شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سرچ کردن محصول با ویس

نویسنده: سارا اخلاقی سرچ در گوگل تاریخ انتشار: 1400/12/12 ساعت 12:00:00 بازدید: 371 امتیاز 0 از 0 نظر

علاوه بر ثبت سفارش هایی نظیر: سرچ محصول در گوگل با عکس، می توان از طرق مختلف هم به این مهم دست یافت. یکی از همین شیوه های مختلف، به وسیله ویس یا صدای ضبط شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش سرچ در گوگل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به این صورت که اگر امکان سرچ محصول به وسیله تایپ کلمه و عبارت مورد نظر را ندارید؛ می توانید ویس را امتحان کنید. به این صورت که ابتدا می بایست جستجوی صوتی گوگل را فعال کنید. سپس به جای نوشتن عبارت و کلمه کلیدی اصلی و مرتبط، صدای خود را ضبط کنید. با ویس یا صدای ضبط شده هم می توانید محصول مورد نظر خود را بیابید. بنابراین امکان سرچ محصول در گوگل با ویس وجود دارد. بدین ترتیب می توانید خیلی راحت و سریعتر، به محصول مورد نظر خود دست یابید. دیگر لازم نیست عبارت مورد نظر خود را تایپ نمایید. بلکه می توانید صدای خود را ضبط کنید و به شکل ویس، دنبال آن محصول در گوگل باشید. این شیوه سرچ محصول، سریعتر و پیشرفته تر انجام می شود.

 بهتر است سفارش های سرچ در گوگل به موسسه ایران تایپیست بفرستید. در این موسسه، سرچ محصول در گوگل با ویس نیز همانند سایر سرچ های دیگر در گوگل، انجام می پذیرد. افراد بسیار زیادی در این موسسه وجود دارند که می توانند به صورت حرفه ای، سفارش های شما را انجام دهند. کافیست وارد وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست شوید و درخواست خود را به ثبت برسانید. آن ها بر اساس تجربه ای که در این خصوص دارند؛ می توانند سفارش های شما را به بهترین شیوه ممکن به پیش ببرند. سرچ محصول در گوگل به صورت صدای ضبط شده نیز فوت و فن خاص خود را دارد. به همین جهت است که می بایست آن ها را به دست افرادی سپرد که در این راستا تجربه لازم را دارند. در موسسه ایران تایپیست، افراد ماهر و کارکشته ای هستند که تجربه حرفه ای این کار را دارند. بنابراین توصیه می شود تا سفارش های خود را در این راستا به دست آن ها بسپارید.

سرچ کردن محصول با ویس

سرچ محصول در گوگل با ویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش سرچ در گوگل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

سرچ در گوگلدیتا اینتریخدمات مقالهتولید زیرنویس

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید به صورت ویس یا صدای ضبط شده هم، محصول مورد نظر خود را در گوگل، جستجو نمایید. 

برای این منظور، ابتدا می بایست امکان جستجوی صوتی را در گوگل فعال کرد. سپس با ضبط صدای خود، اقدام به جستجوی صوتی کنید. 

بله؛ فقط می بایست کار را به کاردان آن سپرد. به این صورت که بهتر است این گونه از سفارش ها را به دست افرادی سپرد که در این راه خبره هستند. 

موسسه ایران تایپیست، ید طولایی در این زمینه دارد. شما می توانید سفارش های خود را با خیال راحت به این موسسه آنلاین و اینترنتی بسپارید. 


نویسنده: سارا اخلاقی سرچ در گوگل تاریخ انتشار: 1400/12/12 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 371 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سرچ صوتی محصول در گوگل سرچ محصول در گوگل با صدا سرچ محصول در گوگل با ویس سرچ صوتی در گوگل جستجو محصول در گوگل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :