پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت جذاب متحرک درسی ویژه دانش آموزان ابتدایی

نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 11:00:00 بازدید: 930 امتیاز 0 از 0 نظر

در سالیان اخیر به دلیل هوشمند شدن مدارس و پیشرفته شدن نوع آموزش به دانش آموزان، ساخت پاورپوینت جذاب و استفاده از تصاویر متحرک توجه ویژه ای را در میان آموزگاران و معلمان به خود جلب کرده است. از آنجایی که کیفیت آموزش و یادگیری در کودکان و خردسالان گروه ابتدایی به خلاقیت ها و استفاده از جلوه های بصری بستگی دارد، لذا ساخت پاورپوینت جذاب بسیار مهم خواهد بود تا بتوان، ذوق و انگیزه را در میان این گروه سنی ایجاد کرد تا فرایند یادگیری مطالب به درستی اجرایی شود. استفاده از قالب های جذاب، رنگ‌ها و عکس‌های شاد و کودکانه،تصاویر متحرک و پویانمایی‌ها، فونت های مناسب، طراحی های خلاقانه، ترانزیشن ها و افکت ها همگی در ساخت پاورپوینت جذاب نقش به سزایی دارند. نکته ای که در این میان بسیار مهم است آن است که در فرایند آموزش استفاده از ابزارهای یکسان و به طور خاص، استفاده از پاورپوینت های تکراری و مشابه، نه تنها فرایند انتقال مطالب را به درستی به سرانجام نمی‌رساند، بلکه به دلیل عدم ایجاد ذوق و انگیزه و تکراری بودن جلوه های بصری، باعث خستگی کودک شده و تلاش شما به عنوان آموزش دهنده برای حفظ تمرکز او بیهوده و بی نتیجه خواهد بود. لذا همواره برای این گروه سنی باید ایده ای نو و جذاب ارائه کرد تا بتوان در بستر آن فرایند آموزش را تکمیل کرد.

اما یکی از عوامل بازدارنده برای ایجاد تنوع در ساخت پاورپوینت جذاب توسط آموزگاران عدم داشتن وقت و فرصت کافی است. بدین ترتیب بهترین گزینه برون سپاری این فرایند خواهد بود. ایران تایپیست با همکاری بهترین تیم تهیه پاورپوینت و طراحان گرافیکی این امکان را برای شما معلمین عزیز فراهم آورده تا بتوانید با صرف کمترین هزینه ها ساخت پاورپوینت جذاب و متفاوت را جهت ارائه در کلاس‌هایتان به عنوان یک ابزار کمک آموزشی را عملی سازید. کافی است مطلب مورد نظر خود را به کارشناسان ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن،ضمن تهیه بهترین عکس‌های متحرک و سایر عوامل، بهترین خروجی را تحویل بگیرید.

ساخت پاورپوینت جذاب متحرک درسی ویژه دانش آموزان ابتدایی

سفارش ساخت پاورپوینت با تصاویر متحرک و انیمیشنی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینترفرنس نویسیتحلیل آماری

سوالات متداول

بیشترین کاربرد آن در فرایند آموزش و انتقال مفاهیم است.

بله. قطعا همین‌طور است. ایران تایپیست ضمن تضمین تمامی سفارش‌های خود، آن‌ها را پشتیبانی می‌کند و آماده پاسخگویی به شما در طول مدت گارانتی است.

خیر، ایران تایپیست با تمهیداتی که برای کاربرانش اندیشیده است، بهترین نرخ ها را تصویب کرده است.

 خیر به هیچ عنوان. شما می‌توانید هر تعداد اسلایدی که می‌خواهید را سفارش بدهید.


نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 930 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت پاورپوینت جذاب متحرک ساخت پاورپوینت جذاب مدارس ساخت پاورپوینت جذاب آموزشی ساخت پاورپوینت جذاب ارائه ساخت پاورپوینت جذاب کنفرانس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :