پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت فوری با نرخ دانشجویی

نویسنده: دنیا ذاکری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/15 ساعت 22:00:00 بازدید: 271 امتیاز 0 از 0 نظر

ساخت پاورپوینت فوری برای دانشجویان در حوزه تحقیقاتی، پروژه های کلاسی، دفاع از پایان نامه، دفاع از پروپوزال، و از سایر اهداف دیگر می تواند در ایران تایپیست به ثبت رسیده و توسط کارشناسانی که در حوزه تخصصی شما تحصیل کرده‌اند، انجام شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در ایران تایپیست ساخت پاورپوینت فوری برای دانشجویان با تعرفه های بسیار مناسبی ارائه می شود. شما می توانید از طریق گزینه های زیر هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود را کمتر کنید. این در حالی است که تمامی تعرفه‌های ایران تایپیست مقرون به صرفه بوده و نسبت به سایر موسسات از هزینه‌های رقابتی برخوردار است. با این حال شما با شرایط و تمهیدات زیر می‌توانید هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود را کمتر کنید.

  1. اگر در زمان ثبت نام کد معرف یعنی همان اعضای ایران تایپیست را وارد کنید به اندازه ۴ تا ۵ درصد تخفیف خواهید داشت.
  2. با ارسال پیامک تبلیغاتی ایران تایپیست از طریق پنل کاربری به سی نفر از دوستان و آشنایانتان می توانید از تخفیف ۵ تا ۶ درصدی موسسه برخوردار شوید.
  3. تخفیف دیگری که ما برای کاربران در نظر گرفته ایم مختص نمایندگی‌ها است. منظور از نمایندگی ها، مراکزی است که محل کار دارند و جز مراکز خدماتی محسوب شده و به صورت دائمی با ما کار می‌کند. این مراکز به طور کلی دارای تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی هستند.

 بدین ترتیب شما می توانید در هزینه ساخت پاورپوینت فوری خود از تخفیف های خوبی بهره مند شوید. در ضمن به خاطر داشته باشید که امکان پرداخت قسطی هزینه برای ساخت پاورپوینت در ایران تایپیست نیز فراهم است و شما می توانید هزینه های آن را در دو قسط پرداخت کنید و ملزم به پرداخت کل هزینه در ابتدای سفارش نیستید. در مرحله اول شما ملزم به پرداخت ۶۵ درصد از هزینه کل در هنگام ثبت سفارش هستید و زمان تحویل آن یعنی بعد از انجام سفارش، شما باید مابقی هزینه را پرداخت نمایید.

ساخت پاورپوینت فوری با نرخ دانشجویی

ساخت پاورپوینت فوری با نرخ دانشجویی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینتصفحه آراییتهیه پاورپوینتخلاصه نویسی

سوالات متداول

خیر این مرکز بهترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ها را جهت ساخت پاورپوینت برای کاربرانش در نظر گرفته است.

با ارسال پیامک تبلیغاتی  از طریق پنل کاربری ایران تایپیست به ۳۰ نفر و یا وارد کردن کد معرف شما می‌توانید شامل دریافت تخفیف شوید.

ایران تایپیست با در اختیار داشتن کارشناسانی که در حوزه‌های تخصصی شما تحصیل کردند می‌تواند بهترین مرکز برای ساخت پاورپوینت باشد.

این بدان معناست که شما ملزم به پرداخت کل هزینه در ابتدای ثبت سفارش نیستید و می‌توانید آن را در دو مرحله پرداخت کنید. در مرحله اول باید ۶۵ درصد هزینه کل بپردازید و در زمان تحویل سفارش مابقی را می‌توانید پرداخت کنید.


نویسنده: دنیا ذاکری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/15 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 271 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت پاورپوینت فوری دانشجویی ساخت پاورپوینت فوری و ارزان ساخت پاورپوینت فوری تضمینی ساخت پاورپوینت فوری حرفه ای ساخت پاورپوینت فوری پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :