شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراح بنر حرفه ای

نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/11/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 89 امتیاز 0 از 0 نظر

بنرها از جمله تصاویر گرافیکی به شمار می‌آیند که می‌توان در راستای تبلیغات از آن‌ها بهره برد. برای اینکه بنرها بتوانند جذابیت زیادی داشته باشند، باید توسط حرفه‌ای‌ترین افراد طراحی شوند. یک طراح بنر حرفه ای با به‌کارگیری استراتژی‌های لازم می‌تواند جذاب‌ترین و مؤثرترین بنرها را ارائه دهد. این طراحان ایده‌هایی که دارند را به طرح تبدیل می‌کنند و در این مسیر از ابزارهای مختلف کمک می‌گیرند. در ادامه به صورت کامل شما را با این طراحان و نقش آن‌ها در جذابیت یک بنر آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نکات کلیدی برای تبدیل ایده‌ها به طرح‌های برتر

یک طراح بنر حرفه ای ایده‌های مختلفی در ذهن دارد. این ایده‌ها اگر بسیار خلاقانه باشند، باید تبدیل به طرح شوند. برای تبدیل ایده به طرح روش‌ها و نکات کلیدی متعددی وجود دارند که هر کدام از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اگر شما نیز در بین همین افراد قرار می‌گیرید و ذهنتان سرشار از ایده‌های متعدد است، می‌توانید از نکات زیر برای تبدیل آن‌ها به ایده‌های برتر بهره ببرید:

1. حتماً تجزیه و تحلیل انجام دهید.

یک طراح بنر حرفه ای در صورت داشتن ایده باید در ابتدا به تجزیه و تحلیل آن بپردازد تا بتواند تمامی جوانب موجود را در نظر بگیرد. افراد مبتدی بدون اینکه تجزیه و تحلیلی داشته باشند، ایده خود را تبدیل به طرح می‌کنند. طرح نهایی هیچ‌گونه جذبی نخواهد داشت و عملاً زمان از دست می‌رود. یک ایده زمانی با موفقیت روبه‌رو می‌شود که طراح بداند چه زمانی آن را اجرا کند، مدیریت خوبی را برای آن در نظر بگیرید و مشورت‌های لازم را نیز انجام دهد. زمانی که یک شناخت کلی از پیرامون ایده داشته باشیم، می‌توانیم به مرور سکوهای پرش را نیز طی کنیم.

2. حتماً انعطاف‌پذیری را لحاظ کنید.

افرادی که قصد دارند ایده خود را به طرح تبدیل کنند، باید از انعطاف‌پذیری لازم برخوردار باشند. شاید در نظر شما بنری که طراحی کرده‌اید، خوب است؛ اما از نظر مشتری به این صورت نباشد؛ ازاین‌رو باید خودتان را آماده هر گونه نقدی کنید. این نقدها به شما کمک می‌کنند روز به روز حرفه‌ای‌تر شوید و به اصطلاح چم و خم کار دستتان بیاید.

3. یک نمونه اولیه بسازید.

نکته دیگری که طراح بنر حرفه ای هنگام تبدیل ایده به طرح باید در نظر بگیرد، ساخت نمونه اولیه است. زمانی که یک نمونه ساختید، می‌توانید ارزیابی بهتری از طرح خود داشته باشید. در واقع این طرح تنها یک نمونه اولیه است و نیازی نیست آن را به مشتری تحویل دهید. به خوبی نمونه طراحی شده را ارزیابی کنید تا بتوانید ایرادات کار را متوجه شوید. سپس آن را اصلاح کنید و در نهایت برای ارائه آن به مشتری آماده شوید.

طراح بنر حرفه ای

ساخت نمونه اولیه برای تبدیل ایده به طرح

آشنایی با ابزارها و فنون مدرن در طراحی بنر

فناوری دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت است؛ به همین علت ابزارهایی که برای طراحی بنر مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز مدرن هستند. طراحان بنر حرفه‌ای باید با این ابزارها آشنا باشند و از مدرن‌ترین استراتژی‌ها بهره ببرند. ابزارها و برنامه‌های موجود بسیار گسترده هستند؛ اما در این بخش می‌خواهیم به برخی از محبوب‌ترین آن‌ها اشاره کنیم. ما را همراهی کنید.

1. برنامه ادوبی فتوشاپ

بدون شک بهترین ابزار مدرن برای طراحی بنر، ادوبی فتوشاپ است. این نرم‌افزار توانسته نام خود را در بین قدرتمندترین ابزارها به ثبت برساند. ویژگی‌های مختلفی را می‌توانید از برنامه ادوبی فتوشاپ مشاهده کنید. از آنجایی که فتوشاپ قابلیت‌های حرفه‌ای دارد و می‌تواند از فرمت‌های گوناگونی پشتیبانی کند، بسیاری از طراحان حرفه‌ای ترجیح می‌توانند از آن برای طراحی بنر بهره ببرند. ایجاد بنرهای خلاقانه و جذاب توسط ادوبی فتوشاپ امکان‌پذیر است و می‌توانید با کمک امکانات گوناگون آن‌ها را به هر شکلی که دلخواهتان است، در بیاورید.

2. برنامه ادوبی ایلوستریتور

یک طراح بنر حرفه ای می‌تواند از برنامه ادوبی ایلوستریتور نیز برای پیش بردن کارهای خود بهره ببرد. طرح‌هایی که توسط این برنامه ساخته می‌شوند از قابلیت‌های گوناگونی برخوردار هستند که مقیاس‌پذیری و امکان توسعه از جمله آن‌ها به شمار می‌روند. ایلوستریتور کاربردهای گوناگونی دارد و می‌توان از آن در راستای طراحی بنر و تابلو، طراحی لوگو و آیکن، طراحی کارت ویزیت، طراحی اشکال هندسی و طراحی انواع تصاویر کمک گرفت.

3. برنامه کورل (Corel Draw)

یکی از بهترین نرم‌افزارها برای طراحی بنر Corel Draw است. این برنامه امکانات گوناگون دارد و به طراحان اجازه می‌دهد طرح‌های بسیار خلاقانه‌ای را پدید بیاورند. بنرهایی که توسط Corel Draw طراحی می‌شوند کیفیت بالایی دارند. همچنین این برنامه از فرمت‌های گوناگونی پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به CDR، SVG، PDF و... اشاره داشته باشیم. ابزارهایی که در Corel Draw وجود دارند می‌توانند باعث ویرایش حرفه‌ای، ایجاد افکت‌های ویژه، رنگ‌آمیزی با کیفیت و... شوند. همچنین این برنامه با انواع سیستم عامل‌ها سازگار است و می‌توانید آن را در ویندوز و macOS نصب کنید. ویژگی بسیار مثبت برنامه کارل محیط بسیار کاربرپسند است. این محیط کاملاً قابل فهم بوده و افراد حرفه‌ای و مبتدی می‌توانند نسبت به استفاده از آن اقدام کنند.

طراح بنر حرفه ای

استفاده از برنامه‌های مختلف برای طراحی بنر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تبلیغاتی جذاب با همکاری طراح بنر حرفه‌ای

همان‌طور که اشاره کردیم بنرها می‌توانند برای توسعه یک کسب‌وکار مورد استفاده قرار بگیرند. برای اینکه تبلیغات در بهترین کیفیت ممکن انجام شود، نیاز است بنرها کاملاً حرفه‌ای طراحی شوند؛ به همین علت از نقش طراح بنر حرفه ای نمی‌توان گذر کرد. طراحان استراتژی‌های مخصوص به خود را دارند. این افراد بعد از تحلیل اطلاعات ارسال‌شده توسط مشتری فرایند طراحی بنر را شروع می‌کنند.

استفاده از بهترین رنگ‌ها، به‌کارگیری مناسب‌ترین فونت‌ها، بهره بردن از تصاویر یونیک و منحصربه‌فرد و... می‌توانند به یک بنر جذابیت ببخشند. در واقع توسعه یک کسب‌وکار و ارائه جذاب‌ترین تبلیغات به همکاری شما با طراح بنر بستگی دارد. تا زمانی می‌توانید منتظر جذب مخاطب بمانید که بنرهایتان توسط حرفه‌ای‌ترین افراد و به صورت اصولی طراحی شده باشند. اگر می‌خواهید از یک تبلیغات جذاب توسط بنرها ببرید، می‌توانید با مجموعه ایران تایپیست در تماس باشید. طراحان این مجموعه دانش فنی لازم را برای طراحی بنر دارند و می‌توانند سفارشات شما را در بهترین کیفیت ممکن انجام دهند.

چگونه می‌توان یک طراح بنر حرفه‌ای را پیدا کرد؟

برای اینکه کسب‌وکار شما رشد کند، نیاز به ابزارهای گوناگون دارید. از جمله ابزارهای کاربردی بنرها هستند که اگر جذاب و اصولی طراحی شوند، می‌توانند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. اگر شما نیز به دنبال بنرهای جذاب برای برند خود هستید، باید از طراحان حرفه‌ای کمک بگیرید؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این است چگونه می‌توان یک طراح بنر حرفه ای پیدا کرد؟ راه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند شما را به یک طراح حرفه‌ای نزدیک کنند. شما با توجه به شرایطی که دارید، می‌توانید یکی از راه‌های زیر را در پیش بگیرید:

1. در ابتدا نمونه کارها را بررسی کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین طراح بنر را پیدا کنید، نیاز است به بررسی نمونه کارهای وی بپردازید. شما از این راه می‌توانید متوجه شوید آیا طراح به اندازه کافی در صنعت یا موضوع درخواستی شما کاربلد است یا خیر. زمانی که نمونه کارها را بررسی کردید، می‌توانید از طراح به یک شناخت ویژه دست پیدا کنید. همچنین باید به سبک کاری وی نیز نگاهی داشته باشید. با این کار می‌توانید متوجه شوید آیا طراح به اندازه‌ای حرفه‌ای است که بتوانید با او همکاری را شروع کنید یا خیر؟

طراح بنر حرفه ای

بررسی نمونه کارهای طراح حرفه‌ای

2. به بررسی نظرات مشتریان بپردازید.

نکته مهم دیگر در انتخاب یک طراح بنر حرفه ای توجه به نظرات مشتریان است. زمانی که نظرات مشتریان را بخوانید می‌توانید تا حدودی متوجه شوید طراحان به چه صورت کار می‌کنند و روابط حرفه‌ای آن‌ها چگونه است؟ همچنین با خواندن نظرات مشتریان می‌توانید کیفیت فنی پروژه‌های آن‌ها را محک بزنید. هرچقدر تعداد نظرات مثبت مشتریان بیشتر باشند، می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. به عنوان مثال ایران تایپیست از مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که تا به امروز توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند و رضایت کامل آن‌ها را به دست بیاورد؛ به همین علت اگر شما نیز به دنبال طراحی بنر در بهترین کیفیت ممکن هستید، می‌توانید همین حالا با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید. حرفه‌ای‌ترین‌ها در انتظار شما هستند.

3. درباره طراح و شرکت مورد نظر تحقیق کنید.

کار طراحی بنر حساسیت‌های خاص خود را دارد؛ به همین علت نمی‌توانید این مسئولیت را برعهده افرادی قرار دهید که تجربه خاصی ندارند. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، باید به اندازه کافی با تجربه باشد تا بتواند از عهده این کار بر بیاید. شما می‌توانید نام شرکت را در موتورهای جستجوگر سرچ کنید و نظرات افراد را درباره آن بخوانید. اگر تعداد نظرات مثبت بیشتر بود، می‌‌توانید به آن مجموعه اعتماد کرده و مراحل ثبت سفارش را طی کنید.

چه نکاتی برای انتخاب یک طراح بنر حرفه‌ای مناسب باید در نظر گرفت؟

برای اینکه بتوانید یک طراح بنر حرفه ای را پیدا کنید، نیاز است توجه به یک سری نکات را در اولویت قرار دهید. در واقع این طراحان ویژگی‌های گوناگونی دارند و با تکیه بر همین ویژگی‌ها کار طراحی را جلو می‌برند. زمانی که قصد دارید یک طراح برای سفارش‌های خود انتخاب کنید، باید ویژگی‌های زیر را در آن‌ها مورد بررسی قرار دهید:

1. بهره‌مندی از خلاقیت بالا

اولین و اصلی‌ترین ویژگی که باید به آن توجه داشته باشید، خلاقیت است. کارهای گرافیکی همچون طراحی بنر زمانی تأثیر خود را می‌گذارند که با بنرهای دیگر متمایز باشند؛ به همین علت خلاقیت حرف اول را می‌زند. هر چقدر خلاقیت یک بنر بیشتر باشد، به همان اندازه نیز در جذب مخاطب سریع‌تر عمل خواهد کرد. در واقع بنر تبلیغاتی نقش ویترین مغازه را برعهده دارد. زمانی که ویترین توجه شما را به خود جلب کند، وارد مغازه می‌شوید و خرید خود را انجام می‌دهید؛ بنابراین اگر می‌خواهید بنر شما نیز به آن جذابیت لازم برسد، نیاز است نمونه کارهای طراح را بررسی کنید. در صورتی که نمونه کارها خلاقیت لازم را داشته باشند، می‌توانید به سراغ بررسی و ارزیابی ویژگی‌های دیگر بروید.

طراح بنر حرفه ای

داشتن خلاقیت بسیار زیاد

2. داشتن توجه به جزئیات

توجه به جزئیات نکته مهم دیگری به شمار می‌رود که باید در نظر بگیرید. یک سری جزئیات وجود دارند که باید هنگام طراحی بنرها به آن‌ها توجه داشت. هر چند این جزئیات کوچک به نظر می‌رسند؛ اما تأثیر بسیار پررنگی روی جذب مخاطب خواهند گذاشت. طراحی که شما انتخاب می‌کنید نیز باید به جزئیات توجه ویژه‌ای داشته باشد. طراح بر اساس استراتژی‌هایی که تا به امروز فرا گرفته است، باید بتواند از فونت‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و... به خوبی بهره ببرد. توجه به جزئیات کیفیت نهایی کار را به شدت بالا می‌برد و باعث جذب مخاطب خواهد شد.

3. داشتن دانش فنی

طراح بنر حرفه ای باید از دانش فنی لازم نیز برخوردار باشد تا بتواند بنرهای بسیار با کیفیتی را ارائه دهد. دانش فنی با موارد گوناگونی در ارتباط بوده که تسلط به نرم‌افزارهای طراحی یکی از آن‌ها است. طراحان حرفه‌ای باید به نرم‌افزارهای مختلفی تسلط داشته باشند تا بتوانند به خوبی طرح‌ها و ایده‌های خود را اجرایی کنند. از جمله مهم‌ترین نرم‌افزارهایی که در این راستا مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانیم به فتوشاپ، ایندیزاین و... اشاره داشته باشیم.

برای اینکه بتوانید دانش فنی آن‌ها را محک بزنید راه‌های مختلفی وجود دارند. به عنوان مثال می‌توانید یک پروژه کوچک به آن‌ها بسپارید تا متوجه شوید آیا از پس کار بر می‌آیند یا خیر؟ همچنین می‌توانید به جای کار با یک طراح خاص، از یک مجموعه بزرگ کمک بگیرید. ایران تایپیست از برترین تیم‌ها به شمار می‌رود که توانسته است با بهترین طراحان همکاری داشته باشد. این تیم با حرفه‌ای‌ترین طراحان کار می‌کند که تمامی آن‌ها از دانش فنی لازم برخوردار هستند؛ به همین علت می‌توانید با خیال راحت کار سفارش طراحی بنر خود را به آن‌ها بسپارید.

طراح بنر حرفه ای

بهره‌مندی از دانش فنی بالا

4. انعطاف‌پذیری بالا

انعطاف‌پذیری ویژگی دیگری است که باید به ارزیابی آن بپردازید. یک طراح بنر حرفه ای باید انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد تا بتوان همکاری خوبی را با وی رقم زد. بنرها سلیقه‌ای هستند و باید با توجه به نیازهای مشتری طراحی شوند؛ به همین علت عادی است اگر اصلاحیه درخواست شود. طراحان باید در این زمینه نهایت همکاری را نشان دهند و در صورت نیاز بنرها را اصلاح و تغییرات درخواستی را اعمال کنند.

5. داشتن توانایی تحلیل

توانایی تحلیل نکته مهم دیگری است که هنگام انتخاب طراح بنر باید به آن توجه داشت. طراحان باید بتوانند با توجه به تجربه‌هایی که در این چند سال اخیر کسب کرده‌اند، سفارش مشتری را به خوبی تحلیل کنند و مورد ارزیابی قرار دهند. سپس بر اساس اطلاعاتی که استخراج کرده‌اند، دست به طراحی بنر بزنند. زمانی که قدرت تحلیل یک طراح بالا باشد، می‌تواند خلاقیت بیشتری نشان داده و یک بنر با کیفیت را تحویل مشتری دهد؛ بنابراین این نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد. در مجموعه ایران تایپیست نیز تمامی طراحان می‌توانند به خوبی اطلاعات مشتریان را تحلیل کنند و بر همین اساس دست به یک طراحی ایده‌آل بزنند. منتظر چه چیزی هستید؟ همین حالا نسبت به ثبت سفارش طراحی بنر اقدام کنید.

طراح بنر حرفه ای

تحلیل کردن اطلاعات دریافتی توسط طراح

سخن آخر

امروزه از بنرها در راستای تبلیغات و جذب مخاطب استفاده می‌شود. بنرها برای اینکه بتوانند تأثیرگذار جلوه کنند، باید کاملاً حرفه‌ای طراحی شوند؛ به همین علت استفاده از طراح بنر حرفه ای ضرورت دارد. برای انتخاب بهترین طراحان نیاز است به نکات و پارامترهای گوناگونی توجه داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید نمونه کارها را بررسی کنید. طراحان باید از ویژگی‌های مختلفی همچون توانایی تحلیل و انعطاف‌پذیری برخوردار باشند. اگر به دنبال بهترین طراحان بنر هستید، می‌توانید با مجموعه ایران تایپیست در تماس باشید. طراحان ایران تایپیست می‌توانند در سریع‌تر زمان ممکن کار طراحی بنرها را انجام دهند.

طراح بنر حرفه ای
نکات مهم برای پیدا کردن طراح بنر حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی لوگوموشن طراحی موشن گرافی تصویرگری کتاب کودک

سوالات متداول

یک فرد که به صورت حرفه‌ای کار طراحی بنر را انجام می‌دهد، ویژگی‌های گوناگونی دارد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به انعطاف‌پذیری، داشتن توانایی تحلیل، توجه به جزئیات و... اشاره کنیم.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های طراح بنر حرفه ای، انعطاف‌پذیری بالا است. انعطاف‌پذیری باعث می‌شود تا طراح در صورت لزوم اصلاحات را اعمال کند و دست به ویرایش بنر بزند.

برای پیدا کردن طراح بنر حرفه ای می‌توانید از مجموعه‌هایی که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارند، بهره ببرید. ایران تایپیست یکی از این مجموعه‌ها به شمار می‌رود و از یک تیم حرفه‌ای طراحی تشکیل شده است.

برای پیدا کردن یک طراح بنر حرفه ای راه‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید نظر سایر افراد را بررسی کنید و از موتورهای جستجوگر کمک بگیرید. همچنین بررسی نمونه کارها نیز می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.


نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/11/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 89 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراح بنر تخصصی طراح حرفه ای بنر طراح بنر حرفه ای کسب و کار طراح بنر حرفه ای مغازه طراح بنر حرفه ای اینستاگرام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :