پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه زیرنویس

نویسنده: مرتضی صمدی سفارش ترجمه تاریخ انتشار: 1401/6/21 ساعت 13:47:20 بازدید: 1261 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش ترجمه زیرنویس مخصوصا برای فایل های آموزشی و تدریس بسیار مهم است و لذا باید مؤسسه ترجمه ای انتخاب کنید که هم تعرفه های مناسبی داشته باشد و هم اینکه در تمامی زمینه ها بتواند هر نوع فایل ویدیویی را با بهترین کیفیت ترجمه کند. ایران تایپیست همان مؤسسه ای است که به دنبالش بودید!


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه زیرنویس خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان سفارش ترجمه زیرنویس فیلم داستانی وجود دارد؟

سفارش ترجمه زیرنویس برای فیلم های داستانی و هر نوع فایل چند رسانه ای دیگری در سایت ایران تایپیست با بهترین قیمت، کیفیت و در اسرع وقت امکان پذیر است و باز هم برای نرخ ترجمه فایل های چند رسانه ای مثل فیلم (در انواع آموزشی، سمینار، کنفرانس، فیلم های سینمایی و سریالی)، کلیپ و یا حتی ترجمه فایل زیرنویس انگلیسی که خودتان در اختیار ما می گذارید، بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مؤسسات ترجمه ای کشور است. لذا شما عزیزان کافیست برای ثبت سفارش ترجمه زیرنویس ابتدا در سایت ما عضویت پیدا کنید، سپس از طریق پنل کاربری در صورتی که حجم فایل مورد نظر نیاز نیست برای ما ارسال کرده و یا می توانید به دلخواه خود لینک فیلم خود را که در فضاهای ابری آپلود کرده اید یا لینک صفحه ای که فیلم مورد نظر شما در آن قرار دارد را بفرستید تا به راحتی ترجمه فیلم، کلیپ یا هر نوع فایل چند رسانه ای شما توسط بهترین مترجمین آغاز گردد. ضمنا توجه داشته باشید که اگر فیلم شما زیرنویس انگلیسی داشته باشد، تهیه ترجمه به شکل زیرنویس فارسی از آن 50% تخفیف خواهد داشت.

سفارش ترجمه زیرنویس
سفارش ترجمه زیرنویس انواع فیلم های داستانی، آموزشی و غیره


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه زیرنویس خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه زیرنویس برای محتوای چندرسانه‌ای کارآفرینی انجام میشود؟

سفارش ترجمه زیرنویس برای محتواهای چند رسانه ای در زمینه های مختلف مثل کارآفرینی و غیره نیز انجام پذیر است و شما مشتریان عزیز با ثبت سفارش خود تنها چند دقیقه فاصله دارید! تنها کافیست جهت ثبت سفارش از طریق پنل کاربری نام نویسی کنید تا پس از آن با فعال شدن حساب کاربری خود بتوانید فایل های مدنظر خود را برای ترجمه ارسال نمایید. مؤسسه ایران تایپیست در زمینه سفارش ترجمه زیرنویس برای محتواهای چند رسانه کارآفرینی چندین مزیت رقابتی نسبت به سایر مؤسسات ترجمه ای در این زمینه دارد. اولین و مهمترین آن در اختیار داشتن مترجمین در زمینه های مختلف و زبان های زنده دنیاست که امکان ترجمه محتواهای چند رسانه ای کارآفرینی علمی و کاملا تخصصی نیز تا موضوعات عمومی فراهم است و از این حیث هیچ محدودیتی وجود ندارد. دومین مزیت در رابطه با قیمت گذاری هایی است که انجام شده که تنها با چند سرچ ساده درخواهید یافت که نرخ تعرفه ها نسبت به هر سایت دیگری مناسبتر است. 

نحوه انجام و سفارش ترجمه زیرنویس فیلم آموزشی چگونه است؟

سفارش ترجمه زیرنویس برای فیلم های آموزشی نیز در هلدینگ ایران تایپیست کاملا امکان پذیر است و همانطور که گفتیم در ترجمه فیلم و زیرنویسِ هیچ نوع فایل محتواییِ ویدیویی محدودیت وجود ندارد چرا که با مجموعه بسیار قدرتمندی روبرو هستید. در هنگام ثبت سفارش ترجمه زیرنویس برای فیلم های آموزشی نیز مانند سایر فیلم ها می توانید درخواست خود را از شیوه ترجمه بیان کنید. برخی از مشتریان قصد دارند فیلم آموزشی آنها که ممکن است دارای زیرنویس انگلیسی باشد (با تخفیف 50% در تعرفه ترجمه) و یا نباشد، پس از ترجمه و تولید زیرنویس، به صورت هماهنگ شده با فیلم داخل آن قرار گیرد. برخی افراد مایل هستند تنها فایل ترجمه فیلم را که به فرمت SRT تولید می شود تحویل بگیرند و بارگذاری و هماهنگ کردن آن با فیلم را خودشان انجام خواهند داد. برخی افراد نیز مایل هستند به شکل دوبله شده تحویل بگیرند. در هر صورت به هر روشی که مایل باشید، یا می توانید از طریق پنل کاربری فیلم آموزشی مورد نظر خود را آپلود کرده و برای ما ارسال کنید یا در غیر این صورت لینک آن را برای ما ارسال نمایید که بیشتر در مورد فایل های حجیم انجام می شود.

سفارش ترجمه زیرنویس
سفارش ترجمه زیرنویس با بهترین کیفیت توسط مترجمینی سخت کوش و حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه زیرنویس خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه زیرنویس به چه زبانهای انجام میشود؟

سفارش ترجمه زیرنویس در هلدینگ ایران تایپیست به 37 زبان زنده دنیا انجام می شود ولی رایج ترین فرم آن در حال حاضر زبان انگلیسی است هر چند اکثر فیلم های سینمایی یا سریالی که در دنیا ساخته می شوند در صورتی که از کشوری غیر انگلیسی زبان تولید شده باشد نیز زیرنویس انگلیسی چسبیده یا آماده دانلود آن نیز موجود است که می توانید به همراه فایل خود آپلود کنید تا هزینه ترجمه زیرنویس فایل مدنظر خود را به شدت کاهش دهید که این راهکار هلدینگ ایران تایپیست به شما عزیزان جهت کاهش هزینه های شماست چرا که همیشه علاوه بر کیفیت بالا به توان و قدرت خرید مشتریان خود نیز فکر می کنیم تا قیمت ها و روش های ارائه خدمات ما کاملا مقرون به صرفه باشند. در هر صورت به هر زبان زنده دنیا که مایل باشید می توانید فایل های تصویری خود را از هر نوعی، با بهترین کیفیت به شکل ترجمه شده و در اسرع وقت و بدون هیچ گونه تأخیری دریافت کنید. مفتخریم که با در اختیار داشتن مترجمین قدرتمند و حرفه ای خود، بهترین مرجع ترجمه زیرنویس فیلم و سریال و کلیه فایل های صوتی و تصویری در کشور هستیم.

برآورد قیمت سفارش ترجمه زیرنویس به صورت فوری

سفارش ترجمه زیرنویس با توجه به اینکه مربوط به فایل ویدیویی و تصویری است نحوه محاسبه متفاوتی از سایر فایل های ترجمه ای که به شکل متنی هستند بوده و لذا می توانید از طریق پنل کاربری یا به صورت تلفنی تماس بگیرید تا هزینه نهایی ترجمه فیلم برای شما نمایش داده شود. اما برای راحتی کار شما عزیزان جدول تعرفه ترجمه زیرنویس را در سایت قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید هزینه نهایی را برای خودتان برآورد کنید. در ترجمه فایل های ویدیویی و تصویری مبنای محاسبه نرخ ترجمه برحسب دقیقه است که هر دقیقه آن اگر بدون زیرنویس انگلیسی باشد، 10 هزار تومان خواهد بود. به عبارتی اگر فایل ویدیویی شما 10 دقیقه باشد و زیرنویس انگلیسی نیز همراه آن وجود نداشته باشد هزینه کل ترجمه زیرنویس فارسی 100 هزار تومان خواهد شد ولی اگر زیرنویس انگلیسی برای آن موجود باشد و به همراه فایل ارسال کنید تخفیف 50% برای شما در نظر خواهیم گرفت و با این رویه می توانید خیلی سریع هزینه نهایی را محاسبه کنید. البته برای سفارشات فوری هزینه ترجمه بیشتر خواهد شد که همکاران ما در واحد ترجمه پس از ثبت سفارش برای صدور پیش فاکتور رایگان توضیح خواهند داد.
سفارش ترجمه زیرنویس در هلدینگ ایران تایپیست با بهترین تعرفه ها، به 37 زبان زنده دنیا در موضوعات مختلف و در بیش از 100 زمینه تخصصی توسط بهترین و حرفه ای ترین مترجمین کشور با نهایت کیفیت و رعایت اصل رضایت مشتری و وقت شناسی آماده می گردد. 

سفارش ترجمه زیرنویس

سفارش ترجمه زیرنویس با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در ایران تایپیست

سفارش ترجمه زیرنویس انواع فیلم ها و کلیپ ها

سفارش ترجمه زیرنویس برای انواع فیلم ها و کلیپ های مختلف در موسسه های معتبر انجام می شود. موسسه هایی که از وجود بهترین و کارکشته ترین مترجمین در موسسه های خود بهره می جویند. کسانی که با داشتن مهارت های چهارگانه توانایی بالایی در ترجمه انواع سفارش های مشتریان خود دارند. سفارش هایی که توسط هر فردی در این موسسه ها به ثبت می رسند؛ بستگی به نوع فایل آن ها دارد. فایل های متنی در قالب برنامه ورد و پی دی اف به این موسسه ها ارسال می شوند. اما امکان ثبت سفارش ترجمه زیرنویس انواع فایل های تصویری نیز در موسسه های ترجمه وجود دارد. برای اینکه فیلم ها و کلیپ های مختلف را از هر زبانی بهتر و بیشتر متوجه شوید؛ می توانید از روی متن زیرنویس آن ها متوجه کلام رد و بدل شده میان شخصیت های اصلی فیلم شوید.

سفارش ترجمه زیرنویس

سفارش ترجمه زیرنویس فیلم

ثبت سفارش ترجمه زیرنویس انواع فیلم ها در هر زبانی و در هر حجمی برای هر یک از شما میسر شده است. شما می توانید سفارش های خود را به موسسه هایی بسپارید که در این زمینه فعالیت حرفه ای دارند. چرا که بیشتر مراکز و موسسه های ترجمه، بیشتر سفارش های ترجمه متنی را مورد پذیرش قرار می دهند. با توجه به سخت و زمان بر بودن سفارش های ترجمه فیلم ها و کلیپ های مختلف، این نوع از سفارش ها را می بایست در موسسه های شناخته شده تر سپرد. شما می توانید سفارش ترجمه زیرنویس انواع فیلم های مدنظر خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که در این موسسه، مترجم هایی را برای ترجمه فیلم ها در نظر گرفته اند. آن ها با توجه به داشتن مهارت های 4 گانه می توانند فیلم های شما را به منظور زیرنویس ترجمه نمایند.

تأثیر حجم فایل فیلم ها در هزینه سفارش ترجمه زیرنویس

هزینه سفارش ترجمه زیرنویس یکی از مسائلی است که برای محاسبه آن می بایست عوامل مختلفی را مدنظر قرار داد. در کنار تمامی نکاتی که در نهایت روی هزینه این سفارش ها تأثیر خود را می گذارند؛ می توان به تأثیر حجم فایل فیلم و کلیپ ارسالی اشاره کرد. به این شکل که هر چقدر حجم فایل شما بیشتر باشد؛ می تواند روی هزینه سفارش شما موثر واقع بیفتد. البته این تأثیر در قیمت بستگی به نوع موسسه ای دارد که شما سفارش ترجمه زیرنویس خود را در آن به ثبت رسانده اید. در برخی از موسسه ها هزینه های بیشتر و برخی هزینه های کمتری را برای این منظور لحاظ می کنند. چرا که در وهله نخست مترجم می بایست فایل فیلم شما را دانلود یا آپلود نماید. در هر صورت حجم زیادی ممکن است از اینترنت خود را مصرف نماید که روی هزینه نهایی موثر است.

سفارش ترجمه زیرنویس

حجم فیلم

هزینه سفارش ترجمه زیرنویس در هر مرکز و موسسه ای متفاوت می باشد. هر چقدر زبان فیلم سخت و پیچیده تر باشد و همچنین حجم فایل فیلم و کلیپ های شما بیشتر باشد؛ هزینه سفارش بیشتر خواهد شد. بنابراین هزینه ترجمه یک فیلم سینمایی طبیعتا بیشتر از یک کلیپ چند دقیقه ای است. هزینه سفارش های فیلم به منظور تولید زیرنویس برای آن ها بر حسب تعداد دقیقه و ثانیه های آن مورد محاسبه قرار می گیرد. اما با توجه به این نکته که در سفارش ترجمه زیرنویس فیلم های سینمایی، هزینه ها زیاد خواهند شد؛ تخفیف هایی هم در نهایت برای مشتری در نظر گرفته می شود. شما می توانید سفارش های خود را در این راستا در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا از این تخفیف ها استفاده کنید. ضمن اینکه تأثیر حجم فایل شما هم در این موسسه، کمتر از سایر مراکز است.

چگونه و از چه طریقی می توانیم فایل خود را برای ترجمه و زیرنویس ارسال کنیم؟

ثبت سفارش ترجمه زیرنویس برای فیلم ها و کلیپ های مختلف در مراکز ترجمه این سوال را در ذهن تداعی می کند که فایل خود را چگونه ارسال کنیم؟ نوع ثبت سفارش های شما در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد. شما می توانید به دو شیوه حضوری یا غیر حضوری اقدام به ثبت سفارش فیلم ها و کلیپ های کوتاه و بلند کنید. در صورتی که نوع اول را برگزیده اید؛ می توانید از طریق فلش یا هر ابزار دیگری، فایل فیلم خود را به مراکز معتبر ترجمه بسپارید. اما اگر ثبت سفارش ترجمه زیرنویس به شکل آنلاین و اینترنتی را برگزیده اید؛ نیازی به این کار نیست. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود و به شکل اینترنتی، فایل خود را در موسسه مورد نظر ثبت کنید. فایل شما در نهایت به دست مترجمین زبده و کارکشته ای خواهد رسید که توانایی ترجمه فیلم را دارند.

سفارش ترجمه زیرنویس

ارسال اینترنتی فیلم

برای سهولت در ارسال فایل پس از ثبت سفارش ترجمه زیرنویس، می توانید از گزینه های مختلفی استفاده کنید. یکی از این گزینه ها، ارسال فایل از طریق پنل کاربری است که در اختیار شما قرار گرفته است. از دیگر راهکارهای لازم ارسال فایل از طریق شبکه های اجتماعی است. شما می توانید فایل ترجمه خود را از طریق شبکه اجتماعی تلگرام و واتساپ هم به مسئولین شرکت های معتبر ارسال نمایید. موسسه ایران تایپیست چنین بستری را برای شما مهیا نموده است. شما می توانید شماره کارشناسان مربوطه را در وب سایت این موسسه مشاهده کنید. سپس فایل سفارش خود را در هر یک از این شبکه های اجتماعی به آن ها بسپارید. بدین ترتیب هم سفارش ترجمه زیرنویس اینترنتی برای شما ساده است و هم ارسال فایل برای شما با سهولت بیشتری همراه می باشد.

ثبت سفارش ترجمه زیرنویس برای آهنگ های پرطرفدار خارجی

ثبت سفارش ترجمه زیرنویس فقط برای فیلم و کلیپ های مختلف نیست. شما می توانید آهنگ های پرطرفدار ترکی، عربی، اسپانیایی و... را هم به مراکز ترجمه در جهت ترجمه بسپارید. آن ها متن و کلام این آهنگ ها را برای شما ترجمه می کنند. در نتیجه می توانید از ترجمه مربوطه به عنوان زیرنویس استفاده کنید. شنیدن و گوش دادن به این آهنگ ها پس از ترجمه برای شما و تمامی شنوندگان دیگر لذت بخش تر خواهد شد. البته باید توجه داشت که گاهی اوقات یک آهنگ به زبان ها و گویش های محلی سروده شده است. در چنین حالتی هنگام ثبت سفارش ترجمه زیرنویس آهنگ ها می بایست زبان یا لهجه و گویش محلی آهنگ را درج کنید تا سفارش شما به دست مترجم مسلط به آن لهجه ها سپرده شود.

سفارش ترجمه زیرنویس

زیرنویس آهنگ

برای ثبت سفارش ترجمه زیرنویس آهنگ های پرطرفدار خارجی نیز می توانید موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید. در این موسسه، مترجمان زیادی وجود دارند که به زبان ها، لهجه و گویش های مختلفی تسلط دارند. آن ها می توانند آهنگ های مدنظر شما را به زبان دلخواه شما ترجمه نمایند. برای چگونگی ترجمه و هزینه این نوع از سفارش ها یا هر گونه سوال و ابهام دیگر می توانید با کارشناسان موسسه های معتبر در تماس باشید. کارشناسان موسسه ایران تایپیست همه روزه و در هر پاسی از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. در نتیجه شما می توانید با ثبت سفارش ترجمه زیرنویس آهنگ های پرطرفدار و محبوب خارجی در این موسسه به هدف خود با کیفیت بالایی دست یابید. چرا که ایران تایپیست، از بهترین و مجرب ترین مترجمین خود برای سفارش های شما استفاده می کند. در نتیجه شما می توانید این آهنگ ها را به همراه زیرنویس از آن ها دریافت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه زیرنویس خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه فایل صوتی یا تصویریتولید زیر نویس فیلم و سریالتولید زیرنویسهزینه ترجمه صوتی، تصویری

سوالات متداول

هر فایل چند رسانه ای اعم از فیلم های داستانی در ایران تایپیست با بهترین کیفیت و نرخ، ترجمه می گردند.

بله امکان ترجمه فایل های چند رسانه ای در زمینه های گوناگون حتی کارآفرینی نیز امکان پذیر است.

ایران تایپیست با در اختیار داشتن بیش از 8000 مترجم کاملا حرفه ای، امکان ترجمه زیرنویس به 37 زبان زنده دنیا را دارد.

  • سفارش ترجمه زیرنویس مربوط به فایل های صوتی – تصویری است که برحسب دقایق فیلم محاسبه می گردد و چنانچه همراه با زیرنویس انگلیسی نیز باشد تخفیف 50% مشمول آن خواهد شد که از طریق پنل کاربری فورا محاسبه می گردد.


نویسنده: مرتضی صمدی سفارش ترجمه تاریخ انتشار: 1401/6/21 ساعت 13:47:20 تعداد بازدید: 1261 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه زیرنویس فیلم تبدیل فیلم انگلیسی به فارسی فیلم با ترجمه چسبیده فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی فیلم ترجمه زیرنویس آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :