شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر و بیلبورد

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/7 ساعت 09:00:00 بازدید: 90 امتیاز 0 از 0 نظر

روش‌های بازاریابی تنوع بالایی دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند مزایای متنوعی از خود به نمایش بگذارند. بنر و بیلبوردها از جمله این روش‌ها به شمار می‌روند و می‌توانند به خوبی معرف انواع محصولات و خدمات باشند. برای اینکه بتوان بازاریابی را در بهترین کیفیت ممکن انجام داد، نیاز است طراحی بنر و بیلبورد بر اساس استانداردهای موجود صورت بگیرد؛ به همین علت در این مطلب قصد داریم به اهمیت طراحی این بنرها بپردازیم و برای رسیدن به تأثیر بصری بیشتر یک سری استراتژی‌ها را با شما در میان بگذاریم؛ بنابراین تا انتهای این مقاله همراه با مجموعه ایران تایپیست باشید.

طراحی بنر و بیلبورد

بررسی نکات مهم هنگام طراحی بنر و بیلبورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت طراحی بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی

بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی این وظیفه را دارند تا بازاریابی را در بهترین شکل ممکن انجام دهند. این روش در مقایسه با سایر شیوه‌های بازاریابی مقرون‌به‌صرفه‌تر است و امکان دیده شدن در فضای مجازی و محیط بیرون را افزایش می‌دهد. برای آگاهی افراد از برندها می‌توان به طراحی بیلبورد و بنر روی آورد. زمانی که بنرها با توجه به اصول خاص طراحی شوند، می‌توانند به خوبی بازار هدف را تحت تأثیر قرار دهند و از این طریق مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشانند. یک بنر با کیفیت و خلاقانه می‌تواند کنجکاوی مخاطب را افزایش دهد. کاربران با این شیوه درباره برند تحقیقات لازم را انجام می‌دهند. این تحقیقات تا زمانی ادامه دارند که به تمامی جواب‌های سؤالات خود دست پیدا کنند. در واقع بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی اگر به خوبی طراحی شوند می‌توانند رسالت اصلی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند که همان جذب مخاطب و برندسازی است.

طراحی بنر و بیلبورد

اهمیت بالایی بنرهای تبلیغاتی

هنر طراحی بنر و بیلبورد برای دست‌یابی به تأثیر بصری بیشتر

اصلی‌ترین استراتژی که در طراحی بنر و بیلبورد باید در نظر گرفته شود، بازاریابی است. بازاریابی یا مارکتینگ از آن جهت صورت می‌گیرد که بتوان خدمات یا محصول خاصی را به کاربران معرفی کرد. اگر ایده‌هایی که در طراحی به کار می‌روند ناب باشند، می‌توانند مخاطبان گوناگون را تحت تأثیر قرار دهند. بنرها برای اینکه از نظر بصری تأثیرگذار واقع شوند، نیاز است استراتژی‌های ویژه‌ای هنگام طراحی آن‌ها در نظر گرفته شوند. مهم‌ترین نکته‌ای که در این زمینه می‌تواند مؤثر واقع شود، رنگ است. رنگ‌ها معانی گوناگونی دارند و هر کدام می‌توانند برای بنرهای خاصی مورد استفاده واقع شوند.

به عنوان مثال اگر به دنبال افزایش هیجان هستید، مناسب‌ترین رنگ قرمز است. رنگ سبز طراوت و شادابی را با خود به همراه دارد و رنگ آبی می‌تواند آرامش را به ارمغان بیاورد. طراحانی که بدین منظور انتخاب می‌شوند باید به صورت کامل با روان‌شناسی رنگ‌ها آشنایی داشته باشند تا بتوانند ایده‌های درخواستی مشتری را به خوبی پیاده کنند. با در نظر گرفتن همین نکته اساسی می‌توان یک تصویر جذاب و به یاد ماندنی را از خود به اشتراک گذاشت و محصولات و برند را به روشنی معرفی کرد. چه هدف شما از طراحی بیلبورد و بنر، کمپین‌های تبلیغاتی باشد و چه اهداف دیگر، طراحان ایران تایپیست می‌توانند به کمک شما بیایند تا یک تأثیر بصری منحصربه‌فرد را از خود به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات کامل‌تر با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

استراتژی‌ها و اصول طراحی بنر و بیلبورد

برای اینکه طراحی بنر و بیلبورد به صورت کاملاً اصولی انجام شود، نیاز است به یک سری استراتژی‌ها توجه داشته باشید. هر کدام از این استراتژی‌ها اهمیت ویژه خود را دارند و می‌توانند به خوبی در زمینه برندسازی موفق عمل کنند. برای اینکه اطلاع‌رسانی توسط برندها و بیلبوردها به خوبی انجام شود، گرافیست‌ها هنگام انجام کار طراحی باید یک سری اصول را در نظر داشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

  • توجه به تعداد کلمات هنگام طراحی بنر و بیلبورد

هنگام طراحی بیلبورد و بنر اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، تعداد کلمات مورد استفاده است. در ابتدا باید بدانید متن‌ طولانی از حوصله مخاطب کاملاً خارج است. ثانیاً این دسته از متون نمی‌توانند آن‌گونه که باید پیام تبلیغاتی را به مخاطبان منتقل کنند؛ به همین علت باید به عبارت "کم گوی و گزیده گوی چون دُرّ" توجه کنید. هر چقدر در نوشتن متون اعتدال را رعایت کنید، به همان اندازه نیز می‌توانید به جذب مخاطب امیدوارتر باشید. بنر تبلیغاتی شما جایی برای داستان‌سرایی نیست.

تنها یک سری کلمات را باید کنار هم بچینید تا بتوانید مفهوم مورد نظر را به درستی انتقال دهید. به طور کلی هر بیلبورد به اندازه شش ثانیه زمان دارد تا بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند؛ به همین علت تعداد کلمات باید به گونه‌ای باشد که در همین مدت زمان بتوان متوجه پیام آن شد. بر اساس نظر کارشناسان توصیه می‌شود هر بنر و بیلبورد به اندازه 4 تا 6 کلمه باشد. تمامی کلمات باید به نحوی انتخاب شوند که بتوانند در جذب مخاطب مثمر ثمر واقع شوند.

طراحی بنر و بیلبورد

تعداد کلمات مجاز هنگام طراحی بیلبورد و بنر

  • قرار گرفتن در مرکز توجه هنگام طراحی بیلبورد و بنر

در طراحی بنر و بیلبورد باید به مرکز توجه بودن اهمیت دهید. هنگام نصب بیلبورد ممکن است با بیلبوردهای تبلیغاتی دیگری نیز روبه‌رو شوید. تمامی این بنرها با یکدیگر رقیب هستند و برای پیروز شدن در میدان جنگ به دنبال روش‌های گوناگونی هستند. در واقع بیلبوردی در برندسازی موفق خواهد بود که بتواند در مرکز توجهات قرار بگیرد. بدین منظور روش‌های مختلفی به چشم می‌خورند و می‌توان از انواع استراتژی‌ها کمک گرفت. توجه به روان‌شناسی رنگ‌ها، استفاده هوشمندانه از تصاویر، به کار گیری سایر المان‌های گرافیکی و... از جمله مواردی هستند که می‌توانند بنر را در معرض توجه مخاطبان بسیاری قرار دهند. در کمپین‌های تبلیغاتی محیطی تمامی عناصر گرافیکی به نحوی می‌توانند تأثیرگذار واقع شوند. طراحان باید هنگام طراحی رقبا و نیازهای مشتریان را در نظر بگیرند و از این طریق بهترین بنر را در اختیار مخاطب قرار دهند.

  • عمل کردن هوشمندانه

هیچ‌وقت نمی‌توانید متوجه شوید کدام نوع تبلیغات خسته‌کننده است. فقط با گذشت زمان متوجه خواهید شد بنر شما هیچ گونه جذبی نداشته است؛ به همین علت برای اینکه از هدر رفتن زمان و هزینه خود جلوگیری کنید، نیاز است از همان ابتدا به شکلی هوشمندانه جلو بروید. زمانی که تبلیغ هوشمندانه باشد، توجه مخاطبان نیز به راحتی جلب خواهد شد. زمانی که تبلیغ شما قالب منطقی داشته باشد، می‌توانیم آن را هوشمندانه بنامیم.

یعنی شما باید سطح مخاطب را در نظر بگیرید، به شخصیت آن‌ها توجه کنید و در نهایت نسبت به طراحی قدم بردارید. به عنوان مثال بنر تبلیغاتی شرکتی که در حوزه حمل و نقل فعالیت دارد، باید با بنر یک شرکت دارویی کاملاً متفاوت باشد؛ در غیر این صورت نمی‌توانید مخاطب جدیدی را به سمت برند خود جذب کنید. در نظر گرفتن ماهیت درست برندها هنگام طراحی بنر می‌تواند شما را یک قدم به سمت موفقیت هدایت کند.

  • اهمیت فونت و شکل متن

از اهمیت فونت و شکل متن نیز هنگام طراحی بنر و بیلبورد نمی‌توان گذر کرد؛ زیرا هر کدام از آن‌ها به نحوی می‌توانند تأثیرگذاری خود را روی جذب مخاطب اعمال کنند. در بیلبوردها فونت‌ها باید به قدری ساده باشند که بتوان به راحتی متون را مطالعه کرد. در واقع فونت‌های فانتزی باعث می‌شوند مخاطب بدون فکر کردن به چیزی از بیلبورد شما به راحتی گذر کند. در شش ثانیه فرصتی که دارید، باید بتوانید نهایت راحتی را برای مخاطب به ارمغان بیاورید. همچنین متن‌ها باید به اندازه‌ای بزرگ باشند که خواننده را با چالش روبه‌رو نکنند.

طراحی بنر و بیلبورد

اهمیت فوق‌العاده فونت متن

  • استفاده از تصاویر مناسب در بیلبورد

در طراحی بیلبورد و بنر باید از تصاویر مناسب کمک گرفته شود. در واقع تصاویر از این قابلیت برخوردار هستند تا باعث جذب یا دفع مخاطب شوند. تصاویر روی بیلبوردها باید به نحوی باشند که مخاطب در یک نگاه بتواند آن‌ها را درک کند. زمانی که جزئیات تصاویر زیاد باشند، مخاطب نیز باید وقت بیشتری صرف درک آن‌ها کند که این موضوع خارج از حوصله است؛ به همین علت از تصاویر یونیک و ساده استفاده کنید تا مخاطبان نیز بیشتر جذب مشاهده آن‌ها شوند.

  • رنگ‌های مناسب در بیلبورد

بدون شک رنگ‌ها می‌توانند نقش کلیدی در جذابیت یک بنر ایفا کنند. رنگ‌ها باید در هارمونی و کنتراست کامل با یکدیگر قرار بگیرند تا از این طریق بتوان توجه عابران و رهگذران را بیشتر جذب کرد. در واقع تمامی گرافیست‌هایی که وظیفه طراحی بنر و بیلبورد را برعهده می‌گیرند، باید با روان‌شناسی رنگ‌ها به صورت کامل آشنا باشند. به عنوان مثال رنگ‌های زرد و قرمز می‌توانند برای بیلبوردها مورد استفاده قرار بگیرند؛ اما اگر زرد را در کنار مشکی قرار دهید، بدون شک تأثیرگذاری آن افزایش پیدا می‌کند. این هنری است که با آزمون و خطا می‌توان به درک آن دست پیدا کرد. همچنین رنگ پس‌زمینه و متن باید کاملاً متفاوت با یکدیگر باشند تا بتوان به خوبی به تفکیک جزئیات پرداخت.

طراحی بنر و بیلبورد

استفاده از مناسب‌ترین رنگ‌ها هنگام طراحی بیلبورد و بنر

  • دقت در انتخاب پیام

انتخاب پیام در طراحی بیلبورد و بنر نیز بسیار پراهمیت است. پیام‌هایی که شما انتخاب می‌کنید، در کنار کوتاه بودن باید بتوانند در ذهن مخاطب جا خوش کنند. اگر پیام تأثیرگذار نباشد، با سرعت بالایی از ذهن مخاطب پاک خواهد شد. در این شرایط نه تنها مخاطبان خود را پیدا نکرده‌اید؛ بلکه یک قدم نیز از برندسازی فاصله گرفته‌اید.

  • عدم پر کردن تمام فضا

شما نباید تمام فضای بنر و بیلبورد خود را پر کنید؛ زیرا این کار باعث شلوغ به نظر رسیدن محتوا می‌شود. هر چقدر بنر شما ساده‌تر باشد، به همان اندازه نیز موفق‌تر جلوه خواهد کرد. از تصاویر، متون و سایر عناصر گرافیکی در حد تعادل استفاده کنید تا بنر و بیلبورد شما جلوه بصری خوبی داشته باشند. تجربه ثابت کرده است پر کردن تمام فضای بیلبوردها و بنرها تأثیر بسیار منفی روی نگاه مخاطب خواهد گذاشت. مجموعه ایران تایپیست با بهره‌مندی از بهترین طراحان می‌تواند به کمک شما بیاید تا از بهترین بنرها و بیلبوردها در سطح شهر بهره ببرید.

  • چگونه با اندازه بزرگ، پیامتان را به نحو اثرگذاری ارسال کنید؟

همان‌طور که اشاره کردیم هنگام طراحی بنر و بیلبورد باید به اندازه متن توجه داشته باشید. یک رهگذر ممکن است بیلبورد شما را از راه دور مشاهده کند؛ به همین علت سایز متن باید در حدی باشد که مخاطب بدون دردسر خاصی بتواند آن را بخواند. همچنین برای اینکه اثرگذاری پیام بنر را بیشتر کنید، پیشنهاد می‌دهیم یک یا دو کلمه از متن کلی را بزرگ‌تر از سایر گزینه‌ها طراحی کنید. این کلمات باید کلیدی‌ترین‌ها باشند.

با این کار مخاطب روی این دسته از کلمات تمرکز خواهد کرد و به نوعی ملکه ذهن او خواهند شد. هر چقدر اندازه کلمات بزرگ‌تر باشد، به همان میزان نیز می‌توان اثرگذاری را افزایش داد. طراحان ایران تایپیست به این نکته مهم توجه ویژه‌ای دارند و به گونه‌ای بنرتان را طراحی خواهند کرد که بتوانید در سه ثانیه مخاطب را تحت تأثیر خود در بیاورید. همین حالا برای ثبت سفارش طراحی انواع بنر و بیلبورد اقدام کنید.

طراحی بنر و بیلبورد

استفاده از متون با سایز بزرگ هنگام طراحی بیلبورد و بنر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

با طراحی بنر و بیلبورد در تبلیغات خود بیشتر به چشم بیایید.

برای تبلیغ محصولات و خدمات روش‌های گوناگونی به چشم می‌خورند که یکی از ایده‌آل‌ترین آن‌ها طراحی بنر و بیلبورد است. با این روش تبلیغاتی شما می‌توانید خدمات خود را بهتر معرفی کنید. این روش تبلیغاتی در مقایسه با سایر گزینه‌ها تأثیرگذارتر است و انواع خدمات و کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ بهره ببرند. در لیست زیر به معرفی کسب‌وکارهایی پرداخته‌ایم که می‌توانند از بیلبوردها برای تبلیغات خود استفاده کنند.

  1. انواع فروشگاه‌های خرده‌فروش همچون فروشگاه‌های کوروش، رفاه و...
  2. انواع رستوران‌ها و کافه‌ها
  3. انواع بانک‌ها، موسسه‌های مالی و...
  4. انواع سالن‌های زیبایی و آرایشی
  5. انواع باشگاه‌های ورزشی و موسسه‌های آموزشی
  6. انواع خدمات مرتبط با خرید، فروش و تعمیرات

اگر برنامه‌ریزی‌ها به درستی انجام شوند، در آن صورت می‌توان انتظار تبلیغ چشمگیر را داشت. بنرها در تمام مکان‌های شلوغ نصب می‌شوند و روزانه هزاران نفر می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. اگر یک فرد هر روز در یک مسیر تکراری رفت و برگشت داشته باشد، در آن صورت بیشتر با بیلبوردها روبه‌رو می‌شوند. همین موضوع باعث برندسازی غیرمستقیم خواهد شد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توانیم این‌طور بیان کنیم با طراحی بیلبورد و بنر می‌توان از تبلیغات بهینه‌تر و مؤثرتر بهره برد.

طراحی بنر و بیلبورد

تبلیغات چشمگیر با کمک بنرها و بیلبوردها

سخن آخر

بنرها و بیلبوردها از جمله مواردی هستند که اگر به خوبی بهینه طراحی شده باشند، می‌توانند نظر مخاطب را به خوبی جلب کنند. هنگام طراحی بنر و بیلبورد باید استراتژی‌های گوناگونی را در نظر داشت که تمامی آن‌ها اهمیت بالایی دارند. بهترین طراحان با در نظر گفتن نکات گوناگون می‌توانند حرفه‌ای‌ترین بنرها را طراحی کنند؛ به همین علت بسیار اهمیت دارد از بهترین مجموعه‌ها در راستای طراحی بهره برد. ایران تایپیست یکی از بهترین مجموعه‌ها به شمار می‌رود که متشکل از حرفه‌ای‌ترین طراحان است. اگر به دنبال این هستید تا از با کیفیت‌ترین بنرها و بیلبوردها با قیمتی مقرون‌به‌صرفه بهره ببرید، می‌توانید با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی پوستر طراحی بنر هزینه طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی

سوالات متداول

بنرها و بیلبوردها می‌توانند مزایای زیادی با خود به همراه داشته باشند. این ابزارهای تبلیغاتی به خوبی می‌توانند محصولات و خدمات شما را معرفی کنند و باعث جذب مخاطبان گوناگون به برند شما شوند.

امروزه مجموعه‌های گوناگونی وجود دارند که در زمینه طراحی بیلبورد و بنر فعالیت دارند؛ اما اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که کارها را با بهترین استراتژی‌ها ارائه دهد، می‌توانید با ایران تایپیست تماس بگیرید.

تعیین یک هزینه ثابت و مشخص امکان‌پذیر نیست؛ زیرا عوامل گوناگونی کنار هم قرار می‌گیرند و قیمت‌های طراحی بیلبورد و بنر را دستخوش تغییر قرار می‌دهند؛ از جمله ابعاد، نوع طراحی، مجموعه ارائه‌دهنده خدمات و...

طراحانی که قصد طراحی بنر و بیلبورد را دارند باید توجه به یک سری نکات را در اولویت قرار دهند. رنگ، فونت، طول کلمات و... در بین این موارد جای می‌گیرند.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/7 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 90 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش طراحی بنر و بیلبورد طراحی بنر و بیلبورد آنلاین طراحی بنر و بیلبورد حرفه ای طراحی بنر و بیلبورد تخصصی طراحی بنر و بیلبورد تبلیغاتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :