دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش صفحه آرایی

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/3 ساعت 16:00:00 بازدید: 451 امتیاز 0 از 0 نظر

کسانی که می خواهند سفارش صفحه آرایی هر یک از آثار خویش را به یک منبع معتبر به ثبت برسانند؛ می توانند وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوند تا اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی کتب و پایان نامه های خود در این موسسه معتبر کنند.

سفارش صفحه آرایی با چه نرم افزارهایی ممکن است؟

سفارش صفحه آرایی که شما می توانید در هر یک از مراکز و موسسه های مختلف در این راستا صورت بخشید؛ با استفاده از نرم افزارهای مختلفی انجام می شود. با پیشرفت های محسوسی که در زمینه های مختلف امروزه در عصر جدید شاهد آن هستیم؛ دست طراح و کسانی که به امر صفحه آرایی همت می گمارند؛ کاملا باز است تا وی بتواند بر اساس هر یک از قابلیت ها و امکانات موجود در نرم افزارهای زیر سفارش صفحه آرایی شما را به خوبی به پیش ببرد:

  • Adobe indesign
  • Microsoft publisher
  • Microsoft Word
  • QuarkXpress
  • Page Maker
  • Freehand
  • و...

در این بین نرم افزار Adobe indesign یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای ممکن به شمار می آید که به محض ثبت سفارش صفحه آرایی مربوط به هر یک از فایل های شما، مسئولان ایران تایپیست از امکانات و قابلیت های این نرم افزار به خوبی استفاده به عمل می آورند تا بدین ترتیب بتوانند نیاز شما را به خوبی با کیفیت بالایی پاسخ گویند. شما می توانید سفارش صفحه آرایی مربوط به کتب و پایان نامه های خود را در وب سایت اینترنتی ایران تایپیست به ثبت برسانید تا با توجه به تسلط مسئولین این موسسه، صفحه آرایی مربوط به سفارش یا سفارش های شما با دقت نظر و کیفیت بالاتری به صورت استاندارد انجام شود. موسسه ایران تایپیست سال هاست که خدمات قابل توجهی در این زمینه به مشتریان خویش در بستر اینترنت ارائه داده است و کلیه سفارش های مربوط به صفحه آرایی مشتریان خود را با کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به سایر موسسه های دیگر به مشتریان خویش تحویل داده است. شما نیز می توانید با ثبت سفارش صفحه آرایی در این موسسه در هر زمان و مکانی به صورت آنلاین و اینترنتی از وجود این امکانات بهره مند شوید.

سفارش صفحه آرایی

سفارش صفحه آرایی

انجام سفارش صفحه آرایی در چه شهرهایی ارائه می شود؟

فرقی نمی کند که شما در چه شهری زندگی می کنید؛ در صورتی که نیاز به سفارش صفحه آرایی داشته باشید؛ می توانید به صورت اینترنتی بدون محدودیت زمانی و مکانی به هدف مورد نظر خویش دست یابید. هر چند که در هر یک شهرهای مختلف، مراکز و موسسه هایی وجود دارد که اصول صفحه آرایی را در آثار ترجمه ای و تألیفی شما پیاده سازی می کنند. اما در عین حال نمی توان به هر مرکز و موسسه ای اعتماد کرد. به همین جهت شما می توانید درخواست سفارش صفحه آرایی خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید که یکی از بهترین و مطرح ترین موسسه های لازم در این زمینه به شمار می آید. موسسه ایران تایپیست، به طور کلی در مرکز شهر تهران واقع گشته است. اما این بدان معنی نیست که تنها همشهریان تهرانی می توانند از امکانات و مزایای این موسسه بهره مند شوند؛ بلکه با توجه به راه اندازی سایت اینترنتی ایران تایپیست، شما می توانید در هر یک از شهرها و روستاهای مختلف، در هر 24 ساعت شبانه روز و هر هفت روز هفته اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی اینترنتی در این موسسه کنید.

بنابراین هیچ گونه تفاوتی نمی کند که  شما سفارش های صفحه آرایی خود را در چه شهرهایی به ثبت می رسانید؛ هم همشهریان تهرانی و هم غیر تهرانی ها در هر شهر و دیاری می توانند اقدام به ثبت سفارش های صفحه آرایی در موسسه ایران تایپیست کنند. ثبت سفارش اینترنتی شما در موسسه ایران تایپیست دربردارنده مزایا و ویژگی های بسیار زیادی است. از جمله اینکه از وقت و انرژی شما صرفه جویی می شود و شما نیازی به حضور در مراکز و موسسه های مختلف ندارید و از طرفی دیگر شما سفارش های خود را به بهترین موسسه ای می سپارید که در این زمینه تجربه و تخصص بسیار زیادی دارد. پس بهتر است در هر زمان که نیاز به ثبت سفارش صفحه آرایی دارید؛ در هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی، ایران تایپیست را جستجو کنید تا سفارش های خود را در این موسسه معتبر به ثبت برسانید.

سفارش صفحه آرایی

انجام سفارش صفحه آرایی

سفارش صفحه آرایی مطابق دستورالعمل دانشگاه

اگر می خواهید اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی در یکی از بهترین مراکز و موسسه های پیش رو در این زمینه کنید؛ باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که سفارش های خود را درست مطابق با دستورالعمل های دانشگاه خود صورت بخشید. به این صورت که دستورالعمل های نگارشی یا آئین نامه های هر یک از دانشگاه ها با شیوه نامه های سایر دانشگاه های دیگر با همدیگر متفاوت است. بنابراین شما می بایست نام دانشگاه خود را هنگام ثبت سفارش صفحه آرایی به مراکز و موسسه های مورد نظر اعلام دارید. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که برای ادامه تحصیل خویش نیاز به نگارش پایان نامه دارند یا آن دسته از دانشجویان و پژوهشگرانی که برای تقویت رزومه خویش نیاز به نگارش کتاب دارند؛ می بایست با توجه به دستورالعمل های دانشگاه خود اصول صفحه آرایی را پیاده سازی نمایند. چرا که در غیر این صورت امکان چاپ و دفاع از آن ها وجود ندارد و طبیعتا با مشکلاتی رو به رو خواهند شد.

به همین دلیل است که هم شما و هم کسی که سفارش صفحه آرایی کتاب یا پایان نامه شما را متقبل می شود؛ هر دو می بایست به این مسئله بسیار مهم واقف باشید تا حتما اصول صفحه آرایی درست طبق شیوه نامه دانشگاه شما تهیه و تنظیم گردد تا مبادا کار صفحه آرایی با ایرادهایی همراه شود و نیاز به دوباره کاری در آن حس شود. هر چند که مسئولان ایران تایپیست بر حسب تجربه و تخصص بالای خود در این زمینه به خوبی نسبت به این مسائل آگاه هستند و می توانند نیاز شما را به درستی مطابق شیوه نامه ها و دستورالعمل های نگارشی دانشگاه شما برطرف سازند تا در نهایت رضایت شما را در برداشته باشد. برای این منظور شما می توانید به صورت اینترنتی سفارش صفحه آرایی خود را در موسسه ایران تایپیست در هر زمان و مکانی به راحتی به ثبت برسانید.

سفارش صفحه آرایی

صفحه آرایی مطابق دستورالعمل دانشگاه

در سفارش صفحه آرایی چه خدماتی انجام می شود؟

اینکه شما قصد ثبت سفارش صفحه آرایی مربوط به کتاب یا پایان نامه یا مجله و هر نوع آثار تألیفی و ترجمه ای و حتی ویراستاری خود در یک مرکز و موسسه معتبر داشته باشید؛ به جهت نوع خدماتی است که در آن مرکز و موسسه انجام می گیرد. چرا که در برخی از این موارد، به جهت تخصصی بودن آن ها امکان رعایت سازی اصول آن از عهده هر کسی خارج است و همین مسئله سبب شده است تا بیشتر پژوهشگران و دانشجویان به فکر ثبت سفارش صفحه آرایی مربوط به فایل های خود به یکی از مراکز و موسسه های معتبر و مطرح در این زمینه باشند. عمده ترین خدماتی که در ثبت سفارش های صفحه آرایی در یک مرکز و موسسه معتبر انجام می گیرد؛ به شرح زیر می باشد:

  • طراحی خلاقانه همراه با ایده های نوآورانه جلد رویی و پشتی کتاب یا صحافی کردن پایان نامه ها در رنگ های پیشنهادی مربوط به دستورالعمل هر دانشگاه
  • انتخاب تصاویر بسیار باکیفیت و رنگی در دل هر متن
  • یک دست کردن عبارات موجود در هر صفحه
  • استفاده از حاشیه دور هر صفحه به جهت رعایت کردن خطوط طولی و عرضی مناسب و استاندارد از یک طرف و زیبا جلوه دادن صفحات از طرفی دیگر
  • استفاده از تورفتگی با شروع هر پاراگراف
  • استفاده از اندازه قلم استاندارد و نوع فونت متناسب با نوع مخاطب، بر اساس شیوه نامه دانشگاه یا بر حسب نوع موضوع متن مورد نظر
  • و به طور کلی هر نوع کار و فعالیت دیگری که به زیباسازی صفحات موجود در هر صفحه بینجامد.

این خدمات جملگی در موسسه ایران تایپیست با ثبت سفارش صفحه آرایی چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری در آن به درستی صورت می پذیرد. بنابراین در صورتی که بخواهید به صورت استاندارد با طراحی های بسیار خلاقانه و ایده آل، اصول صفحه آرایی را در سفارش های خود پیاده سازی کنید؛ می توانید سفارش صفحه آرایی مربوط به خود را در ایران تایپیست به ثبت برسانید.

سفارش صفحه آرایی

خدمات سفارش صفحه آرایی

آیا ایران تایپیست سفارش صفحه آرایی انتشارات را می پذیرد؟

به جهت حساس بودن هر یک از انتشاراتی ها، بهتر است شما سفارش صفحه آرایی مربوط به کتاب های خویش را تنها در موسسه های مطرح و صاحب نامی به ثبت برسانید که به خوبی با اصول صفحه آرایی آشنایی کامل را دارند و می توانند بر حسب تجربه و تخصصی که در طول سالیان سال در این موسسه کسب کرده اند؛ نیاز شما را به درستی پاسخ گویند. ایران تایپیست یکی از همین موسسه هایی می باشد که سال هاست سفارش صفحه آرایی مشتریان خویش را برای انتشاراتی ها پذیرا بوده است و توانسته است تا رضایت حال مشتریان خویش را در این زمینه به جای آورد. شما نیز می توانید با توجه به خدمات شایان توجهی که موسسه ایران تایپیست در این زمینه صورت می بخشد؛ سفارش های صفحه آرایی هر یک از کتاب های تألیفی، ترجمه ای، ویراستاری و... خود را به این موسسه صاحب سبک بفرستید تا از ارائه خدمات منحصر به فرد در آن نهایت بهره را ببرید.

توجه داشته باشید که موسسه ایران تایپیست به خوبی متوجه حساسیت های بالای هر یک از انتشاراتی ها هست و با توجه به تجربه بسیار زیادی که آن ها در طول این سال ها کسب کرده اند؛ می توانند به خوبی رضایت حال شما را نیز به جای آورند. بنابراین بهتر است به جای ثبت سفارش صفحه آرایی مربوط به کتاب های خود در هر یک از مراکز و موسسه های کم نام و نشان؛ به ایران تایپیست اعتماد کنید و سفارش های خود را در این موسسه صاحب نام و آوازه بسپارید تا خیال خود را از ارائه خدمات صفحه آرایی به خوبی راحت و آسوده خاطر کنید. ممکن است به جهت تخصصی بودن و حساسیت بالای انتشاراتی ها، برخی از افراد در مراکز و موسسه های مختلف این گونه از سفارش های شما را نپذیرند یا از عهده آن به خوبی برنیایند. در حالی که موسسه ایران تایپیست، در هر زمان و مکانی به خوبی سفارش صفحه آرایی شما را پذیرفته و در اسرع وقت آن را با کیفیت بالا به شما تحویل خواهند داد.

سفارش صفحه آرایی

سفارش صفحه آرایی در ایران تایپیست

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییصفحه آرایی - قرارداد با انتشاراتصفحه آرایی-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را اینترنتی در این موسسه به ثبت برسانید. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه ها در این راستا دانست. 

بله؛ حتما می بایست درست طبق دستورالعمل و شیوه نامه رایج در آن دانشگاه اصول صفحه آرایی پیاده شود. 

با توجه به ثبت سفارش های اینترنتی در موسسه ایران تایپیست، چنین امکانی برای شما در هر شهر و دیاری فراهم آمده است که از امکانات ایران تایپیست بهره مند شوید. 


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/3 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 451 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش صفحه آرایی online سفارش صفحه آرایی کتاب سفارش صفحه آرایی پایان نامه سفارش صفحه آرایی آنلاین سفارش صفحه آرایی اینترنتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :