چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

شیوه ی بازنویسی برای تولید محتوای وبسایت ها

نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی محتوای سایت تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 11:00:00 بازدید: 391 امتیاز 0 از 0 نظر

شیوه ی بازنویسی که برای تولید محتوای وب‌سایتهای مورد استفاده قرار می گیرد با شیوه ی بازنویسی متون دیگر تفاوت چندانی ندارند. یعنی شیوه ی بازنویسی که برای آماده‌سازی محتوا برای وبسایت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد با شیوه ی بازنویسی متون علمی تا حدی برابری می‌کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما چه چیزی متون بازنویسی شده برای وبسایت را با متون بازنویسی شده علمی و ادبی جدا می‌کند؟ چه تفاوت‌هایی وجود دارد که باعث ایجاد شاخه به نام "تولید محتوا برای وبسایت" می‌شود؟ تنها تفاوتی که می‌توان برای بازنویسی محتوا برای وبسایت ها با متون دیگر قائل شد، پیاده‌سازی اصول سئو روی چنین محتوا‌هایی است. یعنی در بازنویسی محتوا برای وبسایت تنها بازنویسی مد نظر نیست بلکه می‌بایستی رعایت اصول سئو را در نظر داشت. اما چه اتفاقی می‌افتد اگر به اصول سئو توجه نشده و بدون رعایت این اصول امر بازنویسی را پیش رانده شود؟ اتفاقی که می‌افتد بی اثر بودن محتوا متنی برای افزایش بازدید سایت شماست. زمانی که محتواتان مطابق اصول بازنویسی نشده باشد نمی‌توان انتظار داشت که بازدید سایت‌تان افزایش پیدا کند. از این رو می‌توان چنین ادعا نمود که شیوه بازنویسی برای تولید محتوا وبسایت ها همان بازنویسی که می‌توان آن را توام با رعایت اصول سئو دانست. چنانچه در تولید محتوا برای وبسایت دقت لازم را به خرج ندهید و یا سفارشات خود را به مراکز نامعتبر بسپارید همواره درصد بارگذاری محتوا بی‌کیفیت روی سایت‌تان قوت می‌گیرد. اگر خود نیز مهارت کافی در بازنویسی و پیاده‌سازی اصول رو محتوا ندارید بهتر است آن را به افراد مجربی که در این زمینه تخصص کافی دارند بسپارید. از سری مراکزی که می‌تواند برای بازنویسی متون سئو شده برای وبسایت به شما کمک کند مجموعه ایران تایپیست است. این مجموعه سالهاست که در زمینه انواع تولید محتوا فعالیت دارد و می‌تواند بهترین انتخابی باشد که پیش روی شماست.

شیوه ی بازنویسی برای تولید محتوای وبسایت ها

بازنویسی متون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییرفرنس نویسی

سوالات متداول

در تولید محتوا برای وبسایت اصل دیگر وجود دارد که به آن اصل رعایت اصول سئو گفته می‌شود. در نگارش مقاله برای وبسایت ها اصول سئو نیز به شیوه ی بازنویسی اضافه می‌شوند.

هزینه بازنویسی متون سئو شده برای وبسایت ها به موضوع و حجم مقاله بستگی دارد. برای مثال بازنویسی مقالات ترجمه‌ای هزینه ی بیشتری دارند. 

بله اگر از روش‌های غیر معمول و غیر معقول برای بازنویسی مقالات سئو شده استفاده شود قطعا نتیجه کار مقاله‌ای بی‌کیفیت خواهد بود.

مدت زمان تحویل پروژه‌های بازنویسی برای وبسایت ها به فاکتورهایی مانند تعداد مقالات و نوع آنها بستگی دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی محتوای سایت تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 391 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: شیوه ی بازنویسی سایت شیوه ی بازنویسی محتوا شیوه ی بازنویسی برای تولید محتوا شیوه ی بازنویسی وب سایت شیوه ی بازنویسی محتوا وبسایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :