یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت و طراحی لوگو

نویسنده: مهسا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 66 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه ساخت و طراحی لوگو و ایجاد یک آرم تجاری اختصاصی از مهم ترین و موثرترین گام هایی هستند که هر برند و کسب و کاری برای رسیدن به مقاصد خود در دنیای بازاریابی و جذب مخاطبان از آن استفاده می کند. حقیقت امر آن است که به وسیله استفاده از یک لوگوی حرفه ای، قسمت تعیین کننده ای از نیازهای برندها برای مارکتینگ برطرف می شود. در واقع برندها می توانند به گونه ای تاثیرگذار فعالیت ها و خدمات خود را به عرصه ظهور برسانند. ما در ادامه به بررسی بیشتر موضوع ساخت و طراحی لوگو خواهیم پرداخت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ساخت و طراحی لوگو از سری کارهای گرافیکی است که در آن از نرم افزارهای پیشرفته میتوان استفاده کرد. بنابراین برای ساخت و طراحی لوگو حرفه ای افزون بر خلاقیت، ایده پردازی و شناختن هدف لوگو، باید با برنامه های ساخت و طراحی لوگو و کاربردهای آن آشنایی داشت. چند مورد از نرم افزار های محبوب و معروف ساخت و طراحی لوگو عبارتند از:

  • نرم افزار ادوبی فتوشاپ
  • نرم افزار کورل دراو
  • نرم افزار ادوبی ایلاستریتور
  • نرم افزار ایندیزاین

ساخت و طراحی لوگو، این آرم تجاری، به منظور رساندن هویت و اهداف یک کسب و کار به افراد، به کار گرفته می شود. پس می توان این نماد را به عنوان اصلی ترین و اولین قدم برای شناساندن یک برند و سازمان دانست. ساخت و طراحی لوگو به مهارت بالایی نیازمند است و باید به دست طراحان خلاق ساخته شود. ما به شما موسسه ایران تایپیست که یک مجموعه حرفه ای و باسابقه درخشان است را معرفی می نماییم. شما می توانید سفارشات ساخت و طراحی لوگو خود را به این مجموعه بسپارید. ما این مقاله را به منظور افزایش آگاهی و اطلاعات خوانندگان در خصوص ساخت و طراحی لوگو آماده کردیم.

ساخت و طراحی لوگو

تاثیر طراحی و ساخت لوگو بر هویت برند

تاثیر طراحی و ساخت لوگو بر هویت برند و مشتریان

بصورت کلی لوگو به نماد یک بیزینس یا کسب و کار اشاره دارد که از طریق یک طراحی منحصر به فرد به کسب و کارها، شخصیت ظاهری بخشیده و آنها را از دیگر برندها متمایز می گرداند. ساخت و طراحی لوگو موجب می شود تا یک کسب و کار، بهتر و در زمان کوتاه تر در ذهن مخاطبان جای بگیرد و ماندگار شود. اگر یک لوگو از طراحی حرفه ای، باکیفیت و پرمفهوم برخوردار باشد، محبوبیت و ماندگاری بیشتری در میان مخاطبان پیدا می کند. بنابراین کسب و کارها زمان و هزینه کمتری را صرف معرفی خود به مشتریان می کنند و در واقع با طراحی و ساخت لوگو حرفه ای، نیمی از راه را طی کرده اند.

چند مورد از تاثیر و اهمیت استفاده از ساخت و طراحی لوگو، شامل موارد زیر هستند:

  • کمک به برندسازی: پیش از شروع فعالیت هر کسب و کاری بهتر است شما برای ساخت و طراحی لوگو اختصاصی اقدام کنید؛ زیرا این اقدام به برندینگ، خلق برند تاثیرگذار در بازار و یافتن جایگاه در ذهن مشتریان نقش کلیدی دارد.
  • ایجاد رسمیت و اعتمادسازی: یکی از تاثیرات ساخت و طراحی لوگو آن است که میزان رسمیت و جدیت برندتان را به مخاطبان نشان می دهد. همین امر موجب می شود تا آنها نسبت به کار و خدماتتان اعتماد حاصل کنند. پس شما یک برند معتبر برای خودتان خواهید ساخت.
  • جذب مخاطبان: پس از اثبات رسمیت کارتان و جلب اعتماد، جذب مخاطبان تاثیر دیگر ساخت و طراحی لوگو است. مشتریان با اطمینان بیشتری از خدماتتان استفاده خواهند کرد و کسب و کارتان فروش بیشتری خواهد داشت.

همه این تاثیرات با وجود یک لوگوی حرفه ای که توسط افراد مجرب ساخته شده، امکان پذیر هستند. بنابراین موسسه ایران تایپیست و طراحان توانمندش می توانند بهترین انتخاب شما برای پیشرفت کاریتان و جذب مشتریان باشند.

ساخت و طراحی لوگو

طراحی و ساخت لوگو در هویت برند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نقش اساسی طراحی لوگو در جذب مشتریان آنلاین

امروزه با پیشرفت دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی، می توان گفت اکثریت کسب و کارها می خواهند تا در این فضاها حضور داشته باشند تا از دنیای رقابت عقب نمانند. دیگر کمتر کسی وجود دارد که از اینترنت و حداقل یکی از اپلیکیشن های مجازی استفاده نکرده باشد. پس می توان گفت بهترین فضایی که یک برند بتواند خودی نشان دهد و مشتریان بیشتری را جذب کند، اینترنت است.

حال باید گفت در این فضای آنلاین چگونه می توان خود را نمایش داد و به طرزی تاثیر گذار برند خود را معرفی نمود؟ ساخت و طراحی لوگو بهترین و موثرترین اقدام است. لوگو کسب و کارهای آنلاین در صورت داشتن یک طراحی حرفه ای و خلاقانه، می تواند آنها را از سایر رقبا و کسب و کارها متمایز گرداند. ساخت و طراحی لوگو می تواند در پروفایل پیج اینستاگرامی، زمینه عکس های محصولاتتان، فیلم های آموزشی، کانال های تلگرامی برندتان و ... به کار برده شود. پس اگر می خواهید برای برند خود یک آنلاین شاپ متناسب و حرفه ای راه بیاندازید، نباید از طراحی و ساخت لوگو غافل شوید. یک آنلاین شاپ قوی و حرفه ای با یک لوگو باکیفیت می تواند به شکل چشمگیری مشتریان آنلاین زیادی را به خود جذب نماید. همچنین می تواند حس اعتماد و اطمینان به کسب و کار خود را برای افراد القا و ایجاد کند.

موسسه ایران تایپیست، تیمی از طراحان حرفه ای و باتجربه را گرد هم آورده است. شما با سفارش ساخت و طراحی لوگو برای کسب و کارتان به این مجموعه، می توانید خیال خود را در خصوص پیشرفت خود در فضای مجازی و جذب مشتریان آنلاین راحت کنید. این طراحان با مهارت، همه فاکتورهای یک طراحی تمام عیار را رعایت کرده و برای آنلاین شاپ شما لوگویی در خور و مناسب طراحی می نمایند.

ساخت و طراحی لوگو

تاثیر طراحی و ساخت لوگو

چه معیارهایی در طراحی لوگو رعایت می شوند؟

گفتیم که تا چه میزان لوگوها در پیشبرد اهداف برندها در دنیای رقابت کسب و کارها اهمیت دارند پس شما باید بیش از پیش از ابزارهایی چون ساخت و طراحی لوگو برای بازاریابی و ارتباط با مشتریان کمک بگیرید. اما یک ساخت و طراحی لوگو متناسب، معیارها و قواعدی دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • سادگی طرح: لوگو باید طوری طراحی شود که شلوغ و پیچیده نباشد و بتواند در عین سادگی، مفهوم و هدف کسب و کار را به مخاطبان نشان دهد.
  • جذابیت و خلاقیت: استفاده از ایده های خلاقانه و جدید در ساخت و طراحی لوگو بر جذابیت آن می افزاید و بیشتر در ذهن مخاطب ماندگار می گردد.
  • مرتبط بودن: لوگویی که طراحی می شود باید با اهداف، هویت و شخصیت برند هماهنگ و مرتبط باشد و ارزش ها و آرمان های برند را به طور واضح بازتاب دهد.
  • کاربرد رنگ: دانستن روانشناسی رنگ ها و استفاده از رنگ متناسب با هر برند در ساخت و طراحی لوگو، یک طراحی هوشمندانه و حرفه ای است.
  • فونت مناسب: ساخت و طراحی لوگو هر برندی با دیگری متفاوت است و فونت مناسب خود را دارد. مثلا فونتی که در طراحی لوگو مذهبی استفاده می شود با فونت لوگو وکالت فرق می کند و این مسئله در ساخت و طراحی لوگو باید رعایت شود.
  • تطبیق پذیری: لوگوی شرکت ها و برندها در تبلیغات یا تولید محصولات، استفاده، چاپ یا تولید می شوند. پس این لوگوها باید در مقیاس های مختلف همچنان باکیفیت و خوانا بمانند و ویژگی تطبیق پذیری داشته باشند.

بنابراین برای اینکه این معیارها و بسیاری موارد دیگر رعایت شوند باید ساخت و طراحی لوگو کسب و کارها توسط طراحان حرفه ای انجام گیرند که طراحان موسسه ایران تایپیست بهترین گزینه هستند.

ساخت و طراحی لوگو

ساخت و طراحی لوگو

ساخت و طراحی لوگو منحصر به فرد برای برند شما

ما در این مقاله بیان کردیم که در دنیای امروز بازار رقابت در میان کسب و کارها بسیار داغ است. پس برای آنکه در میان دنیایی از کسب و کارها و رقبا، کسب و کار موفق خود را راه بیاندازید و پیشرفت کنید و دیده شوید، باید یک لوگوی منحصر به فرد برای خود بسازید. ساخت و طراحی لوگوی منحصر به فرد، میان هویت کسب و کارتان و مشتریان، ارتباط قوی برقرار می کند و موجب ماندگاری در اذهان آنها می گردد.

البته باید این نکته را متذکر شویم که طراحی این چنین لوگوی منحصر به فردی نیاز به مهارت زیادی دارد. برای ساخت و طراحی لوگو منحصر به فرد، باید در کنار رعایت قواعد و استانداردهای طراحی لوگو، آن را با توجه به مفهوم کسب و کار مدنظر طراحی کنید. علاوه بر آن نیز از جذابیت های بصری و جلوه های ویژه و فونت و رنگ مناسب استفاده نمایید. آگاهی طراحان از مفهوم و هدف کسب و کار، جذابیت های بصری زمینه کاریتان و اطلاع از لوگوهای هم صنفان برای طراحی لوگو متمایز، همگی از مهارت های مضاعف ساخت و طراحی لوگو حرفه ای هستند.

رعایت همه این موارد از پس هر کسی بر نمی آید. برای رسیدن به چنین طراحی هایی باید طراحان حرفه ای، باسابقه و مجرب ساخت و طراحی لوگو را بدست بگیرند. موسسه ایران تایپیست، طراحان با مهارت و توانمندی دارد که در ساخت و طراحی لوگو و کارهای گرافیکی نظیر ندارند. آنها درمورد کسب و کارتان و اهدافتان سوالاتی میپرسند و در مورد جزئیات برندتان تحقیق می کنند. همینطور به اصول طراحی و جذابیت های گرافیکی تسلط کافی دارند. شما برای سفارش ساخت و طراحی لوگو می توانید علاوه بر مراجعه حضوری به شعبات ایران تایپیست، با مراجعه به سایت این موسسه، سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید.

ساخت و طراحی لوگو

ساخت لوگو

هزینه ساخت و طراحی لوگو چقدر است؟

هزینه و قیمت ساخت و طراحی لوگو، میزان مبلغی است که صاحبان کسب و کارها برای سفارش طراحی لوگو خود پرداخت می کنند. معمولا این هزینه برای صاحبان کسب و کارهای نوپا دغدغه ای بزرگ محسوب می شود؛ بنابراین در نظر گرفتن سرمایه مشخص برای ساخت و طراحی لوگو از اصلی ترین موضوعاتی است که صاحبان کسب و کارها باید در زمان سفارش لوگو برای موسسه طراحی در نظر گیرند. همچنین می توان گفت نرخ ساخت و طراحی لوگو به طور کلی در ایران از مبلغ 10 هزار تومان تا 30 میلیون تومان و حتی بیشتر هم می تواند متغیر باشد.

امروزه یافتن موسسه ای که کارهایی باکیفیت و جذاب طراحی کند و هم قیمتی مناسب داشته باشد، بسیار دشوار می باشد؛ زیرا امروزه تعداد این موسسات افزایش یافته است. ما در این مقاله، موسسه ای برای دستیابی به ساخت و طراحی لوگو باکیفیت با بهترین تعرفه و قیمت به شما معرفی کرده ایم. موسسه ایران تایپیست، مناسب ترین و معقول ترین قیمت ها را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این قیمت ها در مقایسه با کاری که تحویل می گیرید، باورنکردنی هستند.

موسسه ایران تایپیست برای آن دسته از  کسب و کارهایی که تازه کار خود را شروع کرده اند و این موسسه را انتخاب کرده اند، تخفیفات ویژه و همچنین پرداخت اقساطی در نظر گرفته است. همه این کارها به این دلیل هستند که شرایط برای کسب و کارهای نوپا اندکی آسان تر شود و همه بتوانند از مهارت های طراحان حرفه ای این مجموعه بهره ببرند و کار خود را با ساخت و طراحی یک لوگو قوی و پرمفهوم آغاز کنند. طراحان موسسه ایران تایپیست تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا شما یک شروع طوفانی و شگفت انگیز را تجربه کنید.

ساخت و طراحی لوگو

هزینه ساخت و طراحی لوگو

کلام آخر

در این مقاله شما با ساخت و طراحی لوگو، مفهوم، تاثیرات آن بر بازاریابی و جذب مشتریان و نیز معیارهای طراحی آن آشنا شدید و دانستید که بهترین و مناسب ترین راه برای معرفی خدمات و محصولات به مخاطبان، استفاده از لوگو یا آرم است. همچنین بیان کردیم که لوگو به آن علت که معرف و شناسه برند می باشد، اهمیت زیادی دارد. پس باید برای ساخت و طراحی لوگو افراد و موسسات خبره و مورد اعتمادی انتخاب شوند تا لوگویی بی نظیر خلق گردد. ما موسسه ایران تایپیست و طراحان حرفه ای آن را به شما معرفی کردیم. این موسسه امتحان خود را در حوزه کارهای گرافیکی پس داده است. بنابراین شما می توانید لوگوی کسب و کارتان را به این مجموعه عالی بسپارید.

همین طور می توانید برای راحتی کارتان، سفارش ساخت و طراحی لوگو خود را به صورت آنلاین در سایت موسسه ایران تایپیست ثبت کنید. امکان دیگری که برای شما در سایت در نظر گرفته شده، آن است که شما می توانید سوالات خود را قبل از سفارش از طراحان بپرسید و از آنها مشورت بگیرید. آنها نیز چند سوال در خصوص برند و لوگو کسب و کارتان از شما خواهند پرسید و درنهایت لوگویی با بهترین تعرفه و قیمت برایتان تهیه می کنند. امید است توانسته باشیم با ارائه این مقاله مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم تا کمکی در راستای پیشرفت کاری شما باشد.

ساخت و طراحی لوگو

شرایط ساخت و طراحی لوگو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگوطراحی لوگوموشن هزینه طراحی گرافیکی طراحی کارت پستال

سوالات متداول

ساخت و طراحی لوگو با توجه به نوع کسب و کارتان، به بیان ساده می تواند به سه حالت لوگو نوشتاری، لوگو تصویری و یا لوگو ترکیبی باشد.

برای طراحی لوگو نوشتاری فقط از کلمات استفاده می شود، مانند لوگو برنامه فیس بوک. برای طراحی لوگو تصویری، فقط عکس بکار می رود، مانند لوگو شرکت اپل. همچنین در لوگوهای ترکیبی از نوشته و عکس باهم استفاده می شوند، مانند لوگو برند آدیداس.

این معیارها مجموعه ای از قوانین پایه میباشند. هدف از رعایت آنها به وجود آوردن یک ساختار مشخص برای تثبیت در ذهن افراد و نیز جلوگیری از سوءاستفاده از ایده طراحان و کپی برداری است.

تعرفه طراحی لوگو با توجه به فاکتورهای مختلفی مثل رعایت استاندارد، میزان تحقیق درمورد برند، داشتن هدف برند، استفاده از جلوه های بصری، منحصر به فرد بودن و... متفاوت است.


نویسنده: مهسا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 66 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت و طراحی آرم ساختن لوگو سفارش طراحی لوگو تهیه لوگو ساخت و طراحی لوگو آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :