یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی و طراحی جلد

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/5 ساعت 12:00:00 بازدید: 548 امتیاز 0 از 0 نظر

از جمله نیازهای هر پژوهشگر و نویسنده ای تا پیش از ثبت سفارش، صفحه آرایی و طراحی جلد می باشد. چرا که طراحی جلد روی صفحات هر کتاب و سفارش دیگری، می تواند به میزان زیادی روی مخاطب تأثیر بگذارد. از همین رو معمولا تلاش نویسندگان بر این است که سفارش های صفحه آرایی و طراحی جلد خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. چرا که کیفیت این موسسه به مراتب بالاست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تعرفه صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب چقدر است؟

انجام فرآیند صفحه آرایی و طراحی جلد، یکی از نیازهای اساسی نویسندگان کتاب های مختلف می باشد. اما در عین حال، آن ها می بایست تعرفه سفارش های خود را در کنار کیفیت ارائه خدمات در آن در نظر بگیرند. چرا که قیمت این نوع از سفارش ها به یک صورت یکسانی نیست. به این صورت که بستگی به یک سری از فاکتورها و عوامل دارد که تعیین کننده قیمت هستند. ضمن اینکه ممکن است تعرفه این نوع از صفحه آرایی های مربوط به کتاب، در هر مرکز با سایر مراکز دیگر متفاوت باشد. بنابراین بهتر است در انتخاب موسسه مورد نظر برای ثبت سفارش هم، دقت نظر شود. اگر بخواهیم هزینه های مربوط به صفحه آرایی و طراحی جلد را بیان داریم؛ می بایست به نکات بسیار زیادی توجه کنیم. عواملی نظیر: نوع سفارش، تعداد صفحات، نوع طراحی و کیفیت آن، مدت زمان لازم برای صفحه آرایی و... روی قیمت نهایی تأثیر دارند. بنابراین کسانی که می خواهند سفارش های خود را به ثبت برسانند؛ می بایست به هر یک از آن ها توجه کنند. چرا که با در نظر گرفتن تمامی این عوامل است که می توان قیمت یا تعرفه صفحه آرایی و طراحی جلد را تعیین کرد.

البته همان طور که گفته شد؛ ممکن است تعرفه این نوع از سفارش ها در هر یک از مراکز مختلف، با همدیگر متفاوت باشند. به همین جهت شما می توانید سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که این موسسه همواره در تلاش بوده است تا بتواند رضایت مشتری را به سمت و سوی خود جذب نماید. بنابراین می توان اذعان داشت: هزینه صفحه آرایی و طراحی جلد در موسسه ایران تایپیست، به صرفه تر می باشد. البته هزینه های به صرفه در این موسسه، به منزله کیفیت پایین ارائه شده در آن نیست. چرا که این موسسه، اصل را بر مشتری مداری گذاشته است تا کیفیت بالا را با قیمت های پایین به مشتریان خود ارائه سازد.

صفحه آرایی و طراحی جلد

صفحه آرایی و طراحی جلد در قطع های مختلف

صفحه آرایی و طراحی جلد در قطع های مختلف

یکی از بهترین راهکارهای لازم برای جذب مخاطب، صفحه آرایی و طراحی جلد می باشد. به واقع هر چقدر در طراحی جلد کتاب ها، خلاقیت به خرج شود؛ می توان بازخورد بهتری را دریافت کرد. در زمینه صفحه آرایی نیز، این امکان برای شما میسر گشته است تا کتاب های خود را در قطع های مختلف، ثبت کنید. منظور از قطع های مختلف، انتخاب قطع رقعی، وزیری، رحلی و... برای هر یک از کتاب های مختلف است. برخی از کتاب ها را باید در قطع وزیری به چاپ رساند و برخی دیگر را در سایر قطع های دیگر. آن چه در اینجا حائز اهمیت می باشد؛ انتخاب بهترین قطع مناسب برای هر یک از کتاب های مختلف می باشد. چرا که به عنوان مثال: معمولا کتاب های داستان و رمان را در قطع های رقعی، طراحی می کنند. حال اگر طراحی، قطع دیگری را برای آن ها در نظر بگیرد؛ ممکن است خیلی نتواند نوع نگاه مخاطبین را به خود جلب کند. در هر صورت بهتر است یک طراح، به تمامی ابعاد و اندازه های کتاب ها، آگاه باشد.

ضمن اینکه به این نکته هم توجه داشته باشد که برای چه کتابی باید چه قطع و اندازه ای را در نظر گرفت. بنابراین به طور کلی صفحه آرایی و طراحی جلد می تواند از نکات مهمی باشد که هر طراحی باید به آن توجه داشته باشد. چرا که از هر دو جنبه می توان مخاطبین و مشتریان بسیار زیادی را به کتاب مورد نظر جذب کرد. از یک طرف صفحه آرایی و نکات مربوط به آن و حتی انتخاب نوع قطع مناسب می تواند روی مخاطب تأثیر بگذارد. از طرفی دیگر هم طراحی جلد، اگر به بهترین نحو ممکن خود باشد؛ می تواند مخاطب را در همان نگاه نخست، مجذوب خود کند. در هر صورت برای دستیابی به این مهم، می توانید سفارش های صفحه آرایی و طراحی جلد خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. موسسه ای که کار خود را به خوبی با استانداردهای لازم می داند. بدین ترتیب شما می توانید سفارش های خود را با کیفیت بالایی از این موسسه دریافت کنید.

صفحه آرایی و طراحی جلد

صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب کودک

در هر یک از سفارش های صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب های مختلف، باید به نکات بسیار زیادی توجه داشت. به این صورت که در کنار اصول و قوانین استاندارد صفحه آرایی، باید با توجه به نوع سفارش، به نکات دیگری هم توجه کرد. یکی از این سفارش های مختلف در زمینه صفحه آرایی و طراحی جلد، کتاب های کودک می باشند. چرا که برای صفحه آرایی کتاب های کودک، باید یک طراح، از ذوق و شوق زیادی برخوردار باشد. در این صورت است که می تواند با طراحی های خلاقانه متناسب با سنین مختلف کودکان، آن ها را حسابی سر ذوق آورد. انتخاب رنگ های شاد و دوست داشتنی و شخصیت پردازی های کودکانه در خلق طراحی های روی جلد کتاب ها، بسیار مهم است. چرا که هر یک از این عوامل، می تواند در نهایت سبب پدید آوردن طراحی های کودکانه بسیار جذابی گردد. طراحی هایی که بلافاصله کودکان را با همان نگاه نخست، مجذوب خود می کند. بنابراین در صورتی که به این نکته بتوان توجه شود؛ می توان با صفحه آرایی و طراحی جلد دست به فروش بیشتری زد. با توجه به وجود کتاب های کودک و فضای رقابتی در این خصوص، کیفیت بالای این سفارش ها، می تواند برگ برنده محسوب شود.

به جهت در دست داشتن همین برگ برنده است که نویسندگان مختلف، سعی در ثبت سفارش های خود در مراکز معتبر دارند. در همین راستا طراحان زیادی ظهور یافته اند که هر یک از آن ها سفارش مشتریان خود را به بهترین نحو پیش می برند. بهترین و با تجربه ترین این طراحان را می توان در موسسه ایران تایپیست یافت. موسسه ای که سال ها خدماتی نظیر: صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب کودک و انواع دیگر صفحه آرایی ها را انجام می دهند. شما می توانید به جهت بهره مندی از کیفیت بالای صفحه آرایی و طراحی های بی نظیر آن، با ایران تایپیست در ارتباط باشید.

صفحه آرایی و طراحی جلد

ایده های جذاب در صفحه آرایی و طراحی جلد

بهترین ایده های صفحه آرایی و طراحی جلد

انجام سفارش های صفحه آرایی و طراحی جلد در هر یک از مراکز مختلف با همدیگر متفاوت است. چرا که طراحان بسیار زیادی به این مهم مبادرت می ورزند که کیفیت ارائه خدمات هر یک از آن ها با هم یکسان نیست. به همین علت همواره توصیه می شود تا به جهت دریافت بهترین سفارش ها، آن ها را به مراکز معتبر بسپارید. طراحان با تجربه و کسانی که سال ها در این زمینه فعالیت حرفه ای داشته اند؛ از ایده های جذابی بهره می برند. استفاده از این ایده های جذاب در صفحه آرایی و طراحی جلد، می تواند طراحی های خلاقانه و منحصر به فردی را پدید آورند. استفاده از رنگ های خاص، طراحی های هنری و گرافیکی، تصاویر خلاقانه و هوشمندانه متناسب با هر کتابی از جمله این ایده ها هستند. البته هر طراحی در این راستا، ایده های ناب خود را دارد که می تواند از آن ها به خوبی بهره بگیرد. آنچه در این راستا مهم است؛ زیبا جلوه دادن کتاب مورد نظر با صفحه آرایی و طراحی های خاص و جدید است. چرا که با استفاده از خلق تصاویر متمایز و منحصر به فرد است که مخاطب خیلی سریع، جذب آن کتاب می گردد.

به همین جهت شما می توانید سفارش های صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. چرا که این موسسه از وجود طراحان بسیار زبده و کارکشته ای بهره می جوید. به واسطه با بهره گیری از ایده های ناب آن هاست که شما را در این زمینه سیراب خواهند ساخت. اما در غیر این صورت اگر از ایده های جدیدی استفاده نشود؛ چندان نمی توان انتظار بالایی در جذب مخاطب داشت. چون همان راه تقلیدی گذشتگان را به پیش گرفته است. اما صفحه آرایی و طراحی جلد ارائه شده در موسسه ایران تایپیست با بهترین و ناب ترین ایده پردازی ها صورت می پذیرد. شما نیز می توانید سفارش های خود را به صورت اینترنتی در این موسسه به ثبت برسانید.

صفحه آرایی و طراحی جلد

دریافت نمونه کار صفحه آرایی و طراحی جلد

مشاهده نمونه صفحه آرایی و طراحی جلد در ایران تایپیست

با توجه به کیفیت های مختلف طراحان در زمینه صفحه آرایی و طراحی جلد، می توانید نمونه کار ببینید. مشاهده و دریافت این نمونه کارها، این امکان را به شما می بخشد تا با خیال راحتی اقدام به ثبت سفارش کنید. البته در صورتی که نمونه کارهای یک مرکز و موسسه را با سایر مراکز دیگر مقایسه کنید؛ می توانید تصمیم بهتری اتخاذ نمایید. به همین جهت امروزه مراکز و موسسه های پیش رو در این زمینه، سعی می کنند تا نمونه کارهای خود را در اختیار مشتریان قرار دهند. بنابراین در صورتی که نسبت به کیفیت ارائه خدمات در موسسه پیش رو، در شک و تردید هستید؛ نمونه کار به کار شما می آید. به این صورت که شما می توانید نمونه کارهای پیشین صفحه آرایی و طراحی جلد را مشاهده کنید. سپس با بررسی و وارسی روی نمونه کارهای ارائه شده، بتوانید پس از کند و کاو فراوان، سفارش های خود را به ثبت برسانید. البته بهتر است نمونه کارهای شرکت های معتبر را دریافت کنید که ایران تایپیست یکی از بهترین آن هاست. شما می توانید با دانلود یا مشاهده نمونه کارهای ایران تایپیست، تصمیم بهتری را بگیرید.

نمونه کارهای صفحه آرایی و طراحی جلد ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای مشاهده آن ها می توانید از طریق وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، اقدام کنید. نمونه کارهای پیشین ایران تایپیست را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. ایران تایپیست، تمامی نمونه کارهای مرتبط با این موضوع را در زمینه های مختلف، بدون هزینه در اختیار شما قرار می دهد. همین عمل، نشان دهنده اعتماد این موسسه به طراحان خود می باشد که خدمات با کیفیتی را به مشتریان خویش ارائه داده اند. شما نیز می توانید ابتدا نمونه کارهای صفحه آرایی و طراحی جلد را دانلود و مشاهده کنید. سپس به ثبت سفارش های خود در این موسسه مبادرت ورزید.

صفحه آرایی و طراحی جلد

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی روزنامهصفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینهزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

خیر؛ هزینه هر سفارش، مخصوص به خود آن سفارش است و نمی توان هزینه واحدی را برای هر یک از سفارش ها گفت.

شما می توانید با ورود به وب سایت اینترنتی ایران تایپیست و ثبت سفارش، در کمتر از 5 دقیقه از هزینه سفارش خود مطلع شوید. 

بله؛ چنین امکانی برای شما فراهم آمده است تا سفارش های خود را در قطع های مناسب به ثبت برسانید. 

خیر؛ در این خصوص نیازی به پرداخت هزینه نیست. نمونه کارها برای تمامی مشتریان، رایگان است. 


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/5 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 548 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش صفحه آرایی و طراحی جلد صفحه بندی و طراحی جلد طراحی جلد کتاب صفحه آرایی و طراحی جلد برای چاپ صفحه آرایی و طراحی گرافیکی جلد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :