یک طراح لوگو را از میان تعداد زیادی طراح برگزینید. طراح حرفه ای، تمام جنبه های یک کسب و کار و همه ی تکنیک های اصلی طراحی گرافیکی را در حین طراحی لوگو در نظر می گیرد. طراحان و گرافیست های مؤسسه ی ایران تایپیست، همگی از این دسته طراحان خوب و حرفه ای هستند. این طراحان و متخصصان، همواره در تلاش هستند تا از به روز ترین روش های طراحی گرافیکی برای طراحی لوگو، استفاده کنند. می توان گفت بهترین روش داشتن یک لوگوی حرفه ای، رجوع به این مؤسسه است.

طراحی لوگو شرکتی

طراحی لوگو اختصاصی برای شرکت شما

طراحی لوگو اختصاصی برای شرکت شما

امروزه داشتن لوگو، یک موضوع تقریباً عادی برای تمام شرکت ها است؛ ولی با این حال، تمام لوگوها جذاب و جالب نیستند. برخی لوگوها با حیطه ی شغلی مورد نظر، تناسبی ندارند. همچنین لوگوی برخی شرکت ها، جامع نبوده و نمی توانند یک شرکت را آن طور که باید، معرفی کنند. شاید دیده باشید که لوگوی بسیاری از شرکت ها، تقریباً مشابه با یک دیگر هستند و فقط تغییراتی جزئی در هر یک به چشم می خورد. این امر نشان می دهد که تفکر حرفه ای و خلاقانه ای پشت طراحی لوگوی این گونه شرکت ها، نبوده است. همه ی این موارد نشان دهنده ی اهمیت داشتن یک لوگوی منحصر به فرد می باشند. بهتر است شما تیم طراحی لوگویی را برگزینید که بتواند، لوگوی مناسب و خاصی را برای شرکتتان طراحی کند؛ نه این که طراحی لوگوی شرکتتان را بدون تفکر خلاقانه و صرفاً به کمک قالب های آماده و تکراری طراحی لوگو، طراحی نماید.

مؤسسه ی ایران تایپیست، مجموعه ای متشکل از متخصصان، طراحان و گرافیست های حرفه ای است. این گرافیست ها از تکنیک های جدید طراحی گرافیکی در پروسه ی طراحی لوگوهای مختلف استفاده می نمایند. این امر، باعث متمایز شدن لوگوهای طراحی شده در این مؤسسه می شود. گرافیست های این مؤسسه، همواره در تلاش هستند تا لوگوی هر سازمانی را متناسب با نیازها و اهداف آن سازمان طراحی کرده و در این پروسه به بازار هدف هر سازمان یا شرکت نیز، توجه می کنند. همچنین همواره در تلاش هستند تا قوه ی خلاقیت خود را نیز رشد دهند؛ چرا که تقویت مهارت طراحی و خلاقیت در کنار یک دیگر، منجر به خلق آثار گرافیکی زیبایی همچون لوگوهای خاص و جذاب می شود.

طراحی لوگو شرکتی

لوگو و تأثیر آن بر شناخت مشتریان

لوگو و تأثیر آن بر شناخت مشتریان

همان طور که در بخش های قبل نیز گفتیم، طراحی لوگو خصوصاً طراحی لوگو برای شرکت ها، امری بسیار حساس و نیازمند دقت فراوان است. دلیل این امر نیز، میزان تأثیر گذاری لوگوی یک شرکت بر مخاطبان یا بازار هدف هر شرکت می باشد. یک لوگو باید بتواند به بهترین و ساده ترین شکل ممکن، اهداف و خدمات یک شرکت را به مردم انتقال دهد. همچنین دیگران نیز باید بتوانند از روی طرح لوگوی یک شرکت، حدس هایی را در مورد اهداف آن شرکت و یا خدمات آن بزنند. طراحی لوگوی شرکتی، باید طوری انجام شود که برای عموم جذاب باشد و آن ها بتوانند، تصویر لوگوی یک شرکت را برای همیشه یا حداقل تا مدتی طولانی در ذهنشان ثبت کنند. همه ی این نکات، نشان دهنده ی نقش اصلی و محوری طرح یک لوگو در شناخته شدن یک برند می باشند.

طرح لوگوی شرکتی که در کنار جامع بودن فاقد پیچیدگی باشد، می تواند تا مدت ها در اذهان عموم ماندگار شود. مؤسسه ایران تایپیست، مؤسسه ای است که طراحی لوگوهای شرکتی را به شکلی انجام می دهد که این لوگوها، جذابیت خاصی برای بینندگان داشته و آن ها به راحتی بتوانند طرح لوگو را در ذهنشان ثبت نمایند. این امر در نهایت، سبب جلب توجه بیشتر افراد، افزایش مشتریان و مخاطبان بازار هدف و در نهایت افزایش میزان فروش یا بازدهی می شود. شناخت مخاطبان از لوگوی شما، کاملاً تحت تأثیر نوع و سبک طراحی لوگوی شرکتی شما می باشد. این امر نشان می دهد که شما باید در انجام طراحی لوگوی شرکتی خودتان، بسیار دقیق و حساب شده عمل کنید. بهترین روش طراحی لوگوهای شرکتی برای جلب نظر دیگران و شناخت بهتر بازار هدف توسط آن، سپردن پروسه ی طراحی لوگو به تیم حرفه ای ایران تایپیست است.

طراحی لوگو شرکتی

همه چیز در مورد طراحی انواع لوگو شرکتی

جمع بندی

ما در این مقاله، نکات و اصولی را در مورد طراحی لوگوهای شرکتی، مورد بررسی قرار دادیم. دانستن این اصول، کمک زیادی در انتخاب بهترین روش طراحی لوگوی شرکتی و همچنین بهترین طراحان می کند. ملاحظه کردید که طراحی لوگوی یک سازمان یا یک شرکت چه قدر حساس و پر اهمیت است. این امر نیز، نشان دهنده ی اهمیت داشتن انتخاب درست طراح لوگو می باشد. بهتر است همواره اطلاعات و دانش خودتان را در مورد طراحی انواع لوگوها افزایش داده تا بتوانید در نهایت، بهترین لوگوی شرکتی را کسب نمایید.

مؤسسه ی ایران تایپیست، می تواند مشاوره هایی را در مورد پروسه ی طراحی لوگوی شرکتی در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید به راحتی با مشاوران این مؤسسه مشورت کرده و بهترین و حرفه ای ترین لوگوی شرکتی را برای خودتان اخذ نمایید. امیدواریم توسط نکات و تکنیک های گفته شده در این مقاله با نکات مهم و مرتبط با طراحی لوگوی شرکتی به خوبی آشنا شده باشید. ما از شما که تا انتهای این مقاله با ما را همراه بودید، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

طراحی لوگو شرکتی

بهترین روش طراحی لوگو شرکتی چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی کاتالوگطراحی لوگوطراحی گرافیکی

سوالات متداول

سپردن طراحی لوگوی شرکت ها به تیم حرفه ای و کار بلد ایران تایپیست، بهترین روش برای طراحی کردن لوگوی شرکت های مختلف می باشد.

معمولاً زمان تحویل پروژه های طراحی لوگو متفاوت بوده و طبق سبک و نوع طراحی، اهداف طراحی لوگو و مواردی از این قبیل، تعیین می گردد.

تعرفه های طراحی هر نوع لوگوی شرکتی متفاوت بوده و از عواملی همچون مدت زمان طراحی، نوع و سبک طراحی و... تأثیر می پذیرند.

بله. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکان ساخت انواع لوگوها از جمله لوگوی شرکتی، توسط سایت ها و نرم افزارهای طراحی آنلاین وجود دارد.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/9 ساعت 13:28:20 تعداد بازدید: 128 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگو برای شرکت طراحی لوگوی شرکت طراحی آرم شرکتی قیمت طراحی لوگو شرکتی سفارش طراحی لوگو

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :