دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

شغل تصویرگری کتاب کودک

نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1401/11/30 ساعت 09:00:00 بازدید: 2320 امتیاز 0 از 0 نظر

شغل تصویرگری کتاب کودک، یکی از مشاغلی است که امروزه دانشجویان و علاقه مندان بسیاری را به سمت خود کشانده است. چون یکی از شغل های جذابی است که علاقه مندان به این حوزه نه فقط به جهت کسب درآمد، بلکه بیشتر به جهت ارضای روح و روان خود به آن مشغول می شوند. چون این شغل، زیبایی ها و جذابیت های بسیار زیادی دارد. تصویرسازی کتاب کودک، یک هنر است. هنری که خیلی از علاقه مندان به گرافیک و نقاشی را به سمت خود کشانده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شغل تصویرگری کتاب کودک نیاز به چه مهارت هایی دارد؟

شغل تصویرگری کتاب کودک، یکی از شغل های جذاب و هنری است که علاقه مندان خاص خود را دارد. در این شغل، می توان نمونه کارهای هنری بسیار جالب توجه و جذابی را به وجود آورد. کسانی که می خواهند وارد این حیطه از کارهای هنری شوند؛ بایستی حتما یک سری مهارت ها را داشته باشند. مهارت ها و استعدادهای لازم را در زمینه نقاشی و تکنیک های گرافیک را باید به خوبی با کیفیت بالایی داشته باشند. به همین جهت کسانی که در رشته گرافیک، دانش آموخته اند؛ با بیشتر این تکنیک ها و فوت و فن ها آشنایی دارند. به طور کلی شغل تصویرگری کتاب کودک، از جمله مشاغل هنری است که از میان نقاشان و طراحان بسیار زیادی گزینش می گردد. نقاش هایی که طبیعتا مهارت اولیه را در این زمینه دارند. آن ها بیش از هر فرد دیگری می توانند تصویرسازی های جذاب و بی نظیری را پدید آورند. البته علاقه مندان به نقاشی و گرافیک هم، کم نیستند.

شغل تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک

شغل تصویرگری کتاب کودک، یکی از شغل هایی می باشد که دانش آموختگان رشته گرافیک می توانند در آن وارد شوند. این دسته از افراد، با توجه به مهارت هایی که در زمینه نقاشی و گرافیک به شکل حرفه ای دارند؛ می توانند در این شغل، موفق گردند. تصویرسازی کتاب کودک به طور کلی نیاز به مهارت های لازم در زمینه نقاشی، رنگ آمیزی و روانشناسی رنگ ها، شناخت مخاطب یا مخاطب شناسی و... دارد. در صورتی که می خواهید وارد شغل تصویرگری کتاب کودک شوید؛ بایستی هر یک از این مهارت ها را داشته باشید. مهارت هایی که سبب می شود تا آن ها بتوانند بهترین تصویرگری ها را برای کتاب های کودک و نوجوان، پدید آورند. کلیه تصویرگرهایی که در موسسه ایران تایپیست، مشغول به کار و فعالیت حرفه ای هستند؛ از این مهارت ها در سطوح بالای خود بهره مند شده اند. به همین علت است که کیفیت بالایی را از خود به ارائه می گذارند. 

شغل تصویرگری کتاب کودک شامل به کارگیری چه روش هایی است؟

کسانی که شغل تصویرگری کتاب کودک را برای خود بر می گزینند؛ بایستی نسبت به روش های مختلف آن آگاه باشند. چون روش های متعددی هستند که با استفاده از آن ها می توان اقدام به تصویرسازی کتاب کودک کرد. تمامی این روش ها، تکنیک های خاص خود را دارند. کسی که می خواهد در این شغل و حرفه، مهارت های خود را به نمایش بگذارد؛ بایستی نسبت به یک یا چند روش تصویرگری کتاب کودک، هنر خود را به نمایش بگذارد. وی طبیعتا نمی تواند نسبت به تمامی روش های موجود، سررشته داشته باشد یا دست کم تعداد کمی از افراد این گونه هستند. بنابراین ممکن است شما شغل تصویرگری کتاب کودک را برگزیده و مشغول تصویرسازی در یکی از روش های آن شده اید. حال آنکه فرد دیگری همانند شما این شغل را برگزیده ولی روش دیگری را برای خود اتخاذ نموده است. چون این روش ها با هم متفاوت بوده و هر یک از آن ها نیاز به تخصص خاص خود دارند.

شغل تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک

شغل تصویرگری کتاب کودک، شامل تمامی این روش ها می باشد. حال ممکن است هر یک از شاغلین در این حرفه، بر حسب علاقه، استعداد و توانایی های خود، مشغول به بکارگیری روش هایی از تصویرسازی کتاب کودک می شوند. مدرک دانشگاهی و استعداد و توانایی در این زمینه می تواند تعیین کننده انتخاب یکی از روش های تصویرگری کتاب کودک باشد. در این شغل، به طور کلی دو نوع تصویرسازی کتاب کودک وجود دارد که به تصویرسازی سنتی و کامپیوتری تقسیم بندی می شود. هر یک از این دسته بندی ها خود، شامل روش های مختلف و متعددی هستند. بنابراین شغل تصویرگری کتاب کودک، از جمله شغل های متنوع و جذابی است که شاغلین این حرفه از کار و شغل خویش لذت می برند و با شور و شوق و عشق خاصی مشغول کار و فعالیت حرفه ای خویش می شوند. موسسه ایران تایپیست، تعداد زیادی از علاقه مندان و دارندگان مدارک دانشگاهی و آموزشگاه های معتبر را در موسسه خویش به استخدام درآورده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شغل تصویرگری کتاب کودک چقدر درآمد دارد؟

ممکن است این سوال شود که شغل تصویرگری کتاب کودک، چقدر درآمد دارد؟ آیا درآمد این شغل به گونه ای هست که ما بتوانیم معیشت خانواده خود را با آن تأمین کنیم یا خیر؟ در پاسخ به این سوالات، نمی توان به طور دقیق، مبلغی را اعلام کرد. چون بستگی به هنر و توانایی و سرعت عمل شما در این کار دارد. ضمن اینکه هر چقدر کیفیت کار شما بالاتر باشد، هزینه بیشتری را دریافت کرده و مشتریان زیادی را به سمت خود می کشانید. در کل، میزان حقوق حاصله از طریق این شغل، بستگی شدیدی به میزان فعالیت شما دارد. هر چقدر فعالیت حرفه ای تری داشته باشید و زمان زیادی را برای این کار بگذارید و مشتریان بیشتری هم داشته باشید؛ در شغل تصویرگری کتاب کودک، درآمد بیشتری را عاید خود خواهید کرد. اما برعکس اگر به این شغل، به عنوان یک شغل پاره وقت نگاه کنید که زمان کمی را برای آن می گذارید؛ طبیعتا حقوق کمتری را دریافت خواهید کرد.

اگر بخواهید در شغل تصویرگری کتاب کودک، درآمدزایی کنید؛ ایران تایپیست را انتخاب کنید. در این موسسه از این جهت می توانید درآمد بیشتری را کسب کنید که روزانه سفارش های زیادی را می توانید پذیرش کنید و مشغول کار در آن ها شوید. شما در این موسسه، بیکار نخواهید شد. چون همه روزه برای شما سفارش هایی وجود دارد. حال به شما بستگی دارد که تا چه میزان از این سفارش ها را می توانید مورد پذیرش قرار دهید و چقدر در طول روز برای این شغل، زمان می گذارید. شغل تصویرگری کتاب کودک، درآمد ثابتی ندارد که ماهانه مبلغی به حساب شما واریز شود. ممکن است هر ماه، مبلغی متفاوت بر حسب میزان فعالیت به حساب شما واریز شود که با ماه های قبل و بعد آن متفاوت باشد. همین به شما انگیزه می دهد که بیشتر کار کنید تا درآمد بیشتری را به دست آورید. ضمن اینکه هزینه هر یک از روش های تصویرگری متفاوت است که روی درآمد تصویرگر، تأثیر می گذارد.

شغل تصویرگری کتاب کودک

تأثیر تصویرگری در چاپ کتاب

شغل تصویرگری کتاب کودک چه اهمیتی در چاپ و نشر کتاب دارد؟

شغل تصویرگری کتاب کودک، یکی از شغل هایی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. اهمیت آن از جنبه ها و ابعاد مختلفی است. یکی از جنبه های اهمیت این شغل، مربوط به نویسندگان کتاب های کودک و نوجوان می باشد. این نویسندگان پس از نگارش کتاب های خود، می خواهند تا با انتخاب یک تصویرگر خوب و مطمئن، کتاب خود را بیشتر به فروش برسانند. بنابراین هر چقدر تصویرگری کتاب های آن ها از کیفیت بالاتری برخوردار باشد؛ می توانند به هدف خود نزدیک تر شوند. از طرفی دیگر شغل تصویرگری کتاب کودک، برای صنعت چاپ و نشر هم از اهمیت بسیار بالا و قابل توجهی برخوردار می باشد. چون اگر یک تصویرگر، به خط مشی های وزارت ارشاد پایبند نباشد و از تصویرگری هایی خارج از عرف و جامعه ما در یک کتاب کودک و نوجوان استفاده کند؛ آن کتاب، مجوز چاپ را نخواهد گرفت. پس بایستی به این نکات متعهد و پایبند باشد تا بتواند مجوز کتاب مورد نظر را دریافت نماید.

کسانی که شغل تصویرگری کتاب کودک را انتخاب می کنند؛ بایستی به همه جوانب آن توجه داشته باشند. شاید تصویرسازی کتاب کودک برای آن ها فقط یک شغل باشد؛ اما برای نویسندگان کتاب های کودک و نوجوان، این شغل و شاغلین موجود در آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این دسته از نویسندگان، سعی می کنند تا تصویرگری را برای کتاب های خود انتخاب کنند که می تواند نیاز آن ها را به خوبی پاسخ دهد و مجوز چاپ کتاب را برای آن ها به دست آورد. بنابراین اگر می خواهید در شغل تصویرگری کتاب کودک، موفق باشید و همیشه سفارش های زیادی داشته باشید؛ بایستی بتوانید رضایت نویسندگان را به خود جلب کنید. رضایت یک نویسنده به بکارگیری بهترین تصویرسازی های متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی با کیفیت مطلوب به راحتی حاصل می شود. بدین ترتیب می توانید در شغل خود به فکر درآمدزایی باشید و با چاپ آن کتاب، حس و حال خوبی به شما تزریق شود.

شغل تصویرگری کتاب کودک

تصویرگر کتاب کودک

برای استخدام در شغل تصویرگری کتاب کودک ایران تایپیست چه کنم؟

شما هم می توانید شغل تصویرگری کتاب کودک را انتخاب کنید و در این شغل به مهارت بالایی دست یابید و درآمدزایی کنید. کما اینکه امروزه افراد زیادی با مدارک دانشگاهی و حتی بدون هیچ گونه مدرکی در این شغل، مشغول به کار شده اند و برای خود درآمدزایی می کنند. آن ها در موسسه ها و مراکز مختلفی به کار گرفته شده اند و هم اکنون نیاز طیف وسیعی از نویسندگان کتاب های کودک و نوجوان را برطرف می سازند. تعداد زیادی از آن ها در موسسه ایران تایپیست، به استخدام درآمده اند. استخدام در این موسسه، کار سختی نیست. البته بایستی پیش از هر مسئله دیگری، در خود این توانایی و استعداد را ببینید که می توانید در شغل تصویرگری کتاب کودک، موفق شوید. چون برای مشغول به کار شدن در این حرفه هنری، باید از علاقه و استعداد بالایی برخوردار باشید. بهتر است به این شغل، نه فقط به یک شغلی برای کسب درآمد، بلکه برای ارضای روح و روان خود فکر کنید.

برای استخدام در شغل تصویرگری کتاب کودک به عنوان یک تصویرگر، بایستی یک سری مراحل را پشت سر بگذارید. در بین موسسه هایی که این به نوع شغل احتیاج دارند؛ می بایست یکی را برگزینید. موسسه ایران تایپیست، می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. چون از درجه اعتبار بسیار بالایی برخوردار می باشد. سپس برای به استخدام درآمدن در این موسسه، می بایست ابتدا وارد وب سایت اینترنتی این موسسه شده و نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات شخصی خویش، اقدام کنید. پس از آن در موعد مقرر شده از شما یک امتحان آنلاین گرفته می شود. البته پیش از آن می بایست رزومه خود را به این شرکت، ارسال نمایید. پس از بررسی رزومه و نمره آزمون شما، با بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان، می توانید به عضویت این موسسه به عنوان تصویرگر کتاب کودک درآیید. بدین ترتیب صاحب شغل تصویرگری کتاب کودک خواهید شد. بلافاصله هم می توانید در این شغل خویش، سفارش پذیرش کنید و با انجام آن، درآمدزایی کنید.

شغل تصویرگری کتاب کودک

شغل تصویرگری کتاب کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تصویرگری کتاب کودکطراحی گرافیکیطراحی کاراکترهزینه تصویرگری

سوالات متداول

خیر؛ چون تعرفه هر یک از روش های تصویرگری کتاب کودک یکسان نیست؛ در نتیجه درآمد عاید شده از آن نیست به یک میزان نخواهد بود.

درآمد شما در این شغل بستگی به میزان فعالیت ، تعداد سفارشات و زمانی دارد که برای آن صرف کرده اید. 

چون اگر تصویرگری به خط مشی های وزارت ارشاد، پایبند نباشند؛ مجوز چاپ آن کتاب صادر نمی شود. 

بله؛ در این موسسه پس از ثبت نام و قبولی در آزمون ورودی، می توانید مشغول به کار شوید. 


نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1401/11/30 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 2320 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: کار تصویرگری کتاب کودک شغل تصویرسازی کتاب کودک حرفه تصویرگری کتاب کودک شغل طراحی گرافیکی کتاب کودک شغل تصویرگری کتاب کودکان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :