یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو تایپ آنلاین

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/11/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 185 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی لوگو تایپ آنلاین بسیار رایج بوده و بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. چون اکثر افراد بر این باورند که قیمت طراحی لوگو ارزان نبوده و هزینه کردن برای آن یک کار بیهوده است. اما در بازار هر کسی سهم خود را بر می دارد و برای کسب و کار خود یک ایده می دهد. به طور کلی 2 راه وجود دارد. کسب و کار منجر به برندسازی شده و یا از همان ابتدا به مسیر سنتی و قدیمی ختم شود.  

طراحی لوگو تایپ آنلاین

طراحی لوگو تایپ آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه می‌توانم یک لوگو تایپ آنلاین ایجاد کنم؟

به طور کلی وب سایت های زیادی برای ارائه خدمات طراحی لوگو تایپ آنلاین وجود دارند. سایت های فارسی و انگلیسی که با گشت و گذار و آزمون خطا می توان به تمام خواسته های طراحی دست پیدا کرد. سایت هایی که  ایده های مختلف لوگو تایپ را ارائه خواهند داد. اما آنچه که مهم و حائز اهمیت است، وجود یک لوگوی استاندارد، منحصر به فرد و جذاب است. به طور معمول این لوگوها به وسیله مجموعه هایی مانند ایران تایپیست ایده یابی و پیاده سازی می شوند. شاید با خود بگویید که چرا برای لوگو هزینه کنم در صورتی که می توانم لوگوی خود را به صورت رایگان به دست بیاورم؟

همانطور که مستحضر هستید طراحی لوگو تایپ آنلاین این قابلیت را به شما می دهد که به صورت کاملا رایگان لوگو را طراحی کنید. حتی کسانی که دانش کافی در زمینه طراحی لوگو نداشته باشند به راحتی می توانند از این گونه وب سایت ها استفاده کنند. اما برای پیشرفت در کسب و کار نیاز به تمایز دارید. به این دلیل که بازار کار امروز مانند گذشته نیست که تک فروشنده در بازار کار خود باشید. از خود بپرسید؛ تعداد فروشگاه های آنلاین لباس نسبت به پنج سال پیش چقدر افزایش پیدا کرده است. بنابراین در بین رقبایی که بسیار فشرده با هم در حال رقابت هستند استفاده از طرح های تکراری غیر منطقی به نظر می رسد.

طراحی لوگو تایپ آنلاین

چگونه می‌توانم یک لوگو تایپ آنلاین ایجاد کنم؟

در واقع اگر از لوگو تایپ آنلاین استفاده کرده و به موفقیت در زمینه ی کسب و کار برسید یک انتظار دست نیافتنی خواهد بود. دقیقا به همین دلیل است که ایران تایپیست در حال انجام فعالیت در زمینه طراحی لوگو است. شما می توانید با مراجعه به ایران تایپیست با حداقل هزینه یک لوگوی خاص با ظاهری زیبا و از همه مهم‌تر با مالکیت معنوی به دست بیاورید. اینکه لوگوی متمایز داشته باشید به خودی خود برند شما را چند پله بالاتر از سایر رقبا خواهد برد. فرقی نمی کند در چه حوزه ای فعالیت می کنید، اگر با اصول به سمت جلو حرکت کنید پیشرفت شما حتمی خواهد بود.

چه ابزارها و سایت‌هایی برای طراحی لوگو تایپ آنلاین وجود دارند؟

اگر به دنبال طراحی لوگو تایپ آنلاین باشید ابزارهایی که این سایت ها در اختیار می گذارند بسیار جذاب است. این ابزارها وقت زیادی برای یادگیری از شما نمی گیرند. بنابراین هر کسی می تواند در سایت های آنلاین لوگوی خود را طراحی کند. فرض کنید در زمینه پوشاک فعالیت خود را شروع کرده و به دنبال رشد و پیشرفت در فروشگاه آنلاین خود هستید. از طرفی تصور کنید که صدها یا شاید هزاران پوشاک مانند شما می خواهند از این قالب لوگو تایپ استفاده کنند. در نهایت چه چیزی عاید شما می شود؟ یک لوگوی تکراری و غیر قابل ثبت که مخاطبان هدف با آن ارتباط نمی گیرند.

اما ایران تایپیست علاوه بر تحویل زودهنگام لوگوهای انحصاری، تمام مراحل و ساخت اتودها را به صورت حرفه ای انجام می دهد. در نظر داشته باشید رعایت این ریز جزییات و ارائه یک پروژه متمایز شما را برنده خواهد کرد. پیشنهاد می گردد بعد از خواندن این مطلب حتما از نمونه کارهای لوگو دیدن کنید. مطمئنا بعد از دیدن نمونه کارها به سراغ طراحی لوگو تایپ آنلاین نخواهید رفت.

درست است که ابزارها و وب سایت‌های مختلفی برای ارائه ی خدمات آنلاین معرفی شده که به راحتی می توانید از آن ها بهره بگیرید. اما برای اینکه در کسب و کار خود موفق باشید اول از همه باید خود را از سایرین جدا کنید. کاری که دیگران می کنند را تکرار نکرده و با توصیه آدم های غیر متخصص به برند خود آسیب نزنید. ایران تایپیست به عنوان یکی از طراحان لوگو سابقه ی طولانی در این زمینه دارد. به همین دلیل پیشنهاد می گردد که برند خود را با استفاده از این ابزارها و برنامه های ساخت لوگو بی اعتبار نکنید. در حال حاضر کسانی در بازار موفق هستند که توانستند نبض بازار را با استفاده از وجه تمایز به دست بیاورند.

طراحی لوگو تایپ آنلاین

چه ابزارها و سایت‌هایی برای طراحی لوگو تایپ آنلاین وجود دارند؟

بخاطر داشته باشید که لوگو اولین قدم برای برندسازی است. این ضرب المثل بسیار کاربردی را باید بخاطر سپرد.  چون گذارد خشت اول بر زمین معمار کج، گر رساند بر فلک، باشد همان دیوار کج. منظور از خشت اول این است که یک لوگوی منحصر به فرد، زیبا، متمایز، کاربردی و جذاب داشته باشید. اگر قرار به این باشد که اولین‌گام در برندسازی درست برداشته شود، باید ساخت لوگوی آنلاین و آماده از لیست شما خارج شود.

طراحی لوگو تایپ آنلاین یک انتخاب ساده به نظر می رسد. اما اینکه ایران تایپیست را برای انجام خدمات طراحی لوگو انتخاب کنید به خود شما بستگی دارد. ایران تایپیست تنها یکی از خدمات دهندگان طراحی لوگو و مشاوره رایگان در امور برندینگ است. شما می توانید در صورت صلاحدید از ایران تایپیست مشاوره گرفته و اول از همه لوگوی خود را طراحی کنید. لوگویی که قرار است به عنوان ارتباط بین کاربر و شما استفاده شده و اولین راه تعامل با کاربر باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه می‌توانم از لوگوی تایپ آنلاین برای برندینگ و تبلیغات مؤثر استفاده کنم؟

در متن های بالا در خصوص طراحی لوگو تایپ آنلاین توضیح دادیم و متوجه اهمیت لوگو در کسب و کار شدیم. به همین دلیل زمانی که تصمیم برای طراحی لوگو گرفتید، قبل از هر چیز درباره اهمیت لوگو در کسب و کار بیشتر تحقیق کنید. خصوصا اگر قصد شما برندینگ باشد و قصد ورود به دنیای مارکتینگ داشته باشید. توجه کنید که دنیای دیجیتال و عصر بازاریابی اینترنتی با روش های سنتی کاملا متفاوت است. ایران تایپیست به همین دلیل بر روی لوگوی کاملا استاندارد و منحصر به فرد تاکید می کند. چرا که قرار است با شرکت، مجموعه و حتی هلدینگ هایی وارد رقابت شوید که در بازار مارکتینگ خبره هستند. قرار نیست با روش سنتی با مجموعه های بزرگ رقابت کنید.

طراحی لوگو تایپ آنلاین به عنوان یکی از روش های سنتی کاملا منسوخ بوده که نمی تواند تضمینی برای آینده ی شغلی شما باشد. همانطور که توضیح دادیم امروزه تعدادی زیادی از کسب و کارها به همین دلیل به مرز ورشکستگی رسیده اند. چرا که از دایره ی دید مخاطبان هدف خارج شده و با آن ها ارتباطی ندارند. اینکه بر روی آینده ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و همچنین تبلیغات تاکید می کنیم، به دلیل تغییر نیاز مخاطب است. چرا که دیگر مخاطبان با روش های سنتی جذب نشده و ارتباط نمی گیرند.

بنابراین برای اینکه از روش های سنتی فاصله گرفته و پا به دنیای دیجیتال بگذارید اول از همه باید لوگوی خود را آماده کنید. طراحی لوگو تایپ آنلاین به هیچ عنوان نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. دقیقا به همین دلیل است که ایران تایپیست به شکل کاملا حرفه ای طراحی لوگو انجام می دهد.

طراحی لوگو تایپ آنلاین

لوگوی تایپ آنلاین برای برندینگ و تبلیغات

علت تاکید ایران تایپیست بر روی لوگوی انحصاری و فاصله از طراحی لوگو تایپ آنلاین دقیقا همین موضوع است. اگر قرار باشد کسب و کار شما در جامعه ی هدف دیده و پسندیده شود، اول از همه باید لوگوی متمایز داشته باشید. برای در اختیار داشتن لوگوی متمایز باید با مجموعه هایی مانند ایران تایپیست تماس بگیرید. زمانی که با ایران تایپیست تماس بگیرید مشاوران و کارشناسان با استفاده از پرسش و پاسخ بهترین سبک از لوگو را برای شما انتخاب می کنند. این تازه شروع کار است. چرا که برای برندینگ، مارکتینگ اصولی و تبلیغات هدفمند، اول از همه به یک لوگو متمایز و منحصر به فرد نیاز دارید. بنابراین برای اینکه تبلیغات شما مثمر ثمر واقع شده و برند شما رو به رشد باشد،  باید از طراحی لوگو تایپ آنلاین فاصله گرفت.

قاعدتا استفاده از طراحی لوگو تایپ آنلاین و فایل های از پیش تعریف شده نمی تواند مشکلی را حل کند. چاره کار شما در اختیار داشتن یک لوگویی است که کاملا سفارشی و اختصاصی باشد. به طوری که این لوگو در سطح جهانی قابل بهره برداری بوده و قابل ثبت باشد. اگر لوگویی مالکیت معنوی داشته و بتوان آن را به صورت بین المللی ثبت نمود یعنی لوگوی شما آماده پیشرفت و برندینگ است. برندی که با یک لوگوی استاندارد کار خود را شروع کرده است. بنابراین برای اینکه در دید مخاطبان خود جذاب به نظر برسید از مسیری که در مورد آن صحبت کردیم عبور کنید. مطمئنا این مسیر راه شما را برای رسیدن به نوک قله هموار خواهد ساخت.

چگونه می‌توانم از لوگوی تایپ خود به عنوان علامت تجاری محافظت کنم؟

علامت تجاری یک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است، بنابراین استفاده از طراحی لوگو تایپ آنلاین باید کمرنگ شود. به عبارت ساده تر، وقتی در مورد حفاظت از علامت تجاری صحبت می شود باید بر روی انحصار لوگو بیشتر تاکید شود. در واقع نمی توانید علامت دیگر شرکت ها را کپی کنید و انتظار هیجان زده شدن دیگران از این کپی شوید. شما زمانی می تواند از علامت تجاری خود محافظت کنید که اول از همه طراحی لوگو تایپ آنلاین را از لیست خود خارج کنید. پیشنهاد این است که ایران تایپیست را در لیست خود قرار داده و با مشاوران آن ارتباط بگیرید. چرا که ایران تایپیست پیشنهادات شگفت انگیزی را جهت پیشبرد اهداف برندینگ ارائه خواهد داد. پیشنهاداتی که قرار نیست برای هیچ مجموعه ی دیگری تکرار شود.

این یعنی اول از همه حق مالکیت معنوی را در اختیار گرفته و لوگوی شما متمایز شود. دوم اینکه لوگویی که بدین منظور طراحی شود خیلی راحت می تواند ثبت شود. در این صورت است که می توانید از علامت تجاری و نشان خود محافظت کرده و حق مالکیت آن را بر عهده بگیرید. حقی که به سبب سپردن لوگو به طراحان ایران تایپیست به دست می آید. این تنها راهی است که برای جلوگیری از کپی برداری پیش روی شما قرار دارد.

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که به هیچ عنوان سراغ طراحی لوگو تایپ آنلاین نرفته و از خدمات ایران تایپیست استفاده کنید. شاید با خود بگویید چون خدمات ایران تایپیست طراحی لوگو است این پیشنهاد را می دهیم . اما هدف اصلی ما رشد و پیشرفت مجموعه یا شرکت شما است. بنابراین اگر بتوانید طراح قوی تر و ایده آل تری نسبت به طراحان ایران تایپیست بیابید، حتما لوگو را به آن ها بسپارید. اما به هیچ عنوان اجازه ندهید مجموعه ها با استفاده از روش های بازاریابی شما را جذب خود کنند.

طراحی لوگو تایپ آنلاین

لوگو تایپ

به طور کلی برای حفاظت از مالکیت معنوی و تجاری خود باید از لوگو تایپ آنلاین دست بکشید. برای اینکه در بازار مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ حضور داشته باشید باید قدم اول را محکم بردارید. مطمئنا زمانی که از لوگو شروع کنید، تمام مراحل کسب و کار شما به شکل کاملا روتین به سمت جلو حرکت می کند. اگر بر روی حفاظت از علامت تجاری تاکید دارید اول از همه خود شما باید به صاحب اثر احترام بگذارید. اگر شما این موضوع را رعایت نکنید نمی توانید به راحتی از دیگران نقد کنید.   

خیلی با صراحت اشاره کردیم که رعایت این موضوع بسیار با اهمیت است، حتی اگر لوگوی شما از برندهای خارجی کپی برداری شده باشد. در نظر داشته باشید که اکثر مشتریان و مخاطبان هدفمند شما در شبکه های اجتماعی و اینترنت در حال گشت و گذار هستند. بنابراین ممکن است شبیه نشان یا لوگوی شما را جای دیگری دیده باشند. این یعنی اولین شکست برای برندی که معرفی کردید. به همین دلیل نظر ایران تایپیست این است که به هیچ عنوان، تحت هیچ شرایطی از سایر برندها الگو برداری نکرده و الگوی خود را ایجاد کنید. بخاطر داشته باشید که ایران تایپیست تمام لوگوهایی که طراحی می کند کاملا منحصر به فرد انجام می دهد. در واقع این لوگو به وسیله ی ذهن خلاق طراح به وجود آمده و قابل ثبت می شود.

طراحی لوگو تایپ آنلاین

لوگو تایپ آنلاین

 این موضوع برای کسانی که قصد حفاظت از نشان یا لوگوی خود را دارند بسیار با اهمیت است. شما نمی توانید از لوگو تایپ آنلاین استفاده کنید و انتظار داشته باشید که دیگران لوگویی مانند شما نداشته باشند. دقیقا به همین دلیل محکم است که ایران تایپیست طراحی لوگو انحصاری را به شما پیشنهاد می دهد. لوگویی که فقط و فقط در ذهن خلاق طراح به وجود آمده است. این طراحان خلاق در ایران تایپیست در حال انجام خدمات ویژه هستند.   

خدمات طراحی لوگو تایپ آنلاین با کمترین هزینه

یکی از مزیت های ایران تایپیست این است که خدمات طارحی لوگو تایپ آنلاین را به صورت کاملا سفارشی انجام می دهد. در نظر داشته باشید که خدمات طراحی لوگو با مقرون به صرفه ترین هزینه انجام می شود. هزینه ای که برای لوگوی درخواست شده پرداخت می کنید کاملا مناسب بوده که هر کسب و کاری می تواند از آن استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت نهایی لوگو با مشاوران ما در ارتباط باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکی طراحی لوگو طراحی لوگوموشن طراحی کاراکتر

سوالات متداول

نه تنها طراحی لوگو تایپ آنلاین برای فروشگاه مفید نیست. بلکه برای سایر شرکت ها و مجموعه ها هم مفید نخواهد بود. در واقع هر کسب و کاری باید طراحی لوگو اختصاصی انجام داده تا انحصار را رعایت نمایند.

طراحی لوگو آنلاین بدین معنی است که به صورت آنلاین با طراح و کارشناسان حرفه ای ارتباط بگیرید. نه اینکه لوگو را خود شما در سایت بسازید. ایران تایپیست یکی از سایت های مذکور است.

فرقی نمی کند که چه مجموعه ای راه اندازی کرده اید، برای اینکه کسب و کار شما رونق پیدا کند باید لوگوی خود را به مجموعه هایی مانند ایران تایپیست بسپارید. چرا که طراحان آن با تجربه و حرفه ای هستند.

هدف از ساخت لوگو ایجاد ارتباط مستقیم بین کاربر و مجموعه است. اینکه اکثر مشتریان با مجموعه ها، شرکت ها و فروشگاه ها ارتباط نمی گیرند. اول از همه وجود یک لوگوی تکراری و غیر قابل ثبت است.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/11/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 185 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت لوگو تایپ آنلاین طراحی لوگو تایپ اینترنتی سفارش لوگو تایپ لوگو تایپ ساخت لوگو تایپ فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :