دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو به انگلیسی

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 299 امتیاز 0 از 0 نظر

 با مشاهده نام طراحی لوگو به انگلیسی متوجه می شویم که این لوگو در دسته بندی لوگو متنی قرار می گیرد. لوگو متنی یا تایپوگرافی به عنوان پرکاربردترین لوگوها در میان سایر سبک ها شناخته می شود. اینکه یک مجموعه یا سایت طراحی لوگو اسم انگلیسی را انتخاب کند، یعنی نسبت به جامعه ی هدف خود اشراف کامل دارد. اما اگر در خصوص لوگو تایپوگرافی به اطلاعات جامع و کامل‌تری نیاز دارید با ایران تایپیست همراه باشید.

طراحی لوگو به انگلیسی

طراحی لوگو به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

عناصر کلیدی در طراحی لوگو به انگلیسی چیست؟

برخلاف سایر سبک های لوگو، طراحی لوگو به انگلیسی بر روی خوانایی و فونت تاکید بسیار دارد. یعنی فونتی که به منظور طراحی لوگو در نظر گرفته می شود علاوه بر متمایز بودن باید زیبا باشد. موضوعی که ایران تایپیست بر روی تمام لوگوهای طراحی شده در نظر گرفته و آثار فوق العاده ای خلق کرده است. تمام این آثار را می توانید در قالب نمونه کار در وب سایت مشاهده کنید.

ایران تایپیست با طراحی لوگوهای منحصر به فرد با استفاده از خلاقیت و تجربه توانسته نظر تعداد زیادی از مشتریان را به سمت خود جلب کند. چرا که تمام نکات و عناصر کلیدی در طراحی لوگو به انگلیسی را رعایت می کند. یکی از عنصرهای مهم و کلیدی در این سبک از طراحی این است که کلمات را به صورت هوشمند انتخاب می کند. این انتخاب هوشمند سبب می شود که حروف انتخابی اصل مطلب را ادا کرده و هویت لوگو به خوبی مشخص شود. از آنجایی که هر فونت تاثیر به خصوصی بر روی مخاطب می گذارد، بنابراین انتخاب صحیح فونت بسیار مهم است. این تخصصی است که طراحان ایران تایپیست به آن اشراف کامل دارند.

 به همین دلیل است که این مجموعه بر روی مشاوره اولیه تاکید دارد. چرا که هرچقدر این ارتباط بیشتر و محکم تر باشد، در نهایت قدرت بصری لوگو افزایش پیدا می کند. در واقع طراحی لوگو تایپوگرافی که با جامعه هدف متناسب باشد، نهفته در پرسش و پاسخ کارشناسان است. قاعدتا هرچقدر اطلاعات کامل تری در خصوص برند انتقال دهید، لوگو حرفه ای تری را تحویل خواهید گرفت.

طراحی لوگو به انگلیسی

عناصر کلیدی در طراحی لوگو به انگلیسی چیست؟

بنابراین تحقیق و تفحص اولین و مهم ترین بخش در طراحی است. در واقع با مشخص شدن جامعه هدف و اطلاعات دقیق از مخاطبان، ایده ها و سبک ها نمایان می شود. ایده هایی که به وسیله ی تجربه، خلاقیت و هنر طراحان ایران تایپیست تبدیل به لوگو می شوند. لوگویی که عنصر اصلی تشکیل دهنده ی آن فونت و تاکید بر کلمات خاص است. کلماتی که منجر می شود مخاطب شما با مجموعه ارتباط برقرار کرده و موجب افزایش بازدید محصولات یا خدمات شود.

یکی از اشتباهات رایجی که اکثر مخاطبان می کنند این است که تصور می کنند طراحی لوگو به انگلیسی آسان است. یعنی برخی از مخاطبان تصور می کنند که طراح وارد یک برنامه ای شده و با نوشتن نام یک لوگوی نوشتاری با فونت خاص تحویل می گیرد. اما موضوع کاملا متفاوت است. چرا که طراحی تمام فونت های نوشتاری انگلیسی و فارسی از صفر تا صد به وسیله طراح پیاده سازی می شوند. یعنی تک تک کلمات به صورت ترسیمی و مفهومی کنار یکدیگر قرار می گیرند نه تایپی. اینکه در یک برند کدام حروف انتخاب شود نیاز به مهندسی و تجربه دارد. این مهندسی و موشکافی به همراه انتخاب رنگ مناسب و کاربردی به وسیله ی ایران تایپیست انجام می شود. بنابراین، مشاوره، انتخاب کلمه مناسب، رنگ سازمانی مرتبط با کسب و کار و طراحی فونت منحصر به فرد از خدمات ایران تایپیست است.

پلتفرم‌ آنلاین برای طراحی لوگو به انگلیسی

بسیاری از مخاطبان تصور می کنند که ایران تایپیست از پلتفرم های آنلاین و آماده برای طراحی لوگو به انگلیسی یا فارسی استفاده می کند. از آنجایی که برند با لوگو و لوگو به عنوان هویت یک مجموعه شناخته می شود، حساسیت بر روی طراحی و پیاده سازی آن بیشتر است. بنابراین اگر قرار باشد لوگو شما با استفاده از پلتفرم های آماده متمایز، خاص و منحصر به فرد شود، چرا ایران تایپیست در حال فعالیت است؟

همه‌ی ما به خوبی از این موضوع مطلع هستیم که لوگو تکراری با ظاهر غیر اصولی چه تاثیر منفی بر روی کسب و کار می گذارد. کسب و کاری که قرار است برای شما درآمدزا باشد و برند شما شناخته شود. قاعدتا لوگویی که تکراری بوده و به صورت غیر اصولی ساخته شود، رشد کسب و کار و فروش غیرممکن به نظر می رسد. بنابراین استفاده از سایت های آنلاین جهت طراحی لوگو به انگلیسی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که یک مجموعه می تواند به آن دست پیدا کند. بنابراین برای اینکه در کسب و کار خود رشد را احساس کنید، استفاده از طراحی اختصاصی و انحصاری ایران تایپیست پیشنهاد می گردد. چرا که قرار است تمام اصول طراحی لوگو رعایت شده و با ارائه یک طرح ایده آل کسب و کار شما بیشتر شناخته شود. کاری که ایران تایپیست به خوبی از عهده ی آن بر می آید.

اینکه از پلتفرم و سایت های آنلاین جهت طراحی لوگو استفاده کنید یعنی بزرگ‌ترین ضربه را به مجموعه ی خود وارد کردید. فرض کنید برخی از رقبا مانند شما به دنبال چنین لوگویی باشند، مخاطب به صورت تصادفی در شبکه های اجتماعی یا وب سایت بر روی محصول کلیک می کند. در بالای سایت لوگوی هر دو سایت مشخص می شود، به نظر شما مخاطب چه حسی پیدا می کند؟

طراحی لوگو به انگلیسی

پلتفرم‌ آنلاین برای طراحی لوگو به انگلیسی

دقیقا به همین دلیل است که طراحی اختصاصی به وسیله ی یک طراح زبردست و حرفه ای مهم است. اگر بین چند مجموعه و سایت، لوگوی شما جذاب و حرفه ای باشد مطمئنا کفه ترازو به سمت مجموعه ی شما خواهد بود. چرا اولین فاکتور یعنی لوگو منحصر به فرد را اصولی ساخته اید و مخاطب هدفمند این موضوع را به خوبی درک می کند.

 بنابراین هرچقدر این لوگو اختصاصی و حرفه ای تر باشد مطمئنا جذب لید و مخاطب هدفمند بیشتر خواهد بود. از طرفی اگر برای طراحی لوگو به انگلیسی یا فارسی از خدمات ایران تایپیست استفاده کنید یک لوگو عالی در سطح بین المللی دریافت می کنید. لوگویی که شما را به طور کامل از رقبا متمایز می کند. بنابراین استفاده از پلتفرم آنلاین جهت طراحی لوگو می تواند منجر به آسیب رساندن به برند شود. برندی که قرار است روزی در میان رقبای بین المللی خوش بدرخشد. بنابراین استفاده از پلتفرم های آنلاین نه تنها هیچ کمکی به مجموعه نمی کند، بلکه منجر به آسیب جبران ناپذیر به برند می شود. همچنین هزینه های شما دوبرابر خواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی لوگو به انگلیسی با کمترین هزینه

با توجه به موارد ذکر شده بالا در خصوص طراحی منحصر به فرد طراحی لوگو به انگلیسی نسبت به اهمیت این موضوع اشراف پیدا کردیم. متوجه شدیم که اگر به دنبال کمترین هزینه باشیم باید مجموعه ای را بیابیم که مانند ایران تایپیست خدمات طراحی لوگو را با کمترین هزینه انجام می دهد. شاید از نگاه شما کمترین هزینه یعنی ارائه یک جمله کریشه ای برای جذب مشتری. اما طراحان ایران تایپیست به هیچ عنوان خدمات خود را به طور رایگان انجام نمی دهند. برای هر یک از لوگوها زحمت بسیاری زیادی کشیده می شود. تمام طراحان این مجموعه از سراسر کشور و حتی به صورت بین المللی سفارش می گیرند.   

طراحی لوگو به انگلیسی

طراحی لوگو به انگلیسی با کمترین هزینه

این یعنی ایران تایپیست این موارد را برای جذب مشتری بیان نکرده و تمام نکات ملموس است. در واقع این مجموعه در پی معرفی خدمات تخصصی خود به مخاطبان هدف است. مخاطبان هدفی که به دنبال مجموعه حرفه ای با قیمت ارزان هستند. یعنی زمانی که به ایران تایپیست مراجعه کرده و نمونه کارها را مشاهده کنید متوجه می شوید که طرح های ارائه شده و نمونه کارها به شدت قوی هستند. ایران تایپیست تمام خدمات خود را به صورت کاملا منصفانه قیمت گذاری کرده و در پی ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان است. خدماتی که با پرسنل کاملا مجرب و حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. همچنین ارائه قیمت مناسب از جانب ایران تایپیست دلیل بر بی اهمیت بودن خدمات نیست. بلکه به این دلیل است که تمامی هموطنان بتوانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.  

طراحی لوگو اسم به انگلیسی

قبل از طراحی لوگو به انگلیسی باید به این فکر کنید که برای انجام تبلیغات، کدام رسانه بهتر است. گاهی ممکن است لوگو شما در تلویزیون یا وب سایت نمایش داده شود. در جای دیگر ممکن است این تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا کارت ویزیت منتشر شود. تعیین نوع کسب و کار و مخاطبان هدف می تواند به طراح کمک کند تا بهترین طرح را ارئه دهد. در واقع ایران تایپیست به واسطه ی این اطلاعات بهترین تصمیم را برای انتخاب سبک لوگو خواهند گرفت.

توجه داشته باشید که سادگی بیش از حد می تواند مخاطب را خسته کند. اینکه لوگو انگلیسی در کمال سادگی در فهم، پیچیدگی هم داشته باشد از طراحانی مانند ایران تایپیست بر می آید. انتخاب لوگو انگلیسی برای کسب و کار نشان دهنده این است که برنامه طولانی مدت و بیزینس پلن خاصی وجود دارد. بنابراین انتخاب این لوگو از بین سایر سبک ها دلیلی داشته که شما به سمت آن کشیده شده اید. درست است که همه چیز به فعالیت شما بر می گردد اما کارشناسان ایران تایپیست قبل از شروع به کار تمام موارد را بررسی می کنند. چرا که ممکن است این لوگو برای اداره یا سازمان های دولتی باشند. در چنین حالتی حتی اگر فعالیت بین المللی باشد، انتخاب سبک لوگو باید مورد بررسی قرار گیرد. تمام این مراحل که در نهایت منجر به طراحی لوگو به انگلیسی می شود کوتاه است. مراحلی که به وسیله ی تیم حرفه ای ایران تایپیست انجام می شود.

طراحی لوگو به انگلیسی

طراحی لوگو اسم به انگلیسی

طراحی لوگو به انگلیسی با حرفه ای ترین طراحان کشور

از مهم ترین خدمات ایران تایپیست طراحی لوگو به انگلیسی یا طراحی در سایر سبک ها می باشد. بنابراین هرچقدر درخواست شما پیچیده تر و سخت تر باشد، طراحان نتیجه عالی تری را به شما پیشنهاد می دهند. به عبارت ساده تر بهترین طراحان در اختیار ایران تایپیست بوده و این طراحان می توانند هر طرح پیچیده ای را تبدیل به لوگو کنند. در واقع طراحان ایران تایپیست دوستدار پروژه های چالش برانگیز و دشوار هستند. پروژه هایی که هم از داخل و هم به شکل بین المللی ثبت شده و در انتظار انتشار هستند.

در نظر داشته باشید که تیمی از حرفه ای ترین طراحان کشور در اختیار ایران تایپیست قرار دارد. بنابراین اگر در این مجموعه نتوانید به آنچه که می خواهید برسید، در هیچ مجموعه دیگری هم نخواهید نرسید. ما این موضوع را با اطمینان خاطر بیان می کنیم. بنابراین فرقی نمی کند که پروژه و درخواست شما چه چیزی است. همین که وارد سایت ایران تایپیست شدید بر روی خدمات مربوطه کلیک کرده و از بین آن ها نمونه کارها هم مشاهده کنید. قاعدتا نمونه کارها می توانند گواه همه چیز باشند.

بنابراین همین حالا با مشاوران در ارتباط بوده و سفارش طراحی لوگو به انگلیسی را ثبت کنید. البته ممکن است کارشناسان برای مجموعه ی شما پیشنهادات دیگری بدهند که با درخواست شما مغایرت داشته باشد. در برخی موارد شاهد این هستیم که انتخاب یک سبک از لوگو برای مجموعه ی مشتریان بدون کاربرد است. به عنوان مثال ممکن است طراحی لوگو به انگلیسی به کار مجموعه ی شما نیاید. بدین صورت است که کارشناسان ایران تایپیست وارد عمل شده و بهترین گزینه برای ساخت لوگو را به شما پیشنهاد می دهند.

طراحی لوگو به انگلیسی

طراحی لوگو به انگلیسی با حرفه ای ترین طراحان کشور

در نهایت بعد از مشاوره و همچنین تایید شما سفارش ها به طور کامل به مرحله ی اجرا درآمده و بهترین لوگو جهت برند سازی طراحی و پیاده سازی می شود. بنابراین پیشنهاد می گردد قبل از اینکه دسته بندی لوگو خود را انتخاب کنید با مشاوران ما در ارتباط باشید. بدین صورت بهترین سبک و گزینه برای شما به اجرا در می‌آید. در انتها ایران تایپیست بهترین و کامل ترین لوگو را برای شما طراحی می کند.

بدین صورت شما هم مانند سایر مشتریان از خدمات این مجموعه رضایت کامل داشته و بهترین لوگو را برای برند خود دریافت می کنید. برندی که قرار است اول از همه با لوگو شناخته شده و مخاطبان هدف اول از همه از راه لوگو با برند شما ارتباط بگیرند. ایران تایپیست بهترین گزینه جهت طراحی یک لوگوی تمام عیار و زیبا است. چرا که طراحان با سابقه و کاملا حرفه ای در اختیار این مجموعه هستند. در واقع به عنوان بهترین طراحان در سراسر کشور شناخته می شوند. این دلیل محکمی جهت اعتماد به ایران تایپیست است.

طراحی لوگو به انگلیسی

طراحی لوگو اسم انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگوطراحی کاتالوگطراحی سربرگهزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

طراحی لوگو به انگلیسی تنها خدمات ایران تایپیست نیست. مطمئنا با مشاهده نمونه کارهای موجود در سایت می توانید خیال خود را از این بابت آسوده کنید.

فرقی نمی کند درخواست شما طراحی لوگو به انگلیسی باشد یا سایر سبک ها، ایران تایپیست مشاوره رایگان دارد. این مشاوره قبل از اجرای پروژه بر روی کیفیت اجرا تاثیر مستقیم می‌گذارد.

بله طرح شما در پسوند های مختلف در اختیار شما قرار می دهیم. بنابراین اگر نیاز به تغییر داشته باشید خود شما هم می توانید آن را ویرایش کنید. اما اگر منظور ویرایش ایران تایپیست است، بله ویرایش هم انجام می‌شود.

بله. بعد از ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان، متخصصان طراحی لوگو به انگلیسی را آغاز کرده و کمتر از یک هفته به شما تحویل می‌دهند. تمام خدمات ایران تایپیست VIP و منحصر به فرد است.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 299 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی آرم به انگلیسی سفارش لوگو به انگلیسی طراحی لوگو آنلاین به انگلیسی طراحی لوگو اسم انگلیسی طراحی لوگو با انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :