شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی جلد

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/4/22 ساعت 09:00:00 بازدید: 536 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی جلد کتاب ها و نشریه های مختلف یکی از مهمترین بخش های مربوط به صفحه آرایی به شمار می رود. چرا که اولین مسئله ای که با دیدن یک کتاب با آن مواجه می شویم؛ جلد آن کتاب می باشد. به همین جهت می بایست به صفحه آرایی جلد کتاب ها و نشریه ها توجه زیادی ورزیده شود. برای این منظور می توانید از خدمات صفحه آرایی موسسه ایران تایپیست به خوبی بهره مند شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی تخصصی جلد کتاب

همان گونه که گفته شد؛ صفحه آرایی جلد کتاب یکی از مسائل بسیار مهم و در عین حال تخصصی می باشد که از عهده هر کسی به راحتی برنمی آید. به همین جهت می بایست در این خصوص توجه بسیار زیادی داشت. امروزه در همین راستا مراکز و موسسه های بسیار زیادی مشغول به کار و فعالیت هستند و از خود خدمات شایان توجهی را به مشتریان خویش ارائه می دهند. به همین منظور بهتر است حتما تا پیش از ثبت سفارش های مربوط به صفحه آرایی جلد هر یک از تألیفات خود، آن ها را به صورت تخصصی نزد افراد و مراکز معتبری بفرستیم که در این زمینه از مهارت و تبحر بالایی برخوردار هستند. یکی از همین مراکز، موسسه ایران تایپیست می باشد. موسسه مربوطه با سال ها کسب تجربه و تخصص در زمینه صفحه آرایی و نمونه های موفق در این راستا، توانسته است نیاز طیف گسترده ای از نویسندگان، دانشجویان و پژوهشگران مختلف را برطرف سازد.

اگر به نمونه کارهای پیشین این شرکت توجه داشته باشید؛ به خوبی پی به کیفیت بالای صفحه آرایی های تخصصی جلد کتابی می برید که در موسسه ایران تایپیست توسط طراحان زبده و بسیار حرفه ای انجام گرفته است. به همین جهت شما می توانید با اطمینان خاطر بیشتری این گونه از سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا در کمترین فرصت ممکن، کتاب های خود را با صفحه آرایی جلد تخصصی و بسیار زیبا و جذاب بتوانید از این موسسه دریافت کنید. توجه داشته باشید؛ هر چقدر جلد کتاب شما به گونه زیبا و منحصر به فردی توسط طراحان مختلف، طراحی گردد؛ در نتیجه کتاب مورد نظر بیشتر می تواند روی مخاطب تأثیر بگذارد. بدین ترتیب فروش آن کتاب نیز بیشتر از سایر کتاب های دیگر می شود. به همین جهت در صورت نیاز به صفحه آرایی جلد کتاب، بهتر است سفارش های خود را در این موسسه به ثبت برسانید.

صفحه آرایی جلد

صفحه آرایی

صفحه آرایی جلد مجله

علاوه بر صفحه آرایی جلد کتاب که در خصوص آن صحبت شد؛ ممکن است بسیاری از نشریه های داخلی و خارجی هم نیاز به صفحه آرایی جلد مجله های خود داشته باشند. به این صورت که با طراحی یک جلد بسیار مناسب می توانند مجله های همایشی و علمی – پژوهشی و سایر مجله های دیگر خود را متناسب با نوع مطالب درج شده در آن صفحه آرایی نمایند. اما مسلما با توجه اندازه بیشتر نشریه ها نسبت به کتاب و نیز با توجه به نکات بیشتر و توجه به جزئیات بیشتری که در مجله های مختلف می بایست در نظر گرفته شود؛ در صفحه آرایی جلد مجله ها می بایست دقت نظر بیشتری را لحاظ کرد. ضمن اینکه طراحی جلد هر یک از این مجله ها، نیاز به ایده پردازی های نوین دارد و بایستی از سلیقه ها و قرائح لطیف و ظریفی بهره جست که با بهره گیری از ذوق لطیف و بسیار تیزبینانه بتوان جلد صفحات نشریه ها را با توجه به حجم بیشتر آن ها، به گونه ای طراحی و تنظیم کرد که توجه مخاطبین بیشتری را به سمت و سوی خود جذب کنند.

گیرا بودن و باکیفیت بودن نوع صفحه آرایی هایی که روی جلد رویی و پشتی مجله ها به کار گرفته می شود؛ نیازمند دقت نظر و ظرافت بیشتری است که تنها از عهده کسانی برمی آید که در این زمینه تجربه لازم را داشته اند و می توانند با توجه به شور و نشاطی که نسبت به ایجاد و خلق تصاویر روی جلد کتاب و نکات صفحه آرایی جلد نشریه دارند؛ بهترین جلد را برای مجله ها و نشریه های خود به کار ببرند. به همین منظور شما می توانید در صورت نیاز به این گونه از سفارش ها، سفارش مربوط به صفحه آرایی جلد مجله و نشریه خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. موسسه مربوطه با تجربه موفقی که در زمینه پیش رو تا پیش از این داشته است؛ به خوبی می تواند نیاز شما را برطرف سازند. 

صفحه آرایی جلد

صفحه آرایی جلد مجله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین سایت صفحه آرایی و طراحی جلد

با توجه به پیشرفت های امروز بشریت، امروزه صفحه آرایی جلد کتاب ها و مجله ها هم به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق وب سایت های اینترنتی انجام می شود. به این صورت که شما دیگر نیازی نیست که حتما به مراکز و موسسه های سطح شهر خویش رهسپار شوید و ساعت ها پشت ترافیک، وقت و انرژی خود را اتلاف نمایید؛ بلکه می توانید در هر زمان و مکانی که هستید؛ حتی در ساعت های غیر اداری و حتی در شهرهای غیر از تهران در دوردست ترین شهرها و روستاها هم می توانید سفارش های صفحه آرایی جلد کتاب و طراحی های مخصوص به آن را به یک موسسه آنلاین از طریق وب سایت طراحی شده آن ها بسپارید تا در کسری از زمان بتوانید به هدف مورد نظر خود دست یابید. اما ممکن است در این خصوص با چالشی رو به رو شوید و آن هم نوع سایت انتخابی برای طراحی و صفحه آرایی جلد کتاب و مجله های شما می باشد.

در میان تعداد بسیار زیادی از موسسه ها که امروزه خدمات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین به مشتریان خویش ارائه می بخشند؛ نام موسسه ایران تایپیست به خوبی می درخشد. چرا که نمونه های به کار رفته در این موسسه توسط طراحان حرفه ای با سابقه کار و فعالیت بسیار زیادی صورت می گیرد. شما می توانید به راحتی نمونه کارهای ارائه شده پیشین این شرکت را از طریق وب سایت اینترنتی آن ها به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و سپس این نمونه کارها را با نمونه کارهای سایر سایت های اینترنتی دیگر مقایسه کنید تا پی به کیفیت ارائه شده صفحه آرایی در این موسسه ببرید. پس با این اوصاف، وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، بهترین وب سایت پیش رو برای شما به حساب می آید که بهتر است با ورود به وب سایت اینترنتی مربوط به این شرکت معتبر، سفارش های صفحه آرایی جلد خود را با خیالی راحت و آسوده در بستر اینترنت به ثبت برسانید.

صفحه آرایی جلد

بهترین سایت صفحه آرایی

ایده های یونیک برای صفحه آرایی جلد کتب

امروزه در هر یک از مسائل حتی صفحه آرایی جلد کتب مختلف نیز فضای رقابتی شدیدی وجود دارد. به همین علت نمی توان این گونه از سفارش ها را به همین سادگی به هر یک از موسسه ها و مراکز بی نام و نشان به ثبت رساند. مشکلی که در این گونه از موسسه های نامعتبر و تازه کار وجود دارد؛ این مسئله است که ایده های آن ها برای صفحه آرایی جلد کتاب دیگر قدیمی شده است و نمی توان به آن ها استناد کرد. به همین جهت بهتر است همواره از وجود طراحانی در این راستا کمک بگیرید که از ایده های یونیک و جدید و منحصر به فردی بهره می برند. این دسته از طراحان را معمولا قشر جوان و تحصیل کرده ای تشکیل می دهند که دانش آموخته دانشگاه های برتر بوده و با توجه به ذهن باز و خلاق خود می توانند از ایده های جدید و جالب توجهی بهره ببرند.

اگر به نمونه کارهای صفحه آرایی جلد موجود در موسسه ایران تایپیست توجه داشته باشید؛ هر یک از آن ها با یکدیگر بسیار متفاوت بوده و قابل مقایسه با سایر مراکز و موسسه های دیگر نیستند. بنابراین با توجه به نیروی کار زبده و جوان و کاربلدی که در این موسسه وجود دارد؛ بهتر است سفارش های خود به این موسسه بسپارید تا بتوانید از وجود ایده های جذاب و یونیک آن ها نهایت بهره را ببرید. این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که هر چقدر در طراحی جلد کتب مختلف از ایده های جدید و یونیک استفاده شده باشد؛ می تواند تأثیر بسیار زیادی روی نگاه مشتریان بگذارد و همین مسئله سبب پرفروش شدن کتاب های طراحی شده با ایده های جذاب پیاده شده روی جلد آن ها می گردد. چرا که صفحه آرایی جلد روی کتاب و پشت آن، معمولا اولین چیزی است که نگاه هر بیننده ای را به سمت و سوی خود جذب می کند.

صفحه آرایی جلد

ایده های یونیک برای صفحه آرایی جلد کتاب

صفحه آرایی جلد نشریه با پرداخت قسطی

امروزه دانشجویان و پژوهشگران بسیار زیادی هستند که نیاز به صفحه آرایی جلد کتاب های ترجمه ای و تألیفی خود دارند. اما با توجه به این مسئله که معمولا این قشر از جامعه، جزء افراد متمکن جامعه به شمار نمی آیند؛ ممکن است نتوانند در همان لحظه هزینه صفحه آرایی جلد نشریه مربوط به خود را پرداخت کنند. به همین جهت در برخی از موسسه ها امکان پرداخت قسطی هزینه ها نیز برای آن  ها هموار شده است. وجود همین قضیه پرداخت قسطی در موسسه های مطرح و معتبری همچون موسسه ایران تایپیست سبب شده است تا طیف وسیعی از نویسندگان و دانشجویان و نیز پژوهشگران مختلف بتوانند سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به عنوان یکی از موسسه های مطرح در این زمینه به ثبت رسانده و هزینه مربوط به سفارش یا سفارش های خود را نیز به صورت قسطی در زمان بندی های مشخص پرداخت نمایند.

هر چند که به طور کلی هزینه های مربوط به صفحه آرایی جلد نشریه ها در موسسه نامبرده شده، خیلی زیاد و قابل توجه نیست؛ ولی در صورتی که امکان پرداخت لحظه ای آن را ندارید یا در صورتی که سفارش های زیادی را به صورت فصلنامه و ماهنامه هر ماه در این موسسه به ثبت می رسانید یا حتی در هر هفته شما نشریه های هفته نامه ای را به ثبت می رسانید؛ می توانید کلیه هزینه های سفارش های خود را به صورت قسطی در این موسسه به ثبت برسانید. برای این منظور شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را به صورت اینترنتی در کسری از ثانیه صورت بخشید. بدین ترتیب حتی در صورت وجود سفارش های زیاد و مبالغ قابل توجه نیازی ندارید که حتما هزینه های مربوطه را به صورت یک جا پرداخت کنید؛ بلکه می توانید به صورت قسطی اقدام به پرداخت هزینه های صفحه آرایی جلد خود کنید.

صفحه آرایی جلد

پرداخت قسطی سفارش ها در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی پایان نامهصفحه آرایی مجلههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

مزیت این موسسه در قیاس با سایر موسسه های دیگر در این زمینه، پرداخت قسطی هزینه هاست. 

برای این منظور، می بایست سفارش های خود را در این زمینه به موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانیم که همیشه با ایده های جدید خود، سبب شگفتی مشتریان خود شده است. 

بله؛ امروزه به جهت پیشرفت های چشمگیری که تکنولوژی و صنعت به خود دیده است؛ این نوع از سفارش ها را می توان به صورت اینترنتی از طریق وب سایت های معتبر هم صورت بخشید. 

دقت نظر بالا و شور و نشاط و علاقه به صفحه آرایی روی جلد نشریه ها و مجله ها و ایده پردازی در این خصوص، مهمترین ویژگی و ملاک به شمار می آید. 


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/4/22 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 536 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی جلد کتاب صفحه آرایی جلد مجله صفحه آرایی جلد ارزان صفحه آرایی جلد فوری سفارش صفحه آرایی جلد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :