چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو ساده

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/31 ساعت 09:00:00 بازدید: 29 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی لوگو ساده یکی از اولین اقدام ها برای یک کسب و کار بزرگ یا حتی کوچک است. مطمئنا بدون لوگو نمی توان یک کسب و کار موفق را پیش بینی کرد. بنابراین اگر برندسازی را در دستور کار خود دهید اول از همه باید یک لوگو خوب داشته باشید. این لوگوی خوب نیاز است تا به وسیله‌ی مجموعه حرفه‌ای مانند ایران تایپیست انجام شود. چون ایران تایپیست علاوه بر طراحی منحصر به فرد، لوگوی قابل ثبت بین‌المللی ارائه می‌دهد.

طراحی لوگو ساده

طراحی لوگو ساده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

جادوی سادگی، چرا یک لوگو ساده موثرتر است؟

زمانی که از طراحی لوگو صحبت می کنیم یعنی ایران تایپیست تمام ایده های نوین و زیبا را در نظر می‌گیرد. بنابراین در زمان طراحی لوگو، این مجموعه تمام جوانب طراحی لوگو جذاب را در نظر گرفته و همان زیرساخت ها و ایده های نوین را در طراحی به کار می‌گیرد. به طور کلی به این دلیل از سادگی لوگو صحبت می کنیم چون زمانی که کاربر در نگاه اول لوگوی شما را مشاهده می کند، ماهیت برند را متوجه شود. وجود پیچیدگی در طراحی لوگو به هیچ عنوان توصیه نمی شود،َ چون قرار است مخاطب هدفمند شما قادر به موشکافی لوگو نباشد. بنابراین این امکان وجود دارد که کاربر وقت کافی برای فهمیدن این برند نداشته و از کنار کسب و کار شما عبور کند. با توجه به اینکه مخاطبان هدفمند گزینه های زیادی برای انتخاب مجموعه پیش رو دارند، انتخاب سادگی بهترین راه حل است. ایران تایپیست با توجه به سابقه ی طولانی مدت و همچنین کاربران حرفه ای، بهترین لوگو را به شما تحویل می دهد.

طراحی لوگو ساده

طراحی لوگو ساده

طراحی لوگو ساده موثرتر از آن چیزی است که تصور می کنید. نه اینکه ایران تایپیست توان ایجاد لوگوی پیچیده را نداشته باشد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که لوگوی مجموعه ی شما نباید برای مخاطب یک معما یا راز باشد. چون به محض رازآلود شدن لوگو ممکن است کاربر از کنار برند و کسب و کار شما عبور کند. با توجه به اینکه گزینه های مختلفی به منظور انتخاب مجموعه وجود دارد، به همین دلیل بهتر است لوگو را با دقت انتخاب کنید. البته مشاوران حرفه ای ایران تایپیست به شما این امکان را می دهند که در کوتاه ترین زمان به یک نتیجه ی ایده آل دست پیدا کنید. چون برندسازی یک مسیر فوق العاده حساس است که باید قدم های آن به درستی برداشته شود. اگر لوگوی شما ساده نبوده و انتخاب لوگوی شما اشتباه باشد مطمئنا با چالش جدی روبرو خواهید شد.

طراحی لوگو ساده ای که به وسیله ی تیم حرفه ای ایران تایپیست طراحی می شود کاملا منحصر به فرد و جذاب است. توجه داشته باشید که سادگی لوگو با طراحی مینیمال تفاوت های زیادی دارد. طراحی لوگو ساده با تمام سادگی خود مخاطب را مجذوب می کند. در واقع مخاطب با نگاه اول ارتباط عمیقی با لوگو و برند برقرار می کند. دقیقا به همین شکل است که کاربران و مخاطبان به سمت برند شما کشیده شده و آن ها را به تفکر وا می دارد. به این دلیل که ایران تایپیست تمام المان ها و زیرساخت های لوگو را به شکل کاملا اصولی انجام می دهد. توجه داشته باشید که در طراحی لوگو هویت یک برند باید مشخص شود.

طراحی لوگو ساده

طراحی لوگو

استراتژی‌های موفقیت با طراحی لوگو ساده

طراحی لوگو ساده در کوتاه ترین زمان به وسیله ی تیم ایران تایپیست انجام می شود. تنها کافی است که سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. مشاوران ظرف مدت کوتاهی با شما ارتباط گرفته و توضیحات تکمیلی را به شما ارائه خواهند داد. به این دلیل که اول از همه باید در مورد برند تحقیق صورت گرفته و با توجه به تخصص و زمینه ی فعالیت است که باید یک لوگو طراحی شود. اگر درباره ی برند استراتژی و برنامه ای وجود نداشته باشد مطمئنا طراحی لوگو به انضمام برندسازی نیز با چالش مواجه خواهد شد. برای اینکه برندسازی شما با موفقیت انجام شود، طراحی لوگو ساده پیشنهاد می شود. چون به کمک یک لوگوی ساده و قابل فهم است که برند به درستی رشد می کند. چون ارتباط اصلی را می توان در سادگی پیدا کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اینکه کارشناسان ایران تایپیست طراحی لوگو ساده به شما پیشنهاد می دهند به این دلیل است که کسب و کار شما گسترش یابد. در نظر داشته باشید که مخاطبان به سادگی لوگو بیشتر اهمیت داده و جذب حداکثری را در بر خواهد داشت . این یک استراتژی موفق است که تا به امروز برندهای زیادی به وسیله ی آن به موفقیت رسیده‌اند. استفاده از این روش باعث برجسته تر شدن برند شده و سبب بازخورد مثبت از مخاطبان جدید می شود. مخصوصا در صورت فعالیت در یک صنعت پر رقیب، داشتن یک لوگوی ساده الزامی خواهد بود. چون برای اینکه در میان آن رقبا دیده شوید نیاز است که متمایز عمل کنید. اینکه شبیه به سایر برند ها باشید در میان سیلی از رقبا گم خواهید شد. بنابراین این وجه تمایز را باید از همان ابتدا و از طراحی لوگو ایجاد کنید.

طراحی لوگو ساده

خدمات طراحی لوگو

طراحی لوگو ساده برای تأثیرگذاری بیشتر

طراحی لوگو ساده به دلیل ارتباط خیلی ساده ای که کاربر یا مخاطب با آن می گیرد، بسیار تاثیرگذار است. ارتباط بسیار ساده ای که به وسیله ی یک طراحی حرفه ای انجام شده و پشت آن یک برنامه ی قوی قرار دارد. بنابراین زمانی که صحبت از سادگی می شود به این معنی نیست که ایران تایپیست توان ایجاد یک لوگوی پیچیده را نداشته باشد. اما هر چقدر این لوگو به سادگی هرچه تمام تر طرحی شود، مطمئنا تاثیرگذاری آن بیشتر می شود. سبک طراحی لوگو به وسیله ی طراحان ایران تایپیست با شما در میان گذاشته می شود. این یعنی یک مشاوره ی قوی و کاملا برنامه ریزی شده برای یک برند سازی قدرتمند انجام می شود. به این دلیل در مورد برندسازی صحبت می کنیم چون وجود یک لوگوی تاثیرگذار و کاملا منحصر به فرد نیاز است. نیاز است تا کاربر به کمک یک اثر گرافیکی با مجموعه ی شما ارتباط بگیرید.

طراحی لوگو ساده

خدمات طراحی لوگو ساده

زمانی که طراحی لوگو ساده برای مجموعه ی شما به وسیله ی ایران تایپیست انجام می شود. یعنی این مجموعه از قبل در خصوص برندهای رقیب تحقیق کرده است. در واقع این تحقیق و تفحص بوده که باعث ایجاد یک لوگوی ماندگار و کاملا منحصر به فرد می شود. البته انحصار یک لوگو دلیل بر ماندگاری نیست! چون برخی از طراحان صرفا به دنبال انحصار لوگو هستند. اما زیرساختی که برای طراحی لوگو نیاز است را رعایت نکره یا اینکه تبحر خاصی در این خصوص ندارند.

بنابراین یک لوگو علاوه بر انحصار باید ماندگاری هم داشته باشد. این مورد را توضیح دادیم چون ساخت و طراحی یک لوگوی ساده در کنار ماندگاری فقط از طراح حرفه ای بر می آید. ایران تایپیست یکی از مهم ترین و کامل ترین مجموعه های طراحی لوگو استاندارد و با کیفیت است. چون علاوه بر طراحی منحصر به فرد و ساده، لوگوی شما را برای نسل های آینده هم طراحی می کند. این یعنی اصالت یک لوگو یا شناخت کامل هویت یک برند و اجرای آن در قالب لوگو.

مزایای لوگوی ساده برای وب‌سایتتان

بسیاری از برندهای جدید به دنبال طراحی لوگو ساده و کاملا ماندگار هستند. چون پایه ترین چیزی که باعث اعتبار یک برند می شود، لوگو است. زمینه ی فعالیت و همچنین شغل شما هیچ تاثیری بر روی کیفیت پروژه ندارد. پروژه ای که به وسیله ی ایران تایپیست انجام می شود به بهترین شکل پیاده سازی می شود. در واقع یک لوگوی تمام عیار برای وب سایتتان طراحی خواهد شد. یکی از دلایلی که ایران تایپیست نسبت به کار خود مطمئن است، سابقه طولانی مجموعه و هر یک از پرسنل می باشد. به طور کلی پروژه های زیادی برای مجموعه های مختلف ایجاد و تحویل داده شد. این یعنی برای هر کسب و کاری استراتژی جداگانه ای طراحی شده و لوگوی آن طراحی و پیاده سازی شده است. بنابراین زمانی که به ایران تایپیست مراجعه می کنید یعنی با یک تیم حرفه ای و کاملا کاربلد مواجه می شوید.

یکی از مهم ترین دلایل طراحی لوگو ساده و حرفه ای این است که هویت بصری به شکل کاملا متمایز ایجاد شود. این دید بصری باعث می شود که مخاطبان شما را به وسیله ی آن شناخته و براساس آن برندسازی شکل بگیرد. در واقع این لوگوی ساده و کاملا منحصر به فردی که به وسیله ی ایران تایپیست طراحی می شود به شما کمک می کند تا مخاطبان جدید جذب کنید. خصوصا اگر در کسب و کار خود تازه کار بوده و به دنبال افزایش مخاطبان و کاربران مختص خود باشید.

طراحی لوگو ساده

مزایای لوگو ساده

زمانی که یک لوگوی جدید طراحی می شود یعنی قرار است برند شما بیشتر از قبل به مخاطبان معرفی شود. البته به شرطی که این برند برای تبلیغات هدفمند هم برنامه داشته باشد. به طور کلی زمانی که از یک لوگوی ساده و منحصر به فرد رونمایی شده و در سایت منتشر می شود، یعنی بهبود تشخیص برند اتفاق می افتد. زمانی که یک کاربر جدید وارد سایت می‌شود اولین چیزی که به چشم آن می خورد، لوگو است. زمانی که لوگوی وب سایت ساده و در تمام صفحات وجود داشته باشد، برند شما در ذهن مخاطب خواهد ماند. بنابراین برای اینکه این لوگو به صورت اصولی طراحی شود اول از همه باید با یک مجموعه ی حرفه ای ارتباط بگیرید.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های حرفه ای در زمینه ی طراحی لوگو ساده و استاندارد بوده که با طراحی لوگو سبب افزایش قابلیت اطمینان می شود. کاربری که به مجموعه ی شما اعتماد داشته باشد به خودی خود یک تبلیغ هدفمند تبدیل می شود. البته به شرطی که علاوه بر ظاهر سایت و لوگو، خدمات شما هم به درستی انجام شود. بنابراین مزیت طراحی لوگو زمانی مشخص می شود که کاربر وارد سایت شده و در کنار لوگوی زیبا خدمات عالی هم داشته باشد.

سفارش طراحی لوگو ساده ارزان قیمت

یکی از مزیت های ایران تایپیست انجام خدمات طراحی لوگو ساده ارزان و به صرفه است. زمانی که به صورت خیلی دقیق یک مجموعه ای مانند ایران تایپیست را انتخاب می کنید، مطمئنا قبل از آن در خصوص قیمت تحقیق کرده اید. سفارش طراحی لوگو ساده ارزان قیمت یکی از مزیت های کار با ایران تایپیست است. چون قیمتی که به وسیله ی ایران تایپیست ارائه می شود کاملا منصفانه می باشد. از طرفی ایران تایپیست به گونه ای این لوگوی ساده را برای شما طراحی می کند که کاربر با یک بار نگاه کردن به آن متوجه خدمات اصلی سایت شود. این خدمات اصلی و تخصصی باید در اولین نگاه به کاربر انتقال داده شود. چون لوگوی شما اولین چیزی است که کاربر با آن ارتباط می گیرد. بنابراین وجود یک اثر هنری و کاملا ماندگار برای وب سایت نیاز بوده و وجود آن یک الزام محسوب می شود.

توجه داشته باشید به این دلیل به طراحی لوگو ساده اشاره می کنیم چون اگر کاربر با برند ارتباط نگیرد مطمئنا با شما ارتباط نخواهد گرفت. از آنجایی که بازاریابی در این روزها کمی سخت تر از گذشته دنبال شده و تعداد رقبا زیاد است. به همین دلیل برندسازی قوی در کنار برنامه ریزی دقیق می تواند ذهن مخاطب را درگیر این برند کرده و مخاطب هدف را جذب کند. از آنجایی که جذب مخاطب هدف در روزهای سخت اقتصادی کمی مشکل به نظر می رسد، پس باید با دقت عمل کرد. توجه داشته باشید که ایران تایپیست یکی از بهترین گزینه ها جهت طراحی لوگو ارزشمند است. این لوگوی ارزشمند به وسیله ی تیمی انجام می شود که برای برند شما برنامه ی خاص ارائه دهد.

طراحی لوگو ساده

لوگو ساده

 ایران تایپیست با بررسی برند مربوطه و ایجاد یک پرسش و پاسخ قوی باعث تولید یک اثر ماندگار می شود. به این دلیل که تحقیق در خصوص برند به شکل قابل توجهی انجام شده و برای موفقیت بیشتر مشاوره های بیشتری ارائه می شود. اگر به دنبال این هستید که یک بار برای همیشه برای لوگوی خود حداقل هزینه انجام دهید، بهتر است ایران تایپیست را انتخاب کنید. وجود یک لوگوی با ارزش در سایت شما می تواند سبب افزایش آگاهی از برند و همچنین افزایش مخاطبان هدف شود. البته تمام این موارد زمانی محقق می شوند که تبلیغات هدفمند و از قبل برنامه ریزی شده در دستور کار قرار گرفته باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکی خدمات طراحی کارت ویزیت طراحی گرافیکی طراحی لوگو

سوالات متداول

ایران تایپیست به شما پیشنهاد می دهد تا از طراحی لوگو ساده استفاده کنید. این مجموعه برای هر سایتی که تا به امروز دسته بندی کرده اید، طراحی لوگو انجام داده و بازخورد مناسبی از مشتریان به دست آورده است.

منظور از طراحی لوگو ساده این است که مشتریان از همان نگاه اول با برند شما ارتباط برقرار کنند. یعنی مخاطبان با یک نگاه بصری، هویت برند و تخصص شما را متوجه شوند.

طراحی لوگو ساده به وسیله ی ایرانی تایپیست به شکل کاملا منحصر به فرد انجام می شود. برای ثبت سفارش در این سایت می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

طراحی لوگو ساده یکی از روش های متداول برای جذب مخاطبان هدف است. برای اینکه این طراحی به شکل کاملا اصولی انجام شود نیاز به یک مجموعه حرفه ای مانند ایران تایپیست است.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/31 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 29 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش طراحی لوگو ساده ساخت لوگو ساده طراحی آرم ساده طراحی لوگو ساده اینستاگرام قیمت طراحی لوگو ساده

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :