چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی کارت پستال

طراحی کارت پستال از زمانی که پست کردن این قطعه مقوایی کوچک مرسوم بوده مد نظر بوده است. امروزه از آنجا که همه چیز رنگ و بوی دیجیتال به خودش گرفته است، کارت پستال ها هم سوار بر این جریان شده اند. کارت پستال ها در حال حاضر بیشتر به شکل دیجیتال طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند، اما نوع مقوایی آن هم همچنان برای خیلی از مخاطبان جذاب است. در صورت نیاز به طراحی هر نوع از آنها می توانید با ایران تایپیست در تماس باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی کارت پستال خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی کارت پستال چیست؟

طراحی کارت پستال زمانی بیشتر به کار می آید که یک مناسبتی در راه باشد. این قطعات مستطیل شکل بیشتر از جنس مقواهای نازک یا ضخیم هستند، وقتی برای گیرنده ارسال می شوند که فرستنده بخواهد مناسبتی را تبریک بگوید یا پیام کوتاهی را به او انتقال دهد. زیرا به طور معمول در یک طرف دارای یک عکس یا تصویر هستند و سمت دیگر آنها خالی است و جای کمی برای نوشتن دارد. این کارت ها مدت های طولانی برای این که به دست فرد مورد نظر برسند در داخل پاکت قرار داده می شدند. در واقع پست بود که مسئولیت حمل و نقل و جا به جا کردن آنها را بر عهده داشت. اما با دیجیتال شدن آنها در کسری از ثانیه می توان یک کارت پستال را به دست گیرنده اش رساند. طراحی آن همیشه کاری هنرمندانه بوده است و ایران تایپیست جایی است که می توانید یک کارت پستال در آنجا سفارش دهید.

 

برای اطلاع از هزینه طراحی گرافیکی می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه طراحی گرافیکی

طراحی کارت پستال

طراحی کارت پستال

کدام مرکز سفارش طراحی کارت پستال انجام می دهد؟

طراحی کارت پستال را می توانید به گرافیست ها و طراحان ایران تایپیست واگذار کنید. طراحانی که برای استخدام شدن در این مجموعه مراحل سختی را گذرانده اند و آزمون های دشواری را پشت سر گذاشته اند. به همین دلیل هم می توانند با ترکیب هنر و تکنیک دست به خلق یک اثر هنری بزنند. زمانی بود که افراد عادی و معمولی دست به ساخت و طراحی کارت پستال می زدند. اما کم کم روند تولید آنها را افرادی در دست گرفتند که از هنر اطلاعات بیشتری داشتند. سال ها بعد از ابداع کارت پستال بود که بر روی آن از نقش ها و تصاویر تزئینی استفاده می شد. با روی کار آمدن صنعت عکاسی عکس ها نیز به کارت پستال ها راه یافتند. برای داشتن یک کارت پستال با شکل و شمایل دلخواهتان می توانید با این مرکز در تماس باشید و گرافیست را با ایده خود همراه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی کارت پستال خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا خدمات طراحی کارت پستال فقط به صورت حضوری است؟

پذیرش سفارش طراحی کارت پستال در ایران تایپیست هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین انجام می شود. وقتی قرار باید یک کارت ویزیت به شکل دیجیتال طراحی شود به هیچ وجه نیاز به حضور مشتری نیست. مناسبت کارت پستال هر چه باشد، باید به طور دقیق آن را در پنل کاربری خود در سایت این مجموعه ثبت کند. اما اگر بخواهد یک کارت پستال مقوایی و فیزیکی داشته باشد، شاید به نظرش برسد که لازم باشد حضوری به این مجموعه مراجعه کند. اما به طور کل این کار هم لازم به نظر نمی رسد. علاوه بر کارت پستال های چاپی و دیجیتال هنوز هم افراد هنرمندی هستند که خودشان کارت پستال با دست درست می کنند و آنها را برای فروش عرضه می کنند که مخاطبان خاص خود را دارند. کارت پستال چاپی هم می تواند به همان اندازه اختصاصی باشد.

طراحی کارت پستال

خدمات طراحی کارت پستال

قیمت طراحی کارت پستال بر چه اساسی محاسبه می شود؟

طراحی کارت پستال و قیمت آن به طور معمول بر اساس زمانی که برای آن صرف می شود محاسبه می شود. هر چه طراح و گرافیست کار بیشتری روی کارت پستال انجام دهد، دستمزد بیشتری هم دریافت می کند. اگر از طراحی های دستی در کار استفاده کند به طور حتم هزینه آن متفاوت خواهد بود. در ایران تایپیست می توانید هر نوع کارت پستالی را با قیمت مناسب و با هر طرحی را سفارش دهید. برای تبریک سال نو و نوروز، شب یلدا، سال نو میلادی و مناسبت های مذهبی می توانید کارت تبریک مخصوص به آن را سفارش دهید. حتی برای عرض تسلیت هم می توانید از کارت پستال استفاده کنید. به کارت پستال های چاپی هزینه چاپ را هم باید اضافه کرد. استفاده از نرم افزارهای حرفه ای تر نیز می تواند زمان طراحی را بیشتر کند.  

 

برای اطلاع از هزینه طراحی گرافیکی می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه طراحی گرافیکی

طراحی کارت پستال

قیمت طراحی کارت پستال


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی کارت پستال خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی کارت پستال در فتوشاپ و ورد

طراحی کارت پستال در نرم افزارهای مخصوص طراحی مثل فتوشاپ انجام می شود. البته نرم افزارهای کاربردی تری هم برای این کار در دسترس هستند. از جمله این نرم افزارهای حرفه ای می توان به ایلوستلیتور اشاره کرد. نرم افزاری که امکانات فوق العاده ای برای طراحی دارد. اما همچنان نرم افزار فتوشاپ یکی از قدیمی ترین و کارآمدترین نرم افزارها است که گرافیست های زیادی تمایل به استفاده از آن دارند. در ورد هم می توان کارت پستال طراحی کرد، اما از آنجا که این نرم افزار برای طراحی ساخته نشده است، برای کارهای بسیار ساده کاربرد دارد. برای طراحی پیچیده و زیباتر به نرم افزارهای تخصصی تر نیاز است. در ایران تایپیست 9000 گرافیست مشغول فعالیت هستند که می توانند با هر نرم افزار گرافیکی کار طراحی را انجام دهند. گرافیست ها با توجه به نوع طراحی می توانند تشخیص دهند که چه نوع نرم افزاری مناسب خواهد بود. 

طراحی کارت پستال

طراحی کارت پستال در فتوشاپ

آیا امکان ساخت و طراحی کارت پستال سه بعدی وجود دارد؟

طراحی کارت پستال به شکل سه بعدی هم امکان پذیر است. کارت پستال ها چه به شکل مقوایی باشند و چه به شکل دیجیتال می توانند طراحی سه بعدی داشته باشند. طراحی سه بعدی در یک کارت پستال بر جذابیت آن می افزاید. برای داشتن چنین کارت پستالی نیاز به صبر و حوصله بیشتر وجود دارد. زمان زیادی از این که کارت پستال ها فقط برای ارسال یک پیام کوتاه استفاده می شده اند گذشته است و کارت پستال های سه بعدی آنها را بیش از پیش به کالاهایی تزئینی بدل کرده اند. در ایران تایپیست طراحان حرفه ای با استفاده از طراحی های سه بعدی و زیبا تا به حال توانسته اند رضایت سفارش دهندگان بسیاری را جلب کنند. طراحی هایی که برای مناسبت ها و غیر مناسبت ها توانسته اند پیام یک کسب و کار به مخطبانشان برسانند.

 

برای اطلاع از هزینه طراحی گرافیکی می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه طراحی گرافیکی

طراحی کارت پستال

کارت پستال سه بعدی

طراحی و ساخت کارت پستال ساده و زیبا چقدر طول می کشد؟

طراحی کارت پستال می تواند ساده باشد و رمز زیبایی آن در سادگی اش باشد. یک کارت تبریک ساده می تواند تنها شامل یک عکس کوچک و بی پیرایه و فضایی سفید برای نوشتن پیام باشد. البته انتخاب عکس با کیفیت و متناسب با مناسبت به مورد نظر کار ساده ای به نظر نمی رسد. ایجاد هماهنگی بین عکس و فضایی که در آن قرار داده می شود، می تواند تضمین کننده زیبایی آن باشد. اگر قرار باشد پیام تبریک هم در آن تایپ شود، انتخاب فونت مناسب نیز اهمیت خاص خود را دارد. پیدا کردن فونت و اندازه مناسب برای آن کاری است که فقط افراد حرفه ای که با فونت های رایانه ای آشنایی کامل دارند می توانند آن را انجام دهند. پیدا کردن چنین گرافیست هایی تنها در ایران تایپیست ممکن به نظر می رسد. در هنگام ثبت سفارش زمان مورد نیاز خود را در پنل کاربری تان ثبت کنید.

طراحی کارت پستال

ساخت کارت پستال


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی کارت پستال خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دریافت نمونه کار طراحی کارت پستال به صورت رایگان

طراحی کارت پستال در مرکز حرفه ای مانند ایران تایپیست با ارسال نمونه کارهای رایگان انجام می شود. شما می توانید بعد از ثبت نام در سایت سفارشتان را در پنل ثبت کنید. می توانید پیش از ثبت سفارش درخواست نمونه کار از همکاران مجموعه بدهید یا بعد از این که ثبت سفارش انجام دادید از گرافیست خود بخواهید که برایتان نمونه طراحی های چاپ شده و دیجیتال را ارسال کند. اگر احیاناً کار گرافیست با سلیقه شما هماهنگ نبود می توانید درخواست تعویض گرافیست بدهید. در هر مرحله از کار می توانید با او در تماس باشید و گفت و گو کنید و همه ایده های خود را با او در میان بگذارید. اگر قرار است کارت پستال چاپ شود، گرافیستی باید کار را پذیرش کند که با مراحل چاپ و رنگ ها آشنایی کامل داشته باشد و سابقه کار در این زمینه داشته باشد. 

 

برای اطلاع از هزینه طراحی گرافیکی می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه طراحی گرافیکی

طراحی کارت پستال

کارت پستال دیجیتال

طراحی کارت پستال برای مناسبت ها با کمترین قیمت

طراحی کارت پستال باید ارزش زمان و هزینه ای که برای آن صرف می شود داشته باشد. زمانی بود که کارت پستال ها آنقدر ارزشمند بودند که علاقه مندان به کلکسیون ها کارت پستال هایی با عکس و طرح های مختلف از تمام دنیا را جمع آوری می کردند. مجموعه آنها می توانست هم ارزش مادی و هم ارزش معنوی داشته باشد. علاوه بر تغییر عکس مورد استفاده در آنها در این کارت پستال ها از امکانات دیگر هم استفاده شد. کارت های موزیکال از این دست کارت ها محسوب می شوند. مناسبت هایی که برای آنها کارت پستال در نظر گرفته می شود می تواند شامل تولد و وفات هم بشود که طراحی مناسب با آن باید انجام شود. حتی سال ها پیش برای مکاتبه های جنگی از کارت پستال ها استفاده می کردند. ایران تایپیست مجهز به طراحانی با سابقه و با تجربه در این حوزه است. 

طراحی کارت پستال

کلکسیون کارت پستال

طراحی کارت پستال دیجیتال به صورت آنلاین

طراحی کارت پستال دیجیتال و چاپی با هر شکل و شمایلی در ایران تایپیست به صورت آنلاین انجام پذیر است. مدرکی برای این که از چه زمانی کارت پستال ها به ایران راه پیدا کردند وجود ندارد، اما از زمانی که به دستان مردمان ما رسیدند، برای همیشه ماندگار شدند. ممکن است روزی اولین کارت پستال ها از خارج از کشور به دست گیرندگان می رسید، امروزه کارت پستال هایی با طرح و نقش های اصیل ایرانی در دسترس هستند. استفاده از عکس مکان های دیدنی و تاریخی و طبیعت یکی از مسائلی است که برای کارت پستال ها جذابیت بیشتری را ایجاد کرده بود حتی غیر ایرانی ها کارت پستال های حاوی اماکن دیدنی را با خود به یادگار می برند. کارت پستالی که هویتی کاملاً ایرانی دارد. حتی خیلی از ایرانی ها هم برای تقدیر و تشکر از دوستان ایرانی یا غیر ایرانی خود در خارج از کشور از آنها استفاده می کنند. در کارت های دیجیتال هم اصالت ایرانی را می توان همچنان حفظ کرد. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی کارت پستال خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیهزینه طراحی گرافیکیخدمات طراحی کارت ویزیتطراحی لوگو

سوالات متداول

سفارش دهنده می تواند زمان تحویل کارت پستال را در پنل کاربری خود تعیین کند.

بله. امکان سفارش هر دو نوع کارت پستال به صورت دیجیتال و چاپی در این مرکز وجود دارد.

کافی است در سایت ثبت نام شود و بعد از سفارش در پنل کاربری ثبت شود. در اسرع وقت به سفارش رسیدگی خواهد شد.

بله. هر سفارش دهنده ای می تواند از میان 9000 گرافیست این مرکز آن کسی را که سلیقه اش به او نزدیک تر است انتخاب کند.  


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: 1400/10/19 تعداد بازدید: 17189 امتیاز 5 از 2 نظر

کلمات کلیدی: طراحی کارت پستال تولد سفارش طراحی کارت پستال طراحی کارت پستال شخصی طراحی کارت پستال تبریک طراحی کارت پستال آنلاین

Link: /page/طراحی-کارت-پستال

دیدگاه کاربران

فاطمه | 1402-8-13 ساعت 15:40:15 امتیاز :

عالی خیلی راضیم

نازنین | 1402-2-20 ساعت 18:22:07 امتیاز :

درست کردن کارت پستال

ارسال دیدگاه

نام شما :
متیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :