یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو حرفه ای

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 103 امتیاز 0 از 0 نظر

کسانی که امروزه به دنبال طراحی لوگو حرفه ای هستند، به خوبی از رقابت و اهمیت کیفیت لوگو آگاه می‌باشند. این دسته از افراد اول از همه به برندسازی و مهم تر از آن به لوگو حرفه ای می اندیشند. بنابراین در جستجوی مجموعه ای مانند ایران تایپیست هستند تا در نهایت یک اثر ماندگار تحویل بگیرند. مجموعه هایی که تمام تیم بر روی کیفیت و انحصار تاکید دارد. این تاکید سبب می شود تا در انتها یک پروژه بی نظیر تحویل داده شود.   

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا نیاز به یک لوگو حرفه‌ای دارم؟

امروزه همه به طراحی لوگو حرفه ای نیاز دارند، چرا که اولین قدم برای شروع برندسازی ساختن یک لوگو تمام عیار است. اما در گذشته نگاه به طراحی لوگو و سایر عناصر گرافیکی بدین شکل نلود. در گذشته تعداد زیادی از مجموعه ها بدون بینش قبلی لوگو خود را به یک طراح مبتدی تا متوسط می سپردند. این طرح ها تا حدودی کار مجموعه را راه می انداخت به طوری که کمتر کسی به چنین عناصر گرافیکی توجه می کرد. به این دلیل که تعداد مشاغل مشابه یا بهتر بگوییم رقبای آن صنف آنچنان زیاد نبودند. بنابراین مشکلی از بابت جذب مخاطب نداشتند. اما امروز موضوع کمی متفاوت شده است. چرا که با پیشرفت علوم کامپیوتر و دنیای دیجیتال شرایط را تغییر داده است. در حال حاضر کسی در این دنیای دیجیتال برنده است که اول از همه نسبت به رقبای خود بهتر یا هم رده عمل کند.

طراحی لوگو حرفه ای در حال حاضر به این دلیل درخواست می شود تا از رقبا پیشی بگیرند. این یعنی قدمی که رقبا در زمینه ی طراحی لوگو برداشته اند را شما هم برای مجموعه ی خود در نظر بگیرید. امروزه به دلیل عوض شدن شیوه های بازاریابی و همچنین تغییر ساختار در تبلیغات نگرش کاربر تغییر پیدا کرده است. بنابراین دنیای امروز بدین گونه نیست که مانند گذشته تنها از طریق بیلبورد جلوی فروشگاه یا مغازه یا حتی شرکت مشتری جذب کنید. اگر در دنیای دیجیتال حضور نداشته باشید بی شک از رقابت باز خواهید ماند. از طرفی اگر از رقابت باز ماندید مطمئنا خیلی زود از بازار هم حذف خواهید شد. از آنجایی که تعداد زیادی از صنف های شما بهتر عمل می کنند به همین دلیل نبود شما در بازار حس نخواهد شد.

طراحی لوگو حرفه ای

چرا نیاز به یک لوگو حرفه‌ای دارم؟

بنابراین طراحی لوگو حرفه ای به این دلیل اهمیت دارد چون قرار است به کمک یک اثر گرافیکی ماندگار ذهن مخاطب را درگیر خود کنید. این درگیر کردن سبب می شود که کم کم شما در ذهن مخاطب نشسته و کم کم در اولویت آن ها قرار خواهید گرفت. چیزی که بسیار مهم و حائز اهمیت است شناخت مخاطب و عمل کردن به اصول طراحی است. در نظر داشته باشید که اصول طراحی اولین قدم برای پیشرفت در حوزه مارکتینگ شما خواهد بود. از آنجایی که امروزه بحث مارکتینگ و شبکه های اجتماعی در کنار سئو بسیار داغ است. به همین دلیل وجود یک طرح ایده آل و تمام عیار برای استفاده در شبکه های اجتماعی و سایت ضروری خواهد بود. از آنجایی که وب سایت و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام اول از همه در دید عموم هستند. به همین دلیل لوگوی منحصر به فرد و جذاب می تواند مخاطب شما را جذب کند.

 دقیقا به همین است که تاکید می کنیم طراحی لوگو حرفه ای به دست مجموعه ای مانند ایران تایپیست انجام شود. چرا که ایران تایپیست به دلیل سابقه ی طولانی در زمینه طراحی لوگو و خلق اثر گرافیکی بسیار معروف است. همچنین در بازار کار رقبای بسیار زیادی در حال رقابت با ایران تایپیست هستند. اما کسانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند بسیار حرفه ای و در عین حال کاربلد می باشند. منظور از این واژه کاربلد این است همه در دنیای امروز درک حضور خاص می تواند سبب رشد شما شود.

 هر چقدر بتوانید بروز بوده و مطابق با استانداردهای دنیای دیجیتال پیش روید مطمئنا در عصر دیجیتال برنده میدان خواهید بود. برنده ی میدانی که یک سر آن ایران تایپیست و طرح های آن وجود دارد. اگر  قرار باشد در دنیای دیجیتال پیروز شوید اول از همه باید به طرح های ایران تایپیست روی بیاورید. چرا که اولین چیزی که یک مشتری آن را می بیند لوگو است. اگر قرار باشد لوگوی مخصوص داشته باشید پیشنهاد می گردد اول از همه تحقیقات خود را کامل کنید.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

چگونه یک طراح لوگو حرفه‌ای را انتخاب کنم؟

طراحی لوگو حرفه ای یکی از مهم ترین رویدادی است که با آن می توان صاحب یک کسب و کار نوپا را خوشحال کرد. البته برای کسانی که نیاز به ریبرندینگ دارند موضوع کاملا عکس است. اما ضرب المثل زیبایی که هر وقت ماهی را از آب بگیریم ساده است، موضوع را متفاوت می کند برای اینکه در میان سایر رقبا دیده شوید بهتر است همه ی آن ها را بررسی کنید. هر چقدر زودتر از نقشه راه خود اطمینان حاصل کنید مطمئنا به پیشرفت بیشتری خواهید رسید. اما چیزی که ممکن است سد راه کارفرما شود این است که نمی توانند یک طراح یا یک تیم حرفه ای خود پیدا کنند. اما ایران تایپیست این مشکل و معضل را حل کرده و بهترین طراحان را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اگر بین چند گزینه مانده باشید بهتر است که اول از همه رقبا را بررسی کنید. سپس به سراغ ایران تایپیست بیایید. توجه داشته باشید که طراحی لوگو حرفه ای در کوتاه ترین زمان به وسیله ی ایران تایپیست قابل انجام است. اگر قرار باشد یک لوگوی حرفه ای داشته باشید اول از همه باید مجموعه ای که انتخاب می کنید به خوبی بشناسید. اما ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چگونه می توان از بین این همه گزینه بهترین را انتخاب کرد. خب ما دقیقا شما را راهنمایی کرده تا بهترین نتیجه دست پیدا کنید. اول از همه چند گزینه برای طراحی لوگو انتخاب کنید. بعد این مجموعه ها را در کنار یکدیگر قرار داده و نمونه کارها را مقایسه کنید. مطمئنا بعد از مقایسه گزینه ی برتر را انتخاب می کنید.

طراحی لوگو حرفه ای

چگونه یک طراح لوگو حرفه‌ای را انتخاب کنم؟

 اما پیشنهاد ویژه تر ما این است که در دسته بندی های مختلف نمونه کارها را مشاهده کنید. قاعدتا انحصار و خلاقیت در طراحی لوگو حرفه ای می تواند نظر شما را به طور کامل تغییر دهد. چرا که ایران تایپیست از بهترین طراحان برای طراحی لوگو استفاده می کند. فرقی نمی کند که این طراحی توسط کدام یک از تیم ها انجام شود. از آنجایی که تیم های مختلف و کوچکی برای هر بخش تعیین شده است. در نظر داشته باشید که در هر کدام از این بخش رهبر تیم به خوبی خلاقیت و نوآوری را در قالب لوگو پیاده خواهد کرد. این یعنی شما در انتها یک پروژه خارق العاده را از ایران تایپیست دریافت می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه مراحلی در طراحی لوگو حرفه‌ای وجود دارد؟

مهم ترین مراحلی که برای طراحی لوگو حرفه ای وجود دارد این است که اول از همه درخواست خود را بیان کنید. یعنی جلسه ی اول را به خوبی و بسیار موثر به پایان برسانید. شاید از خود بپرسید که جلسه ی اول چیست. به طور کلی زمانی که با ایران تایپیست تماس گرفته و درخواست خود را مطرح می کنید. در همان ابتدا خواسته ی خود را بیان کنید. بیان خواسته و درخواست کامل از طراح و کارشناس می تواند نکات کلیدی را به درستی منتقل نماید. بنابراین اولین قدم این است پرسش و پاسخ و گزینه های روی میز مشخص شود. در واقع هر انتظاری که از طراحی لوگو داشته باشید به خوبی می توانید آن را منتقل کنید. فراموش نکنید که برای طراحی لوگو اول از همه به پرسش و پاسخ و جلسه فوری نیاز دارید.

برای طراحی لوگو حرفه ای اول از همه باید مشخص شود که در حال حاضر مشغول چه کاری هستید. همچنین برنامه ی شما برای آینده چه چیزی است. به عنوان مثال ممکن است شما در حال حاضر یک فروشگاه اینترنتی تک دسته بندی داشته باشید. یعنی در فروشگاه اینترنتی خود فقط قاب موبایل یا برخی موبایل های محدود را به فروش می رسانید. آیا منطقی است که لوگوی شما صرفا به موبایل محدود شود؟ قطعا خیر. چرا که ممکن است در آینده ی نه چندان دور لوازم یدکی خودرو هم به سایت خود اضافه کنید. چیزی مانند سایت آمازون که هر چیزی را می توانید از آن خریداری کنید. بنابراین پیش بینی روند پیشرفت باید در اختیار طراح قرار گیرد. ممکن است طراح خواسته ی شما را به یک پیشنهاد ایده آل تر تغییر دهد. بنابراین در جلسه ی آشنایی با برند و محصول سعی کنید تمام گزینه های حال و آینده رو روی میز بگذارید.

طراحی لوگو حرفه ای

چه مراحلی در طراحی لوگو حرفه‌ای وجود دارد؟

مرحله ی دوم این است که بعد از طراحی اتود اولیه و ایجاد عناصر گرافیکی در کنار طراح باشید. مطمئنا خلاقیت طراحان ایران تایپیست به گونه ای است که شما را شگفت زده خواهد کرد. چرا که طراحان و کارشناسان تمام جوانب را در نظر گرفته و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهند داد. این باعث می شود که به طور کلی مسیر برندسازی شما به سمت جلو حرکت کند. در مرحله ی سوم نمونه ی اولیه تحویل کارفرما یا کاربر شده و در نهایت طرح پایانی در قالب های مختلف در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که در صورت نیاز می توانید طرح خود تغییر دهید. اما طراحان ایران تایپیست به قدری در کار خود حرفه ای هستند که مطمئنا پس از مشاهده پروژه از لوگو رضایت خواهید داشت.

چه معیارهایی یک لوگو را به عنوان یک لوگوی حرفه‌ای معرفی میکند؟

زمانی می توانیم بگوییم مجری پروژه طراحی لوگو حرفه ای انجام داده که در نگاه اول لوگو طراحی شده شما را مجذوب کند. در واقع به گونه ای این خلاقیت در لوگو به کار رفته باشد که هر کاربر بعد از دیدن آن به طور مستقیم با برند ارتباط بگیرد. این ارتباطی که در نگاه اول به دست می آید بسیار موثر است. همانطور که مستحضر هستید، لوگو نباید گنگ باشد. متاسفانه بسیاری از لوگوها را مشاهده می کنیم که مانند یک معما عمل می کنند. این کاملا اشتباه و غیر حرفه ای است. لوگو باید علاوه بر پیچیدگی در ساختار کاملا ساده باشد. یعنی هر شخص بتواند در نگاه اول با لوگو ارتباط برقرار کند.

یک لوگو حرفه ای زمانی مشخص می شود که طراح لوگو را قابل بروزرسانی کرده باشد. یعنی یک لوگوی حرفه ای باید در دراز مدت علاوه بر ماندگاری قابلیت بروزرسانی هم داشته باشد. در واقع در کنار این بروزرسانی ها اصالت خود را حفظ کند. به طور معمول نام برندها با توجه به نام برند و همچنین حوزه ی فعالیت یک سری رنگ بندی های سازمانی دارند. به عنوان مثال سایت های پزشکی عموما از رنگ آبی استفاده می کنند. بنابراین شما نمی توانید طوری سنت شکنی کنید که تغییر آن غیر قابل درک باشد. بنابراین یک لوگو حرفه ای اول از همه از نام و حوزه ی فعالیت الهام گرفته شده و رنگ سازمانی در آن به کار می رود. یک لوگوی حرفه ای منحصر به فرد بوده و به وسیله ی مجموعه حرفه ای مانند ایران تایپیست تولید می شود.

طراحی لوگو حرفه ای

چه معیارهایی یک لوگو را به عنوان یک لوگوی حرفه‌ای معرفی میکند؟

طراحی لوگو حرفه ای با ارزان ترین قیمت

اگر به دنبال طراحی لوگو حرفه ای با ارزان ترین قیمت هستید پیشنهاد می گردد که حتما نام ایران تایپیست را به خاطر بسپارید. ایران تایپیست یکی از مجموعه های حرفه ای و قدیمی است که طراحان آن به صورت مستمر در حال تولید آثار جدید هستند. بنابراین تمام خواسته ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. ایران تایپیست یکی از مجموعه هایی است که لوگو شما را در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت بسیار عالی ایجاد خواهد کرد. از آنجایی که ارائه خدمات درست به عنوان یکی از شرح وظایف ایران تایپیست محسوب می شود. به همین دلیل دریافت قیمت مناسب جز برنامه های اصلی این مجموعه می باشد.

اگر قرار باشد طراحی لوگو حرفه ای به درستی انجام شود اول از همه باید به مهارت مجموعه نگاه داشته باشید. سپس برای انتخاب یک مجموعه این است که به نمونه کارهای آن نگاه کرده و در نهایت تصمیم خود را بگیرید. توجه داشته باشید که بعد از مشاهده نمونه کارها از ایده یابی و موشکافی در هر لوگو را پی خواهید برد. در نظر داشته باشید هر یک از این ایده ها به صورت کاملا خلاقانه طراحی می شود. تمام ایده یابی ها و پیاده سازی آن به صورت کاملا نوین و مناسب با سلیقه مخاطب ایجاد می شود.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای با ارزان ترین قیمت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگو طراحی گرافیکی خدمات طراحی کارت ویزیت هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

طراحی لوگو حرفه ای باید به وسیله ی طراح حرفه ای و کاربلد انجام شود. اما این طراح حرفه ای به ندرت در دسترس هستند. اما ایران تایپیست با طراحان قدیمی خود به صورت قدرتمند به کار خود ادامه می دهد.

لوگویی که به وسیله ی ایران تایپیست طراحی می شود قابلیت ثبت داخلی و حتی بین المللی دارد. همانطور که مستحضر هستید شما لوگویی می توانید ثبت کنید که طراحی اختصاصی برای آن صورت گرفته باشد.

زمانی که سفارش طراحی لوگو حرفه ای را در ایران تایپیست ثبت می کنید. حداکثر ظرف چند روز می توانید لوگوی خود را دریافت کنید. این لوگو کاملا حرفه ای و منحصر به فرد طراحی خواهد شد.

به منظور انجام خدمات طراحی لوگو حرفه ای طراحان ایران تایپیست امکان ویرایش اضافه شده است. در واقع این امکان به منظور رضایت هر چه بیشتر کاربر در نظر گرفته شده است.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 103 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت لوگو حرفه ای طراحی آرم حرفه ای طراحی لوگو حرفه ای برند طراحی لوگو حرفه ای آنلاین طراحی لوگو حرفه ایی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :