یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر و لوگو

نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/26 ساعت 17:09:37 بازدید: 65 امتیاز 0 از 0 نظر

بنر و لوگو از جمله ابزارهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کاربران بسیاری را به خود جذب کرد و هویت برند را به تصویر کشید. برای اینکه طراحی بنر و لوگو یک برند با بهترین کیفیت ممکن انجام شود، نیاز است از بهترین گرافیست‌ها بهره گرفت. طراحان ایران تایپیست با تکیه بر رنگ، مقیاس‌پذیری و وضوح انواع بنرها و لوگوها را طراحی می‌کنند؛ به همین علت می‌توان بین خدمات این مجموعه با سایر مراکز تفاوت‌های قابل‌توجهی مشاهده کرد. در ادامه به صورت کامل‌تر شما را با خدمات طراحی لوگو و بنر آشنا خواهیم کرد؛ پس همراه ما باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات طراحی بنر و لوگو

امروزه استفاده از بنر و لوگو بسیار افزایش پیدا کرده است؛ زیرا هر کدام از آن‌ها به نحوی می‌توانند مخاطبان را به سمت یک کسب‌وکار و برند جذب کنند. در مجموعه ایران تایپیست خدمات مختلفی برای طراحی بنر و لوگو در نظر گرفته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها برای گروه مختلفی از افراد مناسب هستند. برخی افراد در کنار طراحی بنر، درخواست طراحی لوگو نیز دارند؛ زیرا بنرها باید حاوی لوگو باشند تا بتوانند هویت یک کسب‌وکار را بهتر به تصویر بکشند. در ایران تایپیست نیز هر دو خدمات طراحی بنر و طراحی لوگو انجام می‌شوند. بیایید در ادامه نگاهی به خدمات هر یک داشته باشیم.

خدمات طراحی بنر

ایران تایپیست در زمینه طراحی بنر متنوع‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد که تمامی آن‌ها کیفیت بالایی دارند. با کمک این خدمات می‌توانید برند خود را تبلیغ کنید، شعار تبلیغاتی را به مخاطبان انتقال دهید، نرخ کلیک را افزایش دهید و در نهایت باعث بیشتر شدن فروش محصولات شوید. از جمله خدمات طراحی بنر در مجموعه ایران تایپیست می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  1. طراحی بنر برای سایت: برای افزایش نرخ کلیک بنرهای سایت مناسب‌ترین گزینه هستند. تمامی المان‌ها به خوبی در این بنرها کنار هم قرار می‌گیرند تا بتوانند تأثیرگذاری را به شکل چشمگیری افزایش دهند و مخاطبان بیشتری را به سمت کسب‌وکار شما بکشانند.
  2. طراحی بنر برای اینستاگرام: اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است و توانسته مخاطب بسیاری را به خود جذب کند؛ ازاین‌رو کسب‌وکارها با کمک طراحی بنر می‌توانند تبلیغ برند خود را شروع کنند. بنرها می‌توانند در قالب‌های مختلفی همچون استوری، پست و... طراحی شوند.
  3. طراحی بنر تبلیغاتی: ایران تایپیست برای طراحی بنر تبلیغاتی از بهترین نرم‌افزارها کمک می‌گیرد. همچنین طراحان با تمامی استانداردهای بنر تبلیغاتی آشنا هستند؛ به همین علت در انتها می‌توانید شاهد بهترین کیفیت از بنرها باشید.
  4. طراحی بنر محیطی: بنرهای فیزیکی و محیطی از جمله مدل‌های قدیمی هستند؛ اما با این وجود هنوز هم محبوبیت‌ خود را حفظ کرده‌اند و می‌توان از آن‌ها در انواع مکان‌ها کمک گرفت.
  5. طراحی بنر مغازه: مغازه‌ها برای معرفی محصولات و خدمات خود از بنرها کمک می‌گیرند. ایران تایپیست در زمینه طراحی بنر مغازه نیز فعالیت دارد و در این زمینه از بهترین طراحان بهره می‌برد.
  6. طراحی بنر کسب‌‌وکار: کسب‌وکارها در هر شکلی که باشند، نیاز دارند خدمات و محصولات خود را به دیگران معرفی کنند. برای این کار می‌توان از بنرها کمک گرفت. یک بنر اختصاصی می‌تواند معرف برند شما باشد.

طراحی بنر و لوگو

انواع خدمات بنر

طراحی لوگو

طراحی بنر و لوگو توسط مجموعه ایران تایپیست در بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. لوگوها در بنرها قرار می‌گیرند تا بتوانند به برند شما هویت ببخشند و ارزش آن را حفظ کنند. خدماتی که ایران تایپیست در زمینه طراحی لوگو ارائه می‌دهد، گسترده هستند؛ اما از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  1. طراحی لوگو برای اینستاگرام: با طراحی لوگو برای شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانید مخاطبان خود را بشناسید. تصویر لوگو می‌تواند به عنوان عکس پروفایل مورد استفاده قرار بگیرد و از این طریق مخاطبان گوناگونی را هدف قرار دهد.
  2. طراحی لوگو نستعلیق: نستعلیق از جمله خطوطی است که قدمت زیادی دارد. شما می‌توانید نوع کسب‌وکارتان را با ایران تایپیست در میان بگذارید تا مشخص شود آیا لوگو نستعلیق گزینه مناسبی برای شما است یا خیر.
  3. طراحی لوگو با اسم: اگر اسم برندتان خاص است، می‌توانید از همان نام برای طراحی لوگو بهره ببرید. ایران تایپیست در زمینه طراحی لوگو با اسم خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.
  4. طراحی لوگو مذهبی: بسیاری از افراد به دلیل نوع کسب‌وکار یا فعالیت‌های خود به لوگو مذهبی نیاز دارند. ایران تایپیست می‌تواند به شما در زمینه طراحی لوگوهای مذهبی کمک کند.

در کل مجموعه ایران تایپیست با بهره‌مندی از بهترین طراحان می‌تواند به شما کمک کند تا از برترین خدمات طراحی بنر و لوگو بهره ببرید. اگر شما نیز به دنبال ثبت سفارش هستید، کافی است همین حالا اقدام کنید.

طراحی بنر و لوگو

مهم‌ترین خدمات طراحی لوگو و بنر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت استفاده از خدمات طراحی گرافیکی بنر و لوگو

استفاده از خدمات طراحی بنر و لوگو اهمیت بالایی دارد؛ زیرا می‌توان از مزایای گوناگون نهایت بهره را برد. این ابزارها راهی برای تبلیغ و معرفی برند هستند و در مقایسه با سایر شیوه‌ها توانسته‌اند از نظر هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر جلوه کنند. اگر قصد دارید کسب‌وکار شما رشد بسیاری را تجربه کند، می‌توانید از این خدمات بهره ببرید. در کل با کمک این خدمات می‌توانید از مزایای گوناگونی بهره‌مند شوید که مهم‌ترین آن‌ها گزینه‌های زیر را به خود اختصاص داده‌اند:

  1. اگر از بهترین طراحان استفاده شود، می‌توانید شاهد کیفیت بالایی از بنرها و لوگوها باشید.
  2. جذابیت بالایی دارند و می‌توانند بسیار چشمگیر جلوه کنند.
  3. جامعه آماری گسترده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند؛ به همین علت جذب مخاطب راحت‌تر انجام خواهد شد.
  4. اثرگذاری بنرها و لوگوها بسیار هوشمندانه است.

در کل تبلیغ اصلی‌ترین رکن برای پیشرفت و رشد یک کسب‌وکار به شمار می‌رود. ابزارهای تبلیغاتی گسترده هستند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به طراحی بنر و لوگو اشاره داشته باشیم. با بنر و لوگو می‌توانید در ذهن مخاطب خودتان را تثبیت کنید و به هدفی که در سر دارید، برسید. بنرها این قابلیت را دارند یک داستان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن روایت کنند و تأثیر مثبت خود را روی مخاطب بر جای بگذارند. البته این به شرطی است که کیفیت طراحی بسیار بالا باشد. اگر طراح به استانداردها توجهی نداشته باشد، در آن صورت تنها شاهد بر جای ماندن اثرات مخرب خواهید بود که این موضوع اصلاً به نفع شما و برندتان نیست. ایران تایپیست با بهره‌مندی از بهترین طراحان می‌تواند به شما کمک کند بهترین بنرها را تحویل بگیرید.

طراحی بنر و لوگو

مزایای استفاده از خدمات بنر و لوگو

چگونه با این دو عنصر، تصویر مؤثری از برند خود بسازیم؟

هدف از طراحی بنر و لوگو ساخت یک تصویر مؤثر از برند است. برای اینکه بتوانید با کمک بنر و لوگو تصویری مثبت خلق کنید نیاز است گرافیست‌ها هنگام طراحی به نکات گوناگونی توجه نشان دهند. در ابتدای امر باید از یک گروه بسیار با تجربه کمک بگیرید. قطعاً همفکری، مشورت و همکاری منجر به نتیجه بهتر خواهند شد. در ایران تایپیست طراحان با همکاری یکدیگر می‌توانند نیازهای مشتری را بهتر درک کرده و سپس با نتیجه بهتری خواسته‌های آن‌ها را پیاده کنند. در واقع برای ساخت تصویر مؤثر از برند نیاز است طراحی در چارچوب نیاز مشتری انجام شود؛ در غیر این صورت پروژه نتیجه عکس خواهد داشت. ایده‌پردازی خلاقانه، تسلط بر مسائل روان‌شناسی، رعایت اصول و... می‌توانند در طراحی یک بنر با کیفیت ایده‌آل مؤثر واقع شوند. در کل یک سری نکات وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توان بهترین بنرها و لوگوها را طراحی کرد؛ از جمله:

  • سادگی در عین شیک بودن

اولین نکته هنگام طراحی بنر و لوگو توجه به سادگی است. هرچقدر سادگی بیشتر باشد، به همان اندازه نیز می‌تواند در جذب مخاطب موفق‌تر عمل کند. در واقع بنرهای ساده تأثیر بیشتری روی مخاطب می‌گذارند؛ زیرا افراد از پیچیدگی فراری هستند و علاقه خاصی به جزئیات نیاز ندارند. طراحی لوگو و بنر باید به گونه‌ای صورت بگیرد که مخاطب در سه ثانیه اول بتواند پیام آن را درک کند. در واقع عناصر تزیینی فراوان تنها منجر به حواس‌پرتی مخاطب می‌شوند؛ بنابراین هدف اصلی بنر و لوگو درک نخواهد شد.

طراحی بنر و لوگو

شیک بودن بنرها اهمیت دارد

  • داشتن ویژگی برقراری ارتباط

در طراحی بنر و لوگو عناصر باید به گونه‌ای به کار گرفته شوند که بتوانند به خوبی ارتباط لازم را با برند برقرار کنند. شما باید ماهیت اصلی برند خود را شناسایی کرده و سپس از این طریق نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. زمانی که یک لوگو با برند شما مرتبط باشد، در آن صورت می‌تواند ارزش‌های تجاری را افزایش دهد و ماهیت برند شما را بازتاب دهد.

  • استفاده از استراتژی رنگ‌ها

سومین نکته در طراحی لوگو و بنر توجه به استراتژی رنگ‌ها است. زمانی که طراح از رنگ‌ها به طور هوشمندانه بهره ببرد، می‌تواند جلوه‌ای ویژه به بنر و لوگو ببخشد. در واقع استراتژی‌ها به گونه‌ای هستند که می‌توانند احساسات مخاطبان را برانگیخته کنند. استفاده از رنگ قرمز هیجان را افزایش می‌دهد؛ در حالی که رنگ آبی می‌تواند انتقال‌دهنده آرامش باشد. طراح و مشتری باید به خوبی درباره ماهیت برند صحبت کنند. این کار باعث می‌شود گرافیست هنگام طراحی بهترین استراتژی‌ها را به کار بگیرد و با دیدگاه بهتری از روان‌شناسی رنگ‌ها بهره ببرد.

  • استفاده از فونت مناسب

در طراحی بنر و لوگو باید به فونت نیز توجه شود. همان‌طور که می‌دانید بنرهای تبلیغاتی حاوی نوشته‌هایی بوده که اغلب نشان‌دهنده هدف برند هستند. در هر صورت این متون باید با فونت مناسب نوشته شوند تا بتوان به راحتی متوجه خوانایی آن‌ها شد. طراحان ایران تایپیست در تلاش هستند تا از بهترین فونت‌ها هنگام طراحی بهره ببرند.

طراحی بنر و لوگو

استفاده از خواناترین فونت‌ها هنگام طراحی

هنر استفاده از لوگو در بنرهای تبلیغاتی برای جذب مخاطبان

در بنرهای تبلیغاتی المان‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند که هرکدام به نحوی می‌توانند مؤثر واقع شوند. لوگو یکی از این موارد است. در طراحی بنر و لوگو باید بتوان تمامی المان‌ها را به خوبی طراحی کرد تا مخاطبان به برند مربوطه جذب شوند. بنرها برای اینکه ارزش هویتی داشته باشند، نیازمند لوگو هستند. لوگو باید در جای مناسب قرار بگیرد تا جذب مخاطب زیادی صورت بگیرد. به عنوان مثال مناسب‌ترین جایگاه لوگو در بنر گوشه‌های راست و چپ بالا است. در زبان فارسی بنرها و نوشته‌ها از سمت راست خوانده می‌شوند؛ به همین علت مخاطب در چند ثانیه می‌تواند به وجود آن پی ببرد. زمانی که به طور مداوم بنر شما دیده شود، لوگو نیز در ذهن مخاطب حک خواهد شد. همین موضوع می‌تواند تأثیرگذاری بنرهای تبلیغاتی را افزایش دهد و در نهایت باعث جذب مخاطبان بسیار شود.

طراحی بنر و لوگو

جذب مخاطب با کمک بنر و لوگو

هزینه طراحی بنر و لوگو چقدر است؟

به طور کلی نکات گوناگونی وجود دارند که پیش از طراحی بنر و لوگو باید به آن‌ها توجه نشان دهید. هزینه یکی از این موارد است. پارامترهای متعددی به چشم می‌خورند که می‌توانند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم هزینه‌ها را دستخوش تغییر قرار دهند. هر چند بنرها و لوگوها راهی مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغ هستند؛ اما با این حال برای اینکه بتوانید بودجه خود را بهتر مدیریت کنید، نیاز است با این پارامترها آشنا شوید که شامل گزینه‌های زیر هستند:

  1. نوع طرح: اولین مورد نوع طرح است. هر چقدر طرح اختصاصی پیچیده‌تر باشد، به همان اندازه نیز طراح باید زمان بیشتری را صرف طراحی آن کند؛ به همین علت هزینه‌ها افزایش پیدا خواهند کرد.
  2. مدت‌زمان تحویل پروژه: نکته دیگر مدت‌زمان است. طراحان با توجه به مشغله کاری خود طبق برنامه پیش می‌روند؛ به همین علت هنگام ثبت سفارش به تقویم کاری خود رجوع می‌کنند. اگر شما به دنبال تحویل پروژه خود در سریع‌ترین زمان ممکن است باید درخواست ثبت سفارش فوری داشته باشید. همین موضوع هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.
  3. ابعاد: بنرها اندازه‌های مختلفی دارند. شما در ابتدا باید شبکه اجتماعی مورد نظر را مشخص کنید تا گرافیست بداند بنر را باید در چه ابعادی طراحی کند. با افزایش ابعاد، باید از المان‌های بیشتری نیز کمک گرفت. در نهایت هزینه‌ها سیر صعودی خواهند داشت.

اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که بهترین هزینه را در زمینه طراحی بنر و لوگو دریافت کند، می‌توانید با کارشناسان ایران تایپیست در تماس باشید. این مجموعه در کنار ارائه بهترین تعرفه‌ها، می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت بالای خدمات خود راحت کند.

طراحی بنر و لوگو

هزینه‌های لازم برای طراحی لوگو و بنر

سخن آخر

امروزه از روش‌های مختلفی می‌توان در جهت بازاریابی و تبلیغات بهره برد. بنرها و لوگوها می‌توانند در این زمینه به کمک برندها و کسب‌وکارها بیایند. طراحی بنر و لوگو اگر کیفیت بالایی داشته باشد، می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این ابزارها راهی هستند تا آمار فروش محصولات و استفاده از خدمات را به شکل چشمگیری افزایش دهند. قبل از ثبت سفارش پیشنهاد می‌دهیم به نکات گوناگونی توجه داشته باشید که یکی از آن‌ها هزینه است. اگر به دنبال بنرهایی با بهترین کیفیت ممکن و هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستید، می‌توانید با ایران تایپیست در تماس باشید. طراحان این مجموعه به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید از بنرهایی استثنایی نهایت بهره را ببرید.

طراحی بنر و لوگو

نکات مهم در طراحی بنر و لوگو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی لوگو هزینه طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی

سوالات متداول

تعیین یک هزینه مشخص و ثابت برای طراحی لوگو بنر امکان‌پذیر نیست؛ زیرا پارامترهای مختلفی روی افزایش یا کاهش هزینه‌ها تأثیرگذار هستند. ابعاد، نوع طرح، مدت‌زمان تحویل پروژه و... در بین این موارد جای می‌گیرند.

امروزه طراحی لوگو و بنر توسط مجموعه‌های مختلفی انجام می‌شود. برای اینکه این بنرها و لوگوها کیفیت بالایی داشته باشند، نیاز است توسط بهترین گرافیست‌ها طراحی شوند. مجموعه ایران تایپیست می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

با استفاده از خدمات طراحی لوگو و بنر می‌توان به مزایای قابل توجهی دست پیدا کرد. کاهش هزینه‌ها، جذب مخاطب، هویت بخشیدن به برند و... تنها بخشی از این مزایا هستند.

طراحان برای اینکه بتوانند بهترین خدمات طراحی بنر و لوگو را ارائه دهند، نیازمند توجه به نکات گوناگونی هستند. استراتژی رنگ‌ها، ساده بودن طراحی و همچنین برقراری ارتباط از جمله این نکات هستند.


نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/26 ساعت 17:09:37 تعداد بازدید: 65 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش طراحی بنر و لوگو طراحی بنر و لوگو آنلاین خدمات طراحی بنر و لوگو طراحی بنر و لوگو فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :